• Reklaam
Optibet

VW Golf III 1.8 GT 66kw '93 - Kert33Gtr

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: uno, kessu135

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 20 Okt 2011, 22:36

Sai koju toodud uus sumps. Kuna soov oli ikka vana jama alt ära rookida tuli asi koldest lahti võtta. Üks asi viis teiseni. Arutamine on seni olnud progressiivne. Hetkeks on maas sisselaske kolle kõige soolikate ja peaga ning 2 kolde (flantsi ja pükste vahel) polti pooleks keeratud. Selleks et uued tikud korralike vaskmutritega paigaldada otsustasin ka väljalaske kolde maha keerata. Sealt lihtsamini ligipääsetavad on juba lahti. Aumiste kolde mutikatega aitab ainult 11 padrun pähe taguda ning keeravad needki. Kõik tikud tulevad uued koos vask mutikatega. Hiljem kui torukollet soov paigaldada, siis lihtne avada.
Kogu selle jandi käigus avastasin ka tosooli lekke. Sisselaske kolde tihendilt oli tükk väljas ja seda oli üritatud kuidagi parandada silikoniga. Uus tihend parandab kindlasti olukorra.
Pilte tuleb tegemistest nädalavahetusel.

JUUUUBEEEE :shock:
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 27 Okt 2011, 21:35

Sain vana sumbuti vahetatud uue vastu. Ei hakanud simonsit ostma, kaalusin nö. orig kasuks. See tuli ka odavalt kätte tänu tuttavale tuntud varuosa kaupluses.
Lammutamise algus oli juba selline, et kerge see töö ei saa olema. Alustuseks keerasin kolde, mis pükse üleval hoiab, kaks polti pooleks. Siis polnud enam oluline neid teisi tervelt kätte saada ning appi tuli rellakas. Sain sumpa alt kätte ja töö jätkus kollektori poltide muukimisega. Seal keerasin 8st poldist kaks pooleks ning 2 lõikasin maha. Tarvis oli siis 4 tikku plokist kätte saada. Kaks nendest sain survetangidega üsna lihtsalt välja, kolmandale keevitasin juba mutri selga. Tuli seegi lahti. Viimane tikk, mis vajas eemaldamist sai samuti mutter selga keevitatud ja hakkas viimane ka raskelt liikuma kui äkki käsi vääratas ja murdsin tiku avaga tasa. Pettumus oli suur. Jätkus 4 tundi mutrite keevitamist kuid asi ei edenenud. Otsustasin tiku välja puurida ning uuesti keermestada. Ega see lihtne polnud mootori tagant pooleldi lesides täpselt kymppi puurida - loomulikult läks viltu. OK viimane katse mutter keevitada ning kui siis kah ei saa, pea maha. Aga keeras raisk välja selle viimase kontsa. Ega muud kui uued tikud sisse ning asusin kolde küljest pükste tikke välja võluma. Sama jama. Siis otsustasin 1mm kettaga malmi sisse lõigata tiku kohale prao. See aitas kõik poldid kätte saada üsna kiiresti. Samuti uued tikud kollesse sisse ning kokkuladumine võis alata. Uued tihendid sai nii sisse kui ka väljalase. Väljalaske kinnitamiseks kasutasin vask mutreid, mida võiks ka tehas kasutada, oleks selline jama olemata olnud.
Kogu kompotist jätsin praegu kati välja, kuid selle paigaldamine saab olema lihtsamast lihtsam. Usun, et sumpsi ei pea alt võtmagi kui seda tööd teha.
Lõpptulemusega jäin rahule. Auto on tunduvalt vaiksem ning pole seda resonantsi jura enam teatud pöörete vahemikus. Vanast sumpsist jäi kollektor, püksid, sukk ja sumpa ots.

Kogu teema oli nii ajakulukas, et pilti teha ei olnud aega. Käte pesu, et fotokas haarata, tundus ajaraiskamisena.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas romeoD » 28 Okt 2011, 04:05

Ja ma mõtlesin, et mul ainsana on see viimase poldi/mutri teema. Et kui teised tulevad enamvähem normaalselt ära, siis viimasele kulub 4x sama palju aega kui ylejäänutele kokku...:D
romeoD

 

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 05 Nov 2011, 00:08

Nüüd on golfil mõlemad uued tagumised piduri supportid. Pidurdab ilusti ning vaba jooksul ei jää enam klotsid peale. Selle vahetamiseks kulus kokku 30-45min. Selliste vidinate ostmine on kulukas kuid vajalik. Talvel hea kompenseerida :D

Mõtlesin, et teeks väikse vahekokkuvõtte, mis vahetatud:
Mõlemad taga supportid uued
Kõhu alt kaks pikka piduri toru asendatud kasutatud kuid korralike torudega
Sumbuti tutikas alates sukast (orig.set up)
Uued kollektori poldid ja vask mutrid
Uued kolle tihendid (sisse- ja väljalase)
Kasutatud jagaja koos vaakumregulaatoriga
Uued 4elektroodiga Bosch süüteküünlad
Uus Castrol poolsynt õli 10W40 koos õlifiltriga
Osaliselt käiguhoovastik (mootoriruumist)
Uus salongiradikas
Esisilla tala (kasut. kuid korralik)
Uus esiklaas
Uus eesmine mootori padi
Uus bensiini filter

vaja vahetada:
Mõlemad sisemised poolassi otsad
Salongist ja mootoriruumist käiguhoovastiku puksid-vidinad
Käikkari õli Castroli GL4 80W vastu vahetada
Juhipoolne esiratta laager SKF asendada
Tagumine mootori padi. See paistab küll korralik, kuid tyhikäigul kipub saalongi kerge värin.
Tagumine aknalaud. See hetkel päris rääbakas.
Esimesed tugilaagrid vahetada VR6 omade vastu

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 19 Nov 2011, 17:53

Neljapäeval sai golf omale uue lambda anduri Bosch ja uue temp anduri. Probleemiks hetkel on tühikäigul salongi kanduv ''ebalev'' vibratsioon, mis on tingitud minu arvates tühikäigu mootorist või gaasiklapi andurist. Viimast eraldi osta ei saa, ainult koos uue peaga, mille hind on kergelt öeldes kosmiline.
Vahetamata on ka salongipoolne mootoripadi, mis võib seda vibra keresse kanda. Kuid tala vahetamise käigus tundus asi korralikult tahe olema. Eks näis, mis siis kui kindlalt töökorras pritsepea saab peale pandud. Kui jama jätkub tuleb ka see viimane padi vahetada.
Sihikul on ka uus 1.8 mootor. Mõtted mõlguvad sel juhul juba terve uus alumine ots teha. Uued rõngad, saaled tihendid ja muud jutud. Eks sellele järgneb kaane taastamine. Siin foorumis keegi pakkus teenust uute juhtpukside paigaldamisel ning klapipesade freesimisel. Hiljem otsin selle kasutaja üles ning võtan kontakti.

Jube ikkagi, mis papp sinna autosse on juba läinud, ja lõppu ei paista veel.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas CHORT » 19 Nov 2011, 18:41

Kas sa selle tühikäigu mootorit puhastada proovisid või ? Minule aitas , aga mitte kauaks - karteritulutusetorust ikka tuleb palju õli.
Viimati muutis CHORT, 19 Nov 2011, 18:42, muudetud 1 kord kokku.
CHORT
Huviline

 
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Toyota Avensis '08

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 19 Nov 2011, 19:08

Tere Chort,

sellel autol on tühikäigu mootor (servo) pritsepea välisel osal. Selle mootori töö seisneb seguklapi liigutamisel vastavalt mootori temperatuurile. Kui mootor on külm, siis liigutab servo seguklappi rohkem lahti, kui soe, siis tagasi nö nullasendisse.
Olen seda puhastanud kui see ei muutnud midagi. Pean proovima kindlalt töötanud auto pealt pärit pritsepead. Siis teab juba edasi vaadata.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 30 Dets 2011, 11:40

Täna sain oma Golfile sellise asja:

Pilt

Tänud kasutajale overkill.
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 31 Dets 2011, 21:07

Sai see kolle alla pandud, kuid performace küll ei muutunud. Vahet pole tunda kohe kuidagi. Kui huvi selle kolde vastu on ootuses mingit märgatavat jõulisa saada, siis jätke asi ostmata. Investeerige see raha näiteks audiosse, kui kõik muu autol korras on.
Või tuleb nüüd nukka ja softi vahetama hakata? Äkki mõni targem oskab öelda. Kokkuvõtteks - suht mõtetu vidin :( (ära solvu overkill).

Täna vahetasin ka tagumise mootoripadja, mida oli mugav teha kui kolded maas. Nüüd on patjadel ring peal. Plaanisin ka käikkari õli vahetada, kuid kiskus hiliseks ja ei jõudnud. Seda teen hiljem.
Igatahes oli töine päev kerge pettumusega.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Siim » 31 Dets 2011, 21:46

Tavaliselt jah, mingiaeg oli tahtmine sigullile torukollet osta, aga targad mehed ütlesid, et ilma nukata pole asjast tolku.
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!
Siim
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 11 Juuli 2009, 11:00
Asukoht: Aravete/Türi
Auto: mk2 GTD,Superturbo Diesel w124

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 04 Jaan 2012, 22:59

Eesmärgiks on võetud mootori töö normaliseerida. Tihti juhtub, et üks asi viib teiseni. Nii ka juhtus siis kui esmaspäeval ostsin vag-com diagnostika kaabli.
Täna kohtusin klubilisega Priidik333. Kuna mure selle mootori puterdamisega jätkub pakkus Priit abi probleemi lahkamisel. Peale diagnoosimist on õhus mitu küsimust Lambda ja õhukopsiku juures oleva klapi kohta. Nimelt diagnoosi käigus ei tuvastata ühtegi viga kuigi arvuti näitab, et lambda on stabiiilselt 1.000.

