VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tere jälle!
Sõidan endiselt rõõmsalt ringi, aga pole olnud aega ei kirjutada ega autoga midagi ette võtta, mida algul plaanisin.
Nüüd aga vaja suurem hooldus teha (180 000, mis juba korralikult küll üle on). Kas soovitate kindlasti esinduses teha või on mõni muu usaldusväärne koht veel (väikevolkar vmt?), kus hinnavahe märgatav on?
Lisaks - ilmselt võiks ikkagi EU kaardi uuendused jmt ka teha.
Sõidan endiselt rõõmsalt ringi, aga pole olnud aega ei kirjutada ega autoga midagi ette võtta, mida algul plaanisin.
Nüüd aga vaja suurem hooldus teha (180 000, mis juba korralikult küll üle on). Kas soovitate kindlasti esinduses teha või on mõni muu usaldusväärne koht veel (väikevolkar vmt?), kus hinnavahe märgatav on?
Lisaks - ilmselt võiks ikkagi EU kaardi uuendused jmt ka teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma käin juba aastaid VäikeWolkar-s ja siiani pole pidanud pettuma, hinnavahe esindusega oli ka üsna märgatav, täna pole isegi viitsinud enam uurida, sest sissetallatud rada on lihtsam käija
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tee omale VIP kaart, siis ka esinduse hind parem.
Kuigi, nii uue autoga käiks ikkagi esinduses, puhtam ja kuivem tunne nagu öeldi. Ega sa sellist hooldust iga aasta ei tee.
Kuigi, nii uue autoga käiks ikkagi esinduses, puhtam ja kuivem tunne nagu öeldi. Ega sa sellist hooldust iga aasta ei tee.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kui rihmavahetus ka plaanis, siis selle laseks mujal teha kui just Møller ei üllata meeldivalt hinnaga...aga tavahooldused lasin oma B7-l küll Mölleris teha et ikka hooldusajalugu ilusti klapiks
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
VIP kaardi teen, aga selleni on kuu aega aega ja ma ei saa kauem oodata, rihmavahetuse aeg on juba liiga palju üle
aga ma uurin siis hindasid
aga ma uurin siis hindasid
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kasutad siis 5+ teenindust mölleris.
Töödelt saad juba 19 protsenti soodustust ja varuosad saad ise kuskilt odavamast kohast osta.
http://volkswagenbaltic.eu/service/ee/V ... sat_EE.pdf
Töödelt saad juba 19 protsenti soodustust ja varuosad saad ise kuskilt odavamast kohast osta.
http://volkswagenbaltic.eu/service/ee/V ... sat_EE.pdf
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma käisin oma juppidega. Peetri mölleris muidugi silver ehk siis vredestein meil paljudel tuttav.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Paljud margiesindused aktseptivad kliendi poolt tarnitud juppe, kuid siin ilmselt tuleb teemasse garantii, mida sel juhul antaksegi vaid tehtud tööle.
@MustVälk Pidurite jubinate garantii pärast ära põe, on ka nendel täitsa müüja garantii olemas
@MustVälk Pidurite jubinate garantii pärast ära põe, on ka nendel täitsa müüja garantii olemas
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Jälle on palju vett merre voolanud viimasest külastusest, kuigi plaanis on see olnud. aga nagu ikka, ega enne ei kirjuta, kui nõu vaja küsida :/
siiani on autoi hästi vastu pidanud, v.a. maikuu lõpus saksamaal koostööst keeldunud rattalaager. õnneks oli see väga õnnelik probleem, juhtus keset potsdami linna, mitte alpides või kusagil kiirteel. tänu mobiilsusgarantiile ja potsdami vw esindusele sai probleem päevaga lahendatud (ja lisaks esimesele shokile ja shokile rahakotis muud hullu ei kaasnenud).
lisaks on veel:
vahetatud mootoririhm korralise hoolduse käigus (180 000)
vahetatud hooratas
nüüd aga hakkasid pihustid ootamatult jukerdama. kuna see juhtus vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, siis ei teagi, kas sellest või lihtsalt oma aja ära elanud. aga vähemasti 4. silindri pihusti tuleks ära vahetada, selgus täna vw diagnostikas. ja lisaks purunes ka rooli spiraal.
küsingi nõu, kas pihusti peaks vahetama esinduses või on mujal ka kindel? või kas esinduses b-kat pihusti on teie kogemuste järgi ka ok?
lihtsalt hind paneb veidi mõtlema.
siiani on autoi hästi vastu pidanud, v.a. maikuu lõpus saksamaal koostööst keeldunud rattalaager. õnneks oli see väga õnnelik probleem, juhtus keset potsdami linna, mitte alpides või kusagil kiirteel. tänu mobiilsusgarantiile ja potsdami vw esindusele sai probleem päevaga lahendatud (ja lisaks esimesele shokile ja shokile rahakotis muud hullu ei kaasnenud).
