Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 26 Jaan 2014, 02:58

Tänast sissekannet alustagem teadaandega sellest, et siin Maarjamaal on taaskord harvenenud taoliste kuubik tüüpi Polode read.
Nimelt on tänase seisuga eelmises sissekandes põgusalt mainitud roosa isend leidnud oma loogilise lõpu :
Pilt

Siiski ei maksa suuremat kurvastada ka koleautofännidel, sest ta oli tegelikult utiil ju juba minuni jõudes. Eemaldanud temalt endale vajamineva, pidigi ju järgnema kopp katuses.
Istmed ja uksepapid kuivavad toas, roosa kapott on juba küljes.
Samuti sain tema küljest terve õhufiltri korpuse, mis sinisel koosnes vaid ebamäärastest plastiku tükkidest, ning veel palju pudinaid varuks.
kõike siiski külge ei ole keeranud, sest kere seisukord sinisel nõuab tahes tahtmata korrigeerimist. Ta on üldplaanis veel päris kobe, kuid üldpilti rikuvad mädad aknaservad ees ja mingi jabura avarii tagajärjed taga. pole parata - keevitus ja ülevärv on paratamatu. Siiski on seda oma 75€ kuupalga eest päris keeruline korraldada. eks kevadel vaatab!

Midagi olen siiski tema elus hoidmiseks teinud ka.
mõni aeg tagasi tegin talle lihtsalt kontrolli, teate ju isegi, piilud siia-sinna, loksutad asju ja teed muidu tarka nägu. avastuste hulka kuulus ka see, et aasta tagasi vahetatud rooliotstest on üks täiesti läbi ja ärakukkumise äärel. täispask, nagu meil sõjaväes tavatsetakse öelda sellistes olukordades!
Uue tellimine, nagu ikka, võttis kena kuu. Tänaseks on uus tükk paigas ja hämmastavalt parem on sõita. Ura, töövõit number üks!

Teine probleem aga ilmnes esimeste suuremate külmadega. Nagu vanadele masuutidele kohane, otsustas ka minu Polokärakas, et käivitumine on jobudele.
nokkisime ja lappisime, teadsin, et küte vajub tagasi. selle parendamiseks sai installeeritud ühesuunaklapp - ikka tumm. Külmalt ei lähe ja kõik!
täna tõin uued eelsüüteküülnad, ning juba vanu maha keerates oli viga ilmselge. Neljast küünlast kaks olid täiesti puruks, üks lihtsalt ei töötanud, ning neljas töötas kehvasti. Peab mainima, et kõnealuste junntükkide vahetus ilma suurema eelneva lammutustööta oli paras piin. Siiski saime töö kuidagi tehtud ja tulemus on töövõit number kaks - auto käivitub taas iseseisvalt. Ura!

GWallace
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Nov 2012, 17:28
Auto: Citroen Jumper '16
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas GWallace » 26 Jaan 2014, 15:02

Jätan jälje maha. Väga huvitav lugemine! Edu ja jaksu! 8)

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas Mermo » 26 Apr 2014, 22:00

panen ka märgi maha, tore mitmevärviline kuubik on :D

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 26 Apr 2014, 23:23

Kubikaal-Universaal on viimastel aegadel ennast enam-de-vähem viisakalt üleval pidanud. Huvitavamatest seikadest võibolla väärib äramärkimist täiesti pilbasteks jooksnud rattalaager. Asenduse sain nagu ikka - riigipüha hommikul Männiku Lafkast. Uskumatu urgas on see AVSK, mida kõike neil kohapeal ei ole!
Kaitsevägi ei jäta just liialt aega Pologa mängimiseks, seega olen teinud vaid hädapäraseid remonte, ning isegi pesus pole väga viitsinud käia. Shame on me!
Küll aga peaks lähiajal mingid rehvid leidma, sest praegustest on mingi osa nii lapikud, et sõita väga ei sünni. Vähemalt 110 alas mitte :angel:

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 27 Apr 2014, 19:44

Kui sul on 14 toll, siis võid kirjutada, oleks pakkuda üks jooks millega ise midagi ei tee. :)
Aga ei, täitsa äge asi tegelikult, miskipärast kujutaks ette seda belarusi sinisena, tundub niiehknii selline põllumajanduslik masin.. :D
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 27 Apr 2014, 20:58

Tänan pakkumist, rehvid on möödus 13 intši. Üleüldse mõtlesin et hakkaks laristama ja ostaks tutikad.

