Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3321
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 22 Veebr 2015, 20:50

Et hoida teemad Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan? ja Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan? puhtad teemavälisest jutust ja vaidlustest, siis saab siia teemasse liigutatud kõik postitused rehviteemadest, mis on teemade reeglitele mittevastavad, on offtopic, rahulolematus kellegi teise rehvivalikuga :mrgreen: jne.

Nutikamad võivad ka juba ise kellegi teise rehvivalikut või arvamusi-kogemusi puudutava info kohta käiva eriarvamuse või rehviteemades teemavälise jutu siin teemas algatada koos arutatavale rehvitüübile viitega (tsitaadiga suve- ja talverehvi teemadest). :)
Viimati muutis HawkHill, 24 Veebr 2015, 03:48, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: .

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Veebr 2015, 00:40

copilot kirjutas:1. Suverehv/rehvid
2. Esisillal Master Optima protid,tagasillal 1 rehv Vallai Pilot prott ja teine miskine Goodyeari vanem mudel 205/55/R16
3. Bora vanakooli 1.9TDI sedaan
4. Jah
Esisillal olevad all olnud 2 hooaega,vanust 3 aastat endal rehvidel ja viimane suvi neid näpuga katsudes täitsa tavalise suverehvi pehmusega...ei vajanud nn kilo jagu tasakaalustust,puuduvad praod ning viimase hooaja lõpuni ennem talvekate allapanekut ikka tasakaalus/sirged(mis sest et saanud pidevalt selle 2a. jooksul auklike kruusateede käest korralikult "pähe"). Kulunud umbes pool mis ostes olid.
Tagasillal olev prott alla olnud 3 hooaega(rehvi vanuse osas jään vastuse võlgu) aga pehmust rehvil rohkem kui Masteril..ühe suurema kilometraaziga hooaja panevad veel vabalt ära. Teine Goodyeari rehv aga teistest tuntavalt kõvem,sest tegu ikka mitu aastat vana rehviga ja ka kulumisest aru saada,et ei kulu kiirelt nagu teised sest kumm juba veits kõvaks muutunud.
Kogu see kooslus ei tekita mitte mingisugust müra,mis häiriks....velgede ostes olid alla mingid odavamad kasutatud firmakad ja need tegid palju suuremat lärmi kui see kooslus. Pidamise osas ei saa mitte midagi ette heita(no ei tee autobahni-kamikazet ja ringrajal ei käi). Üldine kulumine täisti mõistlikus piirides. Lisaks enda suve proti kogemusele,olen saanud proti osas head tagasidet ka mitmelt enda tuttavalt. Suveks...miks mitte. Talvekate osas proti osas mul tuginedes enda kogemusele teine arvamus. Kui antud rehvid jõuavad elutsükli lõpuni,siis ei välista ka miskite vähekasutatud firmakate ostmist v miskiseid tuntumaid hiinakaid-olenevalt mis hinnaga ja mida turult leida õnnestub sel hetkel....minu jaoks suveks mingid tutikad üüberkallid high end rehvid pointless...osad neist isegi kuluvad üüber kiiresti.
Mitte paha pärast, kuid päris korralik säästuka kompott! :D
Viimati muutis HawkHill, 24 Veebr 2015, 03:47, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: teema liitmine

