EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 20 Aug 2015, 11:24
- Auto: Passat b5.5, 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn-Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Tervist
Olen palju foorumites lugenud argumente nii EGR süsteemi eemaldamise, kui mitte eemaldamise kohta.
Mõtlesingi, et tõstatan teema ülesse ning loodan, et keegi foorumlastest suudab mulle selgeks teha miks ma peaksin või ei peaks seda enda Passatiga ette võtma
, sest enda "talupoja" loogika ütleb mullegi, et on tegemist pigem mootorit kahjustava seadmega.
Autoks Passat b5.5 mootoriks 1.9 tdi 96kw AWX.
Olen palju foorumites lugenud argumente nii EGR süsteemi eemaldamise, kui mitte eemaldamise kohta.
Mõtlesingi, et tõstatan teema ülesse ning loodan, et keegi foorumlastest suudab mulle selgeks teha miks ma peaksin või ei peaks seda enda Passatiga ette võtma
, sest enda "talupoja" loogika ütleb mullegi, et on tegemist pigem mootorit kahjustava seadmega.
Autoks Passat b5.5 mootoriks 1.9 tdi 96kw AWX.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Enda 96kw PD Borat juba 3 aastat kinnise EGR iga....vanakooli oma veel kauem....ilmselgelt ei tahma sisselaset!
Diesel Power KEEPS ME GOING
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5170
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 230 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
No mingeid nuustikuid torru toppida on lauslollus. Ise ostsin poest 2 EGR i toru tihendit, lõikasin tihendi järgi katuse plekist vajaliku tüki ja paigaldasin selle kahe tihendi vahel klapile ette.
Kõik sai alguse turbo vahetusest ja maha sai võetud EGR koos sisselaskega, kuna rohkem seda puhastada ei soovi panin tuimalt pimedaks.
Minu pärast suregu või 10 tlauri
Kõik sai alguse turbo vahetusest ja maha sai võetud EGR koos sisselaskega, kuna rohkem seda puhastada ei soovi panin tuimalt pimedaks.
Minu pärast suregu või 10 tlauri
Viimati muutis tito, 12 Sept 2016, 07:25, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Ja mismoodi need elektrikärud nüüd "keskkonnasõbralikumad" olid?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7855
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 227 korda
- Kontakt:
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Ma pooldan heitmete vähendamist effektiivsel teel. Lisades EGR ja sellega tekitades rohkem tahmaosakesi, millega omakorda vajalik DPF pole effektiivne mõtlemine.
Sama nüüd bensiinimootoritega. Otsepritse on küll kütusesäästlik, kuid tekitab rohkem tahmaosakesi. Nüüd vaja sinna ka hakata tahmafiltrit panema.
Kus on effektiivsus? - Senikaua kuni kütus meil otsa ei saa ei juhtu mitte midagi peale selle, et vaja on veel lisada mingi kallis jubin, et maksta jälle mingit õhumaksu.
Sama nüüd bensiinimootoritega. Otsepritse on küll kütusesäästlik, kuid tekitab rohkem tahmaosakesi. Nüüd vaja sinna ka hakata tahmafiltrit panema.
Kus on effektiivsus? - Senikaua kuni kütus meil otsa ei saa ei juhtu mitte midagi peale selle, et vaja on veel lisada mingi kallis jubin, et maksta jälle mingit õhumaksu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5170
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 230 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
36 aastasel titol on 2 last ja elutöö on tehtud, isegi mu naisel on pohh kas tõuseb... Pealegi kui Tõstamaa vanasõna meenutada siis noks pimeda EGR i lähedal ei murra! Seni kuni meil normaalset kütust ei müüda võivad rohelised enda nokse edasi võrrelda
Viimati muutis tito, 26 Aug 2016, 06:04, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3319
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Kütust tuleb osta normaalse koha pealt ja siis pole ka probleeme ning ei pea autot hakkama "uuesti leiutama". Isiklikult minu autol on EGR peal, ostan kütust tavatanklast ja kõik toimib niikui peab.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1677
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Kõige lihtsam see ajust lasta välja progeda või välja lülitada ja mehaaniliselt pimedad ette nii summuti poolsesse otsa kui ka egr alla.
Mina ise lasin välja progeda ja võtsin ka selle summutist tuleva toru ära. Muutus nii palju et küttekulu kukkus, mootor töötab sujuvamalt ja ei teki enam slakki sinna sissevõttu.
