stroboga süüte paika seadmine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Autoks G3 2.0 85kw 2E mootoriga.
Vahetasin natuke aega tagasi jagajas hallianduri ning sellega seoses võiks igaks-juhuks üle vaadata ka süüte. Kuna eelmise windowsiga töötas autodata ilusti, sain sealt vaadata, kuidas täpselt see timmimine oli, win7 tundub et asi ei taha töötada.
Audi foorumist leidsin sellise juhendi, kuigi teise mootori tähisega masinale:

Kõigepealt mootor soojaks, vähemalt 80c´.
Mootor tühikäigule, temperatuuripistik lahti, 2200 pööret ja 6 kraadi enne ÜSS.
Tagasi tühikäigule ja pistik külge tagasi. Lased käia ca 2 minutit tühikäigul.
Niikaua kui tempi pistik pole lehti käinud ei lähe aju süüteseadmise reziimi

Küsimus tekkis selles, kas see ka 2E mootori kohta käis?
Kui mingi aeg tühikäigul temp pistiku tagant ära tõmbasin, suri auto välja! Kui nüüd uuesti käivitasin, kas ta siis oli n.ö valmis regullimiseks?

EDIT: Ning kui kellegil juba autodata lahti on, võiks ka öelda, mis on norm pöörded tühikäigul. Mul nad nüüd kukkunud 800 kanti enne seda oli kusagil 950 kandis
Viimati muutis bradley0073, 30 Dets 2012, 15:58, muudetud 1 kord kokku.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Ehk saad abi http://www47.zippyshare.com/v/31891612/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Tänud!
Tundub, et tühikäik on nüüd normaalne kui see vahemik jääb 770-870 vahele ning seda eraldi timmida ei saagi.
Ainuke müstika tekib veel sellega, et kui ka selle temp pistiku lahti ühendan, sureb mootor välja, siis käivitades tahab natuke rohkemat käiamist et tööle saada. Kas on sellel lahti ühendamisel üldse mõtet? või lähebki siis aju süüte seadmise asendisse

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Milleks lahti seda ühendada??? Kui sa külma mootoriga pistiku tagant võtad siis peabki välja surema.Kui temp pistik tagant ära siis läheb aju sellisesse reziimi nagu ta on programmeeritud ehk siis arvab et on töösoe mootor ja sellepärast ta välja surebki.
Mul on olnud mitmeid 2E mootoriga autosi aga kunagi pole pidanud vajalikuks süüte seadmisel strobot ja muud kaadervärki kasutada. Alati olen saanud vanakooli moodi ehk siis kuulmise järgi süüte paika.Ja kui sul on tühikäik normis siis pole vajagi ju midagi strobotada.
Karmim teema on selliste mootoritega millel väntvõlli asendi andur(AGG jne). Sellistel jagaja keeramisega ei saavuta midagi ja et seal süüde paika saada läheb jutt väga pikaks.Ise just maadlen probleemiga kus AGG mootor ei ole sellises seades nagu tahaks.Plussiks muidugi AGG puhul on see et saab Vag-Comiga ligi aga 2E mootoriga ei saa.Tõin näiteks AGG sest see täpselt nagu 2E aga tegelikult hoopis teistsuguse ehitusega.Edu :)
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

BringsMeWomen
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
Asukoht:

Re: stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas BringsMeWomen »

Kuulmise järgi saab tundejärgi hea küll, kuid mitte täpne. Sellel mootoril pole ju strobot vaja, kui nukk ja vänt on märgis + jagajat käitav rihmaratas on väntvõlli rihmaratta suhtes märgis siis vaja jagaja rootor sälguga jagaja jalal kohakuti panna ja ongi süüde paigas.
Kui temp anduri pistik lahti ühendada (takistus lõpmatu) siis on vaikeväärtusena kõige rikkam segu, külmalt peab siis ikka tööle minema.
Viimati muutis BringsMeWomen, 01 Jaan 2013, 10:59, muudetud 1 kord kokku.

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Kui hallikat jagajas vahetasin, siis paningi enne mootori igaks juhuks märkidesse. Pärast jagajat tagasi pannes panin selle 6 kraadi enne ÜSS, hoorattal märk peal, see peaks siis süüte märk olema. Praegu tundub, et mootori töö läks natuke paremaks, kuid väristab veel tsipa. Kuna tuttaval strobo olemas, vaatan ikkagi üle värgi

BringsMeWomen
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
Asukoht:

Re: stroboga süüte paika seadmine

Lugemata postitus Postitas BringsMeWomen »

Sidurikojal olev sälk peab olema hoorattal kohakuti 0-ga, siis läheb kõik märkide järgi kokku. Stroboga pannes peab tühikäigul töösooja mootoriga minema kriips hoorattal sälguga kohakuti, see on 6 kraadi enne ÜSS (jagaja märkide järgi panemiseks peab hooratas 0 märgis olema)
Viimati muutis BringsMeWomen, 01 Jaan 2013, 18:16, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”