2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Moderaatorid: argo, HawkHill, etnies858
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 10 Okt 2021, 15:23
- Auto: Vw Jetta
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Tere,
Palun nõu. Olen siin mõnda aega olnud 2014 a Jetta kasutaja, ja esimest korda on mul autol 6 käiku
Olen siin pikemalt vaielnud oma elukaaslasega teemal, et kuidas on parem sõita kas 55 kiirusel 5nda käiguga või 4ndaga. Kompuuter annab seal 53 peal juba soovituse tõsta käiku viiendale. Elukaaslane sõidab siis 4ndaga pigem.
Minu arvamus asjast on see, et see ilmselt koormab autot rohkem ja ilmselgelt on suurem ka kütusekulu. Minu eesmärgiks on siis olla nii ökonoomne sõitja kui võimalik ...
Andke andeks mulle, kui minu küsimus on nii rumal. Aga palun teil siin mingeid arvamusi ümber lükata või selgeks mulle teha, miks see kompuuter siis soovitab mulle seda käigutõstmist, kui seda ei peaks justkui tegema.
Ette tändades,
K
Palun nõu. Olen siin mõnda aega olnud 2014 a Jetta kasutaja, ja esimest korda on mul autol 6 käiku
Olen siin pikemalt vaielnud oma elukaaslasega teemal, et kuidas on parem sõita kas 55 kiirusel 5nda käiguga või 4ndaga. Kompuuter annab seal 53 peal juba soovituse tõsta käiku viiendale. Elukaaslane sõidab siis 4ndaga pigem.
Minu arvamus asjast on see, et see ilmselt koormab autot rohkem ja ilmselgelt on suurem ka kütusekulu. Minu eesmärgiks on siis olla nii ökonoomne sõitja kui võimalik ...
Andke andeks mulle, kui minu küsimus on nii rumal. Aga palun teil siin mingeid arvamusi ümber lükata või selgeks mulle teha, miks see kompuuter siis soovitab mulle seda käigutõstmist, kui seda ei peaks justkui tegema.
Ette tändades,
K
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 121 korda
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Kui autol raske oleks siis ta ei soovitaks seda 5 käiku sisse lükata ju?
See kas sõidad 4 või 5 käiguga 55 km/h juures ei mängi minuarust nii suurt rolli kui kogu ülejäänud sõidustiil. Sõidustiilist sõltub väga palju, alustades käiguga pidurdamisest ja kaugemale kui eesolev auto ette vaatamine.
See kas sõidad 4 või 5 käiguga 55 km/h juures ei mängi minuarust nii suurt rolli kui kogu ülejäänud sõidustiil. Sõidustiilist sõltub väga palju, alustades käiguga pidurdamisest ja kaugemale kui eesolev auto ette vaatamine.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 10 Okt 2021, 15:23
- Auto: Vw Jetta
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
tofetome kirjutas: ↑16 Okt 2021, 19:25Kui autol raske oleks siis ta ei soovitaks seda 5 käiku sisse lükata ju?
See kas sõidad 4 või 5 käiguga 55 km/h juures ei mängi minuarust nii suurt rolli kui kogu ülejäänud sõidustiil. Sõidustiilist sõltub väga palju, alustades käiguga pidurdamisest ja kaugemale kui eesolev auto ette vaatamine.
Eks see arusaadav kõik. Üritangi võimalikult palju käiguga pidurdada ja ette vaadata, mis toimub .. Aga tänud vastuse eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
- Auto: passat b7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 54 korda
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Viienda käiguga ilmselt hoogu lisada vast ei tasu, aga ühtlast kiirust hoida siis viies käik ikka asja eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21 Mär 2012, 18:53
- Auto: VW Caddy Seat Leon
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Huvipärast küsin kas neljandalt viiendale vahetades tahomeetril mingit märgatavat muutust toimub? Viimane käik on küll viiesel ja kuuesel manuaalil sama ülekandearvuga. Reaalne võrdlus siis G6 1.2 6-käiguline ja Rapid 1.2 5-käiguline. Maanteel 90km/h mõlemal 2000 rpm
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Üldiselt neil mikromootoriga pillidel ongi lühikesed käigud.
Ühest kindlat reeglit polegi.
Tundejärgi ikka.
Mul on 6 käik ja 2000 pööret, siis on täpselt 120.
Pigem tahabki madalamat käiku aeglasemalt sõidul, sest pööre kukub nii alla. Linnavahel üle neljanda väga ei panegi kui kiirus seal kuni 60
Mingil ajal oli golf 5 kasutusel 1,4 bensu mootoriga.
Täpselt ei mäleta, aga maanteel sajaga sõites oli pööre ikka häirivalt kõrge. Kast oli küll viiene. Eks eelkõnelejal kuues käik kompenseerib.
Ühest kindlat reeglit polegi.
Tundejärgi ikka.
Mul on 6 käik ja 2000 pööret, siis on täpselt 120.
Pigem tahabki madalamat käiku aeglasemalt sõidul, sest pööre kukub nii alla. Linnavahel üle neljanda väga ei panegi kui kiirus seal kuni 60
Mingil ajal oli golf 5 kasutusel 1,4 bensu mootoriga.
Täpselt ei mäleta, aga maanteel sajaga sõites oli pööre ikka häirivalt kõrge. Kast oli küll viiene. Eks eelkõnelejal kuues käik kompenseerib.
Viimati muutis Alhambra, 16 Okt 2021, 22:26, muudetud 3 korda kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 10 Okt 2021, 15:23
- Auto: Vw Jetta
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
Muutub ikka. 4ndaga on tahol seier 2000 juures, 5ndaga 1500-1600 kusagil.olle kirjutas: ↑16 Okt 2021, 20:37Huvipärast küsin kas neljandalt viiendale vahetades tahomeetril mingit märgatavat muutust toimub? Viimane käik on küll viiesel ja kuuesel manuaalil sama ülekandearvuga. Reaalne võrdlus siis G6 1.2 6-käiguline ja Rapid 1.2 5-käiguline. Maanteel 90km/h mõlemal 2000 rpm
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
1. Jah, on üsna OK jälgida auto soovitust käiku vahetada - see ongi kõige ökonoomsemat tulemust silmas pidades nii tehtud soovitama. Kui kiirendad või käiguga pidurdad, siis käigusoovitus kaob.
2. Jah, koormab kindlasti ka natukene mootorit rohkem, kuid antud jõu- ja muid numbreid arvestades on see ainult marginaalne
3. Uued mootorid on timmitud tõesti üsna madalate pööretega käima ( TSI = suurem moment võrreldes vabalthingavatega ) ning enamasti juba näiteks 1500rpm on maksimaalne moment olemas. Õlisurve on väga madalatel pööretel ka korralik ja ei ole vaja võrrelda vanematega, kus surve suurematel pööretel mõistlikuks läks
Mida rohkem ja tihedamalt käike, seda sobivamal ökonoomsemal režiimil saab mootorit hoida. Kõvemad margid kasutavad juba vähemalt 9-t käiku, et mootoril kõige optimaalsemat režiimi hoida.
2. Jah, koormab kindlasti ka natukene mootorit rohkem, kuid antud jõu- ja muid numbreid arvestades on see ainult marginaalne
3. Uued mootorid on timmitud tõesti üsna madalate pööretega käima ( TSI = suurem moment võrreldes vabalthingavatega ) ning enamasti juba näiteks 1500rpm on maksimaalne moment olemas. Õlisurve on väga madalatel pööretel ka korralik ja ei ole vaja võrrelda vanematega, kus surve suurematel pööretel mõistlikuks läks
Mida rohkem ja tihedamalt käike, seda sobivamal ökonoomsemal režiimil saab mootorit hoida. Kõvemad margid kasutavad juba vähemalt 9-t käiku, et mootoril kõige optimaalsemat režiimi hoida.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
2014 a Jetta 1.2 bens kütusekulu
4 käik 50 alas. 5 käik 70 alas ja trassile minek siis 6 käik.
Vädli köku mökutamist. Keerad pekki kati ja palju muud. Tuttaval läbikäidud tee. Algselt hoiad kokku ja pärast sellest kokkuhoiust ja mökutamisest saavad suured kulud. Vahest tuleb peenestada ja kuuma anda.
Vädli köku mökutamist. Keerad pekki kati ja palju muud. Tuttaval läbikäidud tee. Algselt hoiad kokku ja pärast sellest kokkuhoiust ja mökutamisest saavad suured kulud. Vahest tuleb peenestada ja kuuma anda.
- Kes tänasid kasutajat murkamarko selle postituse eest:
- JaanusVambola