golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 03 Sept 2014, 16:45

Selline küsimus millise auto käigukast sobiks 1.9tdi 81kw automaat asemele golf 4. Ostaks mingi masina doodoriks ja viskaks ümber. Millist autot mul vaja oleks? golf 3, passat? sharan? 66kw sobiks ka vms.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 66 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 03 Sept 2014, 17:00

Kõige lihtsam oleks Golf 4 doonoriks võtta kust siis saad igasugu vajalikud jupid ringi visata, Bora peaks ka Golf 4-jaga sama olema aga kindlalt väita ei tea. Passatil on mootor teistpidi ehk siis ei sobi.

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 03 Sept 2014, 17:18

66kw sobib ka?

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas snakey » 03 Sept 2014, 19:16

Kas ATM lõpetas töölepingu? dislaga on ju hea kulgeda, kui atm kast all.

Sobib 66kw disla pealt võetud kast ka, aga kuidas siis lood siduri pedali ja muu sodiga mis vaja, võimalik, et lausa starter. Hooratas, siuriketas ja korv veel vaja. käiguhoovastiku süsteem. Ja ma ei imestaks kui poolteljed erineva flantidega kasti küljes on.

Kõige parem olekski vaadata doonoriks golf 4 või bora.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 03 Sept 2014, 19:22

Atm tagurpidi käik kadus ära. 5 aastat toimis kenasti jah, automaat mugav küll aga ei tea ju mis seisus need atm kastid on mida pakutakse müüa. Remont kahjuks liiga kulukas kuna küündib auto maksumuseni ja pole sellel mõtet, lihtsam siis uus auto osta.

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 03 Sept 2014, 19:23

Imelik on see ,et kast ei näitand mingeid märke saabuvast veast. Mingeid jõnksatusi ega midagi. Hommikul tagurdas õhtul enam mitte.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 66 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 03 Sept 2014, 19:46

honda12 kirjutas:Imelik on see ,et kast ei näitand mingeid märke saabuvast veast. Mingeid jõnksatusi ega midagi. Hommikul tagurdas õhtul enam mitte.
Oled ültse veas kindel ehk siis tead kindlalt, et remont kallis? Mõtlen seda, et ehk mingi odavam viga?

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 03 Sept 2014, 20:49

Kui manuaaliks teha kas peab midagi lõikama / keevitama vms või istub kõik kenasti lihtsalt kruvi külge ja korras? mõtlen pedaalid ja muu hoovastiku osa vms.

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 03 Sept 2014, 20:49

Kui manuaaliks teha kas peab midagi lõikama / keevitama vms või istub kõik kenasti lihtsalt kruvi külge ja korras? mõtlen pedaalid ja muu hoovastiku osa vms.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas Laur » 04 Sept 2014, 08:56

lihtsalt huvipärast, kas 5a. jooksul kastis õli vahetati? Tuttavad peavad mul automaatkasti remondi firmat ja nende sõnutsi on 80% juhtudest süüks hooldamatta kast.
M.O.T.T

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 07 Sept 2014, 18:44

1 kord on dünaamilist õlivahetust tehtud...praegu vist õlivahetus enam ei päästaks seda tagumist käiku kui ta juba lahkunud on?

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1137
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
Asukoht: Tartu
Tänanud: 284 korda
Tänatud: 104 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 07 Sept 2014, 18:55

Tuttaval kadus ka tagumine käik ära ja vahetas käigukasti aju ära ja voilaa, tagumine käik tagasi.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 07 Sept 2014, 21:03

Kas see auto näitas siis mingeid rikkeid ka arvutiga? Kus golfil käigukasti aju asub? Ma kaabliga vaatasin ei näidanud ühtegi viga siis ei tea kas saab elektrooniline probleem olla?

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 08 Sept 2014, 18:27

kas golf 3 1.9tdi 66kw käigukast ei sobiks?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7844
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas GTI » 08 Sept 2014, 19:36

Soovitan konsulteerida mõne spetsialistiga, tegu võib olla vägagi lihtsa (ja hõlpsasti/soodsalt kõrvaldatava) veaga kui hakata autot ümber ehitama. Vahest piisab ainult kasti tarkvara uuendamisest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 08 Sept 2014, 20:41

kaabliga sai vaadatud autot siis kasti sektsioonis pole ühtegi viga.

muud vead oli
01316 abs control module 49-10 no communication intermittent
0811- system not ready for interrogation
18259- powertrain data bus missing message from abs controller p1851 35-00 - see kood tundub mulle kahtlane, viitab nagu käigukastile
17978 engine start blocked by immo p1570 35-00

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Sept 2014, 12:28

Küsisid küll PS, aga kuna seda palju küsitakse, jäägu parem märk maha. Siin teemas on lühidalt asi kirjas: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=106761" onclick="window.open(this.href);return false;
Neid ümberehituse teemasid on siin olnud küll:
1) Käigukast
2) Poolteljed
3) Käigukang
4) Käiguhoovastik
5) Siduri komplekt
6) Hooratas
7) Pedaalid ringi teha (siduri pedaal, siduri hüdraulikam torustikud kastini/survelaagrini)

