Golf 2 1.8 mootori plokisoojendus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1.8 mootori plokisoojendus

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 05 Jaan 2010, 11:23

Kas sellel mootori plokil on mõni külmakork ka mujal kui taga küljel ja kuidas see kork eest tuleb? Kas on sinna sisse pressitud või keeratud?
Ühel doonoril selline vidin nagu plokisoojendus küljes aga kuna taha hästi näha pole, siis enne teeks uurimistööd, et kuidas lahti saab ja millisel viisil paigaldama peaks. Olen näinud sellist plokisoojendust, mis paigaldatakse külmakorgi asemele ja tihedaks tehakse kummi abil, mis kahe plaadi abil laiali pressitakse.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 05 Jaan 2010, 22:41

Kolm ,,külma,, korki on väljalaske kollektori all. Neist parim on keskmine,mida eemaldada. Kork on sisse pressitud plokki ,nagu hiljem tehakse soojendus elemendiga. Õige selle auto soojendus elemendi korpuse algus on 36 mm+ väike koonus,mis laieneb.

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 06 Jaan 2010, 11:15

2E mootoril olid svenssonid kütte-elemendi hammasrihma-poolse külmakorgi asemele pannud - nii saab toitejuhe ilmselt vähem kuuma (seal käib mingi kaitseplekk kah peal).

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 06 Jaan 2010, 11:48

Kas koduste vahenditega saab selle pressitud korgi eest ja soojendus-elemendi sinna asemele? Tähtis juu et asi ka tihedaks jääb. Millised on töövõtted selle tegemise juures ja kas läheb vaja mõnda spets tööriista?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant » 06 Jaan 2010, 18:46

Üldiselt on see asi siiani nii käinud, nagu siin joonistel .
Ja siiani olen mina neid Mk 2- l näinud ainult parempoolse(rihmapoolse) punni taga. Ja nii näitab ka Calixi instruktsioon.
Kas see plokis olev element omab keskel mutrit/polti või on sile?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 06 Jaan 2010, 21:00

Pole hullu,kui saab viga parandada. Nimelt minu jutt läks TD-le. Esimese punni taga on kohe segamas turbo ülerõhu klapi korpus. Defal on kerge koonus ja lüüakse sisse ,,tundega,, .Kuid mis segaks bens. mootoriga autol panna elementi keskmise korgi asemele? Kanalist ju hõlpsam keskmist korki eemaldada. Eemaldamine. Lööd terava kruvika sisse,natuke loksutamist vasakule,paremale,üles,alla. Kork on suhteliselt pehmest materjalist,laseb pinge maha ja nii ta välja tulebki.

Vasta

Mine “Mootor”