1.8 66kw monopritse külmalt kõrged pöörded

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
oltc1100
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 23 Dets 2007, 12:10
Telefon: 58051443
Skype: oliver lemmik
Auto: VW Golf VII
Asukoht: Võrumaa

1.8 66kw monopritse külmalt kõrged pöörded

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Ehk keegi oskab hüva nõu anda.

On 91a golf 1.8 66kw monopritse mootoriga.
Külmalt tööle pannes hoiab pöördeid 2000 peal, kui mootor soojeneb langevad ka pöörded. Sooja mootoriga on on kõik normis 850p/m.
Kui ajule restart teha (aju juhe või aku klemm minutiks tagant võtta) töötab päev aega normaalselt.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

ei tea raisk mul külmalt on 1200 pööret ja siis soojalt 850 - 900 ehk hakkab temp andur ära väsima

võsavormel
Huviline
Postitusi: 563
Liitunud: 25 Veebr 2008, 08:35
Telefon: 56986238
Auto: passat 92a 1.9TD 55kw, G2 86 GTD 1.9 55kw, caddy 86, G4 tdi, toledotdi
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas võsavormel »

Näiteks minu omal ei aja üldse põõrdeid üles, koguaeg seal tuhande ringis või alla ja viimasel ajal ei taha külmalt üldse käima jääda. Peab ise natuke gaasi peal hoidma.
Buy it, build it, break it, rebuild it, sell it!

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Minu teada peavadki külmalt pöörded mingi aeg kõrgemad olema.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

veiqqq kirjutas:Minu teada peavadki külmalt pöörded mingi aeg kõrgemad olema.
no aga mitte 2000 peal vaid umbes 1100-1200
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

jantsi
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Juul 2007, 16:44
Auto: vw golf VII variant
Asukoht: Aa küla

Lugemata postitus Postitas jantsi »

külmalt jah kõrgemad natuke üle1000- e. Ma ei tea kas monol ka külmkäivitusklapp on aga 92kw meh pritsungil igatahes see on, et külma mootori puhul lisaõhku anda ja pöördeid kõrgemal hoida. Üks temperatuuriandur võib ka jamada küll. Mu enda monol 55kw mängis andur kunagi mäkra.Viisin auto Jõhvis remonti AUTOHOLD jamasid 2 nädalat, vahetasid peaaegu terve süütesüsteemi välja, sain auto kätte öeldi temperatuuriandur aga auto jõnksutas ikka. Vihastasin ja viisin auto Viru Rahvaautosse diagnostikasse tund aega ja auto käis nagu uus. Öeldi,et reguleerida oli vaja ja ega see mono pole ka enam mingi karpa ,et võtad kruvikeeraja ja kõrva järgi häälestad.

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ReijoK »

mul sama probleem olnud, kuid lambda ja tühikäigumootori vahetamisega sai asi korda. Seda kumb korda asja tegi, ei tea...

max1979
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas max1979 »

Mu eelmisel 1,8 92a passatil oli sma jama ja süüdlaseks oli temp andur mis annab ajule infi nimelt siis kui mootor külm oli siis andis ajule infi et mootori temp -20c ja see pärast tõmbaski pöörded üles hiljem läks asi nii hulluks et hakkas üleujutama ja väljasuretama

jantsi
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Juul 2007, 16:44
Auto: vw golf VII variant
Asukoht: Aa küla

Lugemata postitus Postitas jantsi »

Usun ka ,et temp andur mis aju lollitab

oltc1100
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 23 Dets 2007, 12:10
Telefon: 58051443
Skype: oliver lemmik
Auto: VW Golf VII
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Soojal ajal pole sellest väga probleemi, kuna alustab sõitu kohe peale auto käevitamist. Kuid just talvisel ajal, kui aknad vaja puhastada ja enne sõitu lasta mootoril soojeneda on natuke vastik, kui hoovis auto lõugab.

Sai natuke kontrollitud. Temp andur näitas õiget takistust küll.
Kuid sissevõetava õhu temp andur (pihusti kõrval) selle takistus ühtlasel temperatuuril pidevalt kõigub 400oomi. on see normaalne?
Kuigi autodata antav takistus on näiteks 0C juures 5000-6500oomi ja 10c juures 3250-4250oomi jne.

Vasta

Mine “Mootor”