1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas copilot »

e09211k kirjutas:Kas keegi oskab siis midagi nende piltide kohta öelda?
Sul vanakooli diisel G4 66kw? Kuid selle pildi järgi vaadates on pritse nurk hiline. Hea oleks, kui sa saaksid sappa vag com i ja vaataksi asja TDI timing graafikult.
Diesel Power KEEPS ME GOING

e09211k
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Mai 2010, 20:09
Auto: vw golf 4
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas e09211k »

copilot kirjutas:
e09211k kirjutas:Kas keegi oskab siis midagi nende piltide kohta öelda?
Sul vanakooli diisel G4 66kw? Kuid selle pildi järgi vaadates on pritse nurk hiline. Hea oleks, kui sa saaksid sappa vag com i ja vaataksi asja TDI timing graafikult.
Ei ole 66kw, aastaks 2003 ja 74kw.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 27 korda

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Petzo »

1.9 AGR on ju 66kw mootor,või ei tasu seda pildi infot usaldada?
Rait.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Petzo kirjutas:1.9 AGR on ju 66kw mootor,või ei tasu seda pildi infot usaldada?

Just....kui antud diagnostika on tehtud valides programmile vale mootori koodi, siis ei saa antud piltidel olevat informatsiooni mitte usaldada. Seega, tee kapott lahti, vaata mis mootori kood seal vastava sildi peal kirjas on, ning anna oma vastus siia ning kui oled teinud diagnostika valede sisendadmetega, siis tee uus diagnost sinu mootorile mõeldud sisendandmetega.
Diesel Power KEEPS ME GOING

e09211k
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Mai 2010, 20:09
Auto: vw golf 4
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas e09211k »

copilot kirjutas:
Petzo kirjutas:1.9 AGR on ju 66kw mootor,või ei tasu seda pildi infot usaldada?

Just....kui antud diagnostika on tehtud valides programmile vale mootori koodi, siis ei saa antud piltidel olevat informatsiooni mitte usaldada. Seega, tee kapott lahti, vaata mis mootori kood seal vastava sildi peal kirjas on, ning anna oma vastus siia ning kui oled teinud diagnostika valede sisendadmetega, siis tee uus diagnost sinu mootorile mõeldud sisendandmetega.
Mootori tähis on ATD ja näidud jäid antud programmiga samaks( ei hakka uusi pilte lisama ). Kas ma pean veel lisaks ka vag-com programmiga midagi vaatama, või piisab nendest näitudest.

Novavosh
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Okt 2013, 13:48
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Novavosh »

Tere

Mul sama mure, et 96kw manuaal kastiga isend ei käivitu esimeste külmadega korralikult, soojalt läheb poolest pöördest. Jamad hakkasid pärast küttefiltri ja rihmavahetust. Ühe pihusti vahetasin ka ära, nende näitajad on kõik normi piires.
Mõistus on täitsa otsas. Eelsüüteküünlad on ka vahetatud-väidetavalt timmiti ka eelsüüdet pikemaks.
Kas on võimalik, et rihmavahetuses timmiti midagi mööda - ei teinud seda ise, vaid lasin teha mehel, kes sellega leiba teenib. Lisaks vahetati ka õlid ja õhufiltrid. Samuti on asjatundjad juhet taha pannud ja pole nagu midagi öelnud nuka asendi kohta ega midagi sellist. Kütus tuleb sisse Statoilist.
Täna pidid töömehed auto küünlad maha keerama ja mingit temperatuuri mõõtma. Vaikselt olen hakanud mõtlema õhulugeja anduri peale - kuidas seda kontrollima peaks?

