1 Fault Found:
Kood: Vali kõik
008801 - Boost Pressure Control Valve (N249)
P2261 - 000 - Mechanical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1166 /min
Load: 10.6 %
Speed: 30.0 km/h
Temperature: 82.0°C
Temperature: 20.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.843 V
Readiness: 0010 0001
Olen seda viga kustutanud, kuid tuleb tagasi. Esmasel vaatlusel mingit õlinire või halva ühendusega pistikut ei näinud.
lk 49 on selle detaili kirjeldus
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Vea kirjeldus
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 261/008801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kusjuures turbo puhul eriti aru ei saa, et midagi kehvemaks oleks läinud. Samas ma muidugi väga meeletult ei kiirenda ka. Ainus asi, mida möödunud suvel tähele panin ja mille kallal viriseda võiks, on see, et pooltel kordadel kohalt ära minnes auto jõnksutab korra. Lisaks korra suvel palava ilmaga peale pikka sõitu auto paigal olles töötas mõned minutid kui mingit vett hakkas umbes kõrvalistuja jalgade koha pealt põhja all veidi nirisema. Mõni teadjam mees arvas, et konditsioneeri kondens.
Pmst kui nurgaga võtme leian, siis võin N249 ise ära vahetada. Kas tasub see n-ö igaks juhuks veakoodi peale ära vahetada või ootaks? Kas on oht, et turbo vms kallim detail vahetama jätmise puhul varsti katki läheb?