lisaks on veel:
vahetatud mootoririhm korralise hoolduse käigus (180 000)
vahetatud hooratas
nüüd aga hakkasid pihustid ootamatult jukerdama. kuna see juhtus vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, siis ei teagi, kas sellest või lihtsalt oma aja ära elanud. aga vähemasti 4. silindri pihusti tuleks ära vahetada, selgus täna vw diagnostikas. ja lisaks purunes ka rooli spiraal.
küsingi nõu, kas pihusti peaks vahetama esinduses või on mujal ka kindel? või kas esinduses b-kat pihusti on teie kogemuste järgi ka ok?
lihtsalt hind paneb veidi mõtlema.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ohjeekim, ma poleks uskunud, et NII palju aega viimasest postitusest möödas on.
Auto on muidu väga hästi mind teeninud, sõitnud ja vastu pidanud. 300 000 sai ka hiljuti täis (sõidan palju).
Aga nüüd juhtus keset Saksamaad paras jama. s.t. võimalik, et jama ise polegi nii jama, lihtsalt väga kallis on.
Esmalt hakkas tahmafiltri tuli põlema, läksin autobahnile ja andsin siis korralikult gaasi käigukasti S-asendis (tavaliselt sõidan D). Summutist tuli veidi valkjat tossu ja 15 min pärast kustus tuli ära. Mina muidugi õnnelik ja rahul. Aga järgmise käivituse ajal läks põlema mootorituli (kollane), muidugi kadus ära ka jõud, nii nagu peabki.
Läksin kohalikku VW esindusse. Nende väitel tuleb ära vahetada tahmafilter (diesel particle filter) ja lisaks ka exhaust control valve. Nad väidavad, et seda filtrit enam puhastada ei saa (seda on siinsamas esinduses aasta tagasi korra tehtud) ja et see klapp olla ka vigane ja et selle autoga eestisse sõita ei tohiks. Ega ma sellises olukorras muidugi ei riskiks ka - kusagil Poola pärapõrgus keset ööd punase tulega seisma jääda on kõike muud kui meelitav väljavaade.
Remont aga väga kallis. Helistasin Eestisse Möllerisse ja ka ühte teise kohta, kus vahel käin ja mida usaldan. Mulle öeldi , et filtrit peaks ikkagi saama puhastada, v.a. juhul, kui see kärg sinna sisse ära sulanud on. Filter peaks olema originaal, B-osa on poole aasta pärast uuesti umbes. Filter ise ca 2000 eur. Selle klapi kohta ma täit selgust ei saanudki, et kas see on EGR või mingi klapp mootoris - pean seda siit esindusest üle küsima. Sain veel Eestist nõu, et paluda esindusel teha tarkvarauuendus ja 2-3x arvutiga sundregeneratsioon (ilmselt reset vmt). et 90% juhtudest see lahendab asja kuid kui pärast reseti on filtri andmed väga vähe paranenud, siis on varsti uuesti lamp põlemas.
LÄhen uurin sõprade abiga siin veel teisi ok teenindusi (mitte margiesindused), eks näis, mis sealt öeldakse.
Kas kellelgi on veel häid ideid? Remont tundub nii kallis, et on sama auto väärtusega.....
Mõtlesin veel, et kui osta siit uus auto ja lasta vana treileriga Eestisse tuua - kas see tasuks ära (ilmselt võtan Kuldariga selles osas ühendust), aga ni see maksaks veel omakorda nii palju, et kas sel kõigel mõtet oleks...
Auto on muidu väga hästi mind teeninud, sõitnud ja vastu pidanud. 300 000 sai ka hiljuti täis (sõidan palju).
Aga nüüd juhtus keset Saksamaad paras jama. s.t. võimalik, et jama ise polegi nii jama, lihtsalt väga kallis on.
Esmalt hakkas tahmafiltri tuli põlema, läksin autobahnile ja andsin siis korralikult gaasi käigukasti S-asendis (tavaliselt sõidan D). Summutist tuli veidi valkjat tossu ja 15 min pärast kustus tuli ära. Mina muidugi õnnelik ja rahul. Aga järgmise käivituse ajal läks põlema mootorituli (kollane), muidugi kadus ära ka jõud, nii nagu peabki.
Läksin kohalikku VW esindusse. Nende väitel tuleb ära vahetada tahmafilter (diesel particle filter) ja lisaks ka exhaust control valve. Nad väidavad, et seda filtrit enam puhastada ei saa (seda on siinsamas esinduses aasta tagasi korra tehtud) ja et see klapp olla ka vigane ja et selle autoga eestisse sõita ei tohiks. Ega ma sellises olukorras muidugi ei riskiks ka - kusagil Poola pärapõrgus keset ööd punase tulega seisma jääda on kõike muud kui meelitav väljavaade.
