Kollektori klambri rakis?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Teen teema siia ja loodan, et see seostub mootoriga. Kui teema sai valesse kohta, siis vast mõni mode aitab hädast välja.
Asi nimelt selles, et paljudel volksudel on väljalaske kolle ja "pükste" vaheline kinnitus klambritega. Eriti hulluks läheb asi siis kui tuleb mõni ABS-iga Golf. Vasakpoolset klambrit on pea võimatu paika tagasi saada. ABs-i pump jääb jalgu. Kuna mul on vaja selliseis autosi vahel tihedamini remontida kui kord aastas, siis huvitab selline rakis millega seda saaks mugavalt paika ja ka maha. Ei tea ka millega või kuidas see esinduses käib, kuid plaan on selline rakis endale ka teha.
Et, siis kuidas ja millega? Ootan huviga, et mitte ise katse- eksituse meetodil teha. Hea oleks ka asjast mõni pilt.... Aga see on vast juba liigne luksus.
Ettetänades...
PS! siiani olen saanud nad ka ise ära pusitud, kuid ootan just mõnda mõistlikumat lahendust.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Mótled neid C kujulisi klambreid ?
Ise kasutasin polti ja jätku mutrit et klember laiali ajada, kuid üsna jebla oli, ideaalis oleks vaja kahte polti ja kahte jätku mutrit, üks paar (mutter ja polt) óiget pidi keermega ja teine tagurpidi keermega, mutrid oma vahel kokku keevitada ja poldid otsa, siis tekib see efekt et üht pidi mutrit keerates ajab klambri laiali ja teist pidi laseb kokku.
Loodan et said aru.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Tänud. Nüüd küll kahjuks aru ei saanud, et mida sa mõtled jätku all ja kuidas sa neid seal vahel keerad?
Viimati muutis NOTFAST, 06 Jaan 2013, 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Googlist jäi siuke lahendus silma. Kui on neid klambreid silmas peetud.

http://i101.photobucket.com/albums/m67/ ... ter007.jpg

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas MartinR »

Jätkumutrite all mõtleb ta selliseid mutreid:
Pilt
et need keevitad omavahel kokku ja siis mõlemale poole poldid et ühte keerad sisse siis läheb kokku ja teist välja siis laiali...nagu ma aru saan
Viimati muutis MartinR, 06 Jaan 2013, 10:40, muudetud 1 kord kokku.

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Jätku mutter on see pikk mutter
http://www.uustarvik.ee/tootepildid/too ... _48896.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Póhimóte on see et keerad ju nn lahti ja see läbi läheb polt pikemaks, jätku mutter just see pärast et see on pikk ja keeramis maad rohkem kui tavalisel mutril.


EDIT: ivo pakutud lahendus ka väga hea !
Viimati muutis Lauri-L, 06 Jaan 2013, 10:43, muudetud 1 kord kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas kevva »

Mina isiklikult olen juba aastaid neid klambreid tõmmanud altpoolt paika juba aastaid. Nüüd aasta tagasi sai selleks tehtud ka üks kokkuhoiu rakis. Notfast kas sina paigaldad neid ülevaltpoolt mootorit?
Viimati muutis kevva, 06 Jaan 2013, 14:13, muudetud 2 korda kokku.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Ülevalt jah. Ja olen ka neid nn poldiga lahti surunud kokkupanemiseks. Ära võtan kõvera otsaga kangiga. Samas nüüd oli plaan teha see rakis mis läheb nendesse aukudesse ja niiöelda keeratakse vahe laiaks. See summuti klambri mõte on ka iseeneset hea aga huvitav kuidas ta selle klambri vastuse pärast kätte saab? Teine variant on võtta lattrauast 2 juppi ja keevitada mutrid külge Nagu H täht aga ühest otsast on se H kinni ja teine H latt surub laiali. Raske kirjeldada aga vast saab aru.
Mind siiski huvitab see õige tööriist millega ka esinduses neid paika pannakse. Tean, et see pidi sealt aukudest läbi käima, 2 poolt korraga ja siis peab kuidagi need üleC kaarte kokku vajutama, et klamber lahti poole tuleks. Vot seda tahakski endale teha.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas kevva »

Tegin pildi ka rakisest. Varem oli rihmu lademetes, klamber sai paika, lõikasin rihma katki. Nüüd nii rohkem kokkuhoidu. :D
Pilt
Pilt
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5375
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas jussike »

Üks lihtsamaid rakiseid, saab ise teha kasvõi vanadest pidurilkotsidest: https://vw.snapon.com/SpecialToolsDetai ... id=4300011" onclick="window.open(this.href);return false;
kasutamine: http://www.google.ee/imgres?start=126&u ... :100,i:169" onclick="window.open(this.href);return false;
ja erinevaid rakiseid: https://www.google.ee/search?hl=et&gs_r ... 20&bih=739" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Kollektori klambri rakis?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Tänud kaasamõtlejatele. Teen endale sellise asja:
Pilt
Viimati muutis NOTFAST, 06 Jaan 2013, 15:29, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”