Selle puterdamise kohta tekkis Priidul idee, et äkki on viga genekas, mis tekitab mootorile lisakoormust. Igatahes homme võtan geneka tagant ära ning vaatan, kas asi paraneb. Samas plaanin ka lisamassi juhtme mootorile vedada -just in case.

Sellest vibra jamast oleks aeg lahti saada.
Suured tänud Priidule abi eest!

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Piktor » 04 Jaan 2012, 23:09

Kas õhukululugeja on kontrollitud? võib seegi puterdama ajada.(see peakski see klapp olema... :roll: )
Piktor
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
Asukoht: Viljandi
Auto: VW Golf mk1;mk2; Alfa Romeo GT Auto teema

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas aht » 05 Jaan 2012, 09:27

aga kuidas ülejäänud summuti on lahendatud ja mis läbimõõt?originaal õhufilter on?
endal andis ikka torukolle tuntavalt juurde
aht
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Asukoht: Tartu
Auto: VW Transporter TDI, VW Golf 2 GTI 16V

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 05 Jaan 2012, 10:36

Ülejäänud summ on uus nö.originaal. Katti hetkel vahel ei ole. Samuti on filter orikas, kuid sell plaanin greeni või KN vastu vahetada.
Samas arvan, et need jamad lambda, geneka ja ühe teise klapiga ei lase sellel mootoril päris õigesti töötada. Võimalik on, et ruttasin järelduste tegemisega liiga ette.
Kui auto korralikult käima saan räägin kolde ning võimalik, et nuka ja ka chippimise teemal uuesti.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 05 Jaan 2012, 22:38

Täna koju saabudes ostustasin juhtme taha panna kuniks mootor veel soe on. Sain esimest korda näha oma autol lambda toimetamist 0,8 ja 1,2V vahel. Selleni sain hirmsalt kohapeal tuuri andes, kuid värin tühikäigul oli siis veel alles. Peale auto mahajahtumist käis auto väga ilusasti. Paremini kui varem, kuid seda kuni töösoojusse saavutamiseni. Siis algas jaurav heli mootorist (nagu tavaliselt minu autol) ja sellega kaasnes ka see värin.
Arvasin, et tegu on genekast tuleva heliga, kuid ei. Sest genekas lahti ühendades (rihm maha) ning hiljem ka + juhe lahti ühendatult, ei muutunud mitte midagi. See sama jaurav heli ja mootori meeleheitlikud katsed mitte väljasureda jätkusid.
Vähemalt pole genekas süüdi. Vag-comist vaadates teeb aju süütega pidevalt mingit kompenseerimist, et mootor välja ei sureks. Numbreid enam ei mäleta.

Kuid mis siis ikkagi tekitab sellist jauravat heli ning, mis võib mootorit kinni puua tühikäigul ja just töösoojal mootoril? Täpsustuseks mainin ka seda, et alla 2500 rpm pole võimalik pöördeid kohapeal seistes hoida. Hakkab puterdama, ning justkui vahele jätma.
Andureid lahti kistes (peale temp ja segusiibri asendi anduri) mootori töös ei muutu midagi.

Kas see vahevõll, mis jagajat ja õli pumpa käitab võib olla mingi roll selle jaurava heli osas? Kui saaled sellel võllil kulunud, kas võib rihm seda võlli viltu vedades võlli kinni puua? On kellelgi olnud kogemust selle võlli kulumise osas?
Tekivad küll mootori vahetamise mõtted kui niiviisi läheneda sellele probleemile.

Hetkel olen veel nõutu.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 07 Jaan 2012, 22:21

:D Töötab ja ei värista nii kui diisel.
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas AlexP » 07 Jaan 2012, 22:23

Kert33Gtr kirjutas::D Töötab ja ei värista nii kui diisel.



Ja käib ka paremini edasi siis nüüd?
AlexP
Huviline

 
Liitunud: 12 Apr 2011, 20:13
Auto: Golf 3 /1.6 55kw

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 07 Jaan 2012, 22:45

Minek on tal alati hea olnud. Tühikäik (täpsemalt süüde) oli see, mis pani ikka täiega villast. Nüüd on see korras ja linnas kulu 7-8 vahel :!:
Viimast tuleb veel täpsustada, kuid fooritaga seistes ei ketra neid numbreid enam nii kiiresti kui varem ning mootor on rahu ise.

