Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Tervitus!
Täna vahetasin suksul pihustid ära ja seoses sellega tekkis pisike mure.
Nimelt vahetusse läks kõik neli pihustiotsa ja surved said ilusti 190bar-i peale aga koju sõites proovisin natuke pähe anda (3.manda käiguga kuni ~3500 pööret) aga mootor hakkab õrnalt nagu kakkuma. Möödasõitu tehes pedalit vajutades hakkab kah nagu kakkuma.
Milles võib probleem olla?
Ettetänades
Maikl
Täna vahetasin suksul pihustid ära ja seoses sellega tekkis pisike mure.
Nimelt vahetusse läks kõik neli pihustiotsa ja surved said ilusti 190bar-i peale aga koju sõites proovisin natuke pähe anda (3.manda käiguga kuni ~3500 pööret) aga mootor hakkab õrnalt nagu kakkuma. Möödasõitu tehes pedalit vajutades hakkab kah nagu kakkuma.
Milles võib probleem olla?
Ettetänades
Maikl
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Oled kindel, et enne seda probleemi polnud? Millal kütusefilter vahetatud (selle vahetaks esimese asjana kui tükk aega tegemata)?
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Enne sellist probleemi polnud jah.J.Aru kirjutas:Oled kindel, et enne seda probleemi polnud? Millal kütusefilter vahetatud (selle vahetaks esimese asjana kui tükk aega tegemata)?
Filtrit mina vahetanud pole aga enne talve plaanis se teha.
Viimati muutis maikl369, 03 Aug 2015, 21:54, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Nagu ütlesin, siis esimese asjana vahetaksin filtri ära ja vaataks mis edasi saab. Endal kogemus kus alguses oli väidetavalt nagu "tühi koht" vahepeal sees (ise kahjuks veel sõita ei saa) ja lõpuks hakkas ikka väga hullult nõksutama ja pooma suurematel pööretel. Peale kütusefiltri vahetust oli kohe uus hingamine masinal ja kadusid kõik probleemid, k.a. "tühi koht".maikl369 kirjutas:Enne sellist probleemi polnud jah.J.Aru kirjutas:Oled kindel, et enne seda probleemi polnud? Millal kütusefilter vahetatud (selle vahetaks esimese asjana kui tükk aega tegemata)?
Filtrit mina vahetanud pole aga enne talve plaanis se teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Täna sõitsin pisut ja katsetasin natuke aga ikka kakub õrnalt. Mõtlesin, et peale pihustite maha võtmist natuke õhku vahel aga se pole normaalne kui sõitnud juba üle 50km.
Täna kostus juhi rattakoopast imelik tiks kah mida varem pole kuulnud. kapoti alt hästi halvasti kuulda aga autost kui uks lahti kuuleb hästi. Oskab keegi öelda mis tiks se võib olla? https://www.youtube.com/watch?v=fWWP1gKyPFw" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootor kuidagi vibreeris kah kahtlaselt vahepeal.
Täna kostus juhi rattakoopast imelik tiks kah mida varem pole kuulnud. kapoti alt hästi halvasti kuulda aga autost kui uks lahti kuuleb hästi. Oskab keegi öelda mis tiks se võib olla? https://www.youtube.com/watch?v=fWWP1gKyPFw" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootor kuidagi vibreeris kah kahtlaselt vahepeal.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Mida rohkem sõidad seda paremini nagu sõitma hakkaks. Vb tõesti tuleb õhk raskelt välja või hakkad ise juba ära harjuma. Tänaseks siis juba ligi 200km sõidetud ja asi juba päris hea.
Vahetasin ka kütusefiltri kasutaja J.Aru soovitusel ära ja võib öelda, et tahhokas tõuses kiiremini küll Tänud sulle!
Oleks küll tahtnud KNECHT tootja filtrit aga fixuses polnud ja külge läks hoopis Hengst toodang ja loodame, et se pole kõige kehvem.
Vahetasin ka kütusefiltri kasutaja J.Aru soovitusel ära ja võib öelda, et tahhokas tõuses kiiremini küll Tänud sulle!
