K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
tere .
plaanis võtta mootor ja käigukast maha ja sooviks teada mida peaks kindlasti välja vahetama ?
hetkel plaanitud tööd :
turbo systeemide kontroll.
hammasrihma komplekt .
sisselaske /väljalaske tihendid.
sisselase puhastada.
tandempumba tihendid .
tehtud tööd :
käigukasti õli/filter
klapikambrikaane tihend.
mootori õli/filter
mootori padjad /käigukasti padjad
veovõll parem pool.
kytusefilter.
DIAGNOSTIKA EI NÄITA VIGASID .
üks diagnostik tuvastas kerge ülerõhu aga ütles et se on normaalne .
samas sõites just käiguvahetuse aeg on kuulda ylerõhku ja turbo vilin on ka kuulda .
ls:380000km
2006a
2.0 103kw dsg
endiselt on probleem autoga ,et on vibratsioon sees kiirendades ja tohutu hulk musta suitsu taga .dpf eemaldatud ja välja progretud .(egr pime ja välja programeerimata). miskit susises selle egr jahutus systeemis ja panin pimedaks ! kas seal võib olla antud probleemi tekitaja samas kui se systeem susises seal siis auto toimis .
samas kui jääl võtab ratta all ringi siis ei ole mingit värinat ja kui kasutada sport käiku siis asfaldil läheb suitsemine ja värisemine väiksemaks . see jutt neile kes hakkavad kohe kahemassilist hooratast pakkuma probleemiks !
autol lekib ka tandem pumb kas see võib põhjustada mootori halba käivitust ja värinat ja suitsemist?
bloki ots on märg kuni eelsyyteküünlani ilmselt lekib pumba ja bloki vahelt .
kõik arvamused ja soovitused teretulnud ,et saaks korraga kõik vajalik korda teha .
plaanis võtta mootor ja käigukast maha ja sooviks teada mida peaks kindlasti välja vahetama ?
hetkel plaanitud tööd :
turbo systeemide kontroll.
hammasrihma komplekt .
sisselaske /väljalaske tihendid.
sisselase puhastada.
tandempumba tihendid .
tehtud tööd :
käigukasti õli/filter
klapikambrikaane tihend.
mootori õli/filter
mootori padjad /käigukasti padjad
veovõll parem pool.
kytusefilter.
DIAGNOSTIKA EI NÄITA VIGASID .
üks diagnostik tuvastas kerge ülerõhu aga ütles et se on normaalne .
samas sõites just käiguvahetuse aeg on kuulda ylerõhku ja turbo vilin on ka kuulda .
ls:380000km
2006a
2.0 103kw dsg
endiselt on probleem autoga ,et on vibratsioon sees kiirendades ja tohutu hulk musta suitsu taga .dpf eemaldatud ja välja progretud .(egr pime ja välja programeerimata). miskit susises selle egr jahutus systeemis ja panin pimedaks ! kas seal võib olla antud probleemi tekitaja samas kui se systeem susises seal siis auto toimis .
samas kui jääl võtab ratta all ringi siis ei ole mingit värinat ja kui kasutada sport käiku siis asfaldil läheb suitsemine ja värisemine väiksemaks . see jutt neile kes hakkavad kohe kahemassilist hooratast pakkuma probleemiks !
autol lekib ka tandem pumb kas see võib põhjustada mootori halba käivitust ja värinat ja suitsemist?
bloki ots on märg kuni eelsyyteküünlani ilmselt lekib pumba ja bloki vahelt .
kõik arvamused ja soovitused teretulnud ,et saaks korraga kõik vajalik korda teha .
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
Kui kiirendades väriseb ja gaas lahti lastes värin kaob pakuks veaks pooltelje otsa. Hooratta värin peaks kohapeal tühikäigul tunda olema.
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
nagu näed siis on kirjas tehtud töödes et vahetatud ! ja värin ja suitsemine on koos . pole värinat pole suitsu kui on värin siis on ka suits kiirendades ja need asjad on omavahel seotud !coollaager kirjutas:Kui kiirendades väriseb ja gaas lahti lastes värin kaob pakuks veaks pooltelje otsa. Hooratta värin peaks kohapeal tühikäigul tunda olema.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7862
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
Ei näe, et midagi oleks pihustitega tehtud...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
pihusti näidud on täiesti normaalsedgolfi_vend kirjutas:Ei näe, et midagi oleks pihustitega tehtud...
smooth running control qty
cyl1 -0,64
cyl2 0.14
cyl3 -0,21
cyl4 0.61
unit correctiontime
cyl 1 - 83-88
cyl2 - 67-71
cyl3 -65-69
cyl4 -72-78
need on kõikumisega kohal käies
-
- Moderaator
- Postitusi: 7837
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
Miks peaks plokikaane tihendit puutuma/vahetama korras mootori puhul?Wagenist kirjutas:Plokikaane tihendi võiks vahetada kui mootor juba maas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
Aga miks hammasrihma vahetada enne kui laiali lendab?GTI kirjutas:Miks peaks plokikaane tihendit puutuma/vahetama korras mootori puhul?Wagenist kirjutas:Plokikaane tihendi võiks vahetada kui mootor juba maas.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1682
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
ega ei peagi puutuma ja vahetama aga on soovitatav. Samuti lihvimine puhastamine jne. Kõik selleks et vältida probleeme ja süüdistada iseend või kedagi kes tööd teostas ja tegi kui peaks mingid probleemid tekkima just antud olukorras kus oleks saanud need asjad ära teha.Tiiger88 kirjutas:Aga miks hammasrihma vahetada enne kui laiali lendab?GTI kirjutas:Miks peaks plokikaane tihendit puutuma/vahetama korras mootori puhul?Wagenist kirjutas:Plokikaane tihendi võiks vahetada kui mootor juba maas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7837
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: K:soovitage mida hooldada 2.0 tdi 103kw plaanis mootor maha.
Hammasrihma vahetus on perioodilise hoolduse alla käiv tööoperatsioon, plokikaane tihend midagi muud. Kui tehas soovitab kaanetihendit vahetada mingi läbisõidu tagant siis ei vaidle vastu, samas kahtlen kas nii on. Igaks juhuks võib ju igasuguseid töid autol teha kui raha on - vaheta igal aastal esiklaasi või värvi auto üle kui soovi ja võimalusi.Tiiger88 kirjutas:Aga miks hammasrihma vahetada enne kui laiali lendab?GTI kirjutas:Miks peaks plokikaane tihendit puutuma/vahetama korras mootori puhul?Wagenist kirjutas:Plokikaane tihendi võiks vahetada kui mootor juba maas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..