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas Mermo » 27 Apr 2014, 21:06

Tuunikala kirjutas:Kui sul on 14 toll, siis võid kirjutada, oleks pakkuda üks jooks millega ise midagi ei tee. :)
Aga ei, täitsa äge asi tegelikult, miskipärast kujutaks ette seda belarusi sinisena, tundub niiehknii selline põllumajanduslik masin.. :D
Mis jooksust jutt? plekk või valu?

kazzukaz
Huviline
Postitusi: 738
Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
Telefon: 57819932
Auto: VW Golf 2 ´91
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas kazzukaz » 27 Apr 2014, 21:56

simmtann kirjutas:Tänan pakkumist, rehvid on möödus 13 intši. Üleüldse mõtlesin et hakkaks laristama ja ostaks tutikad.
Kui väga laristada ei viitsi, võin sulle pakkuda rehvid koos orig. 13" plekkidega. Pole just üle mõistuse asjad, aga täitsa viisakad. Kui huvitab, võid vaatama tulla sobival ajal. Nõmmele ei tohiks sul isegi väeosast pikk maa olla :D
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 28 Apr 2014, 14:17

Aga viskab numbri mulle kvoorumi postkasti näiteks? Tulen luuran üle.

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 22 Juul 2014, 18:17

Tere jälle, lugupeetud kaas-khvoorumlased!

Umbes täna lõuna paiku laekus minu telefon-junntükki kaks alljärgnevat slaidi koos sõnumiga, mis sisaldas teksti: "Enamus juhtmestikku on maha põlenud, aku terve, makk terve, starter ja genekas loodetavasti ka."
Pilt
Pilt
Ohkasin, loopisin mõńed sukad ja plätud üle töökoja laiali, ning opereerisin oma laserpinki edasi.

Jõudnud õhtul töökotta, kus mu kuubik veedab aega meelsamini, kui kodus, teatati, et korras on! Tegelikult oli mingi lollakas relee maha põlenud, sõber tegi lihtsalt huumorit nende piltidega. kui salongi tõmbas ta päriselt ka lilleks laiali, siis mootori foto jaoks sobis suvaline punt kapist leitud vanu juhemeseid. On tõbras! Ükskord enne remondis käies tõmbas ta mulle nipukaga konservikarbi tagasilla külge.

Aga tegelikult on mul teile, lugupeetud kaashuvilised, veel midagi pajatada. Et taolised äpardused kipuvad vanemakooli sõidumasinatel pigem tavaline nähtus olema, pidasime meie vajalikuks oma bilanssi veel mõned mahtuniversaalid arvata.
tähelepanu, järgneb reklaam!

Kas teie omate roostes Polo? Värvilist ja hirmsasti lärisevat?
Pilt
Polo hullu, meil on teile pakkumine, millest on VÕIMATU keelduda!
AINULT täna, ostes Viljandist uue mahtuniversaali, saate originaalsed rattakilbid TASUTA kaasa!
Pilt

Kuid oota, see pole veel kõik! helistades kohe, lisame veel teise komplekti. Saad KAKS POLO ja KAHED RATTAKILBID, ühe hinna eest!
Pilt

Kuid ka see ei ole veel kõik! Kuna keegi teine seda saasta ei korja, siis lisame sinu ostuga kaasa veel ka angaar-kerega-majandusauto-furgoon-kaubikPolo!
Rattakuilpe kahjuks enam ei saa.
Pilt
Ära mõtle-KOHE ÜTLE!

Tähelepanu, tegemist on debiilteenusega, enne tarbimist palume pidada nõu psühiaatri või vähemalt elukaaslasega. Nelja polo parkimine hoovi võib põhjustada raskeid tervisekahjustusi või seitse aastat halba seksi. halvemal juhul mõlemat!
Viimati muutis simmtann, 22 Juul 2014, 18:26, muudetud 2 korda kokku.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas Deemu » 22 Juul 2014, 18:33

Sinu postitusi on väga äge lugeda :thumbup:
Made my day või nii :)

Coprone
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Apr 2014, 15:39
Auto: Jalgrattad ftw
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas Coprone » 26 Juul 2014, 09:21

Jutt on siin kõige parem :D
Kust seenelt nii palju vanu Polo'sid siis välja ilmusid "reklaami"? Nagu isiklikult olen Polo breadvan'i paar korda ainult näinud...