Oleks küll tahtnud KNECHT tootja filtrit aga fixuses polnud ja külge läks hoopis Hengst toodang ja loodame, et se pole kõige kehvem.
Viimati muutis maikl369, 05 Aug 2015, 12:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Kui juba jebima hakkab siis ikka täiega.
Täna käisin sõitmas ja kui kohale seisma jäid hakkas mootor nagu kolme silindriga käima. Hakkas hullult hüplema. Jätsin seisma ja panin käima tagasi ja asi korras jälle. Seni kui jälle peale sõitu seisma jäid hakkas jälle nagu kolme silindriga käima. Kasutasin ka kliimat aga se ei tohiks mõjutada midagi. Foori all ei saaks vist ültse seista
Mis võib seda põhjustada? Pihustid on vahetatud ja kütusefilter samuti. Äkki peab midagi arvutiga ka näppima peale pihustite vahetust?
Täna käisin sõitmas ja kui kohale seisma jäid hakkas mootor nagu kolme silindriga käima. Hakkas hullult hüplema. Jätsin seisma ja panin käima tagasi ja asi korras jälle. Seni kui jälle peale sõitu seisma jäid hakkas jälle nagu kolme silindriga käima. Kasutasin ka kliimat aga se ei tohiks mõjutada midagi. Foori all ei saaks vist ültse seista
Mis võib seda põhjustada? Pihustid on vahetatud ja kütusefilter samuti. Äkki peab midagi arvutiga ka näppima peale pihustite vahetust?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
mis pihusti näidud on kui lonkab. Kindel et sai kõik pihustid sama ja õige surve peale? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui pumpa ei näpitud ja ainult pihusteid.....kus mujal see kala olla saab? Ennem oli tibin tobin ju?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Pumpa ei puutunud kindlasti, sest ma tegin ise pihustite vahetuse ja survestada lasin mujal ja surved said 190bar-i peale ise seisin kõrval kah veel.copilot kirjutas:mis pihusti näidud on kui lonkab. Kindel et sai kõik pihustid sama ja õige surve peale? ingel kui pumpa ei näpitud ja ainult pihusteid.....kus mujal see kala olla saab? Ennem oli tibin tobin ju?
Ennem pihustite vahetust lihtsalt vahest hakkas üks pihusti kusema ja tekkitas väikest vibrat ainult tühikäigul kuid selle hüpplemise kõrval polnud se midagi
Lähen käin päevapeale sõitmas siis viskan arvuti sappa vaatan mis seal näitab.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Otseselt mitte aga vb vanadusest juhe hapraks läinud ja liigutamise käigus võis ta ära murduda küll aga ei usu millegipärast, sest suht normaalne tundus ja palju nätsutamist ei saanud.ivohi kirjutas:Juhtpihusti juhet ei lõhutud ära äkki?
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Täna sain arvuti taha ja esimene tulemus selline;
Teisel katsetusel tegin väikse kütusekoguse muudatuse mille näit kõigub nüüd 4,2 - 4,4mg/R (Adaptation grup 1 sai nüüd 32700 enne oli 32768)
Panin tähele, et kui kiirendasin 0-100km/h siis seisma jäädes hakkas jälle raputama ka peale seda kütusekoguse muutmist.
Teisel katsetusel tegin väikse kütusekoguse muudatuse mille näit kõigub nüüd 4,2 - 4,4mg/R (Adaptation grup 1 sai nüüd 32700 enne oli 32768)
Panin tähele, et kui kiirendasin 0-100km/h siis seisma jäädes hakkas jälle raputama ka peale seda kütusekoguse muutmist.
Viimati muutis maikl369, 07 Aug 2015, 17:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Miks nad kehvad on? Uuued otsad said ja lasin ära kah survestada kõik pihustid said 190bar-i peale. Ei tohiks ju nendes se viga olla?ivohi kirjutas:Päris kehvad numbrid "tehtud" pihustite kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Eile panin veel korraks arvuti sappa, sest tundus kuidagi kohmekam kui enne. Nüüd sai kütusekogus 3,0-3,2mg/r (32745) ja asi parem.
