Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kets66
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Nov 2014, 16:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas kets66 » 19 Nov 2014, 16:38

Probleem autom. kastiga muidu toimis enam vähem aga nüüd külmaga ei lähe enam sisse palju tuuritada siis 3500 pealt hakkab vaikselt liikuma, kus saab õli kontrollida universaal?Aitähh

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas ivohi » 19 Nov 2014, 17:39

Väga segane tekst.

Õli kontrollimiseks on vaja kastiõli soojaks sõita ja siis keerata lahti alt õlikork (auto käib, P või N peal). Kui õli peaks juhuslikult välja hakkama tilkuma, tähendab, et on üle normi - tuleb oodata kuni õli välja jooks peatub.
Kui õli ei tule korgi august siis tuleb seda juurde panna, et teada saada kas on normis või puudu. Täita saab pumbaga samast korgi august, või kapoti alt täitmis torust (kehv ligipääs, kasti juhipoolse külje peal).
Korgi augus on toru mis määrab taseme.

kets66
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Nov 2014, 16:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas kets66 » 19 Nov 2014, 21:52

Jaa ja on küll.
Probleem seisneb siis selles, et kui auto käima paned ja sõitma kavatsed hakata siis käik sisse ei lähe nagu vaba käik oleks sees.
Kui rohkem gaasi anda siis hakkaks nagu pootud olekus liikuma(Justkui sidur libiseks jubedalt),kuid kui rohkem tuuritada ja käigu ära vahetab on korras.(Kuni foorini aga kui soojaks käib toimib)
Probleem tekkis esimeste külmade tulekuga

kets66
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Nov 2014, 16:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas kets66 » 19 Nov 2014, 22:12

Nüüd siis lasin käia mingi 45min sooja puhus aga temp. polnud grammigi tõusnud,katsusin paisupaaki jahutusvedelik täitsa külm.(Muidu mulle tundus kah et tembi seier paneb nagu natuke villast, sõitma hakkasid siis tõusis kiirelt kõrgele ja siis langes madalale tagasi. Kahtlane

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas copilot » 19 Nov 2014, 22:24

kets66 kirjutas:Nüüd siis lasin käia mingi 45min sooja puhus aga temp. polnud grammigi tõusnud,katsusin paisupaaki jahutusvedelik täitsa külm.(Muidu mulle tundus kah et tembi seier paneb nagu natuke villast, sõitma hakkasid siis tõusis kiirelt kõrgele ja siis langes madalale tagasi. Kahtlane
Termostaat ilmselt....kuid tundub et sul eriti autode koha pealt teadmisi pole....niiviisi läbi foorumi raske siis sind aidata.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas Priidik333 » 20 Nov 2014, 00:14

ivohi kirjutas:Väga segane tekst.

Õli kontrollimiseks on vaja kastiõli soojaks sõita ja siis keerata lahti alt õlikork (auto käib, P või N peal). Kui õli peaks juhuslikult välja hakkama tilkuma, tähendab, et on üle normi - tuleb oodata kuni õli välja jooks peatub.
Kui õli ei tule korgi august siis tuleb seda juurde panna, et teada saada kas on normis või puudu. Täita saab pumbaga samast korgi august, või kapoti alt täitmis torust (kehv ligipääs, kasti juhipoolse külje peal).
Korgi augus on toru mis määrab taseme.

Toatemperatuuril ehk siis 20 c kontrollitakse õli. ATF-il kombeks väga palju paisuda ja soojast peast õli kontrollides saavutad selle et miinus kraadidega hakkab kast trikke tegema.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas ivohi » 20 Nov 2014, 09:27

Huvitav, et kust kohast Sa seda toa temperatuuri asja võtad??

Täpseima tulemuse saab kui kontrollida 40C juures. (35-45 vahemikus on OK)



Pilt

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas Priidik333 » 21 Nov 2014, 01:25

ivohi kirjutas:Huvitav, et kust kohast Sa seda toa temperatuuri asja võtad??

Täpseima tulemuse saab kui kontrollida 40C juures. (35-45 vahemikus on OK)



Pilt
No algne versioon oli Sul ju töösoe auto mis tähendab et kasti õli temp kusagil 90+
Juhtisin lihtsalt tähelepanu et kastiõli valatakse sisse toatemperatuuril ja selleks ajaks kui kogu vajaminev õli kasti valatud võib tõesti olla õli temp 35-40c aga mitte töösoe ja just sõidust tulnud 90+ temp.
Tegelen üsna palju kasti õli vahetustega ja usu mind, tean millest räägin.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas ivohi » 21 Nov 2014, 08:57

Ok jätsin lisamata, et soojaks sõita 40C peale. :)
Aga kindlasti ei ole õige seda teha toatempil.
(olen tähele pannud, et 01N'e on raske üle 50C saada, aga need autod on juba väga vanad ja termostaat kindlasti ei ole korras enam)

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9 tdi 81 kw probleem!

Lugemata postitus Postitas Priidik333 » 21 Nov 2014, 23:56

ivohi kirjutas:Ok jätsin lisamata, et soojaks sõita 40C peale. :)
Aga kindlasti ei ole õige seda teha toatempil.
(olen tähele pannud, et 01N'e on raske üle 50C saada, aga need autod on juba väga vanad ja termostaat kindlasti ei ole korras enam)
Aaaaa kus seal käigukastis see termostaat on? Parimal juhul vaid õli temp andur. Ja käigukast elab oma elu ja seal ei tähenda mootori termostaat mitte midagi sest käigukasti töös eraldub ikka väga palju soojust, sellepärast ka eraldi jahutustorud jooksevad jahutusradikasse. Ja kui läbi kesklinna tipptunnil Nõmmele sõitnud auto üles tõstan ja õli välja lasen siis õli temp selline et võin näpu ära kõrvetada. Pole mingisugust 50 celsiust seal vaid ikka kõvasti rohkem.
Viimati muutis Priidik333, 22 Nov 2014, 00:05, muudetud 1 kord kokku.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Vasta

Mine “Ülekanne”