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 26 Juul 2014, 10:05

Kuulutus oli üleval siinsamas foorumis, ning ka auto24-s. Ja ma ei jooksnud neid kohe ära tooma. Seega oli tegu täiesti legaalse ostlemisega, ning ka teistele anti võrdne võimalus. :mrgreen:

Tegelikult on seis nutusem, kui võiks arvata -
Valge - hea auto
Tumesinine - mulle mittehuvipakkuv bensukas, kuid ülihästi säilinud. Kahjuks saadeti saksamaalt ainult auto, pabereid pole üldse. Ilmselt loovutab varuosi ja läheb kaalule, mina ei viitsi illegaalitseda mingite kerenumbrivahetustega või jumalteab mida veel leiutada. kui keegi näitab, kust ainult VIN koodi järgi tausta kontrollida, võiks huvi pärast uurida, et ega ta kellegi oma ei ole.
Kaubik - aku on vist kunagi õhku lennanud, seal all on päris pirakas roosteauk, ning nukkvõll on pooleks. õnneks olin ettenägelik, ning roosa mootor seisab komplektsena kuuris.
Registreeritud on mingi viljandi firma nimele, kõgu vormistamise kadalipp saab huvitav olema, sest too kodanik, kelle numbri asutust googeldades annab, teadis küll Polost, aga ei ole enam asutusega otseselt seotud ning töötab üldse välismaal. Eks ole paista, loodan ikkagi paberid korda saada.
värviline- Nüüdseks juba üliheas korras veermiku ja ka muidu täiesti OK korras tehnikaga, kuid kere on nutune.

Plaanidest.

Valge - Läheb uueks värviliseks. Ehk tegelikult siniseks. Tuleb täisoriginaal. Pigem vanatehnika, kui sõitmise auto.
tumesinine - mulle mitte eriti huvipakkuv eksemplar, kui jätta välja FOX sisu ´, originaalsed hästi säilinud hella tuled jms varuosad. Läheb doonoriks teistele. kui kellelgi huvi on, võin ta koplekteerida endale mittevajalike osadega, ning mingi mõttetu summa eest maha müüa, midagi saaks tast teha, sest kere tundub täiesti roostevaba ja mootor käib vaikselt, ühtlaselt ja muidu hästi.
kaubik - võimaluste piires täisoriginaali
rviline - midagi vahvat. Kuigi ma olen suur vanatehnika ning just originaalkorras vanatehnika fänn, meeldivad ka mulle igasugused ägedad maitsekalt ehitatud "tuuningobjektid." värviline oleks sellise asja jaoks ideaalne lähtepunkt - tal on kere tegelikult parasjagu kõver, et mitte vaevata ennast tema üles ehitamisega, samas tehnika on kogu mahus üle käidud. Viskaks "väikese" tuuningvimka sisse, ning elaks oma erinevaid jaburfantaasiasid tema peal välja.

Et siis praegu mahub päevaplaanidesse kolme polo arvele jätmine meie bilansiliste varade nimekirja. Kunagi kaugemas tulevikus on plaanis vähemalt üks juurde tuua, mis ja mille jaoks, sellest juba siis, kui aeg sealmaal on.

Tanel
Viimati muutis simmtann, 26 Juul 2014, 10:07, muudetud 1 kord kokku.

risto626
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Juun 2012, 22:51
Auto: Opel Vectra A 1.8 66kW aut, 95a; Audi A6 Avant 2006 2.0 TDI
Asukoht: Ida allilm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas risto626 » 13 Aug 2014, 03:42

miks mul on karvane tunne, et kaubik on toosama, mida vist eelmisel aastal viljandis ühes asutuse aiast paistmas nägin, tegelikult oli isegi 2 sellist kaubikut kõrvuti. üks oli valge, teise värvi ei mäleta.

aga kõige paremas mõttes - segane vend :clap:
Powered by Hüper Super Torso Tiger Fatblocker 2000

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 27 Aug 2014, 18:43

Volkswagen Polo 86c2F, ladina keeles Õnnetus kuubikulus.

Alustagem otsast. Eelmises postituses mainisin põgusalt, kuidas sinisel mingi lollakas relee maha põles. Tegu oli mingisuguse eelsüüteküünalde releega, mis kuidagiviisi kokku kärsatas ennast ja aku tühjaks imes. Viga sai kiire lahenduse, kui asendusrelee kaubiku pealt maha sai nokitud, ning sõit jätkus. nädalake hiljem aga oli aku jälle tühi ja relee plõksis kui süüdet anda. Arvasin, et ju siis on kuskil elektrisüsteemis mingi suurem koll ja sinine jäi seisma.

