K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
Küsimus selline , milliseid erinevaid võtmeid/tööriistu läheb vaja , et ligi pääseda ja vajadusel eemaldada:
Tagakojamees , tankimisluugi mootor , kesklukustus moodulid , kliima õhusuunaja mootorid (air flap motor) , enam vähem sellised kõik salongi mootorid
Uba selles , et ise ei oma tööriistu ja vaja need laenutada , et kõik asjad kindlasti lahti saaks (mitte lõhkudes) Paha oleks kui eemaldad pooled asjad ja siis kuskil sügavikust vaatab vastu selline poldipea millele vajaliku võtit/tööriista pole hetkel käepärast kukilt võtta
Illustreeriv pilt ka .... üldmulje jaoks probleemile
Terv,
Ivo
Tagakojamees , tankimisluugi mootor , kesklukustus moodulid , kliima õhusuunaja mootorid (air flap motor) , enam vähem sellised kõik salongi mootorid
Uba selles , et ise ei oma tööriistu ja vaja need laenutada , et kõik asjad kindlasti lahti saaks (mitte lõhkudes) Paha oleks kui eemaldad pooled asjad ja siis kuskil sügavikust vaatab vastu selline poldipea millele vajaliku võtit/tööriista pole hetkel käepärast kukilt võtta
Illustreeriv pilt ka .... üldmulje jaoks probleemile
Terv,
Ivo
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
See lukusüsteemi poldi keerad tavalise 12-tähik võtmega. Ma selle suurust ei mäleta. Kui väga retsilt pole kinni keeratud siis saad tavalise (6-)tähikuga ka lahti keerata. Enamikes tööriistapoodides see 12-tähik olemas.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis VWM, 04 Mai 2013, 17:08, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
küsiks siis veel , kas enamus sellistes piirkondades asuvate osade poldi/kruvipead on sellised tähik pead või võib olla kuskil pleki või mehhanismi taga veel mingeid eri tüüpi poldi/mutri päid?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
Suurus oli M12 kui õigesti mäletan. Üks polt on veel 12 kant peaga aga mina keerasin selle torx-iga lahti, rohkem mingeid erilisi polt polnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
- Auto: VW Golf IV
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
Natuke karm vastus küsimusele aga soovitan sellist komplekti. http://bikeman.ee/mannesmann-215-osalin ... istakohver" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise kasutan sellist juba mitu aastat, hind ei ole ka kõige hullem ja vastupidavus on ka päris normaalne. Mina sain ostes veel 10 aastase Garantii ka veel. Olen seda ka kasutanud sest väikestele võtmetele ei tohi ikka suurt toru järgi panna. Võtmed vahetati ära ilma küsimata, et mis juhtus. Ainuke miinus et ei ole võtit nr 9. siduri lammutamisel oli vaja.
Ise kasutan sellist juba mitu aastat, hind ei ole ka kõige hullem ja vastupidavus on ka päris normaalne. Mina sain ostes veel 10 aastase Garantii ka veel. Olen seda ka kasutanud sest väikestele võtmetele ei tohi ikka suurt toru järgi panna. Võtmed vahetati ära ilma küsimata, et mis juhtus. Ainuke miinus et ei ole võtit nr 9. siduri lammutamisel oli vaja.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
Vabandage, ukselukku kinnihoidvale 12 kant poldile läks siiski M8.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
See on täitsa õige. M8 võti ning mina ostsin endale nende võtmete komplekti Fixusest. Maksis miskine 9€ kui ei eksi. Erinevate suurustega M võtmed olemas seal. Üldjuhul piisab auto keredetailide lammutamiseks kuuskant, torx ning ristpea kruvikeerajatest. Mõningate eranditega.J.Aru kirjutas:Vabandage, ukselukku kinnihoidvale 12 kant poldile läks siiski M8.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: K: teatud osade eemaldamiseks vajaminevad tööriistad?
tankimisluugi mootor - sedaanil on vähemalt kahe ristpea või torx kruviga. Lähipäevil keeran maha, siis võin öelda
kesklukustus moodulid - uksepolster alt paari torxixa, käepideme taga 2x suurem ristpea (kõrvalistuja + tagumised), juhiomal samuti all torxid, seejärel kinnitõmbamise käepideme sisemus lükka autost eemale suunas, on selliste nagadega sees. Seejärel saab el.akende paneeli üles tõmmata. Mäletamist mööda tagumisest nukast enne. Sealt alt leiad kolm suuremat ristpeakruvi.