Keeruline on täpselt selgitada, mis autoga tehtud on ja kuidas olukord on, sest autot nägin viimati kolm nädalat tagasi ja sellega käib remondis äi, kes mulle siis infot edastab :D

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas dellu »

Enamus vahetab rihma sedasi, et üritab rattad samale kohale jätta, kaablit vaevalt keegi sappa lükkab. Kui nüüd vähe miski hammas mööda läks võib süüde vale küll olla, ehk see sama 0.5-1.0 väärtus, millest siin on ennegi räägitud. Mingit viga see ei jätagi mällu enne, kui juba niipalju keerata, et auto enam ei käivitu. Ehk siis kui sul on lihtsalt veakoode loetud, mitte konkreetselt viga uuritud, siis ei näegi niisama.
Õhulugeja (MAF) väärtusi ja toimimist saad täpselt samuti kontrollida diagnostikakaabliga õigeid ridu näitusid lugedes.

Mul süüte seadistamise kogemus ja vahendid olemas, õhulugeja toimimist võime ka vaadata. Ehk siis Tallinnas saaks nende asjadega aidata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

Novavosh kirjutas:Tere

Mul sama mure, et 96kw manuaal kastiga isend ei käivitu esimeste külmadega korralikult, soojalt läheb poolest pöördest. Jamad hakkasid pärast küttefiltri ja rihmavahetust. Ühe pihusti vahetasin ka ära, nende näitajad on kõik normi piires.
Mõistus on täitsa otsas. Eelsüüteküünlad on ka vahetatud-väidetavalt timmiti ka eelsüüdet pikemaks.
Kas on võimalik, et rihmavahetuses timmiti midagi mööda - ei teinud seda ise, vaid lasin teha mehel, kes sellega leiba teenib. Lisaks vahetati ka õlid ja õhufiltrid. Samuti on asjatundjad juhet taha pannud ja pole nagu midagi öelnud nuka asendi kohta ega midagi sellist. Kütus tuleb sisse Statoilist.
Täna pidid töömehed auto küünlad maha keerama ja mingit temperatuuri mõõtma. Vaikselt olen hakanud mõtlema õhulugeja anduri peale - kuidas seda kontrollima peaks?

Keeruline on täpselt selgitada, mis autoga tehtud on ja kuidas olukord on, sest autot nägin viimati kolm nädalat tagasi ja sellega käib remondis äi, kes mulle siis infot edastab :D

Kui pihustit vahetati kas siis pihusti tihendid ka ära vahetati? Küsi järgi? Kas keegi kütte tarssi nö hermeetilisust on kontrollind ehk kas küte on ikka üleval kui auto ööläbi seisab või vajub küte alla?
Ja see eelsüüte küünalde tempratuuri ``mõõtmise`` jutt pistku sinna samusesse?! Kui on küündlad vahetatud ja ei ole just kõige odavamad käsnad ostetud siis ei ole seal enam midagi mõõta ja kui vool tuleb peale siis ongi kõik korras. Ja selle mootori juures nagu sinu autol on ei ole sellise ilmaga ( +5 C ) ega ka külmema ilmaga ala - 4 C _ -8 C eelsüüte küünaldel mitte mingisugust tähtsust kas nad töötavad või ei tööta kui kõik on korras läheb käima nagu naksti. Eelsüüte küünlad on küll pregult viimane asi mida kahtlustada/süüdistada halvas käivituses.
Kogu see asi meenutab väga seda, et meestel on mõistus otsas ja teevad laus lollusi katsetavad igasuguseid erinevaid asju, et ``äkki õnnestub`` ja samas saab klienti kinni hoida ja raha välja pumbata mõtlemata sellele, et mida on eelnevalt tehtud? kuidas on tehtud ? ja kas sai õigesti tehtud ? Loogika ütleb seda, et kui arvutiga vaadates ajus ütlegi errorit ehk viga ei ole ja kui nähtavate ``asjade`` näidud on normaali piires, siis peab olema kuskil füüsiline viga kas leke, õhu juurdepääs süsteemi jne

Novavosh
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Okt 2013, 13:48
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Novavosh »