Kohe peale ostmist käisin valgega ülevaatusel. Sadasin lampi uksest sisse ja ütlesin et vaadake üle. Defekteeriti lekkiv pidurivõimendi ja surnud sarniir. Suure hurraaga kruvisime võimu küljest, ise kordagi mõtlemata, et mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] moodi peaks pidurivedelik võimendi korpusesse saama, et sealt lekkida? Pedaali vajutades piserdas justkui võimendi valtsi vahelt pidurimööglit välja. Kui kapotialla ruumi rohkem tekkis, siis avastasime ka lekke tegeliku põhjuse - piduritoru oli katki. Täpselt nii "hea" koha pealt et viskas peenikese nire üles kuidagi võimu serva vahelt. Mingitel täpselt teadmata põhjustel sai ikkagi varuosa võimendi koos uue peasilindriga külge löödud. Aga löödagu või maha, pidureid järgi ei saa. Üks kontuur toimis ilusti, teine täiesti null. lihtsalt ei võta vedelikku süsteemi. Teate ju isegi kuidas edasi - alguses proovid viisakalt, pühid maha tilkunud õli täpid kokku ja üritad loogiliselt mõelda. Proovisime vana silindrit tagasi, ikka täiesti null. tõmbasime mõlemad silkud lilleks laiali, puhastasime, veendusime et asi töötab, aga auto peal ikka null. Garaaž oli juba ammu ära lagastatud ja ise ka ülepea õliga koos. Loobusime selleks päevaks, sõitsin koju pidurdava vasaku esimese ja parema tagumise rattaga.

Möödus mitu nädalat, enne kui valgele uuesti ligi läksime. Seekord tõime kolmanda silindri, see töötas laua peal kuivalt kõige paremini. Auto küljes veendusime aga jätkuvalt, et ... Veel oma viis tundi valjuhäälset ropendamist, lagastamist ja ohtrat ajugümnastikat hiljem loobusime ka selleks päevaks. Sõber lubas tööjuurest survepoti tuua, et proovida alt üles õhutada. Seekord sõitsin koju ainult pidursdava vasaku erirattaga. Vihma sadas ja rehvid on eepilise 145 laiusega. Selline kombinatsioon peatub igalt kiiruselt paugupealt 300 meetriga.

Katse kolm survepotiga ei läinud samuti edukalt. Vedelik lihtsalt ei läinud süsteemi, mis siis, et mitu bar-i rõhku järgi oli. Lõpuks lendas voolik kuskilt otsast minema ja lõi Ca. pudelitäie DOT-4 mööda garaaži ja meie silmnägemist laiali.
üks sõber tavatseb öelda : "peabki valus olema, kui sa nii loll oled" - Alles peale seda kõike tuli meil mõte vana võimendit tagasi proovida. Kuigi mõlemad olid auto peal töötanud võimendid, siis lauale asetades oli neil silindrit lükkava hoovakese kauguse vahe umbes sentimeeter. Lappisime vana võimendiga süsteemi kokku ja umbes veerand tunniga oli kogu torustik õhutatud ja neli ratast jätsid asfaldile neli musta jutti.

Esimelsel korral, kui piidreid näppima hakkasime sai külge keeratud ka uus õõtshoob. Samas veendusime, et täiesti läbi on ka rooliots. Omamoodi komöödia oli selle tüki tellimisega, sest viimase aasta jookusl on need maailmast otsa saanud, ning juurde ei plaanita ilmselt teha. sain esialgu üldse vale tüki, kuid pärast kaevati kuskilt maailma lõpust viimane õige tükk välja, aga lubati, et rohkem ei saa ka. Külge sai too rooliots vist viimase piidrite näppimise korra ajal, ehk justkui oli lootust, et nüüd võiks sõita uuesti ülevaatusele. Kordusülevaatus oli tasuta kuu aja jooksil, selle magasin loomulikult paar päeva maha, aga mott oli üleval, sest valge sõitis päris hästi, ning lootsin talle üv ära teha.

