Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Tere kõiksee pere.
Probleem siis selline, et umbes 1000km tagasi vahetasin sisemise vasaku sisemise pooltelje otsa kuna oli sõidul värin sees ja erinevaid teemasid sirvides sain järelduse, et sisemine ots. Peale vahetust oli nagu rahu majas, ei värisenud ega midagi.
Paar päeva tagasi hakkas uuesti pull pihta,, samasugune värin. Mõtlesin, et rikkus esialgse paigaldusega midagi ära, sest ots läks laiali kui paigaldasin, kuigi puhastasin kuulid ja pinnad, ning läks õigetpidi kokku.
Egas midagi vahetasin üleeile ära ja oli nagu ok, kuid täna hakkas jälle pihta olles läbinud ca. 150km.
Mistal viga võib olla, suht siiber juba . Kas asi võib äkki tootjas olla, sest külge läks cv joint kirjadega ots, punane ja must karp ja muud polegi peale kirjade OE quality .
Muidugi oli esialgne otsa leidmine paras kino, sest kataloogid sinna otsa ei andnud ja mõõtudelt sobis ots, mis oli transporteri koodidega. Originaalotsa peal olev kood ka tulemusi ei andnud.
Vaatasin veel tööjuures TecDoc kataloogist ja seal pakkus välimist 91mm läbimööduga kuigi mul 108, mida minuteada kasutati veel v6 mootoritel, neil muidugi oli tripod tüüpi laagrid, kuid minul on kuullaagrite peal.
Isentulin ideele, ehk kulutab otsal midagi nii ära, et sisemine osa kuhu võll kinitub ei püsi enam tsentris ja hakkab vibreerima
Igatahes mõistus otsas.
Probleem siis selline, et umbes 1000km tagasi vahetasin sisemise vasaku sisemise pooltelje otsa kuna oli sõidul värin sees ja erinevaid teemasid sirvides sain järelduse, et sisemine ots. Peale vahetust oli nagu rahu majas, ei värisenud ega midagi.
Paar päeva tagasi hakkas uuesti pull pihta,, samasugune värin. Mõtlesin, et rikkus esialgse paigaldusega midagi ära, sest ots läks laiali kui paigaldasin, kuigi puhastasin kuulid ja pinnad, ning läks õigetpidi kokku.
Egas midagi vahetasin üleeile ära ja oli nagu ok, kuid täna hakkas jälle pihta olles läbinud ca. 150km.
Mistal viga võib olla, suht siiber juba . Kas asi võib äkki tootjas olla, sest külge läks cv joint kirjadega ots, punane ja must karp ja muud polegi peale kirjade OE quality .
Muidugi oli esialgne otsa leidmine paras kino, sest kataloogid sinna otsa ei andnud ja mõõtudelt sobis ots, mis oli transporteri koodidega. Originaalotsa peal olev kood ka tulemusi ei andnud.
Vaatasin veel tööjuures TecDoc kataloogist ja seal pakkus välimist 91mm läbimööduga kuigi mul 108, mida minuteada kasutati veel v6 mootoritel, neil muidugi oli tripod tüüpi laagrid, kuid minul on kuullaagrite peal.
Isentulin ideele, ehk kulutab otsal midagi nii ära, et sisemine osa kuhu võll kinitub ei püsi enam tsentris ja hakkab vibreerima
Igatahes mõistus otsas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Välimine ka uus, paigaldasin koos sisemisega.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Täna tõstsin üles mõlemad pooled ja proovisin rattast lõtku kuni otsaflantsini ja vasakul pool(seal kus kõik vahetatud) oli julgelt 3-4x suurem kui paremalpool, mis originaalkirjadega.
Täiesti mõistusevastane hakkab olema, et varuosi ei osata teha, isegi firmad, mis muidu tegid korralikke tooteid. Mõtlesin juba, et võtan esindusest uue pooltelje ja neelan alla. Vaatasin, et hind 385.- , muidugi pea 200 eurot kallim kui b osa, kuid usk kaob mitte-originaal osade suhtes ära, teaks, mis tootis orig. osa siis ehk veel.
