EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Suletud
Blackened
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 20 Aug 2015, 11:24
Auto: Passat b5.5, 1.9TDI
Asukoht: Tallinn-Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas Blackened » 24 Juul 2016, 23:20

Tervist

Olen palju foorumites lugenud argumente nii EGR süsteemi eemaldamise, kui mitte eemaldamise kohta.
Mõtlesingi, et tõstatan teema ülesse ning loodan, et keegi foorumlastest suudab mulle selgeks teha miks ma peaksin või ei peaks seda enda Passatiga ette võtma :)
, sest enda "talupoja" loogika ütleb mullegi, et on tegemist pigem mootorit kahjustava seadmega.

Autoks Passat b5.5 mootoriks 1.9 tdi 96kw AWX.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Juul 2016, 14:44

Enda 96kw PD Borat juba 3 aastat kinnise EGR iga....vanakooli oma veel kauem....ilmselgelt ei tahma sisselaset!
Diesel Power KEEPS ME GOING

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 25 Juul 2016, 14:59

https://youtu.be/Nb7E9FJXUpw?t=1m24s" onclick="window.open(this.href);return false;

:problem:
Viimati muutis vwgolf, 25 Juul 2016, 14:59, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 6 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas Kris111 » 18 Aug 2016, 12:08

Oleks vaja enda omalgi see teha. Keegi Pärnus saab aidata antud olukorraga?!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Aug 2016, 09:15

No mingeid nuustikuid torru toppida on lauslollus. Ise ostsin poest 2 EGR i toru tihendit, lõikasin tihendi järgi katuse plekist vajaliku tüki ja paigaldasin selle kahe tihendi vahel klapile ette.
Pilt
Kõik sai alguse turbo vahetusest ja maha sai võetud EGR koos sisselaskega, kuna rohkem seda puhastada ei soovi panin tuimalt pimedaks.
Pilt
Minu pärast suregu või 10 tlauri
Viimati muutis tito, 12 Sept 2016, 07:25, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2016, 21:45

Ja mismoodi need elektrikärud nüüd "keskkonnasõbralikumad" olid?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Aug 2016, 22:03

Ma pooldan heitmete vähendamist effektiivsel teel. Lisades EGR ja sellega tekitades rohkem tahmaosakesi, millega omakorda vajalik DPF pole effektiivne mõtlemine.

Sama nüüd bensiinimootoritega. Otsepritse on küll kütusesäästlik, kuid tekitab rohkem tahmaosakesi. Nüüd vaja sinna ka hakata tahmafiltrit panema.

Kus on effektiivsus? - Senikaua kuni kütus meil otsa ei saa ei juhtu mitte midagi peale selle, et vaja on veel lisada mingi kallis jubin, et maksta jälle mingit õhumaksu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Aug 2016, 06:03

36 aastasel titol on 2 last ja elutöö on tehtud, isegi mu naisel on pohh kas tõuseb... Pealegi kui Tõstamaa vanasõna meenutada siis noks pimeda EGR i lähedal ei murra! Seni kuni meil normaalset kütust ei müüda võivad rohelised enda nokse edasi võrrelda
Viimati muutis tito, 26 Aug 2016, 06:04, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3319
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 26 Aug 2016, 07:07

Kütust tuleb osta normaalse koha pealt ja siis pole ka probleeme ning ei pea autot hakkama "uuesti leiutama". Isiklikult minu autol on EGR peal, ostan kütust tavatanklast ja kõik toimib niikui peab.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 26 Aug 2016, 09:48

Kõige lihtsam see ajust lasta välja progeda või välja lülitada ja mehaaniliselt pimedad ette nii summuti poolsesse otsa kui ka egr alla.
Mina ise lasin välja progeda ja võtsin ka selle summutist tuleva toru ära. Muutus nii palju et küttekulu kukkus, mootor töötab sujuvamalt ja ei teki enam slakki sinna sissevõttu.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Aug 2016, 12:51

tlauri kirjutas:Tõstamaal jalutavad aastal 2016 "kaks elutöö vilja" tee ääres ja hingavad tito-de sotsiaalset vastutust, kelle isa vähktõbe tervitab ning kvaliteetelu mõiste kättesaamatumas olukorras oma elutööd tehes "vähi" sai.
Tõstamaal hakkab sealt läbisõitva Passati DPF-põletustsükkel peale ning ''elutöö viljad'' hingavad kogu selle jama sisse mis summutist tuleb kuna saksa juhtivad insenerid on nii ette näinud, kas see on mingi normaalne lahendus? Olgu see filter autol peal aga kui täis saab/umbe läheb siis tuleks ta välja vahetada ja uuega asendada, nagu kõik filtrid mis autol peal on. Kui ei jaksa/liiga kulukas siis tuleb käia jala või sõita jalgrattaga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas tlauri » 26 Aug 2016, 13:01

See sund-regeneratsiooni tegev auto on tagajärg sellele, et see "tihend", kes selle sõiduki ostis EI KASUTA seda sihtotstarbelistel kaalutlustel. Mitte keegi ei varja ega ei ole salanud, et DPF-ga diiselmootor on mõeldud kuuma saama kõrgetel pööretel. See auto koos selle mootoriga ei ole mõeldud sõitmiseks käik-sisse-käik-välja ehk see auto ei ole mõeldud lühikeste otste läbimiseks elika linnas kasutamiseks. See auto on mõeldud maanteel agu andma ning sakslased eeskätt enda jaoks selle ka tegid. Neil on kohti, kus nendega liigelda. See, et neid siin pasandamas näeme on tagajärg mitte põhjus. DPF peab norm tingimustes töötama ainult passiivses regeneratsiooni reziimis. Jah, aga mõelda on kasulik. Ka jalgratas on lahendus aga mitte tito-de kaasmõtlejate ühisterritooriumil. Hea auto kaitseb vähemalt selle eest, et hullem jääb sisse hingamata. Jalgrattaga ja jala liikuvad lapsed on need, kelle pärast olen mina mures ning annetused vähifondi ei ole lahendus.
GTI kirjutas:
tlauri kirjutas:Tõstamaal jalutavad aastal 2016 "kaks elutöö vilja" tee ääres ja hingavad tito-de sotsiaalset vastutust, kelle isa vähktõbe tervitab ning kvaliteetelu mõiste kättesaamatumas olukorras oma elutööd tehes "vähi" sai.
Tõstamaal hakkab sealt läbisõitva Passati DPF-põletustsükkel peale ning ''elutöö viljad'' hingavad kogu selle jama sisse mis summutist tuleb kuna saksa juhtivad insenerid on nii ette näinud, kas see on mingi normaalne lahendus? Olgu see filter autol peal aga kui täis saab/umbe läheb siis tuleks ta välja vahetada ja uuega asendada, nagu kõik filtrid mis autol peal on. Kui ei jaksa/liiga kulukas siis tuleb käia jala või sõita jalgrattaga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

ruudolf
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Okt 2015, 20:11
Auto: VW Jetta V (1K) 2.0 TDI 16V (103 KW / 140 HP) Diisel
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas ruudolf » 26 Aug 2016, 21:51

Oodake nüüd lõuapoolikud. Mul on 81kw AFN(geomeetriline turbo) ja päris pimedaks tegemine vist väga hea lahendus pole... ?

Ühest teisest foorumist leidsin taolise väite :
postitati 07.01.07 09:20 Tsiteerin: Aga minul on tehtud nii, et selle klapi ja väljalaskekollektori vaheline toru on ära võetud. Väljalaskekollektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhupuhastisse. Nii, et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühikäigul kui ka pööretel. Käiguvahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda, kuidas ta vahest susistab.

Nüüdseks on aeg veidike edasi liikunud. Mis välja pakute, kas see lahendus on mõistlik või on midagi paremat välja pakkuda?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Aug 2016, 22:49

Mu ema töö seat'i mootorit ka piinati (ema ise piinas lukksepp oli kõrval istmel) pikalt (kuskil 100 kiltsa) maanteel teise käiguga, et saaks dpf põletuse jaoks kuumuse üles. :)

Targemad ja vanemad on ka rääkinud, et pole ka kasutegurit kui see egr sealt pimedaks teha.
Kui kõik on õige siis võtab õigel ajal õiget või valet õhku.
Ja sisselase tahmab ikkagi kuna turbo optimaalne eluiga on ikka 200000 :D

Vaheta turbo ära ja tee sisselase puhtaks ja poleeri sisselaske osa peegel pinnaks, et midagi sinna kinni ei saaks jääda ja saad edukamalt mitte nokse toota!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas tito » 27 Aug 2016, 09:09

MustVälk kirjutas:Mu ema töö seat'i mootorit ka piinati (ema ise piinas lukksepp oli kõrval istmel) pikalt (kuskil 100 kiltsa) maanteel teise käiguga, et saaks dpf põletuse jaoks kuumuse üles. :)

Targemad ja vanemad on ka rääkinud, et pole ka kasutegurit kui see egr sealt pimedaks teha.
Kui kõik on õige siis võtab õigel ajal õiget või valet õhku.
Ja sisselase tahmab ikkagi kuna turbo optimaalne eluiga on ikka 200000 :D

Vaheta turbo ära ja tee sisselase puhtaks ja poleeri sisselaske osa peegel pinnaks, et midagi sinna kinni ei saaks jääda ja saad edukamalt mitte nokse toota!
Kust leida kahandamiskiir et R5 kollesse poleerima keegi saata?
Muide kust otsast sul turbo tahmama hakkab välk? See mida külma pool liigutatakse on ikka värske läbi filtri tulev õue õhk, mitte summutist tagasi lastav heitgaas!
ruudolf kirjutas:Oodake nüüd lõuapoolikud. Mul on 81kw AFN(geomeetriline turbo) ja päris pimedaks tegemine vist väga hea lahendus pole... ?

Ühest teisest foorumist leidsin taolise väite :
postitati 07.01.07 09:20 Tsiteerin: Aga minul on tehtud nii, et selle klapi ja väljalaskekollektori vaheline toru on ära võetud. Väljalaskekollektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhupuhastisse. Nii, et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühikäigul kui ka pööretel. Käiguvahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda, kuidas ta vahest susistab.

Nüüdseks on aeg veidike edasi liikunud. Mis välja pakute, kas see lahendus on mõistlik või on midagi paremat välja pakkuda?
See seletab nii mõndagi... :lol:
Sellest on ikka räigelt kasu kui boost EGR ist jalga laseb :lol: :lol: :lol: :lol:
Kui oled roheline, võta loodust säästev (my ass) elektriauto
Kui oled keskmine ökokatastroof siis bensiini neelav auto
Kui katasroof siis gaas
Ja kui oled ultimateökokatastroof siis diisel- eemalda kõik roheliste pe*erastide leiutatud piirangud ja sõida nagu mees (loe: nagu mina)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 28 Aug 2016, 20:03

Ega see jutt läks pläraks ära siin. Ega kui egr töö kinni panna jääb ju ikkagi alles cat. kuhu need knoksid/ noksid vms. salvestuvad.
Et kui ikkagist heitgaase mootorisse lasta ega see head ei tee. Sama on ka nagu inimesega kaua sa kannatad sitahaisu hingata või siis hallitust näiteks sisse hingata.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Aug 2016, 22:34

Ei läinud see jutt,teema pläraks midagi. Pakun oma arvamuse EGR i kohta. Mootori kasuteguri kohapealt halb. Üleilma globaases mõttes on ju õige lahendus. Meie EESTI ei koti kedagi kui 0,001 protsenti eestlastest on nii nutikad,et kõrvaldavad EGRi. Tahma filtriga on sama jutt.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas copilot » 30 Aug 2016, 05:53

No cat, no EGR - ainult kalla ja talla :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Sept 2016, 20:59

:angel:
Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Sept 2016, 22:37

Rahu rako....mina kavatsen antud nodi,kui Tartu asja, väikse paari sixpacki raha vastu vahetada....vähemalt turbo spoolib nüûd vähe nobedamalt :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas rako » 20 Sept 2016, 22:40

copilot kirjutas:Rahu rako....mina kavatsen antud nodi,kui Tartu asja, väikse paari sixpacki raha vastu vahetada....vähemalt turbo spoolib nüûd vähe nobedamalt :lol:
Vaata, et siis teepeal tlauriga kokku ei saa :) Loeb sulle veel silmaalla loengu rohelusest :D
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: EGR eemaldamine või mitte Passat B5.5 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Sept 2016, 22:45

rako kirjutas:
copilot kirjutas:Rahu rako....mina kavatsen antud nodi,kui Tartu asja, väikse paari sixpacki raha vastu vahetada....vähemalt turbo spoolib nüûd vähe nobedamalt :lol:
Vaata, et siis teepeal tlauriga kokku ei saa :) Loeb sulle veel silmaalla loengu rohelusest :D
Siis lasen nuusutada tagant sumpat, decat ja egr delete tema jaoks just paras combo...siis saab aimu,mida Narvakad sisse hingama peavad,et tema elektrikäru liiguks!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Suletud

Mine “Diislid”