Vahepeal nokkisime ka sinise korda uuesti. Tal ei olnudki relee pe****s, vaid tagumise akna kojamehe hoovastik kinni ussitanud. Sellel autol töötab kogu elekter ka ilma süüteta, niisamuti ka kojamehed. olin näpuga kojamehe sisse lükanud, kuid kuna hoovad olid kinni, siis ta ei pühkinud. Samas voolu lasi mootorile peale. Nii ta jäigi voolu alla ja imes lõpuks aku tühjaks. Praegu instaleerisin kojamehe asemel ühe gabariiditule pirni, siis on vähemalt näha, kui vool peale tuleb. Sest relee plõksib ikka ja laseb elektrit läbi, isegi kui lõpptarbijat pole, ning nii on oht, et mingi hetk jääb jälle kojamees voolu alla, isegi kui mootori tagant pistik ära tõmmata. Ühesõnaga sai sõitma.

Remondist siis niipalju, edasi kiire ülevaade sellest, kuidas ma kohtusin Aleksey-ga.

Ühel tavaliselt vihmasel õhtul hakkasin parasjagu tööle minema (õine vahetus), kui avastasin et sinisel on üks tagumine rehv täiesti tühi. Meeh, "kas mul Polosid vähe on" muigasin, ning võtsin riiulilt valge võtmed. Hommikul kell 7 lõpes minu tööpäev, ning algast paljude teiste oma. Ja siis me kohtusimegi - mina sõitsin paremkurvi paremas servas, tema sõitis vasakkurvi vasakus servas. Jõudsin isegi seisma jääda enne, kui Nissan mulle otse kümpi lendas. Ju mees magas alles või jumalteab mida.
Pilt

niipalju siis sellest! Raamid paistavad esialgsel vaatlusel sirged. Kindlustus loeb auto mitte taastatavaks. Enne ei hakka torkima, kui paberid aetud on, eks siis paistab.

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 06 Jaan 2015, 22:23

Foorumis jäi Polode jaoks aeg seisma augustikuus. Reaalselt on meil aga päris lõbus olnud vahepeal.

Algatuseks sai Valge ära lapitud. Kokku sai vist kasutatud vähemalt nelja auto tükke. Alguses oli plaan ta ikkagi uuesti üles lüüa, ära värvida ja alles jätta. Mingil hetkel aga veendusin, et ise kodus temast head autot ei ehita. Konsiilium jõudis järeldusele, et pole mõtet seda autot meie kooperatiivis pidada. Tal puudus meie jaoks igasugune eesmärk peale avariid. Sellisena müüa tundus ka lootusetu. Lõpuks sai tumesinise auto nurk valgele keevitatud, tuleprillid said roosast kõrvale pandu, tiivad ja kapott tulid kaubiku küljest. Kokku sai päris muhe kompott, mis ei näe üldse kõige hullem välja. Ta küll tahaks eest veel natuke rihtimist, kuid meie ise enam ei viitsinud.
Pilt
Teoreetiliselt on ostja olemas, aga kui keegi pakub rohkem kui 700, siis võib ju kuskile mujale kottu ka sattuda.

Ühtlasi sai tumesinine isend peale nurga maha lõikamist edasi müüdud. Dokumente tal polnud ja bansukas mulle huvi ei pakkunud. Seega kui pakuti umbes poolteist raua hinda koos võimalusega endale vajaminevaid osi maha keerata, polnud pikalt vaja mõelda.

Kaubik vedeleb suht nukralt aianurgas. Temalt sai maha müüdud mootor. Ühel sõbral lõi kaalik alumise poole lõhki, minu omal oli pea laiali. Seltsimees sai kahest ühe kokku ja kui mitte juba, siis varsti on üks diiselkuubik maarjamaal jälle kilusid ja meetreid mõõtmas. Kaubikuga on täna veel plaanid suured, kuigi ma ei julge enam ammu avalikult mingeid lubadusi välja hõigata. Halva üllatusena tuli veel mingi väiksem kõks esiotsa.

Selle teema põhikangelasel on aga praegu rahulikud ajad. ülevaatus lõpes novembris, ning kuigi talverehvid said alla keeratud, ei ole ma üldse kindel, kas enne kevadet seda üldse tegema hakkangi. Salongid tõstsin jällekord ringi, seekord läks sisse valgest autost pärit tuba, mis tegelikult oli originaalis tumesinise oma. Kunagi sai kupee ja värvilise sisusid kombineeritud, ning roosa oma läks reservi. Hetkel on roosa sisu valges ja valge sisu tumesinises, mille toad eelmine omanik ümber vahetas. Kaubiku istmed on kaubikus ja värvilise toa viskasin kogu täiega prügikasti! Ausalt, varsti enam ei saa ise ka aru, mis kuskil on!
Pilt
Võluvelgede eest täname igorit! Tahavad küll töösse saatmist, aga toore on hea.