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Veebr 2015, 01:11

TiitRE kirjutas: Mitte paha pärast, kuid päris korralik säästuka kompott! :D
:lol: :thumbup: Just....samas kindlasti parem, kui mingid 10 aastat vanad plastmassiks muutunud 3mm mustri jäägiga hiinakad v talvekad,mille pidamine märjaga olematu. Nagu ma mainisin, siis autobahni ei tee ning Tallinn-Tartu maanteed väldin igal võimalusel a la kui mõttekam Viljandist näiteks Tallinna Tallinn-Viljandi maanteed kaudu minna. Tallinn-Tartu maantee pakub ikka korraliku närvikõdi....ei hakka siinkohal kokku lugema neid kordi, kui ARENGUPEETUSEGA IDIOODID teevad täiesti idiootsete kohtade peal arvestamata v nägemata(???) vastutuleva liiklusega a la 2 v 3 rekkast sööst möödasõite ja siinkohal on loota ainult piisavalt laiale maanteele, mitte sellele, kui hästi rehvid pidureid blokki pannes sinu kiirust maha võtavad(sellisel juhul on oht, et tuleb hoopis keegi selga ja sind lükatakse hoopis mõne rekka kõhu alla). Mitte kuskil mujal, oma pea 9 aastase staaši jooksul pole mul tekkinud sääraseid hirmu-adreka lakse liikluses, nagu seda Tallin-Tartu maantee. Kui ikka sündides v geenidega on kaasa antud mingisugune ajutrauma ja ühe sellisega nn olukorda sattuda, siis on vähe loota ka rehvitestis olevale esinumbrile, vaid pigem sellele, kui hästi sa adud liiklust jälgima ja oma reageerimiskiirusele.
Muide, siin UK s, kasutatakse ikka palju nn no name rehve(paljud hiinakad) ning ikka väga palju on seda, et telgede suhtes rehvide mustrijoonis erineb(mis on ka eestis sama rehvi tüübi(suvi, talv) kasutamisel telje suhtes lubatud(va naelrehvi puhul, kus kõik teljed peavad olema naelrehvid, aga muster võib erineda)....nüüd mine võrdle eesti ja UK rahvastiku tihedust, liiklusurmade arvu per 1000 capita ja tagatipuks tule sõida siin veidi ringi....ok, põhimaanteed kõik miinimum 2+2, aga kiirus aasta läbi peaaegu 120km/h, kuid mis põhiline....puudub haiglaslik ajuinvaliidsusele ning närvihaigla ravi vajadusele viitav tõmblemine sellises kontekstis/hulgal, nagu Ida euroopa maades st kaasa arvatud Eestis! Ja vot siin on see probleem, mitte see, kui vägev/ohutu auto v millised rehvid kellelgil all on :wink:

Aga ära muretse, ei pane pahaks. Eks igal inimesel on omad prioriteedid eelkõige kogemustele tuginedes, minu jaoks ei anna see 200eur extra rehvijooksul peale kulutada mitte mingisugust "turvatunnet" arvestades tänast liikluskultuuri Eestis....jääb vaid loota õnnele, et ei satu olema ***al ajal vales kohas, kus vb mingisugune ajuinvaliid oma slikiks kulunud nn tipptootja rehviga üritab kellelegi midagi näidata v mis iganes põhjusel teiste elusid ohtu panna. V kas ikka on vaja 2 minuti lisaaja jaoks teha möödasõite, mis kokkuvõttes ei anna sulle muud kui närvi ja lisaraha kulu?

Modedele: võite kaks viimast postitust kustutada, sest ilmselgelt ei käi teemasse...vastav teema vaba teema alafoorumis. Lihtsalt pidin oma arvamuse vastuseks kirjutama, mis asjast arvan.

PS! Ärge tulge ütlema, et kogu selle foorumi kasutajaskonna seas olen ma nn "säästuka" kompoti kokku keetnud....paljud ilmselt ei julge tunnistada, milliste "säästukatega" ringi kulgevad :wink:
Viimati muutis HawkHill, 24 Veebr 2015, 03:46, muudetud 7 korda kokku.
Põhjus: teema liitmine
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Veebr 2015, 01:36

Hr. Copilot, ära minu kogemustes kahtle, kulgesin kõige esimesed talved oma vanaisa VAZ 2101-ga ja ainsaks "talverehviks" tol ajal olid Kohtla-Nõmmel protitud ja natuke "karvasema" mustriga rehvid :D ... paljud noored sellist aeg<a ei kujuta ettegi, kuid see oli reaalsus (mis veelkord tõestab, et k*rt, vanus trügib vägisi peale :D ).
P.S Copilot, ole kena, ära võrdle Ingl. talve meie omaga :lol:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Veebr 2015, 09:39

Sp ma mainisingi,et talveks korraliku firma rehv must have....seal on tõesti nii,et valede sõiduvõtete korral rehvid andeks ei anna. Ja ma ei kahtlegi sinu kogemuses...ilmselt sõidad ka rohkem kilometraazi kui mina aastas. Lisaks,teema oli suvi mitte talv :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas Mazz » 24 Veebr 2015, 10:06