Täna panin ka siguleksuse NGK'd ühe elektroodiga. Ega vahet ei ole kui ainult, et käivitus on kuidagi kergem. El. vahe panin 1.15mm.
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 16 Jaan 2012, 20:49

Nii jamad jätkuvad. Pole see vibra asi ikka korras. Proovin veel mootoripealse kaabelduse ringi vahetada kuna veakood annab lühist mootori temp anduri osas.
Aju kitkusin täna maha ja tegin lahti. Ei leidnud oksiidi seest kuid pinnid kuhu konnector kinnitub olid hallid ja oksiidised. Kratsisin suurema jama maha ja panin kokku tagasi. Arvutit ei viitsinud järgi panna (masendus) panin lihtsalt käima. Hakkas tööle, kuid ei raatsinud kütust tyhja põletada (mootorit töösoojaks ajada) ning proovin mis homne toob kui sõitma lähen.

Kaks positiivset asja kah selle jama juures. Rehvid on ropphea pidamisega. Pole elu sees nii häid talvekaid olnud. Rehvideks on seekord goodYear UG8 lamellid. Asjad on nii head, et hankisin ka naise autole samad rehvid - kindlam ja kuivem tunne :)
http://camskill.co.uk/m94b0s712p79357/G ... 14_82T_TL_

Teine hea asi on, et auto liigub ikka siga hästi, kui see tühikäigu jama välja jätta.

Ei jäta jonni, enne kui see tühikäigu teema korras on.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas jarxz » 18 Jaan 2012, 10:52

Väga kena auto ja oled ikka meeletult vaeva näinud auto kallal. :)
Endal sama mootoriga Golf GT ja tühikäigul täpselt sama probleem, mingi vibra on sees ja mootor väriseb, gaasi andes nagu ei ole. :( Olen kah vahetanud erinevaid jubinaid aga tolku ei midagi.
Ootan huviga mis lahenduse sa leiad, kui üldse leiad.
Ma olen enda autol täheldanud ka seda, et tühikäigul kõigub ka geneka pinge aga õrnalt gaasi peal hoides on kõik korras. Mul on salongi paigaldatud voltmeeter ja tühikäigul kõigub see koguaeg 14,1V-14,5V vahel aga kui pöörded umbes 1200 peale lasta siis on konstantselt 14,4V-14,5V ja värinat mootoris kah nagu enam ei ole. Mul on muidugi 180A genekas paigadatud.
Ei tea kas see on värinaga kuidagi seotud või on tingitud lihtsalt vähestest pööretest.

Ise talvel selle autoga enam ei sõida ja väga see viga praegu ei sega aga oleks hea teada saada ikkagi mis seda põhjustada võib.

Ise kavatsen mingi aeg vist pere mehaaniku juurde minna, sest endal juba mõistus otsas ja ehk oskab tema asja lahendada. Eks kui ma ennem sind vea leian siis annan ka siin teada. :)
jarxz
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Asukoht: Tartumaa
Auto: Ford Mondeo -04, VW Golf 3 GT -92

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 18 Jaan 2012, 16:45

Vahetasin küünlad, süütejuhtmed ja asi läks paremaks enam vibrad ei olnud. Enne seda muidugu sõbra käest sai korraks saadud ja proovitud tema juhiuued juhtmed ja küünlad. Enne juhtmete vahetamist olen vaadanud kõik juhtmed üle, vaatsin kõik alates jagajast kuni ma ei tea milleni, proovinud olen teist lambdad, tühjakäigu mootorit, õhufiltrit jne jne kuid ikka väike vibra oli sees.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 18 Jaan 2012, 23:50

Selle vibra lahkamine on võtnud ikka pikki õhtuid. Kasutajad Chort ja Priidik333 on suureks abiks olnud nõu ja jõuga. Täna saatsin Golfi garaazi ja kiskusin soolikad (juhtmed) laiali. Hakkasin võimalikke lühiseid otsima. No ei leia. Kohati on see kaabelduse orig. iso teip täiesti pehkinud kuid juhtmed all on terved. Lihtsalt müstika.
Kummaline on see, et pritsungi pistikust 2 kontakti alt näitab el.skeem pluss ringi (läbi küttepumba relee) kuid minul on see ahel massis. Kas nii on normaalne?

Ainus, mis veel sellest kompotist vahetamata, on aju ja küünlajuhtmed. Kas kõrgepinge kaablitest võib siis selline vibra (just-kui diisel ilma mootori patjadeta) tühikäigul tekkida? Küünlajuhtmed on suht kommiraha kõige selle muu kõrval. Homme toon need kah uued.

