2.5 tdi ei käivitu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
2.5 tdi ei käivitu
Teglikult tegemist a6ga aga siirt vahet ilmselt pole.
Autoks 2002a. 2.5tdi 132kw AKE a6.
õhtul kõik toimis, hommikul isegi mitte ei luba.
arvuti näitas järgmisi veakoode:
00542 - Needle lift sensor
- Short circuit to positive or open circuit
- Intermittent
01318 - Powertrain control module / fuel injection pump
- Faulty signal
- Intermittent
17978 - Engine control unit blocked
- Permanent
sellejärgi võiks nagu öelda, et miski blokeerib mootori aju aga mis
Samas teine veakood ütleb, et pumba probleem.
esimesed kaks veakoodi kustutamisega ära ei kao, kolmas kaob, aga tuleb mingi aeg tagasi.
Pihusti torudest justkui mingit kütust tuleks kui lahti keerata ja starterit anda.
Pumba pistikus kahe esimese klemmi takistus 134oomi, kuskilt leitsin teema kus kirjeldatu põhjal pidavat see jääma vahemiku 110-130. Sama õpetuse järgi kui nr6 ja 7 klemmid ühendada akuga peaks tühikäigul käima minema, aga see ei läge. Pumbast kostub ainult sellist sirinat vms. Umbes nagu TIGiga alumiiniumi keevitades.
Milles võib viga olla? Pump peetis? Kas annaks remontida seda või tuleb uus otsida?
Autoks 2002a. 2.5tdi 132kw AKE a6.
õhtul kõik toimis, hommikul isegi mitte ei luba.
arvuti näitas järgmisi veakoode:
00542 - Needle lift sensor
- Short circuit to positive or open circuit
- Intermittent
01318 - Powertrain control module / fuel injection pump
- Faulty signal
- Intermittent
17978 - Engine control unit blocked
- Permanent
sellejärgi võiks nagu öelda, et miski blokeerib mootori aju aga mis
Samas teine veakood ütleb, et pumba probleem.
esimesed kaks veakoodi kustutamisega ära ei kao, kolmas kaob, aga tuleb mingi aeg tagasi.
Pihusti torudest justkui mingit kütust tuleks kui lahti keerata ja starterit anda.
Pumba pistikus kahe esimese klemmi takistus 134oomi, kuskilt leitsin teema kus kirjeldatu põhjal pidavat see jääma vahemiku 110-130. Sama õpetuse järgi kui nr6 ja 7 klemmid ühendada akuga peaks tühikäigul käima minema, aga see ei läge. Pumbast kostub ainult sellist sirinat vms. Umbes nagu TIGiga alumiiniumi keevitades.
Milles võib viga olla? Pump peetis? Kas annaks remontida seda või tuleb uus otsida?
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 2.5 tdi ei käivitu
lisaks veel selline asi:
01442 - Misfire, low fuel level
- No symptom
- Permanent
01442 - Misfire, low fuel level
- No symptom
- Permanent
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 2.5 tdi ei käivitu
See veakood tuli hiljem, kütusetuli läks ka põlema, aga paagist kütus tuleb. pump ise on ühendatud kanistrist kütist võtma.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 2.5 tdi ei käivitu
Kasuta vcdsi saad normaalse kirjelduse blocked veakoodi kohta. Immo veakood on see.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 2.5 tdi ei käivitu
See ploked kood kustub ära. Tal pulgaga lisa immo vahepeal läheb meelest ära kasutada toda sellepärast ilmselt sees see kood.
Auto tuttava tuttava oma ja veeti praeguseks minu garaažist minema, kuna omanikul pole raha remontida.
Aga arutelu võib jätkuda kui kellelgi on ideid või oma kogemusi antud probleemiga.
Küsiks veel, et kui läheb remondiks kas oleks mõtekam lammarist pump leida, mille kestvust keegi ei tea, või prooviks lasta kuskil remontida?
Auto tuttava tuttava oma ja veeti praeguseks minu garaažist minema, kuna omanikul pole raha remontida.
Aga arutelu võib jätkuda kui kellelgi on ideid või oma kogemusi antud probleemiga.
Küsiks veel, et kui läheb remondiks kas oleks mõtekam lammarist pump leida, mille kestvust keegi ei tea, või prooviks lasta kuskil remontida?