Remont aga väga kallis. Helistasin Eestisse Möllerisse ja ka ühte teise kohta, kus vahel käin ja mida usaldan. Mulle öeldi , et filtrit peaks ikkagi saama puhastada, v.a. juhul, kui see kärg sinna sisse ära sulanud on. Filter peaks olema originaal, B-osa on poole aasta pärast uuesti umbes. Filter ise ca 2000 eur. Selle klapi kohta ma täit selgust ei saanudki, et kas see on EGR või mingi klapp mootoris - pean seda siit esindusest üle küsima. Sain veel Eestist nõu, et paluda esindusel teha tarkvarauuendus ja 2-3x arvutiga sundregeneratsioon (ilmselt reset vmt). et 90% juhtudest see lahendab asja kuid kui pärast reseti on filtri andmed väga vähe paranenud, siis on varsti uuesti lamp põlemas.
LÄhen uurin sõprade abiga siin veel teisi ok teenindusi (mitte margiesindused), eks näis, mis sealt öeldakse.
Kas kellelgi on veel häid ideid? Remont tundub nii kallis, et on sama auto väärtusega.....
Mõtlesin veel, et kui osta siit uus auto ja lasta vana treileriga Eestisse tuua - kas see tasuks ära (ilmselt võtan Kuldariga selles osas ühendust), aga ni see maksaks veel omakorda nii palju, et kas sel kõigel mõtet oleks...
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1745
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kõige mõistlikum ilmselt hetkel marketplace lapata ja vaadata, kas keegi müüb obd11. Saad vähemalt normaalselt diagnostikat teha. Ma mersuga, millel keset Saksamaa autobahni turbovõll pooleks läks ilusti koju lonkanud. Ma arvan, et kui saad koode kustutada siis sõidad ilusti koju ära.
Edit: täiesti mõttetu soovitus, saksas ei julge keegi sul ühtegi dpf ära lõigata.
Edit: täiesti mõttetu soovitus, saksas ei julge keegi sul ühtegi dpf ära lõigata.
Viimati muutis etnies858, 25 Apr 2024, 16:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kontrolli kas su auto kindlustuslepingus on äkki tasuta puksiirteenus hinna sees!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Isegi kui on tasuta puksiirteenus hinna sees, siis ilmselt lähima Saksa remondikohani ehk viiakse auto kohalikku töökotta.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
see on jah nii, et lähima kohani (vahel võib muidugi teisiti ka olla).
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kas siit on mõttekam ainult see seade või Pro Pack (seade koos VAG 12 kuu plan'iga)? mida see plan annab?
https://obdeleven.com/products
https://obdeleven.com/products
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
seda filtrit ma vist ise ka ikka ära ei lõikaks - pärast on ülevaatusel jama vmt.etnies858 kirjutas: ↑25 Apr 2024, 16:28Kõige mõistlikum ilmselt hetkel marketplace lapata ja vaadata, kas keegi müüb obd11. Saad vähemalt normaalselt diagnostikat teha. Ma mersuga, millel keset Saksamaa autobahni turbovõll pooleks läks ilusti koju lonkanud. Ma arvan, et kui saad koode kustutada siis sõidad ilusti koju ära.
Edit: täiesti mõttetu soovitus, saksas ei julge keegi sul ühtegi dpf ära lõigata.
aga ma pean esmalt saama täie selguse, mis asi see lisaks filtrile on - inglise keeles pakkus vasteks exhaust control valve. eestist öeldi, et kui see on EGR ja see on vales asendis, siis ei tohiks sõita. aga kui on summutiklapp, siis on ok. saksa keeles on see abgasregelventil (saksa lühend AGR). tundub, et see on EGR
Viimati muutis apensiil, 25 Apr 2024, 20:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma saa aru, sa saksas ise? Seal kndis neid vw gruppe ning obd11 fasari grupppe ja usereid sitaks, kysi kohapealt seadme abi.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1745
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Piisab seadmest, pro plan saad one click app kasutada ja rohkem seadistada, sul hetkel vaja ainult normaalselt koode lugeda, kustutada ja parameetreid vaadata.apensiil kirjutas: ↑25 Apr 2024, 20:21kas siit on mõttekam ainult see seade või Pro Pack (seade koos VAG 12 kuu plan'iga)? mida see plan annab?
https://obdeleven.com/products
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
no kust ma neid siin otsida oskan. seadmed ju igas töökojaski olemas. mind just huvitas, kas on mõtet endale osta ja kui, siis kumb variant.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
teises töökojas (mitte esinduses) arvuti näitas, et filter on ok (8% täis, lubatud on 70%), aga EGR vigane. ja järjekorrad igal pool nii pikad, et kuku pikali. esinduses saaks nädala-kahe jooksul, aga arve min 6000 eur (nad ilma filtrivahetuseta ei tee). eks otsi edasi ja kui muu ei aita, lähen esmasp teise esindusse ja küsin ainult EGR vahetuse kohta.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
mis need vead olid siis?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus