Starter

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
vwgolf86
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
Asukoht: ELVA
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Starter

Lugemata postitus Postitas vwgolf86 » 16 Jaan 2013, 21:02

Tere
Kas starteri mähise seisukorda on võimalik testriga mõõta nii,et pole vaja maha võtta???
M
Viimati muutis vwgolf86, 20 Jaan 2013, 10:17, muudetud 3 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Aku või el.süsteem

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Jaan 2013, 21:16

Päris aus olla, siis mitte midagi ei saanud aru.
Katsu ikka inimese moodi kirjutada, nii et laused algavad ja lõppevad normaalselt ja sisukalt.
Viimati muutis dellu, 16 Jaan 2013, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Aku või el.süsteem

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Jaan 2013, 21:41

760 A käivitusvoolu näitab, et aku suudab lühiajaliselt (käivitushetkel) välja anda sellist voolu. Kui su sõber suutis mingi valemiga (ampertangid ?) ära mõõta su auto starteri poolt tarbitava käivitusvoolu (ja see on väiksem kui aku nimikäivitusvool) siis pole sel akul midagi viga - oled suutnud osta oma autole õige aku. Selliseid voolusid üldjuhul aku seisukorra määramiseks ei mõõdeta, põhinäitaja mida poodides mõõdetakse on pinge langus koormuse all, mida mõõdetakse koormushargiga (või spets. testriga). Kui aku seda koormustesti ei läbi, oleks alust garantiijuhtumiks. Lühikeste otste puhul talvisel ajal ei pruugigi auto el. süsteem akut alati täis laadida, seetõttu oleks kasulik akut aeg-ajalt laadida. Ja november 77 a. ostetud aku üldjuhul ei lähe enam garantii alla.:)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Aku või el.süsteem

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Jaan 2013, 23:42

Kas käivitusvool 638A veidi palju pole?

Pigem viga kinnises starteris, mis põhjustab suurt tarbimimist käivitamisel ja ei jõua diislile vajalikku väänet toota.
Kas käivitusvool mõõdeti mootorit kedrates või on antud näitaja maksimum väärtus?


PS pigem on su aku näitajad ikka pigem 77Ah ja 760A
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Aku või el.süsteem

Lugemata postitus Postitas anti555 » 17 Jaan 2013, 10:05

Iseenesest pole nagu midagi ulmelist endal on samamoodi lühikesed otsad ja tarbimised taga.Akut laen 2-3 kuu tagant talvekuudel suvel on muretu.Endal sama aku täpselt 3aasta jookseb ja pole probleeme olnud
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

Vasta

Mine “Elektroonika”