GOLF 3 16V ABF käigukast

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
RevoTaar
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Mär 2014, 15:34
Telefon: 53235414
Auto: Golf III GTI 16V
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

GOLF 3 16V ABF käigukast

Lugemata postitus Postitas RevoTaar » 16 Mai 2016, 21:27

Küsimus seisneb selles: Nagu paljud on kokku puutunud, siis selle GTI 02A kast ei kõlba eriti kuhugi. Teine käik pikk nagu isamaasõda jne.
Olen kuulnud CHA ehk 1,9TDI kasti on pandud sinna. Sellel pidi aga mureks olema liiga pikk vahe olema kolmandalt neljandale.

Äkki keegi oskaks midagi arukat soovitada?

Viimane variant on 4.5 peaülekanne ning viies käik panna T4 oma, saab. Maanteel ka kruiisida.

EDIT:
CHA kastile panna ABF-i neljas käik, tooks vahet veidi väiksemaks. Ma ei tea kas see on piisav lahendus.
Viimati muutis RevoTaar, 16 Mai 2016, 21:40, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2569
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: GOLF 3 16V ABF käigukast

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 19 Mai 2016, 22:14

Tüüpiline arvuti fanatt. Käigukasti EI remondita pannes sinna erineva ülekandega hammas rattaid. Käigukastil on kood, ja jäägu see selleks, Kuid kasuta oma teadmist tehniliselt. Milles oli probleem?

RevoTaar
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Mär 2014, 15:34
Telefon: 53235414
Auto: Golf III GTI 16V
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: GOLF 3 16V ABF käigukast

Lugemata postitus Postitas RevoTaar » 20 Mai 2016, 01:43

t6nis3 kirjutas:Tüüpiline arvuti fanatt. Käigukasti EI remondita pannes sinna erineva ülekandega hammas rattaid. Käigukastil on kood, ja jäägu see selleks, Kuid kasuta oma teadmist tehniliselt. Milles oli probleem?
Kuule minuarust oled siin postituste arvu vaadates ainukene nohik sina, kes sellegipoolest mitte midagi ei tea. Kas võidusõidus kasutatakse ka "Kood on kood" loogikat? Omaarust ma ei maininud, et ma tahan kasti remontida. Ja su enda harimiseks, siis igal käigul on erineva ülekandega hammasrattad, tundub ju loogiline?
Kui midagi tarka ei oska öelda ja niisama ila suust välja soov välja ajada, siis sellejaoks on delfi ning muud sarnased kommentaariumid, soovitan soojalt!

RD

Ussike
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Re: GOLF 3 16V ABF käigukast

Lugemata postitus Postitas Ussike » 21 Mai 2016, 09:50

Põhimõtteliselt on kaks võimalust.Esimene variant on otsida enemvähem sobivate ülekannetega kast,teine võimalus on piisavate käeliste oskuste ja piisavate ja sobivate doonorite olemasolul ehitada endale sobiv kast.Alustada tuleb sellest et leida endale sobiva ülekandearvuga 1. ja 2. käik,kuna nende üks hammasratas on käigukasti vedava võlliga kokku töödeldud.Edasi tuleb leida endale sobivad ülekande paarid ja sobiv peaülekanne sinna otsa.See kehtib 100 protsenti 020 ja 02k kasti sisude kohta ,mida on ristatud et saada sobivate käikudega ja peaülekandega kaste.02a kaste pole olnud küll vajadus ristata aga nende põhiehitus on sama ,lihtsalt asjad on suuremad ja tugevamad.Mulle tõi töö kätte sobivaid doonoreid,mõni ülekanne on tulnud ka osta.Ja just on tehtud kastid millel 4 käiku on äkiliseks sõiduks ja viies käik transpordiks punktist A pukti B. Kastiehitus ei ole kosmoseteadus,küsimus on piisavate doonarite olemasolus.

RevoTaar
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Mär 2014, 15:34
Telefon: 53235414
Auto: Golf III GTI 16V
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: GOLF 3 16V ABF käigukast

Lugemata postitus Postitas RevoTaar » 21 Mai 2016, 11:41

Suur tänu asjaliku vastuse eest, ise olen mõelnud samal suunal nagu sinagi. Aga see doonorite olemasolu on paikapanev faktor selle asja juures. Ise mõtlesin diisli kasti peale, aga sel juhul tuleks 3 ja 4 käik ümber mõelda. Paras mõttetöö ole. Aga tänud veelkord vastuse eest, sain enda teooriale mingigi kinnituse. :)

RD

Vasta

Mine “Ülekanne”