Täiesti mõistusevastane hakkab olema, et varuosi ei osata teha, isegi firmad, mis muidu tegid korralikke tooteid. Mõtlesin juba, et võtan esindusest uue pooltelje ja neelan alla. Vaatasin, et hind 385.- , muidugi pea 200 eurot kallim kui b osa, kuid usk kaob mitte-originaal osade suhtes ära, teaks, mis tootis orig. osa siis ehk veel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Küsin veel, et kas kellegil kogemust firma spidan võlliga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 367
- Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
- Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
- Asukoht: Pärnu
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Minu läks 2 sisemist otsa 3 päevaga - pooltelg oli kõver.
Ostsin romulast teise pooltelje koos otstega ja minu käes kestis kuni müügini (ja tõenäoliselt ka edasi).
Ostsin romulast teise pooltelje koos otstega ja minu käes kestis kuni müügini (ja tõenäoliselt ka edasi).
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Kuidas tuvastasid kõverust?Janno25 kirjutas:Minu läks 2 sisemist otsa 3 päevaga - pooltelg oli kõver.
Ostsin romulast teise pooltelje koos otstega ja minu käes kestis kuni müügini (ja tõenäoliselt ka edasi).
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Fakt on see et sisemist pooltelje otsa ei "õhu" miski anomaalia (lühikese aja jooksul). Sinu kirjeldusest jääb puudu konkreetne tagasiside mis oli viga eelneval liigendil, mis uuel? Järelikult vahetasid ekslikult. Selline test: tõstsin ratta ülesse ja proovisin lõtku otsaflantsini. Kui teed teemat pooltelje sisemisest liigendist siis EELDAN ,kuna oled tegelikult asjast teadlik, et tahtsid lihtsalt vw. foorumis suhelda.
Viimati muutis t6nis3, 09 Juul 2013, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Kui ei usu, et ratta lõtk vabakäik vms... on vasakulpool suurem kui paremalpool käigukastiflantsist rattani suurem siis võid heameelega tulla ja üle mõõta. Mõningad lõtkud on normaalsed, kuid, kas suurem lõtk uuel osal vanaga võrreldes on normaalne?
Sisemist otsa kahtlustan seetõttu, et selline tuntav värin kaob veidikeseks ajaks peale otsa vahetust. Võibolla on kokkusattumus mõne muu anomaaliaga, kuid alati kaob see värin ära siis kui ots ära vahetada ja tuleb tagasi ja jääb alles, kui sõita kiirusega 90-100.
Esimese vahetatud otsa vaatasin üle ja sooni kuulide ja korpuse tööpinnal pole, kuid värin on.
Igatahes olen saanud pakkumised kasutatud originaal osale ja uuele SPIDAN/LÖBRO võllile ja pean veidi mõtlema, mis edasi teha.
Sisemist otsa kahtlustan seetõttu, et selline tuntav värin kaob veidikeseks ajaks peale otsa vahetust. Võibolla on kokkusattumus mõne muu anomaaliaga, kuid alati kaob see värin ära siis kui ots ära vahetada ja tuleb tagasi ja jääb alles, kui sõita kiirusega 90-100.
Esimese vahetatud otsa vaatasin üle ja sooni kuulide ja korpuse tööpinnal pole, kuid värin on.
Igatahes olen saanud pakkumised kasutatud originaal osale ja uuele SPIDAN/LÖBRO võllile ja pean veidi mõtlema, mis edasi teha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Minul liikusid mõlemad sisemised mõõtes 4cm (ehk siis see on nn mõõdetud kauguste vahe kui oled täitsa välja sikutanud sisemise ja täitsa sisse surunud sisemise). Mingi erinevust paremal ja vasakul poolel küll polnud. Mõõtsin neid muidugi maas olekus, kui arvutasin oma uute pooltelgede pikkust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Ei võtaks sõna,kui kasutaja Dellu poleks lobisenud. Nimelt mainib tema pikkilõtku ,kuid meil on teemaks ristilõtk.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Ei mõtle ristilõtku vaid võlli töökäigu lõtku, ehk siis palju on lõtk kui flants hakkab pöörlema ja palju on tühja maad(lõtku) ennem kui ülekanne rattani jõuab.
(kellaaeg pole õige nii keeruliste lausete jaoks )
(kellaaeg pole õige nii keeruliste lausete jaoks )
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Tulebki arusaamatus. Tervel autol ei teki probleemi. Lahka oma auto probleem minu P S.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Noo auto pole terve, kui tal selline viga küljes on...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 563
- Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
- Telefon: 5141494
- Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
- Asukoht: Tallinn-Saue
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Vale pikkusega veovõll.