Natuke elektritöid, et starter oleks jälle kasutatav. Osadel on ka kasti jahutus jahtusvedeliku pealt, seega seal ringi teha. Lihtsam on kindlasti kastivahetus samasuguse vastu, aga kes teab kaua seegi peab. Ise just tegin ühe automaadi manualiks, aga mul oli doonor kõrval.
Paigalduse poole pealt G4-l on siduripedaal eraldiseisev vidinas ja seega paigaldus suht lihtne, kinnitub otse tulemüüri. Sealt siis torustik kastini ja pidurivõimendi mahutil lõikad ühele otsikule väikse sälgu sisse ja voolik otsa. Seal midagi vahetama hakkama ei pea. Lisaks veel niipalju elektritöid, et tagurdustulede andur tuleb kastist vedada nüüd, enne käis automaadi juhtmestikust. Vända otsas küll miskit puksi olla ei tohiks, audidel on jah, vähemalt osadel.
Samasugune kast/mootor on veel A3-l ka, aga ilmselt doonoriks see sulle hästi ei sobi. Kas siduri pedaal samasugune ei mäleta. Kasti hoovastik oli ka äkki natuke teistsugune, salongi detailid on anyway teised.
EDIT: Kasti käpp on ka jah teine, padi vist oli sama. Aga kui doonor, siis ju vahet pole.
EDIT2: Vajadusel võin aidata ka doonorite hankimisel, kui keegi plaanib veel sama tööd ette võtta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 12 Sept 2014, 05:42

Mul nüüd doonor juba olemas golf 4 manuaal ainult nüüd ei tea kumb auto korda teha, doonoril on kont puudu aga kõik ülejäänud on elektriline. Mis vahe on muidu 66kw ja 81kw autodel, millest see kw erinevus tuleb seal...teine turbo? Ma arvan, et doonori teen korda hoopis kuna see uuem ja püsikas ja kõik jutud peal. Konditsioneeri paigaldus on vist mingi eriline ulme töö?
Viimati muutis honda12, 12 Sept 2014, 05:53, muudetud 2 korda kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 19 Sept 2014, 21:20

Kliima + cond . Kaks eri asja. Turbo 66 kw. ja 81 kw. erinevad. Viimasel on liigutatavad labad turbos.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 19 Sept 2014, 21:33

Kliima + cond . Kaks eri asja. Turbo 66 kw. 81 kw. erinevad. Viimasel on liigutatavad labad turbos. Äitähh et sain vastata.

honda12
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 20 Mär 2004, 15:37
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas honda12 » 21 Sept 2014, 20:06

selge, mul vana masin nüüd müüdud ja uus hakkab vaikselt looma paar juppi vaja värvida. vaja oleks veel paremat tuld ja käigukangi nuppu/nahka.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas copilot » 21 Sept 2014, 21:20

t6nis3 kirjutas:Kliima + cond . Kaks eri asja. Turbo 66 kw. 81 kw. erinevad. Viimasel on liigutatavad labad turbos. Äitähh et sain vastata.
Tõnn,jäta ükskord meelde: 66kw mk4 mootorikoodiga ALH omab sama turbot mis 81kw st muutuva geomeetriaga turbot ja turbod on ka suuruselt identsed, AGR mootor 66kw on wastegate.
Lisaks 81kw on veidi suurema läbilaske võimega pigustiotsad,pumba pea vist sama. Ja muidugi aju on teise tuuninguga et see 81kw saavutada. Ise soovitan 81kw...ja 66kw 81kw seks ümber teha ei tohiks raketiteadus olla kui.
Viimati muutis copilot, 21 Sept 2014, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 25 Sept 2014, 22:32

Copilot,et 66 kw. mootor on turbo kohapealt turbo, kuid 81 kw. mootori turbo on ju geomeetriga. Räägi EESTI keeles. Mis on wastegate.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Sept 2014, 23:52

t6nis3 kirjutas:Copilot,et 66 kw. mootor on turbo kohapealt turbo, kuid 81 kw. mootori turbo on ju geomeetriga. Räägi EESTI keeles. Mis on wastegate.
Ma ei viitsi isegi sulle seletada...sina kui mehaanik peaks niigi teadma neid termineid! Fakt on aga see,et 66kw ALH mootorikoodiga mootor omab täpselt sama turbot mis 81kw ehk siis muutuva geomeetriaga turbot(VNT turbo inglise keeles), 66kw AGR mootorikoodiga aga wastegate turbot. Ära jahu ja abista teema algatajat adekvaatse infoga...antud juhul panid puusse!
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Sept 2014, 21:18

Alati oleks positiivne,kui sinusugune mehaanik vastaks(mitte et ei viitsi vastata),ja tahtsin informatsiooni saada,mida tähendab wastekate. Foorum olgu EESTI keelne. Äitähh.Jah teemasse ei vastanud.
Viimati muutis t6nis3, 27 Sept 2014, 21:23, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Ülekanne”