Talveautoks -släshh- majandusautoks sai meie bilanssi arvatud üks Opel. Roostes mis kole, ja vanust ka juba üksjagu turjal, aga hing on sees värske ja reibas. Tegelane on alati valmis saba liputama, kui tee vähegi libedam on.
Pilt
Siin pildil surusime autosse 4 inimest ja kaks suurt koera, ning käisime metsas jalutamas. Ruumi oli veel ühe pooljaotelgi, tiibklaveri, tädi Maali ja mõne pisema Daewoo jagu üle.

Lisaks tuli ükspäev minu juurde telestaar. Koputas viisakalt, esitles ennast ja küsis luba pikemaks jääda. Kuidas sa ütled ära, ikka pakud natuke üheksakendviite ja juba enne kui arugi saad on see loom juba pool sinu varast enda nimele kirjutanud.
Pilt
Ilus nääripilt

Ja teemakohasemat uudist niipalju, et ühel sügishommikul helistasid seltsimehed rajoonist, teatati, et oleme kohal! Kuuetaskust kraabiti välja raudvõtmed, mis pidid avama garaažiuksed, mida polnud juba kümnendi jagu keegi avanud. Noh, kõik ei läinud päris nii nagu plaanitud, aga lõpuks veeres hoovile selline asi:
Pilt
Ajalehed põrandal andsid viimaseks elumärgiks aasta 2004. Loomal on mõned seismisest tingitud vead, kuid suures plaanis tundus ta liiga hea, et lasta temast külmkappe teha. Ei, tema aeg polnud veel käes. 1,3 karpa keeldus alguses ülsde elumärke näitamast. Umbes viienda korraga raksatas starter liikuma. Topkaga läks Kolff isegi käima, ning täites paagi isegi jäi käima. Umbes viieks minutiks, kui ta jälle maha kooles ja puterdama hakkas. Väidetavalt seisma jäigi mittetöötava mootori pärast. Aga no khuurat ja Phõõrgu, kui kümpsi garaažis vedelenud asi iseseisvalt ellu ärkab, siis ei saa ju remont kuigi keeruline olla! usun, et kevadeks on ta valmis mõne prooviringi tegema!

risto626
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Juun 2012, 22:51
Auto: Opel Vectra A 1.8 66kW aut, 95a; Audi A6 Avant 2006 2.0 TDI
Asukoht: Ida allilm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas risto626 » 08 Jaan 2015, 17:09

ega sul nendest kompottidest keskkonsooli üle pole? kui on võiks mõistliku hulga brüsseli rublade eest bisnesit teha? :roll: :lol:
Powered by Hüper Super Torso Tiger Fatblocker 2000

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 25 Mai 2016, 12:23

Kuna sai kogemata Sm. Tihhonovi V8 Volga teemast siia koperdatud, siis mõtlesin uurida, et mis sellest Poloagooniast saanud on? Teema lukus pole, ehk on veel elus need autod. :D
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 25 Mai 2016, 16:01

Päris omapärane teema. Imelik, et varem pole silma hakanud.

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 17 Juun 2016, 15:05

Tervitus.
Polosaaga on pigem varjusurmas. Selle teema pohikangelanõ on tegelikult alles ja temaga on mingeid mõtteid ka. Aga enne ei tahaks kireda, kui asi koos ja sõidab. Või tükkideks lendab, whatever comes first. Kaubikust on aia... Ämm...kaunistus saamas. Põhi veel peab, sest vesi välja ei voola :D
Midagi toimub siin seal veel, aga suures plaanis on polodega paus peal. Muud loomad tahavad ka talitamist saada. Kirjutamisega on ka pigem nutune täna, üldse ei viitsi midagi asjalikku valmis toksida. Pole kuhu kirjutada ka tegelikult. Ma väga ei viitsi kõigis margifoorumites toimetada, aga autopark on kõike muud, kui margipõhine.
Teemat vast lukku veel ei keeraks, ehk kunagi tuleb veel see päev, kui alhvaroomeo kolmeliitrise busso mölin ära tüütab ja tagumik leiab taaskord punase lateksi asemel halli riide.
Viimati muutis simmtann, 17 Juun 2016, 16:57, muudetud 1 kord kokku.

