golf 3 ?lituli vilgub ja piiksub

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
passatist
Klubiline
Postitusi: 219
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
Auto: Touareg ja Passat
Asukoht: eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas passatist »

Minul oli kunagi ka g3 ja sama vea ilmnemisel tuli v?lja ,et saaled vajasid vahetust,v?ntv?ll oli veel ok.Lase mehaaanilise manomeetriga ?le kontrollida.

faller
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

Seda on sadu kordi siin leierdatud .Vaheta saaled ?ra ja probleem unustatud.

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

Esmalt tuleb selgeks teha p?hjus ,kui p?hjus teada ,siis alles tagaj?rjed (saaled )vahetada.
N?iteks ,kui ?lipump vigane ,v?i m?ni kanal kinni ,v?i midagi sellist ,siis v?idki ju j??da saalesid vahetama ,iga 2-3 ?livahetuse tagant.
Vaata ega karteri p?hi m?lkis ja ?liv?tturi vastas pole

[Muudetud: 1-1-2008 ranx]

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

J?rgmisena m??da siis ?lir?hk sooja mootoriga ,see peab olema
2 bar/ 2000 p??rde juures
K?ige odavam variant on see ,kui andur lihtsalt tuksis

faller
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

mis p?hjus? p?hjus on,et mootor on s?itnud ,ja keegi ei tea ,kuidas saksas ?li vahetati ,kui ?ldse.n?htud k?ll tartu ja valga treilade pealt autosid sn .150000 ja ka keritud ,?likorgi all on ?udusunen?gu.aga ise olen 300t saaled ?ra vahetanud,prof?laktika m?ttes,ei ole ?le m?istuse kallis ka. T?hendab asi on nii,et VAG on otsustatud ja konstrueeritu,et sellisel piirv??rtusel 2000 p??ret peab olema ?lir?hk selline , ja kui v?hem,siis hakkab l?ugama,ega siis asi ei ole ohtlik (m?ni mees v?tab ka juhtme lahti ja s?idab k?ll ja k?ll) ,aga auto insenerid peavad k?ike ette n?gema.

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

Otsi kaitset kust see piiksumine j?rgi j?tta :) ?kki saad kepsule k?ppa visata isegi siis :)
vanasti olin insche

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

Kunagi v?lismaal rendiautoga autoremondis k?ies n?gin ka kuidas neegrist lukksepp kapoti all kimbu juhtmeid l?bi l?ikas ja ?tles ,n??d on korras ,tuli kustus armatuuris k?ll ?ra aga viga tegelikult j?i ,m?tles vist et ma p?ris jobu olen .
Aga ega juhtmete ja kaitsmete ?rav?tmine ,probleemi lahenda,
Lihtsalt keps lendab v?lja ja tavaliselt siis ,kui kodust kaugel oled ja sul v?ga kiire on

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

Ma ei saa aru, kas te arvate et ?lir?hutuli ja summer on autole paigaldatud ainult nalja p?rast ja valeh?irete edastamiseks???
Esimene asi sellise olukorra puhul peaks olema mehhaanilise kellaga ?lir?hu kontrollimine.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

faller
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

on mitmel ta l?uanud,g2 diislil oli nii,et 1900 ja2100 p??rdega jumala vakka ,aga t?pselt 2000 iniseb,sel on kellade sees v?ike mikro skeem ,et just s?itev auto ja 2000 oborotti.

faller
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

on mitmel ta l?uanud,g2 diislil oli nii,et 1900 ja2100 p??rdega jumala vakka ,aga t?pselt 2000 iniseb,sel on kellade sees v?ike mikro skeem ,et just s?itev auto ja 2000 oborotti .esimest korda oli nii ,et jooksin poe vahet ,k?ll filter ja ?li ja andurid ja mida veel .

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Ikka surve m??ta ja siis edasi vaadata. Tuld vilgutama ja inisema hakkab siis, kui loogika sisendtingimused ei ole t?idetud. Saalede vahetamine igaks juhuks teenust ostes ei ole odav l?bu ja ei tarvitse probleemi k?rvaldada. M?tle j?rgmiste k?simuste peale:

1. PAlju tegelik ?lisurve on?
2. Miks sa m?lemad andurid vahetasid?
3. KAs sa kontrollisid kah, et anduri juhtmed ikka armatuurini terved on ( armatuuri selleks maha kakkuda vaja ei ole)?
4. Millise r?hu juures andur(id) signaali andma peaks?
5. J?rsku oleks andurite raha eest juba saaled saanud?

Ja mis p?hiline - kas huupi vahetatud osade maksumuse eest ei saaks varsti juba tuttuut autot liisima hakata.

Sulpsa
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Apr 2009, 17:35
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Sulpsa »

Endal on olnud kaks autot Passat 91.a ja nüüd G3 95a. Paar päeva tagasi vahetasin ära termostaadi, kuna temp ei kavatsenudki tõusta. Nüüd temp. 90 ja kui mootor natukene kuumemaks läheb hakkab õlituli samamoodi vilkuma ja piiksuma. Passatil oli täpselt sama jama ja lahendust ei leidnudki. Siis öeldi ka, et saaled. Osad rääkisid jälle, et spidoblokid on need mis läbi lähevad. Kui temp.näidik midagi ei näidanud, siis probleemi polnud. :S

Vasta

Mine “Elektroonika”