Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Browser
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas Browser » 17 Dets 2012, 08:41

Mis võib veel põhjuseks olla? Suvel olid esimesed pidurid mõnda aega peal (kinnijäänud liugurite tõttu) ning arvatavasti said kettad kuuma. Peale seda siis algas pidurdamisel jõnksutamine. Arvasin kohe, et kettad kõverad, kuid nüüd kettad ära vahetades, jätkub samasugune jõnksutamine.

Autoks B5.5
Viimati muutis HawkHill, 17 Dets 2012, 09:07, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria

einar111
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Mai 2007, 16:56
Auto: Passat B5,5 4-Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas einar111 » 17 Dets 2012, 08:51

Äkki oli probleem tagumistes ketastes?
tel 5015578

etz
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 08 Dets 2010, 15:02
Auto: A4 B5, Jetta mkVI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas etz » 17 Dets 2012, 10:13

Äkki pidurivedelik keema läinud ja õhumullid sees.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Dets 2012, 11:06

Kinnijäänud liugurite tõttu on võimalik selline juhus, et painutab/deformeerib ära suppordi raami (just ühe kinnijäänud liuguri tõttu). Jgaks juhuks küsin et kas uute ketastega ikka uued klotsid pandi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Browser
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas Browser » 17 Dets 2012, 14:30

Klotsid jäid vanad, kuna need vaevu kulunud. Kuid kas võib olla vanadest klotsidest, et ka uue kettaga jõnksutab? Pigem peaks olema pidurdamise efektiivsus väiksem, mitte jõnksutama, kuna klots ebaühtlaselt kulunud.

Tagumikutunnetus ütleb, et tegu ikkagi esimestega, kuna käsipiduriga pidurdades seda pole. Samuti piduriõli sai just vahetatud.
Viimati muutis Browser, 17 Dets 2012, 14:31, muudetud 1 kord kokku.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 17 Dets 2012, 15:11

Halvasti paigaltatud ketas või kõver uus ketas.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas woody » 17 Dets 2012, 17:40

Rattalaagrid korras? Igaks juhuks võid ikkagi tagumised ka üle vaadata, see käsipiduriga proovimine ei pruugi igakord loodetud tulemust anda, samas tasub ka järgi vaadata liugtapid, nagu GTI juba soovitas.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

BringsMeWomen
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas BringsMeWomen » 17 Dets 2012, 18:17

Kas jõnksutamine tunda jalaga pedaali kaudu või roolist? Kui pedaalist tunda siis 100% ketas kui roolist, siis võib seda põhjustada ka ülima lõppemise äärel olev šarniir või rooliots. Omal olnud nii.
Viimati muutis BringsMeWomen, 17 Dets 2012, 18:18, muudetud 1 kord kokku.

Browser
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas Browser » 24 Dets 2012, 15:28

Ja ikkagi viga tagumistes ketastes, millel töötasapinnal tükid väljas. Kuid tänud vastajatele igatahes.

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 24 Dets 2012, 17:40

Sama viga esineb rattaid vahetades, tundub et rattaid paigaldades jäävad nad teise asendisse.
Polte kinnitan risti ning astmeliselt pingutades.
Kettad sirged. Ei oska miskit ette võtta.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Pidurdamisel jõnksutab. Ka peale ketaste vahetust

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Dets 2012, 20:03

Riho72 kirjutas:Sama viga esineb rattaid vahetades, tundub et rattaid paigaldades jäävad nad teise asendisse.
Polte kinnitan risti ning astmeliselt pingutades.
Kettad sirged. Ei oska miskit ette võtta.
Kui kettad rummu küljes lahtiselt on (ketaste kinnituskruvid puruks keeratud) siis on see täitsa loomulik. Mõnel mudelil polegi ketaste kinnituskruvi rummu külge, ainult rattapoldid veavadki need kinni.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Veermik”