simmtann
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Nov 2012, 14:16
Telefon: +372 533 01 522
Auto: 86c2F; Gaz 24 '72; Alfa 166 '03; Zafira ´08
Asukoht: Tallinn / Nõmme / Kiwimäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Volkswagen Polo 1991 - simmtann

Lugemata postitus Postitas simmtann » 16 Jaan 2018, 03:28

Tegevus 1 - Sikuta Polo august, kuhu ta vajunud on, välja.
2 - Ühenda patarei
3 - Sikuta toores välja
4- Keera võtit
5- Sõida

Umbes täpselt nii kaua, kui teil eelneva lugemine aega võttis, läks minul, et ca. 4 aastat kompostihunnikus vedelenud Volkswagen käima saada. Ei mingeid kuvaldaga purukspeksmist vajavaid pidureid, ei mingeid hiirte läbinäritud juhtmeid ega tolmuks mõranenud voolikuid. Elekter külge ja valmis. Elu24 oleks siit ehk tõesti šokeeriva uudise välja meelitanud, aga postimees enam mitte, sest nii valutu ja igav oli seekord. Paar männiokast oli ainult autokesele peale kukkunud vahepeal .

Pilt



Mõtlesin siinkohal kirjutada pisut sellest, miks kõnealune toode ikkagi veetis viimased aastad oma elust kuskil Pääsküla lehehunnikus, küljega vastu mändi vajunult. Peas kõlas see plaan paremini, kui ekraanil, sest kokku sai üks pikk ja igav jutt, mille tegelased oleks isegi autolammutuse jaoks pahatihti liiga õnnetud paistnud. Ikka päris prügiga on saanud ringi sõita, kuigi mitte ainult. Ilmselt peab ikka kaane all midagi ringi lainetama, et justkui täiskasvanud inimesel pole ikka veel piisavalt mõistust, et mõni päris auto osta. Korra siiski jõudsin juba mingisuguse aksepteeritava tulemini, kui mõned kuud omasin Škoda Fabiat. Päeva lõpuks ajas see plastmassplönn mind aga nii närvi, et uuele omanikule läks ta suhteliselt kõvera juhiuksega. Mitte, et ma oleks temaga kuskile otsa vajunud, aga endagi üllatuseks oskan ma päris kõvasti jalaga virutada. Kogemata noh.... oma 10 korda... ja siis veel natuke. Paha mõeldagi, oli ikka jube auto. Edaspidi allusin tublisti enda normaalsele mustrile ja jätkasin rondiromantikaga.
Pikemalt vast ei peatuks, sest keda tegelikult huvitakski, kuidas ma Volga ilma katuseta Sekskordi vastu vahetasin, maailma kõige koledamat Renood pidasin või kuidas Uhvobuss pidevalt lisaks rahale ka rahakoti ja koeratoidu ära sõi. Oluline on see, et kuigi vana arm ei pidavat roostetama, siis ma väidaks vastupidi. Ussitab ikka mehiselt raisk! Igatahes, mõtteid sai heietatud juba mõnda aega, aga nüüd on Polo koju toodud ja kuidagipidi liikuma pandud ning hetkel kuivab toas mitme aasta vett endast välja. Alljärgnevalt enda jaoks väike memo tehtud ja tegemata toimetustest -

Kolle tagasi paigaldatud uute tihenditega
Õli-Õhk-Kütus taasfiltreeritud
Värske maslo ja jahutamisevesi
Aku juhemesed puhastatud ja vahetatud
Roosa Polo starter külge keeratud, sest eelmine kooles
Korralikud tuled ette, kuratteab enam mille küljest.
ARK-is mitmevärviliseks vormistatud - natuke üllatunud ülevaataja päris igaks juhuks üle, et "kas te ise tahategi, et ta selline jääks?"

Edasi jääb vormistada ülevaatus ning tegeleda muu miljoni pisiasjaga, mis seisnud autol ikka ette kipuvad tulema. Eks siis ole jooksvalt paista, kas sel korral jätub hoogu pikemaks, või leian varsti jälle aia tagant mõne uue rümba, mida elustama on vaja hakata ja Polo ununeb.

Järgmise korrani!



Pilt

Vasta

Mine “Huviliste autod”