N249 Mechanical Malfunction

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
k0nn
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Aug 2014, 21:59
Auto: VW Golf V GT 2007 TSI 125kW
Asukoht:

N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas k0nn »

Avanes VCDS kaabli kasutamise võimalus ja see nöitas järgmist viga:
1 Fault Found:

Kood: Vali kõik

008801 - Boost Pressure Control Valve (N249) 
               P2261 - 000 - Mechanical Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1166 /min
                    Load: 10.6 %
                    Speed: 30.0 km/h
                    Temperature: 82.0°C
                    Temperature: 20.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V
Readiness: 0010 0001
Auto andmed on signatuuris.

Olen seda viga kustutanud, kuid tuleb tagasi. Esmasel vaatlusel mingit õlinire või halva ühendusega pistikut ei näinud.

lk 49 on selle detaili kirjeldus
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Vea kirjeldus
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 261/008801" onclick="window.open(this.href);return false;

Kusjuures turbo puhul eriti aru ei saa, et midagi kehvemaks oleks läinud. Samas ma muidugi väga meeletult ei kiirenda ka. Ainus asi, mida möödunud suvel tähele panin ja mille kallal viriseda võiks, on see, et pooltel kordadel kohalt ära minnes auto jõnksutab korra. Lisaks korra suvel palava ilmaga peale pikka sõitu auto paigal olles töötas mõned minutid kui mingit vett hakkas umbes kõrvalistuja jalgade koha pealt põhja all veidi nirisema. Mõni teadjam mees arvas, et konditsioneeri kondens.

Pmst kui nurgaga võtme leian, siis võin N249 ise ära vahetada. Kas tasub see n-ö igaks juhuks veakoodi peale ära vahetada või ootaks? Kas on oht, et turbo vms kallim detail vahetama jätmise puhul varsti katki läheb?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Seal lisamärkmetes olev kontrollitud?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 261/008801
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

k0nn
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Aug 2014, 21:59
Auto: VW Golf V GT 2007 TSI 125kW
Asukoht:

Re: N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas k0nn »

Mis see on - praod voolikus? Enne nädalavahetust ei saa valges vaadata.

Või mõtled?
VW TPIs 2023024 and 2016986
Mingi VW teadmisebaas, aga ei õnnestunud/osanud kasutada :D


Foorumi tarkuse järgi GT-l tõenäoliselt tuleb rohkem kui 1 jupp välja vahetada...
Going from what you have mentioned I suspect that manifold changeover flap (V157?) is faulty and also diverter valve is faulty. May also need N75. These are common items on a car with a few km's on the clock.
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 90323.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Yeah, the N75 is a tricky beast. I've just had to change this on my GT Sport (same model). My dealer told me that on this car the N75 doesn't do verbose logging in to the VCDS so the only way to confirm it is to run diagnostics directly on the unit.
My failure was turbo-related and required the N75 plus the N249 (specific to the turbo) to be replaced.
My understanding of the engine is that this TSI was a pretty robust engine (in the words of my dealer: the last good one VW made).
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 90323.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Pööra rõhk seal sõnale membraan. Käed pead mustaks tegema.
Pilt
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas R36 »

Miks räägite TSI mootoritest, kui tegu on ilmselgelt TDI-ga.

CBAB mootori näitel:
Pilt
Vaata neringsist, seal peaks olema neil klappe eraldi ka saada.
Viimati muutis R36, 10 Nov 2015, 00:29, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

k0nn
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Aug 2014, 21:59
Auto: VW Golf V GT 2007 TSI 125kW
Asukoht:

Re: N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas k0nn »

tlauri, jutt käib endiselt sellest N249 osast, mis asub õlivarda juures?
R36, täiendasin profiili. Tegemist on TSI mootoriga. Õpetus kehtib ka seal? Viitsid seletada, mis need nooled näitavad? Muidu käib ju jutt N249-st? Pean multimeetri ära ostma :)
Vaata neringsist, seal peaks olema neil klappe eraldi ka saada.
Otsinguga ei leidnud, mis kus see asub või mis see täpsemalt on.

Kui siin juba mitu tarka meest abiks on, oskate äkki öelda, mis selle N249 eestikeelne nimetus on? Muidu räägi kogu aeg nagu mingist planeedist.

VW kood peaks olema 06A 145 710 D. Kuna see ei maksa palju ja kui juba käed õlised on, siis võib-olla tellin hiinast odavalt ära...
Viimati muutis k0nn, 10 Nov 2015, 08:15, muudetud 2 korda kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: N249 Mechanical Malfunction

Lugemata postitus Postitas tlauri »

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
Turbocharger air recirculation valve N249 = Turbolaadija õhu retsirkulatsiooni klapp N249.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Mootor”