Aga ikka viskab seda vibrat sisse vahest aga mitte koguaeg. Vahest juba tunne, et saigi korda ja siis mingi hetk ikka hakkaks nagu kolme silindriga käima
Tegin ka veel ühe pildi kütusekogusest, süütest ja pihustitest. On nende näitudega asi korras?
Aga ikka viskab seda vibrat sisse vahest aga mitte koguaeg. Vahest juba tunne, et saigi korda ja siis mingi hetk ikka hakkaks nagu kolme silindriga käima
Tegin ka veel ühe pildi kütusekogusest, süütest ja pihustitest. On nende näitudega asi korras?
Viimati muutis maikl369, 08 Aug 2015, 12:49, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
No mul olid sellised näidud enne pihustiotste vahetust näiteks. (nüüd kõige rohkem 0,2 erinevus)
Ja selle rõhu kohta. 190bar on eelpritse rõhk. Karla autos öeldi, et nemad seda ei näegi ja panevad paika ikkagi põhipritse rõhu, mis on oluliselt kõrgem ja tähtsam ka.
Ja selle rõhu kohta. 190bar on eelpritse rõhk. Karla autos öeldi, et nemad seda ei näegi ja panevad paika ikkagi põhipritse rõhu, mis on oluliselt kõrgem ja tähtsam ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Mhh...Huvitav aga pihusti enda peal on ka se 190bar-i kirjas ju se pihusti siis peab ka töötama sellisel survel.ivohi kirjutas:No mul olid sellised näidud enne pihustiotste vahetust näiteks. (nüüd kõige rohkem 0,2 erinevus)
Ja selle rõhu kohta. 190bar on eelpritse rõhk. Karla autos öeldi, et nemad seda ei näegi ja panevad paika ikkagi põhipritse rõhu, mis on oluliselt kõrgem ja tähtsam ka.
Seda oleks pidanud teadma ka se survestaja kes neid pihusteid tegi aga tema ei öelnud midagi
Aga mis oleks siis normaalne pihusti surve?
Viimati muutis maikl369, 08 Aug 2015, 18:18, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Pihusti peal on kirjas 190bari jah. Uuematel (golf4 2000+ jne) on see juba 220bar. Mõlema põhirõhk on aga 300bari. 300bariga köetakse enamus kütet sisse. 190bariga väike sörtsuke vaid.
Oleneb kus teha lasid. Igalühel ei ole stendi/pumpa, et seada põhirõhku. Seal on see mure, et pihusti läheb 190 peal juba lahti ju.
E: miks arvan, et rõhud võivad valesti seadistatud olla on sellepärast, et pihusti näidud on kehvapoolsed sul. Ja lisaks asjaolu, et see ei pruugi olla üldse probleemiks sellele, et auto sul vahest kolme pütaga käib. aga pärast pihustite vahetust sul see jama hakkas.
E2: kui tihti sul see viga esineb ja kus lõuna eestis asud. Mul oleks pakkuda töötava auto pealt pihustid proovimiseks.
Oleneb kus teha lasid. Igalühel ei ole stendi/pumpa, et seada põhirõhku. Seal on see mure, et pihusti läheb 190 peal juba lahti ju.
E: miks arvan, et rõhud võivad valesti seadistatud olla on sellepärast, et pihusti näidud on kehvapoolsed sul. Ja lisaks asjaolu, et see ei pruugi olla üldse probleemiks sellele, et auto sul vahest kolme pütaga käib. aga pärast pihustite vahetust sul see jama hakkas.
E2: kui tihti sul see viga esineb ja kus lõuna eestis asud. Mul oleks pakkuda töötava auto pealt pihustid proovimiseks.
Viimati muutis ivohi, 08 Aug 2015, 18:27, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Päris esinduses neid pihusteid ei lasknud teha aga tartus üks kohake teeb suht hea hinnaga ja ei sa öelda, et saamatu oli. Täitsa tavaline stend oli ja käis sutsakas 190bar-il.ivohi kirjutas:Pihusti peal on kirjas 190bari jah. Uuematel (golf4 2000+ jne) on see juba 220bar. Mõlema põhirõhk on aga 300bari. 300bariga köetakse enamus kütet sisse. 190bariga väike sörtsuke vaid.