Nii, kuulsin, et kui autol kaks korda süüdet anda (et ainult pump lööks), pidi suht hästi käima minema ja sooja mootoriga läheb põhimõtteliselt poolest pöördest . seega võib kahtlustada seda kütuse tagasivoolamist ? Viga võis tekkida kütusefiltri vahetusega?
Esmaspäeval saan auto enda kätte, siis saan täpselt teada mis värk on.
Viimati muutis Novavosh, 13 Dets 2013, 11:07, muudetud 1 kord kokku.

sanx55
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Dets 2013, 20:27
Telefon: 5151916
Auto: volksud
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas sanx55 »

Ei puutu just otse teemasse aga kas mõni seletaks seda nuka ajastust eesti keeles. Endal oli torsion value -4. Keerasin nukkvõlli vastupäeva(rihmaratas paigal) sain tulemuseks lõpuks 0 ja +0,5 mis peaks olema ok. Arusaamatuks jäi seejuures see,(Turning the bolt (and pulley) clockwise will advance timing. Counter clockwise will retard timing.) Minu arusaam ingliskeelest ,et vastu kellaosutit keerab süüdet hilisemaks. Kas torsion value plussis tähendab hilist süüdet? Tänud vastamast.

Novavosh
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Okt 2013, 13:48
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Novavosh »

Pihusti tihend vahetati ära küll.
"Kas keegi kütte tarssi nö hermeetilisust on kontrollind ehk kas küte on ikka üleval kui auto ööläbi seisab või vajub küte alla?" Kas ma saan seda ise ka kuidagi kontrollida, suht kahtlane on see auto. Kui seisab ikka pool päeva, siis peab käima käiama, mingi 5 sekundit võtab umbes. Sooja mootoriga läheb poolest pöördest.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

Novavosh kirjutas:Pihusti tihend vahetati ära küll.
"Kas keegi kütte tarssi nö hermeetilisust on kontrollind ehk kas küte on ikka üleval kui auto ööläbi seisab või vajub küte alla?" Kas ma saan seda ise ka kuidagi kontrollida, suht kahtlane on see auto. Kui seisab ikka pool päeva, siis peab käima käiama, mingi 5 sekundit võtab umbes. Sooja mootoriga läheb poolest pöördest.

Saad küll ............`` Aga kui taha läbipaistvat voolikut tagasivoolule vahele panna kontrollimaks süsteemi hermeetilisust siis asenda kummivoolik läbipaistva voolikuga see mis on kütuse vahesoojendi ja paagi tagasivoolu vahel (kummivoolik läheb üle metalltoruks, aku ruumi ja mootori ruumi vaheseinal....loodan, et said aru ) mäletamis mööda oli tagasivool alumine toru. Kütuse vahesoojendil on tagasivoolu otsa juures ``nool`` ka peal mis näitab, et sealt sealt torust jookseb kütus paaki tagasi.``

osta suvaline läbipaistev voolik ala 1m (selle kerid kapotialla rulli) ja kümnese läbimõõduga ja kaks klambrit ka.

ja siis hommikul selgub tõde :)

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Nonii, sai siis lastud pihustite tihendid koos igasuguste poltidega ja tavaariga ära vahetatud. DIA-s öeldi, et pihustipesad on kannatada saanud, kuna eelmine vend kes vahetada on lasknud on pesad ära rikkunud ja nad ei andnud garantiid, et pidama jääb. Kui pidama ei jää, siis nende arust järgmine samm oleks plokikaane vahetus. Ja peale selle sai veel kontrollitud kõik eelsüüteküünlad ära ning kõik toimivad. Vanad tihendid olid suht katkised kui välja võeti. Tundub, et tuleb vist plokikaane vahetus ette võtta, kuna ei oska enam midagi muud kontrollida. Samas peaks starteri rpm-id ära mõõtma kuna täna hommikul pooks kinni korraks ja siis lartsatab käima kohe, samas vahel tahab jälle hommikuti pikemat käiamist saada. Suvel sai starter lahti võetud ära määritud ja uued harjad pandud ise väga ei usu, et starteris asi aga kontrollin üle igaks juhuks. Pole eriti külmasid ilmasid ka olnud, et pidevalt saaks proovida. Soojemate ilmadega ei ole nagu probleemi. Endal hakkab selle probleemi peale juba kinni kiiluma, nii et ootan teie arvamust sellele jamale jälle.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