No ei jätta enne kui asi käib. Sport õhufilter sai kah juba ära tellitud. Kui see saabub peab mootor käima :!:

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 28 Jaan 2012, 10:47

Eile sai ostetud uued küünlajuhtmed ja uus jagaja kaas. Kummalisel kombel hakkas ka auto just eile jõnksutama seda kiirendades ja tühikäigul. Kaablid olid ikka üpris väsinud. Uued asjad peale ja .... värin ikka sees. FUKK raisk - ära hakkab tüütama. Täna saan prooviks uue aju. Miks aju kahtlustan on see, et kord on temp andur järel kord mitte. See väljendub veateatest ja sellest kui temp. andurilt pistiku eemaldan. Vahest pöörded jäävad samaks, vahest tõusevad. Teen selle 10sekise süüde sees ja välja, siis võtab temp anduri taha. Teen sõidu ära on viga VCDS näha ja tempandurilt pistiku eemaldamisel pöörded ei muutu. Pakun, et ajul mõni transsidest läbi, mis ideejärdi peaks signaali boostima.
Elame näeme.

Pilt

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 29 Jaan 2012, 00:15

Sai täna käidud uut aju proovimas ning vahet ei miskit. Sai ka kasutajaga Golbin666 kohtutud ja võtsni nii igaks juhuks ka temalt uue jagaja, mis hiljem osutus heaks tehinguks.
Kodus panin uue jagaja (Bosch) peale ja mootori elu läks konkreetsemaks. See neetud värin muutus pea olematuks. Uut jagajat võrreldes vanaga on uuel jagaja kaas väga tihkelt peal. Vana jagaja ei hoidnud kaant tihkelt paigal ning seda oli võimalik üsna kergelt nihutada nii, et isegi rootor käis vastu kaant :crazy:

Kuid mootori ei tööta siiski nii kuis peab. See neetud temp.sensor error on iga kord platsis kui mootor töösoe. Viga juhtmetes ei leidu ja muud enam teha ei oska. Ainus mõte, mis veel on, et äkki see sinise ribaga temp sensor pole päris see, mis ta olema peab. Kui ma teist korda läksin uut andurit ostma ütles forsis letitaga müüja, et systeem orig. asemele pakub kollase ribaga andurit, kuid sinine pidi kah okk olema. U go figure out now.

Igatahes jagaja vahetus muutis elu lahedamaks ja seda värinat tühikäigul praktiliselt pole. Võrreldes kuuaja tagusega täna, siis poleks vist seda tänast kerget rahutust probleemiks pidanud.

It aint over yet!

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 29 Jaan 2012, 02:15

Oot Kert mul seisab temp.andur musta värvi sama aasta, sama mudel ning kw on 66. Forsis pakuti samat, mis sulle, sõber nt võtis sinise ja ei kurda (sama mudel, mis mul). Aga see kollane...mis hinnavahe on neil?
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 29 Jaan 2012, 10:50

DeepsouL kirjutas:Oot Kert mul seisab temp.andur musta värvi sama aasta, sama mudel ning kw on 66. Forsis pakuti samat, mis sulle, sõber nt võtis sinise ja ei kurda (sama mudel, mis mul). Aga see kollane...mis hinnavahe on neil?


Hinnavahe oli 9 eur versus 21 eur. Kollane pidi olema 1-1 asendus, kuid sinine pidi kataloogi järgi kah sobima. Pean hakkama seda olemasolevat sooja mootoriga kontrollima, mis takistusi 3 ja 1 klemm annab 90c juures. Seda siis VCDS abiga. Netist otsides ei suutnud infi selle värvilisuse kohta kuskilt leida. Minu autole miskipärast see sinisega ei sobi, täpsemalt kaks tükki mille olen ostnud jamavad ühte moodi. Kallima otsa sinine maksis pea 500 vanas rahas :( Võimalik, et tuleb veel ka kollane osta :sniffle:

Üks teema lisaks. Nimelt süüdet sisse keerates hakkab temp tuli armatuuris vilkuma, kuid kustub auto käivitudes. Minu autol puudub jahutusvedeliku taseme andur, et nagu mida ta vilgub seal? Jahutusvedelikuks on punane longlife vedelik. Kas peaks äkki selle kellade ploki trükkplaadi kah üle käima ja kontrollima ega seal lühiseid pole, mis võiks aju lolliks ajada?

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 30 Jaan 2012, 11:13

Kert, aga üks tegelane ütles, et olen loll...mis ma forsist küsin see, mis maksab 20 eur, kui siin
http://www.autoladu.ee/varuosa/6441/4406/ saab selle 10 euriga...
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 30 Jaan 2012, 18:21

DeepsouL kirjutas:Kert, aga üks tegelane ütles, et olen loll...mis ma forsist küsin see, mis maksab 20 eur, kui siin
http://www.autoladu.ee/varuosa/6441/4406/ saab selle 10 euriga...