Kui ikka ühel sillal kaks erinevat rehvi siis see on korralik säästu reziim :D
Aga kes ei tahaks kokku hoida...ise lähtunud alati second hand paar ja paar. Viimane suvi sai 3mm rehve ainult kühveldatud. Tänavu vaja kahte uut, aga saada pole midagi erilist siis lähen poodi ja ostan kaks uut.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Veebr 2015, 10:34

Mazz kirjutas:Kui ikka ühel sillal kaks erinevat rehvi siis see on korralik säästu reziim :D
Aga kes ei tahaks kokku hoida...ise lähtunud alati second hand paar ja paar. Viimane suvi sai 3mm rehve ainult kühveldatud. Tänavu vaja kahte uut, aga saada pole midagi erilist siis lähen poodi ja ostan kaks uut.
Korraliku mustriga,mis väldib vesiliu teket,et näe mingit probleemi! Juu siis inglased on korralikud säästutajad,et pole rehvimüüja lobijutuga kaasa läinud. Minu jaoks on 3mm mustrijääki oluliselt ohtlikum vihmas kui korraliku sügava mustriga rehvid,mis sest et mustrijoonis veidi erineb!
Talvel on muidugi vägagi oluline,et telje suhtes oleks sama muster ja talveks ei paneks kunagi erineva mustriga rehve paari...mis sest et seadus lubab.
Suvest rääkides...kui oled ostnud 2 uut rehvi ja ala 5tkm ühe neist puruks sõidad,nii et ei anna lappida,ostad 2 uut a la 90 eurist rehvi kuna antud mustriga rehvi pole enam saad,sest rehvimüüja väidab et kas ei tohi(tundmata seadust) v väidavad et on hullult ohtlik?. Kusjuures endal just nii sattuski kahe erineva mustriga rehvi taha,kuna üks(goodyear) andis saba ja sellist bs juttu ka rehvimüüja käest kuulsin...muidugi on tore 50 eur eest ala 100 eur kasseerida,olenevalt millise hinnaga kellegil rehvid on ja kui kõrgel on latt!
Viimati muutis copilot, 24 Veebr 2015, 10:59, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Veebr 2015, 11:32

Siinkohal tuleb meelde paari aasta tagusest asjast seik,kus õemees ostis suveks uued protid suve velgedels,aga seda ennem kui talv läbi oli ning proovis huvi pärast alla panna. Tuli välja,et kinni sõidetud lume peal ja lahtisel lumel pidasid kordades paremini,kui ta umbes 3 aastat vanad Bridgestone i naelrehvid(umbes 75% oli tol hetkel naelu alles). Rehvi mõõt oli mõlemal sama. Selle 3 v 4 aastaga on mul suveprotiga väga head kogemused...ei tea kas tehnoloogia ja kvaliteet on nii palju paremaks muutunud kui seda a la 10 aastat tagasi,nagu siin osad kiruvad. Ma pigem maksan rehvi eest vähem,vahetan teda natuke tihedamini(ei lase mustril a la peaaegu lubatud miinimumini minna,mis mõjutab just vesiliu teket ja mis suvel ilmselgelt kõige ohtlikum olukord ja mis võib isegi tõmblemata rahulikult sõites tekkida) kui ma maksan rehvi eest 2x rohkem ning kokkuvõttes üritan tast viimast välja pigistada ning siis üritada veel kellelegi seda 3mm mustriga juustu maha müüa,mida ikka väga palju turul-selline kraam peaks olema prügimäe kaup v tasuta ära antama mitte a la 20 eur tk müügis(pane monteerimise raha juurde ja üle 1 hooaja sellisega ei sõida ikka st järgmine aasta jälle vaheta).
Uus prott v vähe kasutatud firmakas oma hinna ja kvaliteedi(ka ohutuse osas) minu jaoks parim kompromiss,pole väga nõus õhu eest maksma...muidugi ralliässadele kuivale rajale slikk suvekas kõige parem ongi :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Veebr 2015, 12:34