andrekaer
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Sept 2013, 15:54
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas andrekaer »

slide kirjutas:Nonii, sai siis lastud pihustite tihendid koos igasuguste poltidega ja tavaariga ära vahetatud. DIA-s öeldi, et pihustipesad on kannatada saanud, kuna eelmine vend kes vahetada on lasknud on pesad ära rikkunud ja nad ei andnud garantiid, et pidama jääb. Kui pidama ei jää, siis nende arust järgmine samm oleks plokikaane vahetus. Ja peale selle sai veel kontrollitud kõik eelsüüteküünlad ära ning kõik toimivad. Vanad tihendid olid suht katkised kui välja võeti. Tundub, et tuleb vist plokikaane vahetus ette võtta, kuna ei oska enam midagi muud kontrollida. Samas peaks starteri rpm-id ära mõõtma kuna täna hommikul pooks kinni korraks ja siis lartsatab käima kohe, samas vahel tahab jälle hommikuti pikemat käiamist saada. Suvel sai starter lahti võetud ära määritud ja uued harjad pandud ise väga ei usu, et starteris asi aga kontrollin üle igaks juhuks. Pole eriti külmasid ilmasid ka olnud, et pidevalt saaks proovida. Soojemate ilmadega ei ole nagu probleemi. Endal hakkab selle probleemi peale juba kinni kiiluma, nii et ootan teie arvamust sellele jamale jälle.

Palju sul DIA-s see nali maksma läks ?

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

140 euri koos mingite ülemiste poltidega ja tihendid ning pihustite pikad poldid viisin ise.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

andrekaer
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Sept 2013, 15:54
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas andrekaer »

Sul pihusteid pingis ei kontrollitud ?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Loodan, et, kes seda loevad saavad nyyd aru pihustite reguleerimise vajadusest.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

Õige aga mitte ``reguleerimises`` vaid õigesti reguleerimises.
Ma saan aru, et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on võimalik tuksi keerata ainust siis kui reguleeritakse pihusti kolvikäik valesti ehk siis ``nookurid``hakkavad jõuga pihustit vastu ploki põhja tampima .
Aga mis moodi on võimalik pihusti tihendite vahetamise ajal plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] tuksi keertata, hmmm kummaline. Üks variant on see kui surutakse jõuga pihustid valesti pessa ja keeratakste tuugalt kinni või liiga nõrgalt ja pihusti jääb viltu pessa ja hakkab hõõruma vastu plokki-minimaalne vibratsioon ikkagi on, mis hakkab plokki ehk pihustipesa närima??!! Kui nii siis peab ikka viga mehes olema - ainuke loogiline seletus.
Kui pihusti tihendeid vahetakse, siis uute tihenditega pihusti asetakse ilusti lõpuni pessa ja keeratakse, kronsa ja poldiga kinni. Selle tööga on pihusti oma pessa istutatud ja kõik - plokki rikkuda pole võimalik. Ja kui kõik muu pudru-mudru on kokku laotud alles siis saab hakata tegelema pihustite kolvikäigu reguleerimiega. See on siis järelikult see koht kus on võimalik kõik eelnev töö ja plokk tuksi keerata ehk siis vale reguleeringu tagajärjel hakkab ``nookur`` suruma pihusti kolvile liiga suure jõuga peale ja kulutab pihustipesa ehk ploki põhja ja/või seinad ära. Selle reguleerimisega ei tehta tegelikult ju muud mitte midagi kui ainult seatakse/ajatatakse paika moment milla kütus surutakse läbi pihusti silindrisse.
JUHUL kui auto on eelnevalt korralikult töötanud, käivitunud, jõud on olemas , ei suitse, heitgaasid on paigas jne. Ja mitte käivitumise põhjuseks on vigased pihustitihendid siis ma ei näe mingit põhjust milleks peaks hakkama eraldi pihustite reguleerimist tegema (eriti kui ei ole endas kindel ja ei oska). Loogiliselt ju ei muutu mitte midagi kui vahetada ainult tihendid ja laduda asjad kokku tagasi-on ju nii.
Saatuse tahtel olen mina pidanud vahetama enda autol pihusti tihendeid kaks korda kuna esimene tihendiete komplekt oli odav rämp ja olen paarile tuttavatel appi läinud pihusti tihendeid vahetama ja pole ma midagi reguleerinud -nii nagu lahti nii ka kokku ja autod käivad tänapäevani vahe on vaid selles, et tunduvalt paremini kui enne :)
Kui reguleerimine jäetakse tegemata ja auto läheb käima mis siis juhtub - auto käib ja mis tast enam näppida :) ehk katki remontida.
Aga kui auto ei lähe käima - vat siis tuleb hakata viga otsima.
Mina enda autol hakkan pihusteid reguleerima alles siis kui näen selleks vajadust nt. jõud hakkab kaduma, mootor hakkab suitsemas või kui ülevaatusel heitgaasid on paigast ära sest kulumisega pihusti kolvikäik pikeneb ja kütust surutakse silindrisse liiga hilja- loogiline.

