B4 85 KW jõnksutab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 23 Nov 2010, 16:18
- Telefon: 55934496
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
B4 85 KW jõnksutab
Tere! Autoks on 1995 aasta Passat B4, 85KW, manuaal. Külmast peast käivitub ja töötab hästi (ka soojana käivitub poolest pöördest). Kui aga mootori temp on vahemikus 65-85 kraadi, hakkab korralikult jõnksutama ja jõudu jääb kõvasti vähemaks, siis tuleb gaasi pisut järgi anda ja uuesti peale tallata. 90 kraadiga töötab ja kiirendab hästi. Linnasõidu puhul ta tegelikult üsna sageli ei jõuagi 90 kraadi peale, maanteesõidul saavutab töötemperatuuri küll. Vahepeal, kui on maanteel sõidetud ja 90 kraadi sees, siis seejärel linnas sõites võib jälle 80 kraadi peale kukkuda. Kas asi on ainult termostaadis või võib ka miskit muud olla? Kui ainult termostaat, siis mismoodi see jõnksutamisega seotud on?
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: B4 85 KW jõnksutab
Mida iganes võib häda olla; kasvõi lambda. Seda heietuste ja kaugelt manamisega ei lahenda ehk puhas diagnostika teema.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: B4 85 KW jõnksutab
Endal küll 2.0 125kw tdi b6 passat, kuid samuti poolsooja mootoriga jõnksutab. Küll 1 ja 2 käiguga ja vaikselt kiirendades. Vahest ka kolmadaga natuke. Samas kui laba põhja lüüa, siis ei jõnskuta. Käidud esinduses diagnostis isegi, kuid seal viga ei leitud. Lõpuks ükskord otsustasin EGR juhtme tagant võtta. Ilma selleta toimis auto normaalselt, ei esinenud jõnksutamist ja tühipööretel mootori värisemist.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: B4 85 KW jõnksutab
Sümptomid meenutavad muidugi temperatuuri anduri otsa saamist, mul oli kunagi B3 2.0 85kw ja ma mõtlesin tükk aega, et milles probleem, jõudu pole ja jõnksutab, gaas maha lasta natukeseks ajaks ja siis saab uuesti sõita. Vahetasin sinise temperatuuri anduri ära (ei maksa palju) ja asi sai lahenduse.
Muidugi võib seal veel olla vigasid, aga minu puhul aitas temp. anduri vahetus.
Muidugi võib seal veel olla vigasid, aga minu puhul aitas temp. anduri vahetus.
Lugupidamisega
Risto
Risto
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: B4 85 KW jõnksutab
Tule Savernast millalgi läbi ja teeme talle väikese diagnostika. Vast siiski saab hakkama selle probleemiga.worldonfire kirjutas:Endal küll 2.0 125kw tdi b6 passat, kuid samuti poolsooja mootoriga jõnksutab. Küll 1 ja 2 käiguga ja vaikselt kiirendades. Vahest ka kolmadaga natuke. Samas kui laba põhja lüüa, siis ei jõnskuta. Käidud esinduses diagnostis isegi, kuid seal viga ei leitud. Lõpuks ükskord otsustasin EGR juhtme tagant võtta. Ilma selleta toimis auto normaalselt, ei esinenud jõnksutamist ja tühipööretel mootori värisemist.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: B4 85 KW jõnksutab
Kui on termostaadi jama (termostaat lahti koguaeg), siis peaks ikka vastupidi olema. Kohapeal käies läheb soojaks, sest õhku ei käi läbi radiaatori, kuid maantee peal jahtub maha.EddieWB kirjutas:Tere! Autoks on 1995 aasta Passat B4, 85KW, manuaal. Külmast peast käivitub ja töötab hästi (ka soojana käivitub poolest pöördest). Kui aga mootori temp on vahemikus 65-85 kraadi, hakkab korralikult jõnksutama ja jõudu jääb kõvasti vähemaks, siis tuleb gaasi pisut järgi anda ja uuesti peale tallata. 90 kraadiga töötab ja kiirendab hästi. Linnasõidu puhul ta tegelikult üsna sageli ei jõuagi 90 kraadi peale, maanteesõidul saavutab töötemperatuuri küll. Vahepeal, kui on maanteel sõidetud ja 90 kraadi sees, siis seejärel linnas sõites võib jälle 80 kraadi peale kukkuda. Kas asi on ainult termostaadis või võib ka miskit muud olla? Kui ainult termostaat, siis mismoodi see jõnksutamisega seotud on?
Kui diagnostika võimalust ei ole, siis saad vaese mehe diagnostikat teha. Võta anduritel üks haaval juhtmed küljest ära ja proovi sõita. Proovida võib temp andurit, mis peaks mootori ploki ees jämeda vooliku peal olema, õhulugejat ja lambdat. Kui ilma juhtmeta on parem, siis on lootus, et süüdlane käes.
"Don't touch my monkey"
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 23 Nov 2010, 16:18
- Telefon: 55934496
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: B4 85 KW jõnksutab
Nii, olen kaks päeva sõitnud lahtiühendatud MAF-iga, tundub, et jõudu on ja ei jõnksuta ka enam. Selle puhastamiseni pole veel jõudnud kahjuks. Eelnevalt küll uhasin läbi vahepeal karterituulutuse voolikud, olid veidi pigised. Tekkis üks lisaküsimus: MAF koosneb kahest osast (pealmine pisike karp, kahe kruviga kinni, pistikupesaga ja kahe dioodiga mis sõelaga torusse lähevad; ja sõelaga toru), kuidas kindlaks teha, kumb neist jaurab?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: B4 85 KW jõnksutab
Pane kaabel taha ja vaata kas tekib mingi veakood ning mis väärtusi MAF reaalajas annab. Ega õhumõõturit keegi tänapäeval ei remondi, viimane võimalus on proovida puhastada enne äraviskamist - need pole ka ''dioodid'' mida seal sees näha on ja mida laiatarbest osta saab.EddieWB kirjutas:Nii, olen kaks päeva sõitnud lahtiühendatud MAF-iga, tundub, et jõudu on ja ei jõnksuta ka enam. Selle puhastamiseni pole veel jõudnud kahjuks. Eelnevalt küll uhasin läbi vahepeal karterituulutuse voolikud, olid veidi pigised. Tekkis üks lisaküsimus: MAF koosneb kahest osast (pealmine pisike karp, kahe kruviga kinni, pistikupesaga ja kahe dioodiga mis sõelaga torusse lähevad; ja sõelaga toru), kuidas kindlaks teha, kumb neist jaurab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..