2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Plaanis siis selline asi homme ette võtta, aga täpselt ei kujuta ette mis mind seal karteripõhja all ootab? Kas on olemas kuskil mingisugust DIY videot või pildiseeriat, mis oleks abiks? Kogemusi?
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Ainult kuuskandi vahetamisel ei ole mõtet,arvestades töömahtu.Õige oleks restaureerida ka kuuskantava balansiirvõlli sees.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Hetkel sai vahetatud ainult võll. Töö oli oodatust kergem isegi. Karteripõhi alt, splint eest, võll välja, uus sisse ning kokku tagasi.
aga 230t sõitnud auto ja kulumine oli võllil päris suur.
aga 230t sõitnud auto ja kulumine oli võllil päris suur.
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 28 Mär 2013, 18:59
- Telefon: +37258438065
- Auto: Seat Alhambra 2007a 2.0TDI
- Asukoht: Tapa, Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Kas tekkisid mingisugused sümptomid või lihtsalt vahetasid. Ehk tean kah jälgima hakata.mõmm kirjutas:Hetkel sai vahetatud ainult võll. Töö oli oodatust kergem isegi. Karteripõhi alt, splint eest, võll välja, uus sisse ning kokku tagasi.
aga 230t sõitnud auto ja kulumine oli võllil päris suur.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Võta kruvik või diginihik ning mõõda kulunud ja uut võlli nukkade pealt.mõmm kirjutas:Hetkel sai vahetatud ainult võll. Töö oli oodatust kergem isegi. Karteripõhi alt, splint eest, võll välja, uus sisse ning kokku tagasi.
aga 230t sõitnud auto ja kulumine oli võllil päris suur.
Ma olen mõõtnud ringikäinudvõlli,see mõõtude vahe on ~0,1mm.Siit küsimus kas on mõtet riskida mootori kokkulaskmisega? Ma olen kuulnud, et selle mootori hoiatussüsteem hakkab siis tööle kui on juba hilja.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Ei tekkinud mingeid sümptomeid, vahetasin lihtsalt ära. Kuigi jah, ega kindel ei saa milleski olla, eks ma kunagi tulevikus pean veel asja kontrollima ja vajadusel ka suuremalt ette võtma.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7862
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Ära noo 100kw mootorit kyll võta.andrek5 kirjutas:Tere!
Kas keegi on kursis, kas 2,0 tdi 100kw (BGW) mootoril on ka see võll?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 14 Apr 2013, 21:20
- Telefon: 5148356
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Küsimus oli, et kas sellel mootoril on see võll või mitte. Aga mis põhjusel ma ei peaks seda mootorit siis võtma?golfi_vend kirjutas:Ära noo 100kw mootorit kyll võta.andrek5 kirjutas:Tere!
Kas keegi on kursis, kas 2,0 tdi 100kw (BGW) mootoril on ka see võll?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7862
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
Võlli pole.
Tegu on katsetusliku mootoriga, millel on tahmafilter ja tahmafiltri lisandi paak, lisaks erinevad hädad nagu ikka katsetusliku mootoriga.
Tegu on katsetusliku mootoriga, millel on tahmafilter ja tahmafiltri lisandi paak, lisaks erinevad hädad nagu ikka katsetusliku mootoriga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 14 Apr 2013, 21:20
- Telefon: 5148356
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.0 TDI 103kw õlipumba kuuskantvõlli vahetus
See küll OT, aga olen selle mootoriga sõitnud 2 aastat ja peale õlivahetuse olen ka selle nn lisaaine paagi täitnud. Muid hädasid pole esinenud. Mina olen rahul just selle erksa mineku ja seejuures madala kütusekuluga. Põhimõtteliselt on tegemist natuke moditud 96kw PD mootoriga.golfi_vend kirjutas:Võlli pole.
Tegu on katsetusliku mootoriga, millel on tahmafilter ja tahmafiltri lisandi paak, lisaks erinevad hädad nagu ikka katsetusliku mootoriga.
Aga üle kiita ka ei tohi, kohe on 300000km ees ja võibolla tuleb oma sõnu sööma hakata. Samas olen arvamusel, et kui autot hoida ja hooldada, siis pole suurt vahet mis mootor aiste vahel on, kestavad nad kõik ühtemoodi.
Andre