Mina ise lasin välja progeda ja võtsin ka selle summutist tuleva toru ära. Muutus nii palju et küttekulu kukkus, mootor töötab sujuvamalt ja ei teki enam slakki sinna sissevõttu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7823
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 173 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Tõstamaal hakkab sealt läbisõitva Passati DPF-põletustsükkel peale ning ''elutöö viljad'' hingavad kogu selle jama sisse mis summutist tuleb kuna saksa juhtivad insenerid on nii ette näinud, kas see on mingi normaalne lahendus? Olgu see filter autol peal aga kui täis saab/umbe läheb siis tuleks ta välja vahetada ja uuega asendada, nagu kõik filtrid mis autol peal on. Kui ei jaksa/liiga kulukas siis tuleb käia jala või sõita jalgrattaga.tlauri kirjutas:Tõstamaal jalutavad aastal 2016 "kaks elutöö vilja" tee ääres ja hingavad tito-de sotsiaalset vastutust, kelle isa vähktõbe tervitab ning kvaliteetelu mõiste kättesaamatumas olukorras oma elutööd tehes "vähi" sai.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
See sund-regeneratsiooni tegev auto on tagajärg sellele, et see "tihend", kes selle sõiduki ostis EI KASUTA seda sihtotstarbelistel kaalutlustel. Mitte keegi ei varja ega ei ole salanud, et DPF-ga diiselmootor on mõeldud kuuma saama kõrgetel pööretel. See auto koos selle mootoriga ei ole mõeldud sõitmiseks käik-sisse-käik-välja ehk see auto ei ole mõeldud lühikeste otste läbimiseks elika linnas kasutamiseks. See auto on mõeldud maanteel agu andma ning sakslased eeskätt enda jaoks selle ka tegid. Neil on kohti, kus nendega liigelda. See, et neid siin pasandamas näeme on tagajärg mitte põhjus. DPF peab norm tingimustes töötama ainult passiivses regeneratsiooni reziimis. Jah, aga mõelda on kasulik. Ka jalgratas on lahendus aga mitte tito-de kaasmõtlejate ühisterritooriumil. Hea auto kaitseb vähemalt selle eest, et hullem jääb sisse hingamata. Jalgrattaga ja jala liikuvad lapsed on need, kelle pärast olen mina mures ning annetused vähifondi ei ole lahendus.
GTI kirjutas:Tõstamaal hakkab sealt läbisõitva Passati DPF-põletustsükkel peale ning ''elutöö viljad'' hingavad kogu selle jama sisse mis summutist tuleb kuna saksa juhtivad insenerid on nii ette näinud, kas see on mingi normaalne lahendus? Olgu see filter autol peal aga kui täis saab/umbe läheb siis tuleks ta välja vahetada ja uuega asendada, nagu kõik filtrid mis autol peal on. Kui ei jaksa/liiga kulukas siis tuleb käia jala või sõita jalgrattaga.tlauri kirjutas:Tõstamaal jalutavad aastal 2016 "kaks elutöö vilja" tee ääres ja hingavad tito-de sotsiaalset vastutust, kelle isa vähktõbe tervitab ning kvaliteetelu mõiste kättesaamatumas olukorras oma elutööd tehes "vähi" sai.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 28 Okt 2015, 20:11
- Auto: VW Jetta V (1K) 2.0 TDI 16V (103 KW / 140 HP) Diisel
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Oodake nüüd lõuapoolikud. Mul on 81kw AFN(geomeetriline turbo) ja päris pimedaks tegemine vist väga hea lahendus pole... ?
Ühest teisest foorumist leidsin taolise väite :
postitati 07.01.07 09:20 Tsiteerin: Aga minul on tehtud nii, et selle klapi ja väljalaskekollektori vaheline toru on ära võetud. Väljalaskekollektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhupuhastisse. Nii, et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühikäigul kui ka pööretel. Käiguvahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda, kuidas ta vahest susistab.
Nüüdseks on aeg veidike edasi liikunud. Mis välja pakute, kas see lahendus on mõistlik või on midagi paremat välja pakkuda?
Ühest teisest foorumist leidsin taolise väite :
postitati 07.01.07 09:20 Tsiteerin: Aga minul on tehtud nii, et selle klapi ja väljalaskekollektori vaheline toru on ära võetud. Väljalaskekollektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhupuhastisse. Nii, et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühikäigul kui ka pööretel. Käiguvahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda, kuidas ta vahest susistab.
Nüüdseks on aeg veidike edasi liikunud. Mis välja pakute, kas see lahendus on mõistlik või on midagi paremat välja pakkuda?
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Mu ema töö seat'i mootorit ka piinati (ema ise piinas lukksepp oli kõrval istmel) pikalt (kuskil 100 kiltsa) maanteel teise käiguga, et saaks dpf põletuse jaoks kuumuse üles.
Targemad ja vanemad on ka rääkinud, et pole ka kasutegurit kui see egr sealt pimedaks teha.
Kui kõik on õige siis võtab õigel ajal õiget või valet õhku.
Ja sisselase tahmab ikkagi kuna turbo optimaalne eluiga on ikka 200000
Vaheta turbo ära ja tee sisselase puhtaks ja poleeri sisselaske osa peegel pinnaks, et midagi sinna kinni ei saaks jääda ja saad edukamalt mitte nokse toota!
Targemad ja vanemad on ka rääkinud, et pole ka kasutegurit kui see egr sealt pimedaks teha.
Kui kõik on õige siis võtab õigel ajal õiget või valet õhku.
Ja sisselase tahmab ikkagi kuna turbo optimaalne eluiga on ikka 200000
Vaheta turbo ära ja tee sisselase puhtaks ja poleeri sisselaske osa peegel pinnaks, et midagi sinna kinni ei saaks jääda ja saad edukamalt mitte nokse toota!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5170
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 230 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Kust leida kahandamiskiir et R5 kollesse poleerima keegi saata?MustVälk kirjutas:Mu ema töö seat'i mootorit ka piinati (ema ise piinas lukksepp oli kõrval istmel) pikalt (kuskil 100 kiltsa) maanteel teise käiguga, et saaks dpf põletuse jaoks kuumuse üles.
Targemad ja vanemad on ka rääkinud, et pole ka kasutegurit kui see egr sealt pimedaks teha.
Kui kõik on õige siis võtab õigel ajal õiget või valet õhku.
Ja sisselase tahmab ikkagi kuna turbo optimaalne eluiga on ikka 200000
Vaheta turbo ära ja tee sisselase puhtaks ja poleeri sisselaske osa peegel pinnaks, et midagi sinna kinni ei saaks jääda ja saad edukamalt mitte nokse toota!
Muide kust otsast sul turbo tahmama hakkab välk? See mida külma pool liigutatakse on ikka värske läbi filtri tulev õue õhk, mitte summutist tagasi lastav heitgaas!
See seletab nii mõndagi...ruudolf kirjutas:Oodake nüüd lõuapoolikud. Mul on 81kw AFN(geomeetriline turbo) ja päris pimedaks tegemine vist väga hea lahendus pole... ?
Ühest teisest foorumist leidsin taolise väite :
postitati 07.01.07 09:20 Tsiteerin: Aga minul on tehtud nii, et selle klapi ja väljalaskekollektori vaheline toru on ära võetud. Väljalaskekollektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhupuhastisse. Nii, et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühikäigul kui ka pööretel. Käiguvahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda, kuidas ta vahest susistab.
Nüüdseks on aeg veidike edasi liikunud. Mis välja pakute, kas see lahendus on mõistlik või on midagi paremat välja pakkuda?
Sellest on ikka räigelt kasu kui boost EGR ist jalga laseb
Kui oled roheline, võta loodust säästev (my ass) elektriauto
Kui oled keskmine ökokatastroof siis bensiini neelav auto
Kui katasroof siis gaas
Ja kui oled ultimateökokatastroof siis diisel- eemalda kõik roheliste pe*erastide leiutatud piirangud ja sõida nagu mees (loe: nagu mina)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1677
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Ega see jutt läks pläraks ära siin. Ega kui egr töö kinni panna jääb ju ikkagi alles cat. kuhu need knoksid/ noksid vms. salvestuvad.
Et kui ikkagist heitgaase mootorisse lasta ega see head ei tee. Sama on ka nagu inimesega kaua sa kannatad sitahaisu hingata või siis hallitust näiteks sisse hingata.
Et kui ikkagist heitgaase mootorisse lasta ega see head ei tee. Sama on ka nagu inimesega kaua sa kannatad sitahaisu hingata või siis hallitust näiteks sisse hingata.
-
- Huviline
- Postitusi: 2549
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Ei läinud see jutt,teema pläraks midagi. Pakun oma arvamuse EGR i kohta. Mootori kasuteguri kohapealt halb. Üleilma globaases mõttes on ju õige lahendus. Meie EESTI ei koti kedagi kui 0,001 protsenti eestlastest on nii nutikad,et kõrvaldavad EGRi. Tahma filtriga on sama jutt.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
No cat, no EGR - ainult kalla ja talla
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Rahu rako....mina kavatsen antud nodi,kui Tartu asja, väikse paari sixpacki raha vastu vahetada....vähemalt turbo spoolib nüûd vähe nobedamalt
Diesel Power KEEPS ME GOING
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Vaata, et siis teepeal tlauriga kokku ei saa Loeb sulle veel silmaalla loengu rohelusestcopilot kirjutas:Rahu rako....mina kavatsen antud nodi,kui Tartu asja, väikse paari sixpacki raha vastu vahetada....vähemalt turbo spoolib nüûd vähe nobedamalt
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi
Siis lasen nuusutada tagant sumpat, decat ja egr delete tema jaoks just paras combo...siis saab aimu,mida Narvakad sisse hingama peavad,et tema elektrikäru liiguks!rako kirjutas:Vaata, et siis teepeal tlauriga kokku ei saa Loeb sulle veel silmaalla loengu rohelusestcopilot kirjutas:Rahu rako....mina kavatsen antud nodi,kui Tartu asja, väikse paari sixpacki raha vastu vahetada....vähemalt turbo spoolib nüûd vähe nobedamalt
Diesel Power KEEPS ME GOING