Muidugi paljud mootritegijad võivad minu mõtlemis- ja tegutsemis viisi maha laita aga kui vaadata ümberringi kuidas tehakse ja mis tehakse siis jahhh... tänan ei mina jään enda liistude juurde ja sõida rõõmsalt edasi :)

Edu!

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas 85GTI »

Tere jälle, reguleerisin nüüd omal selle synchronization angle paika, kui ennem oli 4.5 siis nüüd on 0.0 ja vahel näitab korra 0.55 aga kui ma peale seda poes käisin siis käima läks jälle puristades.
Ei saa enam aru, see käimapuristamine juhtub kuna jumal juhatab, ei ole vahet kas on pikalt seisnud, külm ilm või sooja mootoriga, teinekord läheb mitu päeva seistes ka ilusti käima.
Näis sõidan veel ja kui ikka see jama siis lähen diisli spetsialistide juurde.

andrekaer
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Sept 2013, 15:54
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas andrekaer »

85GTI kirjutas:Tere jälle, reguleerisin nüüd omal selle synchronization angle paika, kui ennem oli 4.5 siis nüüd on 0.0 ja vahel näitab korra 0.55 aga kui ma peale seda poes käisin siis käima läks jälle puristades.
Ei saa enam aru, see käimapuristamine juhtub kuna jumal juhatab, ei ole vahet kas on pikalt seisnud, külm ilm või sooja mootoriga, teinekord läheb mitu päeva seistes ka ilusti käima.
Näis sõidan veel ja kui ikka see jama siis lähen diisli spetsialistide juurde.
Pöördu kõigepealt esindusse, las vaatavad üle asja ja teevad hinnapakkumise siis pärast seda võid pöörduda edasi kuhugi kes midagi vahetama hakkab kui midagi vaja vahetada on. Esinduse arvutid näitavad midagi muud kui sarniirivahetajate omad. Omad kogemused.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas 85GTI »

Tere jälle, ei ole veel kusagil diagnostis käinud kuid olen asjale võibolla ise jälile jõudnud nimelt võtsin klapikambri kaane maha kuna vahepeal auto käima panemise järel on klõbin mootoris paar sekundit. Kahtlustasin hüdrotõukurit mis võib ka põhjustada kehva käivitumist nii külmalt kui soojalt niisiis
avastasingi, et nukkvõll on värviline ja servad teravaks kulunud ja ilmselt pole siis hüdrotõukuritestki palju järel. Nukkvõll on nii kulunud, et servad on teravad ja karedad.