Tellitud. Homme lähen järgi kohapeale. Võtan multika kaasa ja veendun enne mida ostan. Sai ka uus termostaat sealt tellitud. Sellegi saan homme sealt samast kätte. Viimase vahetan puht profylaktika mõttes välja. Auto mootor ei taha soojaks saada normaalse ajaga. Ehk on abiks ka selle värina juurimisel.

Tänks lingi eest Deepsoul.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 31 Jaan 2012, 19:56

Käisin kohapeal, küsinud olen: "kas imelik tegelane pole tulnud sama varuosa järgi testriga" - vastus oli - "jah"
Pilt
Said samasuguse? (termostaadi korpus kõrval)
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 31 Jaan 2012, 22:40

Sai käidud täna päeval juppidel järgi jah.
Panin auto kokku ja töötab paremini kui varem. Tühikäik on rahulik kuid kohati ebalev. Eriti jama on siis kui taga akna soojenduse sisse lülitan. Samas siiski mingi jant on selle anduri osas. Pistikut eemaldades ei tõuse mootori pöörded kõrgemale. Läpparit ei tahtnus selle pakasega välja vedida ning täna jäi selgusetuks, kas temp.sensori veakood on platsis või mitte.
Kui ikka viga annab, siis on minu mõistus otsakorral. Tuleb sel juhul ühendust võtta Hannesega Speedsterist. Teda on soovitanud Forsi poiss ja üks kasutaja meie foorumist (nimi ei tule meelde).

Peale mahlade sisse valamist ja 20 min. kohapeal käitamist mina termostaati lahti ei soojendanud. Isegi maanteel sõites suurt jahutuse ringi selle pakasega (-17c) taha ei võtnud. Alumine toru jääkülm. Kella pealt lugedes temperatuur palju üle 80 ei tõusnud aga tuba läks see-eest soojaks. Eks see salongiradikas toimetab jahutusradikana.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 31 Jaan 2012, 22:47

Samas siiski mingi jant on selle anduri osas

palju üle 80 ei tõusnud aga tuba läks see-eest soojaks.


Mis anduri?
Hetkel see termostaat, muu ees. "Tuba" läheb ilusti soojaks, kuid püsib 75C peal. Endal lülitades tagaklaasi soojendus midagi ei kõiku. Kui sul kõikub, siis ei saa süsteem korralikult ühtlase voolu.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Rihard » 01 Veebr 2012, 01:24

Jälgin huviga, mis mootori jamast saab. Endalgi sarnane probleem, et soojalt hakkab tühikäigul turtsuma. Ni eelmine omanik, kui ka mina oleme vist pea kõike proovind aga ei miskit. Uus pritsepea on ainukesena vist veel proovimata.
Teostan CNC treimis/freesimis tõid.
53245296
Rihard
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 14 Mär 2011, 18:03
Asukoht: Saaremaa
Auto: Cadillac Seville 4.6L

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas jarxz » 01 Veebr 2012, 11:28

Ma enda Golfile panin kah selle kollase täpiga anduri, sest mul oli ennem seal kah kollasega andur aga mul ei muutunud see midagi mootori töös, käib täpselt sama moodi nagu ennem ja väike vibra on ikka sees.
Huvi pärast küsin, et kas sul hoiab kah auto külmalt käivitades pöördeid ise kuskil 2000 pöörde peal kui aku klemm on pikemat aega maas olnud ja kui mootor enam vähem soe on siis langevad pöörded normaalseks?
Mis asi seda võib põhjustada või on see normaalne ja peabki nii olema?
Sa oled juba selle mootoriga nii hästi kursis ja mõtlesin, et küsin. :)
jarxz
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Asukoht: Tartumaa
Auto: Ford Mondeo -04, VW Golf 3 GT -92

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 01 Veebr 2012, 14:56

Enda oma käivitades 1.8, 66kw korraks paneb kuni 1500-ni, seejärel kohe paneb ( hetkel miinus kraadidega ) 1200 ja langeb kuni 800 ni.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 01 Veebr 2012, 21:39

See 2K pöördega tühikäik oli mul esimest ja viimast korda kui aju pistik lahti ühendatud ja uue jagaja installisin. Mootor läks soojaks ja olukord paranes.

Täna vedasin 20ruudused punased soolikad genekast akuni. Sõidan garagest välja ja pöörded tulevad mootori soojendusega sinna 800 juurde ja see fucking vibra on jälle platsis. Tagaklaasi soojenduse sisselülitades hell brakes loose- mootor väristab nagu oleks dislaks muutunud.
Mida soojemaks mootor saab, siis temp anduri pistiku äravõtmisel mootori pöörded enam ei muutu. Pistikust seest 1 ja 3 klemmi alt mõõdetuna on pinge 4,6v. Kas see on normaalne?
Samas aku klemmidelt mõõtes pinge on stabiilne ja enam ei kõigu praktiliselt üldse. Niipalju oli kaabelduse uuendamisest kasu. Originaalid, mis kunagi kaabli nime kandsid, olid ikka raiped küll.

