Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Tervitus! Mõtlesin et teen siia ka siis väikese postituse uue ostu puhul. Nimelt story algas nii et nägin 2019 kevadel tartus ühes aianurgas seismas sammaldunud t3 bussi, nimelt olen juba ammusest ajast ringi vaadanud et endale sellist saada. Alguses jäi lihtsalt pilk sellele masinale seal aianurgas ja sai päris palju kordi sealt mööda sõidetud. Lõpuks isu kasvas ja läksin suve alguses peremehele uksetaha, esimene reakstioon oli sääne et miks ma huvitun sellest busiist jne kuna väga paljud juba kauplemas käinud. Sai veidi vesteldud kuid otsest müügi soovi vanahärral ei olnud kuid siiski andis mulle oma telefoni numbri et kui ma miski hea pakkumise välja mõtlen et siis helistaksin möödusid kuud ja nüüd detsembris võtsin kätte, valisin numbri, läksin kohale ja saime kokkuleppele. Kere on 9/10 ehk paar üksikut pindmist rooatet ja lükandukse alumine äär roostes. Moto on 1.9 57kw vesiboxer ja paugupill. Siduri peasilinder kinni mis läheb kohe vahetusse. Hakkan vaikselt vaatama kus mis vaja teha ja vahetada et siin kevadeks üv valmis saada. Kerega tegeleb suvel, vähemalt esialgne plaan sääne.
Viimati muutis b3passat, 04 Jaan 2020, 18:57, muudetud 2 korda kokku.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1137
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 284 korda
- Tänatud: 104 korda
Vw t3
Jälgin huviga!
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw t3
Niipalju kui mulle rääkis oli lugu selline et üv 2009? Ei saanud läbi heitgaaside pärast ja et mootor ei töötanud korralikult ja peale seda tõi tütar vanahärrale saksast sõiduauto ja sinnapaika jäigi. Varasemalt oli tal olnud ka t2 buss.
Hetke jutu järgi sile ja kuna niipalju kui silm jõudis näha pole hullu midagi, kui soojem ilm siis vaatan kõik nurgatagused üle ja teen ka pilte juurde.
Hetke jutu järgi sile ja kuna niipalju kui silm jõudis näha pole hullu midagi, kui soojem ilm siis vaatan kõik nurgatagused üle ja teen ka pilte juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw t3 - b3passat
Nii sai siis täna veidi tehtud. Siduri peasilinder vahetatud, vist vaja töösilinder ka vahetada. Lisaks viskasin pilgu peale ka piduri voolikutele/torudele, seal pole miskit kui kogu süsteem uus panna.
Vaatasin veel mootori ruumis ringi et kus mis on ja mis vaja vahetada nö tutvusin masinaga .
Rooste update paar väikest max2cm auku leidsin kui põhja all püherdasin.
Hetkel rohkem ei jõudnud sest LUMI otsustas lõpuks sadama hakata ja kuna korralikku garaget pole siis pidin pooleli jätma aga vast saab varsti edasi majandada.
Paar klõpsu kah Edit: Millegi pärast ei lae pilte üles aga masin sõitis üle 10 aasta esimesed kilomeetrid. Siduri töösilinder oli kinni , võtsin lahti puhastasin roostest ja sain käimauue tellisin ka igaks juhuks ikka ära.
Järgmiseks pidurid üle vaadata sest kisub pidurit peale sõites ja siis veel karpa leke, ilmselt flants läbi.
Vaatasin veel mootori ruumis ringi et kus mis on ja mis vaja vahetada nö tutvusin masinaga .
Rooste update paar väikest max2cm auku leidsin kui põhja all püherdasin.
Hetkel rohkem ei jõudnud sest LUMI otsustas lõpuks sadama hakata ja kuna korralikku garaget pole siis pidin pooleli jätma aga vast saab varsti edasi majandada.
Paar klõpsu kah Edit: Millegi pärast ei lae pilte üles aga masin sõitis üle 10 aasta esimesed kilomeetrid. Siduri töösilinder oli kinni , võtsin lahti puhastasin roostest ja sain käimauue tellisin ka igaks juhuks ikka ära.
Järgmiseks pidurid üle vaadata sest kisub pidurit peale sõites ja siis veel karpa leke, ilmselt flants läbi.
Viimati muutis b3passat, 04 Jaan 2020, 17:43, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Nii sai veidike uuritud puuritud.
