Golf GTI W12-650 : das ?ber GTI
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Golf GTI W12-650 : das ?ber GTI
Niisiis l??di mind t?na pahviks ja nimelt j?rgneva uudisega:
Austrias toimuval Worthersee kogunemisel t?mmati kate GTI'lt, "show" autolt millel W12 "kapoti" all (mootor asub tagaistme asemel) ja tagasilla vedu.
- VW andmeil on tippkiirus ca 325 km/h
- kiirendus 0-100 km/h 3.7 sekundit
- 6.0l W12 12-silindriline kahe turboga mootor asetseb tagaistme asemel
- 650hj ja 477 kW (ätt) 6.000 p/min
- maksimaalne v??ndemoment 750 Nm (ätt) 4.500 p/min
- 6 k?iguline automaatk?igukast
- auto on 160 mm laiem ja 70 mm madalam
- 19" veljed on GTI'lt tuttavad "Detroit" veljed, kuid keskosa on sissepoole viidud
- rehvid on laiusega 295 taga ja 235 ees
Vaatamata dramaatilistele muutustele, pidi auto j??ma ?ratuntavalt klassikaliseks GTI'ks. Sellep?rast kasutati v?imalikult palju seeriaauto detaile, n?iteks esimesed ja tagumised tuled ning kapott. Sillad "l?kati" 70 mm v?rra kere sissepoole.
Suurim probleem oli 6 silindilise mootori piisava koguse ?huga varustamine ja tagasillale piisava survej?u tagamine, sealjuures GTI kerejoont v?imalikult v?he muutes. Seep?rast muudeti C-piilareid nii, et nad ?hku mootorisse juhivad. Tagumised aknad on suunatud sissepoole nii et akende ja C-piilari vahele tekkisid kanalid, l?bi mille ?hk mootorisse voolab.
S?sinik kiust katus on on samuti muudetud difuusoriks, selle asemel et rikkuda katusejoont tiivaga, otsustati tiib katuse sisse ehitada. Katus on suure difuusori osa, millega tagatakse piisava survej?u suunamine tagasillale.
T?nased GTI juhid tunneksid end W12 GTI salongis koduselt. Naha ja alcantara kangaga Motorsport korvistmed (tuttavad R32'lt) on uue kujundusega. Kolm ?mmargust n?idikut keskkonsoolis vihjavad ur-GTI'le. Nn. "flip up" katted katavad funktsioonide nagu ESP v?ljal?litamise l?liteid. V?ltimaks kogematta l?litamist, peab l?liti katte enne nimetiss?rmega ?lesse l?kkama, alles siis saab l?litit kasutada. Samuti meenutab kindalaeka asemele paigaldatud tulekustuti, et tegemist on t?sise v?idus?idu autoga. Lisaks on kaalu s??stmise eesm?rgil eemaldatud uste sisemise kattepaneelid ja nende asemel on v?rk mis teadlikult ukse sisemusele pilku laseb heita.
Veel m?ned pildid sellelt aadressilt
Austrias toimuval Worthersee kogunemisel t?mmati kate GTI'lt, "show" autolt millel W12 "kapoti" all (mootor asub tagaistme asemel) ja tagasilla vedu.
- VW andmeil on tippkiirus ca 325 km/h
- kiirendus 0-100 km/h 3.7 sekundit
- 6.0l W12 12-silindriline kahe turboga mootor asetseb tagaistme asemel
- 650hj ja 477 kW (ätt) 6.000 p/min
- maksimaalne v??ndemoment 750 Nm (ätt) 4.500 p/min
- 6 k?iguline automaatk?igukast
- auto on 160 mm laiem ja 70 mm madalam
- 19" veljed on GTI'lt tuttavad "Detroit" veljed, kuid keskosa on sissepoole viidud
- rehvid on laiusega 295 taga ja 235 ees
Vaatamata dramaatilistele muutustele, pidi auto j??ma ?ratuntavalt klassikaliseks GTI'ks. Sellep?rast kasutati v?imalikult palju seeriaauto detaile, n?iteks esimesed ja tagumised tuled ning kapott. Sillad "l?kati" 70 mm v?rra kere sissepoole.
Suurim probleem oli 6 silindilise mootori piisava koguse ?huga varustamine ja tagasillale piisava survej?u tagamine, sealjuures GTI kerejoont v?imalikult v?he muutes. Seep?rast muudeti C-piilareid nii, et nad ?hku mootorisse juhivad. Tagumised aknad on suunatud sissepoole nii et akende ja C-piilari vahele tekkisid kanalid, l?bi mille ?hk mootorisse voolab.
S?sinik kiust katus on on samuti muudetud difuusoriks, selle asemel et rikkuda katusejoont tiivaga, otsustati tiib katuse sisse ehitada. Katus on suure difuusori osa, millega tagatakse piisava survej?u suunamine tagasillale.
T?nased GTI juhid tunneksid end W12 GTI salongis koduselt. Naha ja alcantara kangaga Motorsport korvistmed (tuttavad R32'lt) on uue kujundusega. Kolm ?mmargust n?idikut keskkonsoolis vihjavad ur-GTI'le. Nn. "flip up" katted katavad funktsioonide nagu ESP v?ljal?litamise l?liteid. V?ltimaks kogematta l?litamist, peab l?liti katte enne nimetiss?rmega ?lesse l?kkama, alles siis saab l?litit kasutada. Samuti meenutab kindalaeka asemele paigaldatud tulekustuti, et tegemist on t?sise v?idus?idu autoga. Lisaks on kaalu s??stmise eesm?rgil eemaldatud uste sisemise kattepaneelid ja nende asemel on v?rk mis teadlikult ukse sisemusele pilku laseb heita.
Veel m?ned pildid sellelt aadressilt
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Loodame et mingi v?keseeria tuleb, kuid selleks on vaja mingit hulka soovijaid, kellel ka vajalikk hulk "krabisevat".Algselt postitas: samzik
K?igepealt on seda vaja toota ja m??a Nr on kindlasti ilusad ka hinna lipikul!
[Edited on 18-5-2007 by samzik]
Esialgu on tegu puhtalt ainueksemplarist "show" autoga.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Ilusad numbrid t?esti. Kuid kas ma eksin, kui vaatan pilte ja ?tlen, et tagaluuk ja tagastange on ?hes t?kis ? Kas siis vaid klaas avaneb ?
Mingi v?ike brief video ka netist:
http://www.motorcities.com/contents/07/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 14728.html
Mingi v?ike brief video ka netist:
http://www.motorcities.com/contents/07/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 14728.html
Tel: 56 356 175
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kes omale desktopile pilti tahab, siis wallpapereid W12 GTI'st on siin.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VjDaTYPMJmg"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VjDaTYPMJmg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
siin v?ike video ka sellest autost kui ta t??tab ja s?idab ...mmm h??led.
siin v?ike video ka sellest autost kui ta t??tab ja s?idab ...mmm h??led.
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Muide kes TMi t?helepanelikult lugesid, siis seal oli v?ike viga ka selles uudistenupus. Ma tsiteerin "Erinevalt nelikveolisest GTIst ..." tsitaadi l?pp
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Top Gear testib W12 GTId
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/00dnxOMItfc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/00dnxOMItfc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
ja veel ?ks v?ike l?ik Autocar.co.uk poolt.
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/chreIG-6NXo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/chreIG-6NXo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
[Muudetud: 8-10-2007 DaveWoss]
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/00dnxOMItfc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/00dnxOMItfc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
ja veel ?ks v?ike l?ik Autocar.co.uk poolt.
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/chreIG-6NXo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/chreIG-6NXo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
[Muudetud: 8-10-2007 DaveWoss]
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee