Mure külgkaldega passat b5.5

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas tibullus » 25 Mai 2015, 15:17

Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,, :D
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
W8

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Mai 2015, 15:27

tibullus kirjutas:Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,, :D
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
Kuna ülemised ja alumised õõtsad on erineva kuju ja pikkusega siis käändtelge üles lükates muutubki kalle nagu jussike eelnevalt juba mainis, seda ka ilma midagi reguleerimata. Ka kokkujooks muutub mida on vaja madaldades reguleerida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas tibullus » 25 Mai 2015, 15:33

GTI kirjutas:
tibullus kirjutas:Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,, :D
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
Kuna ülemised ja alumised õõtsad on erineva kuju ja pikkusega siis käändtelge üles lükates muutubki kalle nagu jussike eelnevalt juba mainis, seda ka ilma midagi reguleerimata. Ka kokkujooks muutub mida on vaja madaldades reguleerida.
Seega väide, et madaldusega seoses ei saa rattad lääpa minna pole päris õige ju või? :)
W8

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Mai 2015, 06:06

tibullus kirjutas:
GTI kirjutas:
tibullus kirjutas:Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,, :D
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
Kuna ülemised ja alumised õõtsad on erineva kuju ja pikkusega siis käändtelge üles lükates muutubki kalle nagu jussike eelnevalt juba mainis, seda ka ilma midagi reguleerimata. Ka kokkujooks muutub mida on vaja madaldades reguleerida.
Seega väide, et madaldusega seoses ei saa rattad lääpa minna pole päris õige ju või? :)
Sellise silla ehituse juures nagu B5 ja 5,5 omavad paraku see nii ongi, seda teevad füüsika ja matemaatika reeglid :lol:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2575
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 30 Mai 2015, 22:52

Kõik eelnev jutt on õige. Samas,kui ratta külgkalle muutuks kasvõi 2 kraadi,ei tekitaks see teemat,et rattad on lääpas. 2mm.lahku,või kokkujooksu on juba kurjast. Tehti pseudo probleem.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas copilot » 31 Mai 2015, 00:10

Olge nüüd mehed....minge vaadake vendade autosid,mis pmt kõhu peal roomavad...neil see kalle nii et paha hakkab :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas tito » 01 Juun 2015, 11:56

Audivana v keegi madala Passatiga, võiks siia enda sillastendi logi t6nisele vaatamiseks panna :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Pilk
Huviline
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Mär 2010, 10:18
Auto: Ford S-max ST
Asukoht: Rakvere - Tapa - Hulja
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas Pilk » 01 Juun 2015, 12:56

tito kirjutas:Audivana v keegi madala Passatiga, võiks siia enda sillastendi logi t6nisele vaatamiseks panna :D
vaatan äkki prindin välja..
Tagaveo ja nelikveo vahe on see, et nelikveoga sõidad kraavis kaugemale.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas audivana » 01 Juun 2015, 14:01

Pean lehe välja otsima. Kui ei eksi siis mul tagumised 3kraadi ja esimesed 1 millegagi

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Juun 2015, 14:46

audivana kirjutas:Pean lehe välja otsima. Kui ei eksi siis mul tagumised 3kraadi ja esimesed 1 millegagi
Ega neid numbreid saagi absoluutse tõena võtta, standardseades autodel pole ühelgi külgkalded täiesti 0, erinevatel mudelitel erinevad väärtused.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Pilk
Huviline
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Mär 2010, 10:18
Auto: Ford S-max ST
Asukoht: Rakvere - Tapa - Hulja
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mure külgkaldega passat b5.5

Lugemata postitus Postitas Pilk » 02 Juun 2015, 17:27

Tegin hoopiski pilti, võrdluseks hea vaadata.
Se on suveseades, ehk siis coilidel.. 19''velgedel
► Näita Spoilerit
Ning se on talveseades, tugevdatud vedrud ja audi s6 amordid. 16''velgedel
► Näita Spoilerit
Tagaveo ja nelikveo vahe on see, et nelikveoga sõidad kraavis kaugemale.

Vasta

Mine “Veermik”