GTI kirjutas: Praeguse sõidurežiimi juures (75% maantee 25% asula) on läbisõit nendega uuest peast ca. 8000 ning tulemus see, et naelad on täiesti ära kulunud! Välisel vaatlusel on esmapilt, nagu oleks naelad rehvi sisse haamriga löödud, naela tööotsad täiesti maas ja alusmetall vaid näha, istuvad mill-paar rehvinnast seespool. Võib-olla on tegu hea talverehviga aga lastes mööda teid-tänavaid mis enamjaolt on suvises konditsioonis on kuiv asfalt rehvid lihtsalt ära kulutanud. Samuti on lahkunud kolmandik naeltest, kuigi sõidustiil on mul enam kui rahulik ning rehvirõhku kontrollin iga nädal. Täiesti müstika! Tagateljel on vanad Nokian HKPL naelad mis veerenud sinna 40...50 tuh. kanti, kõik naelad ilusti sees, tööotsad kõik alles. Seega panin alla naelrehvid millest on praeguseks saanud lamellid!
Hihi, äkki selles ongi point, et oled liiga aeglane ja kontrollid liiga tihti rehvirõhku :mrgreen:
Kas naastud on irdunud mõlemalt st nii esi- kui tagasillalt ?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 26 Veebr 2015, 12:41

tito kirjutas:
GTI kirjutas: Praeguse sõidurežiimi juures (75% maantee 25% asula) on läbisõit nendega uuest peast ca. 8000 ning tulemus see, et naelad on täiesti ära kulunud! Välisel vaatlusel on esmapilt, nagu oleks naelad rehvi sisse haamriga löödud, naela tööotsad täiesti maas ja alusmetall vaid näha, istuvad mill-paar rehvinnast seespool. Võib-olla on tegu hea talverehviga aga lastes mööda teid-tänavaid mis enamjaolt on suvises konditsioonis on kuiv asfalt rehvid lihtsalt ära kulutanud. Samuti on lahkunud kolmandik naeltest, kuigi sõidustiil on mul enam kui rahulik ning rehvirõhku kontrollin iga nädal. Täiesti müstika! Tagateljel on vanad Nokian HKPL naelad mis veerenud sinna 40...50 tuh. kanti, kõik naelad ilusti sees, tööotsad kõik alles. Seega panin alla naelrehvid millest on praeguseks saanud lamellid!
Hihi, äkki selles ongi point, et oled liiga aeglane ja kontrollid liiga tihti rehvirõhku :mrgreen:
Kas naastud on irdunud mõlemalt st nii esi- kui tagasillalt ?
Kirjas, et tagateljel hoopis teised rehvid ning kõik naelad ilusti sees.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Veebr 2015, 12:46

--keit-- kirjutas:
Kirjas, et tagateljel hoopis teised rehvid ning kõik naelad ilusti sees.
Opsti, ma nii kaugele ei veerinudki :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Veebr 2015, 16:29

tito kirjutas:
GTI kirjutas: Praeguse sõidurežiimi juures (75% maantee 25% asula) on läbisõit nendega uuest peast ca. 8000 ning tulemus see, et naelad on täiesti ära kulunud! Välisel vaatlusel on esmapilt, nagu oleks naelad rehvi sisse haamriga löödud, naela tööotsad täiesti maas ja alusmetall vaid näha, istuvad mill-paar rehvinnast seespool. Võib-olla on tegu hea talverehviga aga lastes mööda teid-tänavaid mis enamjaolt on suvises konditsioonis on kuiv asfalt rehvid lihtsalt ära kulutanud. Samuti on lahkunud kolmandik naeltest, kuigi sõidustiil on mul enam kui rahulik ning rehvirõhku kontrollin iga nädal. Täiesti müstika! Tagateljel on vanad Nokian HKPL naelad mis veerenud sinna 40...50 tuh. kanti, kõik naelad ilusti sees, tööotsad kõik alles. Seega panin alla naelrehvid millest on praeguseks saanud lamellid!
Hihi, äkki selles ongi point, et oled liiga aeglane ja kontrollid liiga tihti rehvirõhku :mrgreen:
Kas naastud on irdunud mõlemalt st nii esi- kui tagasillalt ?
Mul selline tunne et naastud on siin paigaldatud mingid noname omad, huvitav nüanss veel see et enamjaolt sõidan üksinda e. vasem esirehv on hulemas seisus kui parem, rohkem naelu kadunud ja rehvi üldine kulumus võrreldes parempoolsega ka veidi suurem. :) Kas see naastude kohalik järelpaigalduse variant oleks reaalne?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 26 Veebr 2015, 16:33