Ega siin muud väga olla ei saa.
Ise maadlesin kunagi sama probleemiga siis sai teise pikkusega võll ja probleemid kadusid
Evens
Ega siin muud väga olla ei saa.
Ise maadlesin kunagi sama probleemiga siis sai teise pikkusega võll ja probleemid kadusid
Evens
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Teema algataja pole ju poolassi vahetust maininud,pole ka maininud mingitki avariid. Evens,kui mitu mm.. saavad vw. poolassi võllide pikkus erineda?, et lõhkuda SISEMIST liingendit, aga samas jätab ,,lõhkumatta,, VÄLIMIST liigendit?. Teema algataja otsigu probleemi mujalt,mitte sisemise poolassi liigendist. Teema on tore. Põhiline on see et lahendus tuleks AUSALT tagasi.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Minule teadaoleva info kohaselt on 02M kastidel(mis siis minul ka all on) ainult ühte mõõtu veovõllid.
Praegu väga aktiivselt selle veaga ei tegele, sest sõitmist see ei sega sellisel määral, et peaks sõitmata jätma. Lihtsalt kui tunned seda värinat ja tead, et seda pole varem olnud siis on see häiriv.
Praegu väga aktiivselt selle veaga ei tegele, sest sõitmist see ei sega sellisel määral, et peaks sõitmata jätma. Lihtsalt kui tunned seda värinat ja tead, et seda pole varem olnud siis on see häiriv.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
02M on kasti tüüp. Käigukast kood on ERF
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Külge läks uus SPIDAN võll. Võll on nii hea, et sisemise otsa küljest leidsin VW originaalkoodi koos VW ja AUDI logodega .
Varsti lähen Võrust Tallinna, siis peaks näha olema, kas jääb kestma .
Jäi ka märkimata, et uus võll oli veidi pikem, ju oli siis keegi meistrimees vale võlli pannud, kuigi praeguse võlli kood on asendus all olnud võllile.
Varsti lähen Võrust Tallinna, siis peaks näha olema, kas jääb kestma .
Jäi ka märkimata, et uus võll oli veidi pikem, ju oli siis keegi meistrimees vale võlli pannud, kuigi praeguse võlli kood on asendus all olnud võllile.
Viimati muutis R36, 30 Juul 2013, 21:28, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Küsimus küll ei ole konkreetselt võlli v nende otste kohta ja puudutab see siis vanakoolika manuaali AHF motot. Et plaanis vahetada veovõllidel kaitsekummid, sest paaril juba pragu sees, kuid kui juba, siis kõik 4 tk. Et siin veebipoes vaadates annab üks kirjeldus et sisemised on mõlemal pool samad ja välimised samuti, samas teine ütleb et ainult ühele poole. Et kuidas siis on....kas sisemised kasti poolsed on 1:1 samad ja sama jutt ka välimistega?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Pika poolassi peal on sisemise kaitsekummi lõpp jämeda otsa peal. Kui näitab ka varjanti,et mõlemad sisemised kummid on samasugused,võib eelda,et sel juhul lõpeb kumm enne võlli jämedaks minekut,kuigi sellist varjanti pole veel näinud.Seega sisemised on erinevad,välimised on 1:1-le.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
väike vaheküsimus....kas manuaal ja automaatkasti pooltelje kaitsekummidel kah mingi vahe? ETKA järgi ei tohiks olla, aga vb vaatan ma miskit valesti, sest teen oma ETKA s otsingut VIN koodi järgi. Netipood, mille kaudu tavaliselt ostan, annab ka käimari liigiks automaat v manuaal mingil põhjusel
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Automaadi sisemine ots pidi olema väiksema läbimõõduga, seega on erinev, sest sisemise kumm on pleki küljes, mis omab otsaga sama mõõtu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mis lõhub sisemist pooltelje otsa?
Hmm....huvitav, miks siis etka ei anna automaadi kohta sõnakestki. Jah, sisemised otsad vastavalt parem ja vasak on erinevad, kui välimised on sama varuosakoodiga, kuid huvitab just see, et varuosalehekülg annab käigukasti liigid ka erinevad, kuigi ei tohiks st peaks olema a la kasti poolne sisemine v välimine jne.
Viimati muutis copilot, 18 Okt 2013, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING