Mootor jõnksutab kohati!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Siksaator
Huviline
Postitusi: 1040
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Mootor jõnksutab kohati!

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 06 Veebr 2010, 01:21

Tervist!
Oman siis VW Golf 3-e, 1.8 66kw monopritsega mootor. Nimelt asi selles, et kui maantee peal gaasi pedaali tagasi lasta, siis auto hakkab nagu jõnksutama- mitte väga hullusti aga persega on seda tunda. Vahel linnas sõidul sama jama- gaasi pedaali natuke järgi andes on tunda sellist jõnksutamist. Käisin ülevaatuse eelsel tehnokontrollil ning see näitas, et tühikäigul on CO paigas aga tsirka üle 2000 pöörde läheb CO paigast ära ehk siis liiga kõrgeks.
Milles probleem on? Mida uurida? Äkki keegi oskab midagi tarka öelda, mida teha või mida kontrollida :). Ahjaa nii palju veel, et küünlad on uued, süütejuhtmed ka ning jagajakaas ka uus.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 06 Veebr 2010, 01:22

kontrolli lambda andur ära.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1040
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 06 Veebr 2010, 01:24

Mafeikin17 kirjutas:kontrolli lambda andur ära.
Mis moodi toda kontrollida saab?
Sorry, kui rumal küsimus aga lihtsalt pole uuemate mootoritega kokku puutunud:).
Nii palju veel lisaks, et mootor võtab ime kombel ka üsna usinasti õli, kuigi ls on alles 137000km ning see on tõestatav hooldusraamatu kaudu. Kas need asjad võivad omvahel seoses olla? (õli võtmine ning kõrge CO)

[Muudetud: 5-2-2010 Siksaator]

[Muudetud: 6-2-2010 Siksaator]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7839
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Veebr 2010, 10:45

Siksaator kirjutas:
Mafeikin17 kirjutas:kontrolli lambda andur ära.
Mis moodi toda kontrollida saab?
Sorry, kui rumal küsimus aga lihtsalt pole uuemate mootoritega kokku puutunud:).
Testriga- signaali juhtmel töösooja mootoriga peab pinge kõikuma ~0,2...0,8V. G3 juba piisavalt vana tehnika.:thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 06 Veebr 2010, 14:33

no kui õlirõngad või klapisääre tihendid läbi on siis õli suitseb ju välja ja on ka co sul kõrge

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1040
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 06 Veebr 2010, 15:09

GTI kirjutas:
Siksaator kirjutas:
Mafeikin17 kirjutas:kontrolli lambda andur ära.
Mis moodi toda kontrollida saab?
Sorry, kui rumal küsimus aga lihtsalt pole uuemate mootoritega kokku puutunud:).
Testriga- signaali juhtmel töösooja mootoriga peab pinge kõikuma ~0,2...0,8V. G3 juba piisavalt vana tehnika.:thumbup:
Lambda andur asetseb ju sisselaske all- mootori ja tulemüüri vahel? Igatahes kui see õige on, siis talle kinnitub ju neli juhet külge ning pistik asetseb parempoolse mootoripadja küljes?
Esialgu vaadates nagu ei mõistnudki kuidas seal testriga mõõta- käsi mahtus vaevaga sealt ülevalt sinna vahele. Kuidas sealt üldse testriga mõõta?

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1040
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 06 Veebr 2010, 15:12

Mafeikin17 kirjutas:no kui õlirõngad või klapisääre tihendid läbi on siis õli suitseb ju välja ja on ka co sul kõrge
Igatahes sõidu ajal või siis tühikäigul tiksudes töösooja mootoriga on sumpsist väljuv suits väga minimaalne, tühikäigul isegi kohati olematu. Aga hetkseisuga lähevad vist jah suvel klapisääre tihendid vahetusse.

Vasta

Mine “Mootor”