GTI kirjutas:
tito kirjutas:
GTI kirjutas: Praeguse sõidurežiimi juures (75% maantee 25% asula) on läbisõit nendega uuest peast ca. 8000 ning tulemus see, et naelad on täiesti ära kulunud! Välisel vaatlusel on esmapilt, nagu oleks naelad rehvi sisse haamriga löödud, naela tööotsad täiesti maas ja alusmetall vaid näha, istuvad mill-paar rehvinnast seespool. Võib-olla on tegu hea talverehviga aga lastes mööda teid-tänavaid mis enamjaolt on suvises konditsioonis on kuiv asfalt rehvid lihtsalt ära kulutanud. Samuti on lahkunud kolmandik naeltest, kuigi sõidustiil on mul enam kui rahulik ning rehvirõhku kontrollin iga nädal. Täiesti müstika! Tagateljel on vanad Nokian HKPL naelad mis veerenud sinna 40...50 tuh. kanti, kõik naelad ilusti sees, tööotsad kõik alles. Seega panin alla naelrehvid millest on praeguseks saanud lamellid!
Hihi, äkki selles ongi point, et oled liiga aeglane ja kontrollid liiga tihti rehvirõhku :mrgreen:
Kas naastud on irdunud mõlemalt st nii esi- kui tagasillalt ?
Mul selline tunne et naastud on siin paigaldatud mingid noname omad, huvitav nüanss veel see et enamjaolt sõidan üksinda e. vasem esirehv on hulemas seisus kui parem, rohkem naelu kadunud ja rehvi üldine kulumus võrreldes parempoolsega ka veidi suurem. :) Kas see naastude kohalik järelpaigalduse variant oleks reaalne?

Reaalselt on see täiesti võimalik.
On naelutatud rehvidega kogemus olemas.
Kuid see oli meeldiv kogemus.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Veebr 2015, 16:33

GTI kirjutas: Mul selline tunne et naastud on siin paigaldatud mingid noname omad, huvitav nüanss veel see et enamjaolt sõidan üksinda e. vasem esirehv on hulemas seisus kui parem, rohkem naelu kadunud ja rehvi üldine kulumus võrreldes parempoolsega ka veidi suurem. :) Kas see naastude kohalik järelpaigalduse variant oleks reaalne?
Ma 10 aastat tagasi neid Tartus omajagu sisse ajanud :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas wapsik » 03 Juul 2015, 08:01

Tõstaks seda teemat.

keegi oskab kosta midagi Minerva rehvide kohta. mõõt nt.205/55(60)/R16. Müra, pidamine jne.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas tito » 03 Juul 2015, 09:58

wapsik kirjutas:Tõstaks seda teemat.

keegi oskab kosta midagi Minerva rehvide kohta. mõõt nt.205/55(60)/R16. Müra, pidamine jne.
Tavalisele sõiduautole kõlbavad väga hästi, ma ei karda ühtegi hiina rehvi :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Rehviteemade vaidlused, eriarvamused ja muu OT.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Juul 2015, 15:57

wapsik kirjutas:Tõstaks seda teemat.

keegi oskab kosta midagi Minerva rehvide kohta. mõõt nt.205/55(60)/R16. Müra, pidamine jne.
Pead silmas ilmselt seda tegelast, kes Minervadega tartus äritseb ja ka FB-s oma manti müütab? Käisin seal Betooni tn. tal laos kohal ja algul lubas mu Jeep´ile ka 20"-seid Minervasi, kuid hiljem selgus, et nei ikka ei saa...kuigi diil juba kokkulepitud.

Vasta

Mine “Veermik”