Oleneb kus teha lasid. Igalühel ei ole stendi/pumpa, et seada põhirõhku. Seal on see mure, et pihusti läheb 190 peal juba lahti ju.
E: miks arvan, et rõhud võivad valesti seadistatud olla on sellepärast, et pihusti näidud on kehvapoolsed sul. Ja lisaks asjaolu, et see ei pruugi olla üldse probleemiks sellele, et auto sul vahest kolme pütaga käib. aga pärast pihustite vahetust sul see jama hakkas.
E2: kui tihti sul see viga esineb ja kus lõuna eestis asud. Mul oleks pakkuda töötava auto pealt pihustid proovimiseks.
Vb siis tõesti peab surve suurem olema aga kui suur seda ei tea.
Viga ongi täpselt selline, et on ja ei ole. Kord on juba tunne, et kõik korras ja siis mingi moment jälle rikkub su tuju ära
Peale sellist äkilisemat (paugutamist) seisma jäädes siis ongi se tunne nagu käiks kolme silindriga aga ka mitte koguaeg.
Asun ise Põlvas.
Viimati muutis maikl369, 08 Aug 2015, 18:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Põhisurtsakas peaks ikka käima neil veits suurema rõhu ajal!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Mis võiks olla se surve mis oleks normaalne?copilot kirjutas:Põhisurtsakas peaks ikka käima neil veits suurema rõhu ajal!
Laseks äkki uuesti survestada aga ei tea palju se pihustamis surve võiks siis olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Kui seda teemat lugeda --> http://www.myturbodiesel.com/wiki/tdi-n ... ector-faq/" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis peaks olema ühe pihusti surve 220bar-i?
Siis peaks olema ühe pihusti surve 220bar-i?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Ma saan sealt nii aru, et 190 või 220 bar-i on see eelpihustamis surve vms. millest siin ka enne räägiti. Põhisurve aga 300bar-i. Ise kahjuks täpsemalt kaasa rääkida ei oska, mis surve peale pihustit stendis reguleerima peaks.maikl369 kirjutas:Kui seda teemat lugeda --> http://www.myturbodiesel.com/wiki/tdi-n ... ector-faq/" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis peaks olema ühe pihusti surve 220bar-i?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Mina loen välja, et eelpritse peaks olema sul 220bar ja põhipritse 300bar. Nagu ivo nimetas, siis mitte kõik kohad ei suuda oma seadmetega paika panna just põhipritset. Kui sa googeldada viitsid(kunagi uurisin seda asja) siis selle põhipritse paika panemine on hoopis keerulisem kui eelpritse paika panemine ja vajab kindlasti vastavat riistvara. Minu soovitus: vaata pihustid uuesti üle. Sisuliselt, nagu ma aru saan, igamehe tester suudab paika panna ainult eelpritset. Ma ei viitsi siinkohal linki sellisel kellajal otsida, kuna olen tööl, aga kunagi leidsin googeldades infi, mis seletas asja paremini lahti.Some 1996 injectors had the pilot injection begin at 190 bar and were replaced under a recall (with a new ecu) with 220 bar injectors which were used in all other 1997-2003 TDI. The pilot injection pressure is set by the pilot spring. This is part of the reason why the 1996 ".184" nozzles are the only actual .184mm measured nozzles and all later ".184" nozzles are actually .170mm. The .170 has a smaller orifice but a higher fuel pressure and different injection duration which means that the same amount of fuel is injected regardless of nozzle size.
The main injection in all injectors, both "190" and " 220" is set at 300 bar and is determined by the main spring.
Viimati muutis copilot, 09 Aug 2015, 00:57, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1.9TDI 81.kw AFN pihustid
Selge!
Kas ma pean minema siis koos autoga või võib ise pihustid maha võtta ja kuhugi stendi viia?
Soovitage tartus, võrus kohti kus lasta se töö uuesti teha?
Ettetänades
Maikl
Kas ma pean minema siis koos autoga või võib ise pihustid maha võtta ja kuhugi stendi viia?
Soovitage tartus, võrus kohti kus lasta se töö uuesti teha?
Ettetänades
Maikl