B4 85 KW jõnksutab

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
EddieWB
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Nov 2010, 16:18
Telefon: 55934496
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas EddieWB » 29 Mai 2014, 20:13

Tere! Autoks on 1995 aasta Passat B4, 85KW, manuaal. Külmast peast käivitub ja töötab hästi (ka soojana käivitub poolest pöördest). Kui aga mootori temp on vahemikus 65-85 kraadi, hakkab korralikult jõnksutama ja jõudu jääb kõvasti vähemaks, siis tuleb gaasi pisut järgi anda ja uuesti peale tallata. 90 kraadiga töötab ja kiirendab hästi. Linnasõidu puhul ta tegelikult üsna sageli ei jõuagi 90 kraadi peale, maanteesõidul saavutab töötemperatuuri küll. Vahepeal, kui on maanteel sõidetud ja 90 kraadi sees, siis seejärel linnas sõites võib jälle 80 kraadi peale kukkuda. Kas asi on ainult termostaadis või võib ka miskit muud olla? Kui ainult termostaat, siis mismoodi see jõnksutamisega seotud on?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas tlauri » 29 Mai 2014, 20:56

Mida iganes võib häda olla; kasvõi lambda. Seda heietuste ja kaugelt manamisega ei lahenda ehk puhas diagnostika teema.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1281
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 50 korda

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 30 Mai 2014, 07:58

Endal küll 2.0 125kw tdi b6 passat, kuid samuti poolsooja mootoriga jõnksutab. Küll 1 ja 2 käiguga ja vaikselt kiirendades. Vahest ka kolmadaga natuke. Samas kui laba põhja lüüa, siis ei jõnskuta. Käidud esinduses diagnostis isegi, kuid seal viga ei leitud. Lõpuks ükskord otsustasin EGR juhtme tagant võtta. Ilma selleta toimis auto normaalselt, ei esinenud jõnksutamist ja tühipööretel mootori värisemist.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 643
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 68 korda

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas Ristotu » 30 Mai 2014, 08:15

Sümptomid meenutavad muidugi temperatuuri anduri otsa saamist, mul oli kunagi B3 2.0 85kw ja ma mõtlesin tükk aega, et milles probleem, jõudu pole ja jõnksutab, gaas maha lasta natukeseks ajaks ja siis saab uuesti sõita. Vahetasin sinise temperatuuri anduri ära (ei maksa palju) ja asi sai lahenduse.
Muidugi võib seal veel olla vigasid, aga minu puhul aitas temp. anduri vahetus.
Lugupidamisega
Risto

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas kolmnurk » 30 Mai 2014, 16:53

Proovida võid ka teist kütusepumba releed.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 01 Juun 2014, 17:00

worldonfire kirjutas:Endal küll 2.0 125kw tdi b6 passat, kuid samuti poolsooja mootoriga jõnksutab. Küll 1 ja 2 käiguga ja vaikselt kiirendades. Vahest ka kolmadaga natuke. Samas kui laba põhja lüüa, siis ei jõnskuta. Käidud esinduses diagnostis isegi, kuid seal viga ei leitud. Lõpuks ükskord otsustasin EGR juhtme tagant võtta. Ilma selleta toimis auto normaalselt, ei esinenud jõnksutamist ja tühipööretel mootori värisemist.
Tule Savernast millalgi läbi ja teeme talle väikese diagnostika. Vast siiski saab hakkama selle probleemiga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas overkill » 10 Juun 2014, 10:09

EddieWB kirjutas:Tere! Autoks on 1995 aasta Passat B4, 85KW, manuaal. Külmast peast käivitub ja töötab hästi (ka soojana käivitub poolest pöördest). Kui aga mootori temp on vahemikus 65-85 kraadi, hakkab korralikult jõnksutama ja jõudu jääb kõvasti vähemaks, siis tuleb gaasi pisut järgi anda ja uuesti peale tallata. 90 kraadiga töötab ja kiirendab hästi. Linnasõidu puhul ta tegelikult üsna sageli ei jõuagi 90 kraadi peale, maanteesõidul saavutab töötemperatuuri küll. Vahepeal, kui on maanteel sõidetud ja 90 kraadi sees, siis seejärel linnas sõites võib jälle 80 kraadi peale kukkuda. Kas asi on ainult termostaadis või võib ka miskit muud olla? Kui ainult termostaat, siis mismoodi see jõnksutamisega seotud on?
Kui on termostaadi jama (termostaat lahti koguaeg), siis peaks ikka vastupidi olema. Kohapeal käies läheb soojaks, sest õhku ei käi läbi radiaatori, kuid maantee peal jahtub maha.
Kui diagnostika võimalust ei ole, siis saad vaese mehe diagnostikat teha. Võta anduritel üks haaval juhtmed küljest ära ja proovi sõita. Proovida võib temp andurit, mis peaks mootori ploki ees jämeda vooliku peal olema, õhulugejat ja lambdat. Kui ilma juhtmeta on parem, siis on lootus, et süüdlane käes.
"Don't touch my monkey"

EddieWB
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Nov 2010, 16:18
Telefon: 55934496
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas EddieWB » 15 Juun 2014, 13:31

Nii, olen kaks päeva sõitnud lahtiühendatud MAF-iga, tundub, et jõudu on ja ei jõnksuta ka enam. Selle puhastamiseni pole veel jõudnud kahjuks. Eelnevalt küll uhasin läbi vahepeal karterituulutuse voolikud, olid veidi pigised. Tekkis üks lisaküsimus: MAF koosneb kahest osast (pealmine pisike karp, kahe kruviga kinni, pistikupesaga ja kahe dioodiga mis sõelaga torusse lähevad; ja sõelaga toru), kuidas kindlaks teha, kumb neist jaurab?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: B4 85 KW jõnksutab

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Juun 2014, 13:48

EddieWB kirjutas:Nii, olen kaks päeva sõitnud lahtiühendatud MAF-iga, tundub, et jõudu on ja ei jõnksuta ka enam. Selle puhastamiseni pole veel jõudnud kahjuks. Eelnevalt küll uhasin läbi vahepeal karterituulutuse voolikud, olid veidi pigised. Tekkis üks lisaküsimus: MAF koosneb kahest osast (pealmine pisike karp, kahe kruviga kinni, pistikupesaga ja kahe dioodiga mis sõelaga torusse lähevad; ja sõelaga toru), kuidas kindlaks teha, kumb neist jaurab?
Pane kaabel taha ja vaata kas tekib mingi veakood ning mis väärtusi MAF reaalajas annab. Ega õhumõõturit keegi tänapäeval ei remondi, viimane võimalus on proovida puhastada enne äraviskamist - need pole ka ''dioodid'' mida seal sees näha on ja mida laiatarbest osta saab. :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”