Karpa lekib ehk siis otsin rem. komplekti et kõik tihendid ära vahetada ja ka karpa alumine flants. Saab lekked kõrvaldatud siis paika sättida ja peaks juba paremini käima.
Lisaks vaatasin mis kuudi vaiba all toimub. Sinna mingi vineer peale visatud ja vaip sinna otsa. Kiskusin välja, koristasin selle jama sealt alt ära ja panin vineeri tagasi, lihtsalt kaitseks ajutisel. Kuudi põhi täitsa ok seisus seestpoolt nagu ka väljast(põhja alt). Mingid kaks kopsikut ka seal mis on vist ise aretatud kuid miks?? ei tea .
Keegi kellaplokki küljest vist rebinud et kõik kinnitused katki .
Ja rooste update ka eesmise stange tagumine veidi ära kadunud
Viskan mõned klõpsud ka jälle.
Karpa lekib ehk siis otsin rem. komplekti et kõik tihendid ära vahetada ja ka karpa alumine flants. Saab lekked kõrvaldatud siis paika sättida ja peaks juba paremini käima.
Lisaks vaatasin mis kuudi vaiba all toimub. Sinna mingi vineer peale visatud ja vaip sinna otsa. Kiskusin välja, koristasin selle jama sealt alt ära ja panin vineeri tagasi, lihtsalt kaitseks ajutisel. Kuudi põhi täitsa ok seisus seestpoolt nagu ka väljast(põhja alt). Mingid kaks kopsikut ka seal mis on vist ise aretatud kuid miks?? ei tea .
Keegi kellaplokki küljest vist rebinud et kõik kinnitused katki .
Ja rooste update ka eesmise stange tagumine veidi ära kadunud
Viskan mõned klõpsud ka jälle.
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Need augud on kangesti sedanägu, et seal oleks olnud kunagi lisasoojendus
(mida paigaldati põhiliselt Westfalia matkabussidele)
(mida paigaldati põhiliselt Westfalia matkabussidele)
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Kliima on peal
See on küll lahe asi.
See on küll lahe asi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Sellise konfiguratsiooniga kliimat pandi USA Westfalia-tele, kuna salongi keskel oli suur avaus.( tavavariandis oli
süsteem salongi tagaotsas, ja tagant ette õhu tunnel lae all)
Koos nende lisasoojenduse avadega põrandas võiks arvata,et tegu võis olla USA turu jaoks tehtud isendiga, mis hiljem ümberehitatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Nii!! Vahepeal on esisild alt kadunud. Ehk siis läheb sild juppideks et ära pritsida, uus värv peale kanda ja siis uued puksid külge. Üllatavalt hästi tulid kõik poldid mutrid lahti .
Pidurisadulad korralikult roostes ja kinni aga veidi puhastamist ja leotamist ning sain juppideks. Need taastab ära ja lähevad koos uute klotside ja ketastega hiljem alla.
Lisaks esisillale sai alt ära võetud ka kütusepaak. Selgus et kütusepaagil ülemised torud roostes ja neid ei saa vahetada kuigi paak ise täitsa viisakas, (uut paaki vaja). Murekohaks veel kütuse tankimis toru mis veidi roostes, uurin plastik varianti. Kui kellelgi üle siis olen pakkumistele avatud
Mõned klõpsud ka.
Pidurisadulad korralikult roostes ja kinni aga veidi puhastamist ja leotamist ning sain juppideks. Need taastab ära ja lähevad koos uute klotside ja ketastega hiljem alla.
Lisaks esisillale sai alt ära võetud ka kütusepaak. Selgus et kütusepaagil ülemised torud roostes ja neid ei saa vahetada kuigi paak ise täitsa viisakas, (uut paaki vaja). Murekohaks veel kütuse tankimis toru mis veidi roostes, uurin plastik varianti. Kui kellelgi üle siis olen pakkumistele avatud
Mõned klõpsud ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Oskab keegi soovitada millega silla detailid üle võõbata peale liivapritsi?
Lisaks vaja leida plastikust kütuse tankimis toru koos kõigega mis sinna kuuluvad ja uus kütusepaak.
Lisaks vaja leida plastikust kütuse tankimis toru koos kõigega mis sinna kuuluvad ja uus kütusepaak.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Nii et teema liiga vaikseks ei jääks siis lisan siia ka mida vahepeal teinud olen. Ette silla jubinad said tellitud ja üllataval kiiresti ka kohal (tänud aeromotorsile) ning lisaks said ka kütuse paagile osad jupid tellitud.
Enne Ja pärast
Edasi vaja nüüd kütuse paak ära tellida ja silla detailid liivapritsi viia. Sealt edasi juba värv selga ja saab eest silla kokku laduda.
Esiteks sai roolilatt korda tehtud, lammutasin laiali, puhastasin, värvisin ja keerasin uued jubinad külge. Ise jäin väga rahule sest roolilatt näeb välja nagu uus Enne Ja pärast
Edasi vaja nüüd kütuse paak ära tellida ja silla detailid liivapritsi viia. Sealt edasi juba värv selga ja saab eest silla kokku laduda.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Nii, pikemat aega vaikus olnud siin. Mis vahepeal tehtud?
Vahepeal siis lammutanud päris palju ja uurinud kus mis asub ja mida vaja välja vahetada. Lisaks on esisilla jupid värvitud ja uued puksid tellitud. Enne esisilla kokku ladumist vaja veel mõnes keevitustööd teostada ja vist ka astmelauad uued teha. Ja nagu öeldakse et mis seisab see läheb katki või kulub ehk siis eile bussi alla ronides hakkas radikast jahutusvedelikku tilkuma oleks siis midagi vastu läinud sinna aga ei täiesti tühja kohapealt sai siis radikad eest võetud ja selgus et kliima radikas ka täiesti pudru. Nüüd siis uus jahutusradikas vaja tellida ja vaja läbi mõelda mida kliimaga teen kas jätan peale või kisun maha kogu süsteemi ja loovutan kellelegi teisele selle. Kui kliima süsteemi taastama hakata siis vaja uut radikad, kogu torustikku (vana roostes ja lahti saamiseks pidin katki lõikama) ja kliimapump vaja remontida.
Lisaks kõigele jamale õnnestus siin vahepeal saada hea hinnaga kolm paari kandilisi tulesid, esivõre, korralik tagaluuk, mõned spidomeetrid ja muud vajalikku millest osa läheb kindlasti müüki mingihetk.
Ja siis veel sai mootoriruumist veidi asju eemaldatud et saaks mootori koos kastiga maha võtta kui esisild kokku saab. Plaanis moto ja kast hooldada ja ära puhastada.
Vahepeal siis lammutanud päris palju ja uurinud kus mis asub ja mida vaja välja vahetada. Lisaks on esisilla jupid värvitud ja uued puksid tellitud. Enne esisilla kokku ladumist vaja veel mõnes keevitustööd teostada ja vist ka astmelauad uued teha. Ja nagu öeldakse et mis seisab see läheb katki või kulub ehk siis eile bussi alla ronides hakkas radikast jahutusvedelikku tilkuma oleks siis midagi vastu läinud sinna aga ei täiesti tühja kohapealt sai siis radikad eest võetud ja selgus et kliima radikas ka täiesti pudru. Nüüd siis uus jahutusradikas vaja tellida ja vaja läbi mõelda mida kliimaga teen kas jätan peale või kisun maha kogu süsteemi ja loovutan kellelegi teisele selle. Kui kliima süsteemi taastama hakata siis vaja uut radikad, kogu torustikku (vana roostes ja lahti saamiseks pidin katki lõikama) ja kliimapump vaja remontida.
Lisaks kõigele jamale õnnestus siin vahepeal saada hea hinnaga kolm paari kandilisi tulesid, esivõre, korralik tagaluuk, mõned spidomeetrid ja muud vajalikku millest osa läheb kindlasti müüki mingihetk.
Ja siis veel sai mootoriruumist veidi asju eemaldatud et saaks mootori koos kastiga maha võtta kui esisild kokku saab. Plaanis moto ja kast hooldada ja ära puhastada.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Nii, väike teema täiendus.
Esisild sai kokku lõpuks koos uute pukside ja kaitse kihtidega. Olemas uus jahutusradikas ja uus kütusepaak mis lisan hiljem. Salongi ladusin ka kokku tagasi välja arvatud armatuur, see vajab veel korrastamist ( armatuurile uus värv ja spido mitmest kokku teha korralik).
Nüüd edasi alustasin tagumise otsa uuenduskuuri. Esmalt siis mootor maha. Jube kus asjad ikka kinni roostetanud. Enamus kinnituspoldid murdusid ära lahti keeramise käigus ja ega ime ka pole kui kõik täitsa roostes ja pooleldi ära mädanenud. Ca 2h ja oli mootor maas. Ja kuna niipalju juba tehtud siis lõikasin ka õõtsad alt ära. Jap LÕIKASIN sest poldid pukside sisse ära mädanenud.
Mootor sai kerge survepesu ja tuli hakata otsast lammutama.
Järgmised plaanid: mootor laiali (mitte peensusteni) ja korralikult puhtaks, käigukastiga sama ning õõtsad liivapritsi et saaks veidi keevitada. Nimelt õõtsadel vedru "padjad" vms läbi roostetanud ja need peaks kerge vaevaga korda saama. Tellib uued tihendid nii mootorile kui ka käigukastile. Lisaks tahan mootori ruumi ka korda teha. Seal veidi roostet et puhastab ja värvib ning lõpptulemus võiks ilus viisakas jääda.
Kogu rooste ja mädaniku juures miskit head ka see et tagumised pidurid ja sidurikomplekt on uued pandud enne seisma jäämist. Tasa ja targu edasi ja ehk juba juuni kuus saab tänavale. Pildid millegi pärast vales järjekorras.
Esisild sai kokku lõpuks koos uute pukside ja kaitse kihtidega. Olemas uus jahutusradikas ja uus kütusepaak mis lisan hiljem. Salongi ladusin ka kokku tagasi välja arvatud armatuur, see vajab veel korrastamist ( armatuurile uus värv ja spido mitmest kokku teha korralik).
Nüüd edasi alustasin tagumise otsa uuenduskuuri. Esmalt siis mootor maha. Jube kus asjad ikka kinni roostetanud. Enamus kinnituspoldid murdusid ära lahti keeramise käigus ja ega ime ka pole kui kõik täitsa roostes ja pooleldi ära mädanenud. Ca 2h ja oli mootor maas. Ja kuna niipalju juba tehtud siis lõikasin ka õõtsad alt ära. Jap LÕIKASIN sest poldid pukside sisse ära mädanenud.
Mootor sai kerge survepesu ja tuli hakata otsast lammutama.
Järgmised plaanid: mootor laiali (mitte peensusteni) ja korralikult puhtaks, käigukastiga sama ning õõtsad liivapritsi et saaks veidi keevitada. Nimelt õõtsadel vedru "padjad" vms läbi roostetanud ja need peaks kerge vaevaga korda saama. Tellib uued tihendid nii mootorile kui ka käigukastile. Lisaks tahan mootori ruumi ka korda teha. Seal veidi roostet et puhastab ja värvib ning lõpptulemus võiks ilus viisakas jääda.
Kogu rooste ja mädaniku juures miskit head ka see et tagumised pidurid ja sidurikomplekt on uued pandud enne seisma jäämist. Tasa ja targu edasi ja ehk juba juuni kuus saab tänavale. Pildid millegi pärast vales järjekorras.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Pikk paus sees olnud siia postitamisega.
Vahepeal sai ringi sõidetud ja otsustatud teha mootori vahetus 1.9 DG - 2.0 2E ehk siis sai otsitud golf 3 gti mootor kahjuks küll mitte AGG koodiga mida polnud toohetk leida.
Praeguseks mootorivahetus tehtud ja hetkel veel mõningad asjad vaja sättida et arki minna. mingihetk ehk postitan rohkem pilte ja juttu mis vahepeal tehtud ja mis edasi teeb kuid plaanid on suured.
Vahepeal sai ringi sõidetud ja otsustatud teha mootori vahetus 1.9 DG - 2.0 2E ehk siis sai otsitud golf 3 gti mootor kahjuks küll mitte AGG koodiga mida polnud toohetk leida.
Praeguseks mootorivahetus tehtud ja hetkel veel mõningad asjad vaja sättida et arki minna. mingihetk ehk postitan rohkem pilte ja juttu mis vahepeal tehtud ja mis edasi teeb kuid plaanid on suured.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
AGG sellel põhjusel, et sellel on max. vääne 600 pööret madalamal (2600 vs. 3200 rpm)?
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Vw T3 Transporter 83'- b3passat
Agg sel põhjusel, et seda on kõige rohkem peale istutatud inglismaal ja infot palju selle kohta. Aga sain ka 2e paigaldamisega hakkama, muud peale juhtmestiku ei erinenud.