Ukse sees olevad plekid on 10ste poltidega. Tagumised klaasid on selliste plasttüüblitega. Mina olen haamri ja laia tavakruvikaga välja tagunud. Osa on vist kruvi sisse keeranud jne tõmmitsa siis kuidagi leiutanud. Esimestel klaaidel on mingi klamber, mis tuleb lahti keerata, aga oli seal nüüd torx või tavaline polt jään vastuse võlgu. Igatahes sellised kummiluugikesed on plekil, kust ligi saad. Kui klaasi oled lahti saanud lase aknatõstuk kuskile poolde vinna, siis saad välja tõsta pleki. Päris alla pole mõtet lasta, siis hakkab takistama. Klaas lükka üles tihendite vahele kinni. Ukselingi kättesaamiseks (trossi vabastamiseks) on ükse nn välisservad üks plastkate, mille alt leiad samuti väiksema torxi. Keera see lahti ja tõmba lingi kõrval olev väiksem osa välja. Seejärel näed, kuidas tross on lingi külge hambasse surutud.
kliima õhusuunaja mootorid (air flap motor) , enam vähem sellised kõik salongi mootorid - noh neile ligisaamiseks peab vist juba üksjagu armatuuri ka lammutama. Täna vist hakkan endal just seda kogu kobakat sealt maha võtma, eks siis neän kus kaugel mõni neist peidus on. Enamusel peaks vast siiski kindalaeka tagant ligi saama. Seal on ka torxid. Samuti tuleb armatuuri otsakaan maha võtta, See hoiab ka paigas.
kesklukustus moodulid - uksepolster alt paari torxixa, käepideme taga 2x suurem ristpea (kõrvalistuja + tagumised), juhiomal samuti all torxid, seejärel kinnitõmbamise käepideme sisemus lükka autost eemale suunas, on selliste nagadega sees. Seejärel saab el.akende paneeli üles tõmmata. Mäletamist mööda tagumisest nukast enne. Sealt alt leiad kolm suuremat ristpeakruvi.
Ukse sees olevad plekid on 10ste poltidega. Tagumised klaasid on selliste plasttüüblitega. Mina olen haamri ja laia tavakruvikaga välja tagunud. Osa on vist kruvi sisse keeranud jne tõmmitsa siis kuidagi leiutanud. Esimestel klaaidel on mingi klamber, mis tuleb lahti keerata, aga oli seal nüüd torx või tavaline polt jään vastuse võlgu. Igatahes sellised kummiluugikesed on plekil, kust ligi saad. Kui klaasi oled lahti saanud lase aknatõstuk kuskile poolde vinna, siis saad välja tõsta pleki. Päris alla pole mõtet lasta, siis hakkab takistama. Klaas lükka üles tihendite vahele kinni. Ukselingi kättesaamiseks (trossi vabastamiseks) on ükse nn välisservad üks plastkate, mille alt leiad samuti väiksema torxi. Keera see lahti ja tõmba lingi kõrval olev väiksem osa välja. Seejärel näed, kuidas tross on lingi külge hambasse surutud.
kliima õhusuunaja mootorid (air flap motor) , enam vähem sellised kõik salongi mootorid - noh neile ligisaamiseks peab vist juba üksjagu armatuuri ka lammutama. Täna vist hakkan endal just seda kogu kobakat sealt maha võtma, eks siis neän kus kaugel mõni neist peidus on. Enamusel peaks vast siiski kindalaeka tagant ligi saama. Seal on ka torxid. Samuti tuleb armatuuri otsakaan maha võtta, See hoiab ka paigas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335