Volkswagen Sharan rool väriseb.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
tauno2744
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Jaan 2015, 12:23
Auto: VW Passat
Asukoht:

Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas tauno2744 »

Nimelt soovin enda probleemile lahendust. Autoks on Volkswagen Sharan 1999a., 1.9 tdi, 81kw, automaatkäigukastiga.
Rehvid on balanseeritud. Sõites ühtlasel kiirusel 60-120 km/h tekib rooli aeg-ajalt värin, mis on nii tugev, et võtab käed värisema ja ebamugav on sõita. Kuigi, kui rooli lahti lased, siis auto sõidab absoluutselt otse. Ei kisu kuskile poole. Värin kestab umbes paar kilomeetrit, seejärel kaob ja mõne kilomeetri pärast tuleb tagasi. Kõik see toimub olenemata kiiruse muutumisest. Mõistus otsas. Kust peaks viga otsima?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Automaatsharannide nõrk koht on pooltelgede sisemised liigendid, võiks neile hinnangu anda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

bobster
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Sept 2014, 07:39
Asukoht:

Re: Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas bobster »

Mul on sama probleem, autoks VW Golf 4, vahetatud roolivarda otsad, šarniirid jne.Rehvid balanseeritud. Värin tekib kiirusel ca 100-110, ja sümptomid samad, värin kestab mõned kilomeetrid ja tuleb ja läheb. Värina periood on lühem kui värinata periood. Rool vabastades auto sõidab otse. Värin on väga tugev, kuid ei tundu et värin oleks tervesautos, pigem rool.
Vb on sul tsentrirõngad puudu ? Või on veljed vanad ja lihtsalt neid ei anna balanseerida enam täielikult, kuna veljed nii kõverad juba?

Minul isiklult on 2 tk eest puudu momendil, kuid see ei põhjenda värina tulekut ja minekut ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas copilot »

vaadake üle pooltelgede sisemised otsad! Kas värin tekib pigem kui kiirendada/gaasi anda nende kiiruste juures v siis kui aeglustades st a la lased gaasi lahti vms?
Viimati muutis copilot, 17 Apr 2015, 13:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

bobster
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 08 Sept 2014, 07:39
Asukoht:

Re: Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas bobster »

Värin tekib suurel kiirusel (100-110) ühtlase kiirusega sõites, lastes gaasi lahti, aeglustades ca 90ni kaob ära tagasi kiirendades 110 vahest värin taastub vahest mitte.
Tundub nagu viking Loto, vahet on vahest ei ole, ainuke pidev faktor on kiirus, tekib vahemikus 100+.
Väga imelik on see, et ta suvaliste intervallidega tuleb ja läheb, seni vähemalt ei ole ma suutnud tuvastada seda intervalli ja/võu fakotrit mis mõjutaks värina teket.

Nt tehes möödasõitu teiest autost värin tekkis, 90 km/h juurde naastes värin kadus, järgmine möödasõit järgmisest autost värinat ei tekkinud, kuigi tingimused olid samad (kiirendus/ lõppkiirus)

Eeldan et rehvides/velgedes ei saa asi olla, kuna siis oleks kindla intervalliga värin, millal ring jõuaks vigase kohani

tauno2744
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Jaan 2015, 12:23
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas tauno2744 »

Sööb ka kudepoolset esirehvi seestpoolt, võib-olla ongi viga siis pooltelje sisemistes liigentides. Mis see maksta võiks ja kust seda tellida? Kas vahetus on väga keeruline ja aeganõudev?

Vocah
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 07 Jaan 2009, 20:56
Auto: Arteon R-Line 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda

Re: Volkswagen Sharan rool väriseb.

Lugemata postitus Postitas Vocah »

Mul olid sillad paigast ära: tagasild jooksis esisillast mööda ning esisillas oli kokkujooks vale.
Kui sellest lahti sain, siis kadus ka vibra (esines 85-100km/h).
Edasi nügib 4motion :D

Vasta

Mine “Veermik”