Egas muud kui sammud Hannese juurde. Nüüd olen ära vahetanud praktiliselt kõik võimaliku ja loogilise ning sellega peaks olema muud jamad välistatud. Loodan, et Hannes suudab selle vea välja peilida - minul, igatahes, on mõistus otsas :(

Üks asi veel. Kui nukaratas on märgis ja alt rihmaratas kah märgis, kas hooratta peal peab kah mingi märgistus olema nähtaval?

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 01 Veebr 2012, 21:43

Kert33Gtr kirjutas:
Täna vedasin 20ruudused punased soolikad genekast akuni.
Kert


Kust said? Kas on uued? Anna linki, palju maksid?
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
info@vwklubi.eu
Igor
[EVWK] - Juhatuse esimees

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 01 Veebr 2012, 22:08

DeepsouL kirjutas:
Kert33Gtr kirjutas:
Täna vedasin 20ruudused punased soolikad genekast akuni.
Kert


Kust said? Kas on uued? Anna linki, palju maksid?



Kaabli ostsin Audio Citys'st ja kingad kah. Kokku läks see lõbu (2m kaablit ja kaabli kingad) 15euri.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 11 Veebr 2012, 23:33

Käisin Speedsteris Hannese juures.
Esimesena, mis Hannes tegi oli hammasrihma korrektne pingutamine. Minul oli see liiga karmilt pinges, mis pani ka rihma häälitsema.
Teiseks pani ta stroboga süüte paika ja siis hakkasime lambdat ellu äratama. Tuuri sai auto kõvasti. Selgeks sai see, et lambda on selle torukolde küljes liiga kaugel. Vaja on kas see ühetraadiga andur ettepoole tuua või paigaldada hoopis soojendusega lambda. Linnas ei pruugi see lambda soojakski minna.

Värina kohta ütles Hannes, et tavaliselt mootori vibra tuleb keresse läbi esimese mootori padja. Lühidalt, kui katsuda "väristava" mootori eesmist patja nii et käsi puutub üheaegselt patja ja tala kuhu padi kinnitub, siis tala ei tohi kaasa väriseda. Vastasel juhul on padi liiga jäik.
Hannesel oli just enne mind üks vanem härra oma vagon G3 sama muret kurtnud. Vanale oli kuskil garages öeldud, et padi läbi. See vahetati ära ja kohe jube värin autos. Õnneks oli petta saanud klient vahetatud eesmise padja Hannese juurde kaasa võtnud. Hannes pani selle käinud padja alla tagasi ja vibra kadunud. Hannes veel ütles, et jummala kivikõva mootori padi oli too uus olnud ja käinud padjal polnud tegelikult häda midagi.

Homme panen oma vana padja tagasi. Vaatan mis saab. See peab midagi ülilihtsat olema, et sellest vibrast võitu saada.

Paar näpunäidet viskas Hannes veel, kuid nendest mõni teine kord.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 12 Veebr 2012, 11:56

Kiskusin eesmise padja maha ja võrdlesin originaaliga mille eemaldasin septembri kuus 2011. Vahe on nagu öö ja päev nende auklike puhvrite vahel. Toprani kummiga võib vabalt betooni lõhkuda. Orikas ikka pehme ja hästi painduv.

Vahetuse protseduur ei võtnud rohkem kui 20min kokku. Panin auto käima ja ei ole vibra külmalt käies absoluutselt. Lõpuni soojaks ei ajanud, kuid arvata on, et see tüütu kuid kestnud vibra sellest padjast pärineski.
Igatahes raami ja patja katsudes vibreeris ainult mootoripoolne padja osa, tala oli tasa.


Nüüd veel see soojendusega lambda vaja saada ja siis võib vibra saaga lõppenuks lugeda. Usun, et see lambda viskab villast linnas (jääb külmaks) ja see mõjutab samuti tühikäiku ja küttekulu.

Mõned küsimused soojendusega lambda paigaldamisel vajavad vastuseid, kui need selged pole muud kui osta uus ja jääb vaid külgepookimise vaev.


Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 15 Veebr 2012, 22:16

Täna tõin sellises asjanduse koju. Universaalne soojendusega lambda. Vast nädalavahetusel jõuab külge kruvida. Kruvimine kõige kergem, kuid plussi vedamine pumbarelee alt on kõige tülikam.

Vilets pilt asjast kah.

Pilt

Pilt
Jaapani värk.


Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 26 Veebr 2012, 18:18

Täna saabus kätte päev, kui sain autole paigaldatud Pipercross paneelõhufiltri. Madalalt haukab ikka paremini küll, tegelikult käib kogu pöörete vahemikus tunduvalt erksamini kui varem.
Tänud kasutajale Piktor.