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüdsest on mul omatarbeks autocom ka olemas ja vaatasin pihustite tööd ka ning töösolekul on normi piires näidud kuid käivitamisel kaks pihustit hüppasid korra üle normi.

Kuna olen uus selle autocomiga siis mida ma veel võiks üle vaadata seoses selle jamaga?

Auto vea sümtomid olid siis sellised: käivitub nii soojalt kui külmalt kehvast nii umbes 3-5 sekundiga puristades ja külmemate ilmadega veel hullemini kuid vahepeal läheb ilusti käima, isegi hommikul kuid tundub nagu asi hakkaks hullemaks minema.
Viimati muutis 85GTI, 21 Veebr 2014, 17:01, muudetud 1 kord kokku.

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Nonii....sai aega, et pihustid koos kaanega maha võetud...aga kui nüüd pihusteid vaadata hoolega, siis teatud kohtades on nagu haljaks kulunud. Kuigi väga palju pole maha kulunud rant. Sai kõige hullem pihusti kaasa võetud ja viidud tartu vw esindusse. Küsisin neilt otse, kas on vaja ainult plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] vahetada või ka pihustid. Nemad vaatasid hoolikalt pihusti rante, kus on loksunud ja kulunud. Vastuseks öeldi, et arvatavasti tuleb ainult plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] vahetada ja rääkisid mulle pikalt, kuidas boschi tihendid ikka ei kõlba forssist mida saab. Rääkisid, et nemad isegi persest saanud nende boshi tihenditega. Võta kinni kes nüüd pada ajab või tõtt räägib. Poole ringi jagu on pihusti kulunud.
Panen teile ka mõned pildid siia, et saaksite aimduse asjast ja teie poolsed kommentaarid on tere tulnud, et mida arvate asjast.
Pilt
Pilt
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

andrekaer
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Sept 2013, 15:54
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas andrekaer »

Mul tehti dias ära see pihutite tihendite vahetus ja pärast seda oli auto nagu uus, käivitus kogu aeg perfektselt ja ilma vigadeta töötas meie maksimum miinuskraadide juures sellel talvel. Öeldi ka nii palju et natuke oli blokikaanel ka neid servasid juba kulutanud ja ühel pihustil on vedrulukusti puru, pandi uued tihendid ja pandi asi kokku ja vsjo katova sõida ja naera :D ei tea mis tihendid pandi aga poole aastaga per*e läheb siis saab tseki alusel lasta uued panna tasuta :D

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Laur »

andrekaer kirjutas: Esinduse arvutid näitavad midagi muud kui sarniirivahetajate omad. Omad kogemused.
Esindus kasutab VAS´i siinsed enamus VCDS´i
Sama tark jutt, et rehvirõhk on ikka hoopis midagi muud, esindus mõõdab barides, sin aga hoopis atsides :thumbup:
M.O.T.T

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Uuendan väheke enda poolt tehtud teemat.
Igastahes minu jaoks on saaga lõppenud, kuna sai plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] viidud astromotosse kuu alguses ja hooniti uued pihusti pesad ning tehti kaane täielik remont. Selle nalja hind kui kedagi huvitab on 250euri. Arvestama peab kuskil remondi peale kokku läheb vast max 500euri, sinna sisse on arvestatud igasugused tihendid, nukkvõlli saaled, vedelikud ja muud asjad. Ja kui keegi laseb kuskil veel teha, siis liitku omale töötunnid juurde, minu ainuke kulu oli õlu. Peale remonti on pihustite erinevus mitte enam nii suur. Aga eks aeg näitab kuidas kestab peale remonti ja hoian kursis teid.


Slide.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Vasta

Mine “Diislid”