Sharangi salongi puhur ei tööta
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Sharangi salongi puhur ei tööta
97a sharan, järsult ei tööta enam salongi puhur.
Ventika mootor töötab, kui otsevool peale anda.
Mootori pistikusse voolu ei tule.
Teist reostaati proovitud, kuid ikka ei toimi.
Autol peal kliima automaatik.
Salongis juhi jalgade juures olevad kaitsmed kõik korras, kontroll lambiga üle vaadatud.
Pakkuge variante, kust viga otsida.
Ventika mootor töötab, kui otsevool peale anda.
Mootori pistikusse voolu ei tule.
Teist reostaati proovitud, kuid ikka ei toimi.
Autol peal kliima automaatik.
Salongis juhi jalgade juures olevad kaitsmed kõik korras, kontroll lambiga üle vaadatud.
Pakkuge variante, kust viga otsida.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
On sellel süsteemil mõni relee vahel?? Ei ole keegi sarnase probleemiga kokku puutunud ?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
Kuna kliimaautomaatik, kas diagnost ei näita midagi...kas diagnostikaga kliima ajule ikka ligi saab?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
Sarnane probleem läbi käinud. Kaitsmekarbi taga releed. Seal üks numbriga 114, kui mu mälu mind ei peta. Hoolitseb ventika mootoritele voolu lülitamise eest. Kui ei lülita, siis pole ka mootori juures voolu, sest pluss tuleb kõigepealt läbi relee mootorisse ja saab miinuse aju poolt. Releed lülitab samuti aju. Plussiga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
Kuna oli võimalus proovida teist nr 114 releed, siis seda ka tegin, aga puhur ikka ei tööta.
Arvutit polnud järgi pannud, täna hakkasin panema, algul nõudis vag-com mingeid uuendusi, need said tehtud, ikka ei hakka tööle, siis avastasin, et kaablil ei lähe tuligi põlema enam
Universaal tester lõpetas töölepingu eelmine nädal. Ilus aasta lõpp paistab tulevat
Eks nüüd läheb aega, enne kui kuskil kaabli saab järgi panna.
Arvutit polnud järgi pannud, täna hakkasin panema, algul nõudis vag-com mingeid uuendusi, need said tehtud, ikka ei hakka tööle, siis avastasin, et kaablil ei lähe tuligi põlema enam
Universaal tester lõpetas töölepingu eelmine nädal. Ilus aasta lõpp paistab tulevat
Eks nüüd läheb aega, enne kui kuskil kaabli saab järgi panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
Kas relee juurde vool jõuab?
Kas relee klõpsub või mitte, kui kliima sisse/välja lülitada?
Kas kõik kaitsmed on ikka kindla peale korras?
Sharan minu arust selline imeline auto. Sellel oli vist miski kuus või seitse kaitset, mis mingit pidi kliimaga seotud olid...
Kas relee klõpsub või mitte, kui kliima sisse/välja lülitada?
Kas kõik kaitsmed on ikka kindla peale korras?
Sharan minu arust selline imeline auto. Sellel oli vist miski kuus või seitse kaitset, mis mingit pidi kliimaga seotud olid...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
Releeni jõudva voolu kontrollin pärast ära.100avant kirjutas:Kas relee juurde vool jõuab?
Kas relee klõpsub või mitte, kui kliima sisse/välja lülitada?
Kas kõik kaitsmed on ikka kindla peale korras?
Sharan minu arust selline imeline auto. Sellel oli vist miski kuus või seitse kaitset, mis mingit pidi kliimaga seotud olid...
Kaitsmed salongis olevas kaitsmekarbis kõik terved. Mujalt nagu kaitsmekarpi ei leidnudki.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharangi salongi puhur ei tööta
Uurisin siin natuke skeeme. 97-ndal aastal on sharanil mingil hetkel muudatusi tehtud ja skeeme näitab siis kas kuni 1997 või 97 ja edasi.
Mõlemal juhul tuleb toide releesse läbi kahe erineva kaitsme kaitsmekarbi pidevast toitest.
Kui me räägime kuni 1997 masinast, siis enne releed on kaitsmed nr 39(esimese tsooni vent) ja nr 34(tagumise tsooni vent). Mõlemad 25A.
Kui hilisem väljalase, siis samuti enne releed kaitsmed nr 22(25A) esimene vent ja nr 21(30A) tagumine vent.
Ehk siis kui kaitsmed on terved ja relee punasele ja punane mustaga juhtmele(Tähelepanu! Relee juures on nii väljuvad kui sisenevad ahelad sama värviga!) 12V ei jõua peaks kontrollima ahelat kaitsmest releeni ja kaitsmeni pideva voolu jõudmist. Relee klemmid 2 ja 4 siis kaitsmetega ühenduses, 5 ja 8 mootorite poole jäävad. Klemm 6 saab ajust süsteemi sisse lülitades plussi, klemm 3 läheb otse massi.
Mõlemal juhul tuleb toide releesse läbi kahe erineva kaitsme kaitsmekarbi pidevast toitest.
Kui me räägime kuni 1997 masinast, siis enne releed on kaitsmed nr 39(esimese tsooni vent) ja nr 34(tagumise tsooni vent). Mõlemad 25A.
Kui hilisem väljalase, siis samuti enne releed kaitsmed nr 22(25A) esimene vent ja nr 21(30A) tagumine vent.
Ehk siis kui kaitsmed on terved ja relee punasele ja punane mustaga juhtmele(Tähelepanu! Relee juures on nii väljuvad kui sisenevad ahelad sama värviga!) 12V ei jõua peaks kontrollima ahelat kaitsmest releeni ja kaitsmeni pideva voolu jõudmist. Relee klemmid 2 ja 4 siis kaitsmetega ühenduses, 5 ja 8 mootorite poole jäävad. Klemm 6 saab ajust süsteemi sisse lülitades plussi, klemm 3 läheb otse massi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...