Vahetasin ka mootoriõli Castrol poolsüdni täissündi vastu 5W40. Eelmisel õlivahetuse korral keerasin filtri nii kinni, et filtri lahtisaamiseks olin sunnitud kruvika läbi lööma. Tavaliselt keeran neid lahti käega. Ma pole sellist laavat õlivahetusel kunagi teinud kui seda seekord. Muidugi puudus ka filtri eemaldamiseks õige abivahend, kuid selle vea parandan üsna pea. Sellist laga ei soovi enam korrata :crazy:

Võitlus vibraga käib jätkuvalt. Sai timmitud täna üht teist andurit. Kui asi jääb pidama selliselt, kui seda täna, siis annan teada mida tegin.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Piktor » 26 Veebr 2012, 23:01

Sai kah siis lõpuks su pill ära nähtud.
Peab siis vist lähiajal uue pipercrossi tellimuse ära tegema :P
Ma ei tea kas ma nägin valesti, aga kas sul pritsepea see padi ei olnud ära? käitus kuidagi töllamölla...
terv, Tõnu
Piktor
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
Asukoht: Viljandi
Auto: VW Golf mk1;mk2; Alfa Romeo GT Auto teema

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 26 Veebr 2012, 23:39

Selle tellimisega ootab veidi. Ma ei ole kindel kuidas Honda ja Mazda õhulugejad selle filtri õlitamisse suhtuvad. Seda filtri õli lendub mingir määral läbi õhulugeja või on Pipercross nii peen värk,et õhulugejad jäävad puhtaks ja ka töökorda?
Golfil seda õhulugejat õnneks ei ole ning seepärast tellisin talle esimesena.

Pritsepea alune padi on vahetatud 3nädalat tagasi ning sooja mootoriga ongi see selline pehmeke.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Piktor » 26 Veebr 2012, 23:44

Eks see oleneb filtrist ka jah, näiteks BMW 325 autol on ette nähtud kasutada paneel filtrit ilma õlita.
Golfi õhukululugeja on selline klapp, mitte nõel. Mazdal ma ei tea milline on veel vähem milline hondal.
Piktor
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
Asukoht: Viljandi
Auto: VW Golf mk1;mk2; Alfa Romeo GT Auto teema

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 28 Veebr 2012, 22:31

Täna otsustasin selle torukolde alt minema visata. Panin orig. set upi tagasi ning uue suka samuti. Auto dünaamikas muutusi ei täheldanud. Käib sama hästi võrreldes torukoldega. Isegi kui erinevus oli karvavõrra erinev, siis tänavasõidus seda ei tunnetanud. Ei sõida autoga linnas redline's.

Kel huvi, siis kolle on müüa. Kaasa saab tutika suka. Katt külge keevitada ja toru on allapanekuks valmis.

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas raudkivi » 29 Veebr 2012, 07:10

mis hinnaga kolle myygis on
raudkivi
Huviline

 
Liitunud: 30 Dets 2009, 17:20

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas jarxz » 29 Veebr 2012, 17:27

Mis hinnaga sa selle Pipercrossi filtri said? Tundub päris hea asi kui kohe tuntav vahe sees oli.
jarxz
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Asukoht: Tartumaa
Auto: Ford Mondeo -04, VW Golf 3 GT -92

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 29 Veebr 2012, 18:07

Mõlemale küsijale vastused privas.

Kert

Torukollektor on müüdud.
Viimati muutis Kert33Gtr, 01 Mär 2012, 22:36, muudetud 1 kord kokku.
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 04 Mär 2012, 20:31

Mõtlesin, et pesen auto puhtaks ja teen paar talvisemat pilti.

Pilt
Parempoolne karbiliist lokib ja vajab vahetust. Niipea, kui esitiivad ja kapot on värvitud, panen ka uue liistu. Sellel pildid on hästi näha ukse ja esitiiva toonierinevus. Küljepealt otse vaadates nii karjuvat erinevust ei näe.

Pilt

Kert
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 22 Mär 2012, 18:55

Panin ka oma Golfile suvekad alla. Seekord 2'' suuremad kui varem.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

LV4 (tumedad) sobivad üllatavalt hästi tumeda tooniga kokku. Mul polnud varem neisse erilist usku, kuid nüüd - täitsa OK.


Set up sai selline sellepärast, mis allkirjas kirjutatud. Autole tulevad ka teemakohased kleepsud.
Borbet veljed FaceBookis Borbet 2014 uute mudelitega saate tutvuuda facebooki lehel
Borbet veljevalikuga saab tutvuda Prohooldus OÜ http://www.prohooldus.ee/ (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.
Kert33Gtr
Huviline

Kasutaja avatar
 
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Huviliste autod



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole