Sharanil müra õhufiltris
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
- Auto: Sharan
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Sharanil müra õhufiltris
Tervist.
Autoks sharan 1.9tdi 66kw.
Probleem selles et gaasi andes tuleb õhufiltri korpusest müra ( sealt kus õhk sisse läheb ) . läriseb nagu sumbuti oleks puru ja kostub salongi sõidu peal.
Käega piirates õhu voolu kaob nagu ära või jääb vaiksemaks. sai võetud lahti ka karteri tuulutus, sealt ei tulnud seda müra.
Seal pole muidugi ühte plast toru mis ühendab korpuse toru iluvõre taga oleva toruga, aga see ei tohiks nii suurt rolli mängida.
Kellegil häid ideid või sarnast probleemi esinenud siis andke aga teada
Autoks sharan 1.9tdi 66kw.
Probleem selles et gaasi andes tuleb õhufiltri korpusest müra ( sealt kus õhk sisse läheb ) . läriseb nagu sumbuti oleks puru ja kostub salongi sõidu peal.
Käega piirates õhu voolu kaob nagu ära või jääb vaiksemaks. sai võetud lahti ka karteri tuulutus, sealt ei tulnud seda müra.
Seal pole muidugi ühte plast toru mis ühendab korpuse toru iluvõre taga oleva toruga, aga see ei tohiks nii suurt rolli mängida.
Kellegil häid ideid või sarnast probleemi esinenud siis andke aga teada
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: Sharanil müra õhufiltris
Kui sul on puudu see kõver toru, mis filtri korpusest tiiva alla läheb, siis selle puudumine tekitabki seda lörinat.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: Sharanil müra õhufiltris
Filtri korpus ikka terve altpoolt?KeitoK kirjutas:Sai pandud sinnna vahe tükk, kuid lörin ikka alles, lihtsalt nüüd tuleb sealt iluvõre tagant.
Vb turbiin läbi omadega?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: Sharanil müra õhufiltris
Filtri korpus ikka terve altpoolt?KeitoK kirjutas:Sai pandud sinnna vahe tükk, kuid lörin ikka alles, lihtsalt nüüd tuleb sealt iluvõre tagant.
Vb turbiin läbi omadega?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharanil müra õhufiltris
KeitoK kirjutas:Kuidas kulunud nukkvõll saab lörinat tekitada õhufiltris? Õhufilter jookseb turbiini ju .
EDIT! Ma usun, et kui nukad oleks kulunud, oleks peale löriseva hääle sel masinal ka muud hädad
Viimati muutis copilot, 13 Juun 2013, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Sharanil müra õhufiltris
Tegelt kui youtubist video üles leida lõriseva nukaga video siis saad võrrelde kas on sama.Muidu enne nuka päris kulumist hakkab lõrisema küll sisselase tekitamata täheldatavaid jamasid.Muidugi kui juhtmega vaadata pihustite töid siis tuvasatb ära küll et midagi halvasti
http://www.youtube.com/watch?v=3ber08mvVII" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3ber08mvVII" onclick="window.open(this.href);return false;
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Sharanil müra õhufiltris
Heli on sama vahet pole mis pihusti kasutusel on kui nukk kulunudt6nis3 kirjutas:Kas sellest eelnevast videost saite aru, et küsijal on mootor TDi. MITTE PD.TDi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharanil müra õhufiltris
Kui klapid ebatihedad, siis peaks olema ka probleeme käivitamisega
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharanil müra õhufiltris
Saan aru, et ebatiheda klappi korral laseb surve tagasi sisselaskesse ja sellel on vastav heli. Kuidas aga hakkab kulunud nukkvõlliga "popsutama" ? Oma mõistus seletaks niimoodi: Klappi lahtiolemise faas jääb nii lühikeseks , et kolvi alla liikumine sisselaske takti korral on juba suutnud tekkitada sedavõrd suure vaakumi, et klapi avamisel tuleb sama heli nagu veinipudelit lahti korkides, ainult et seda 5 korda sekundis. Olen ma õigel teel
Sellise tämbriga diiselid tegelikult on jäänud parkimisplatsidel ja linnas jalutades päris palju kõrvu aga ma nagu ei ole kunagi seostanud seda kulunud nukkvõlliga.
Sellise tämbriga diiselid tegelikult on jäänud parkimisplatsidel ja linnas jalutades päris palju kõrvu aga ma nagu ei ole kunagi seostanud seda kulunud nukkvõlliga.
Viimati muutis Boxerdaja, 17 Juun 2013, 15:09, muudetud 1 kord kokku.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Sharanil müra õhufiltris
Ostetakse neid nukkasid mõlemale tüübile nii tdi kui pd päris palju küll pd vist rohkem.3-4 autot mille on nukk kulund on ainult 1 käivitus probleem olnud ja tolle puhul oli nukk ikka täitsa läbi omadega
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharanil müra õhufiltris
Selleks, et tavalisel vanakoolikal nukad ära kuluks, tähendab ilmselt päris laiska eelmist/eelmisi omanike
Diesel Power KEEPS ME GOING
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Sharanil müra õhufiltris
Kusjuures kõige ägedam oli see et vahetas 10-15t vahel õli ja käis castrol5w40 sees ja nii 5 aastat auto oli hea sõbra oma.Peale ostu vahetas kkk tihendit ja siis olid nukad ideaalsed.Ehk siis toimus 5aasta jooksul see asi.Ja kui vaadata mis õli inimesed vanakooli diislile ostavad siis eeldaks et isegi vähe läheb neid.Sellel oli veel see lahe et viimasel talve tekkis käivitus probleem ja tekkis heli sisselaskesse ja suvel käivitus ideaalselt.copilot kirjutas:Selleks, et tavalisel vanakoolikal nukad ära kuluks, tähendab ilmselt päris laiska eelmist/eelmisi omanike
Viimati muutis anti555, 19 Juun 2013, 16:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharanil müra õhufiltris
No Tõnis, kus sa oled? Tahaks teada, kas see popsumine tekkib niimoodi või on sel asjal mingi teine seletus?Boxerdaja kirjutas: Oma mõistus seletaks niimoodi: Klappi lahtiolemise faas jääb nii lühikeseks , et kolvi alla liikumine sisselaske takti korral on juba suutnud tekkitada sedavõrd suure vaakumi, et klapi avamisel tuleb sama heli nagu veinipudelit lahti korkides, ainult et seda 5 korda sekundis. Olen ma õigel teel
Viimati muutis Boxerdaja, 19 Juun 2013, 17:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Sharanil müra õhufiltris
Vot ei tea....kui inimesed sõidavad vanakooli diislitega korralikult hooldades 500 000tkm +, siis tekib mul paratamatult küsimusi kui kellelgil a la 300 000tkm vms peal nukad kutud. Mis on auto reaalne läbisõit on anti? Ja mis mootorist konkreetselt jutt?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: Sharanil müra õhufiltris
Eks need nukad kipuvad kuluma ka sõidustiili tõttu kui lastakse 5. käiguga linnas ja ümber nurga, seega puuduliku õlisurve tõttu kaanes. Tean ühte venda, kellel on see kurikuulus VAG V6 diisel, kellal on reipalt üle 300k ees ja nukkade probleemi pole siiani olnud, välimus neil siiani tipp-topp.
Mis puutub Boxedaja veinipudelikorgimootori-teooriasse, siis pakun, et kulunud nuka korral ebapiisav klapi avanemine peaks kõigepealt mootori lonkama panema, kuna õhk ei pääse sisse, gaasid välja, seega segu tugevalt paigast ära. Vaakumi teket turbomootori korral ei usu, vabalthingava suhtes ei oskagi seisukohta võtta. Ajaloost analooge otsides meenuvad mootoriehituse algusaja konstruktsioonid, millel sisselaskeklapid avanesidki kolvi poolt tekitatava hõrenduse toimel (sisselaskenukid puudusid). Mis häält selline veinipudelikorgi-mootor tegi ei oska pakkuda.
Mis puutub Boxedaja veinipudelikorgimootori-teooriasse, siis pakun, et kulunud nuka korral ebapiisav klapi avanemine peaks kõigepealt mootori lonkama panema, kuna õhk ei pääse sisse, gaasid välja, seega segu tugevalt paigast ära. Vaakumi teket turbomootori korral ei usu, vabalthingava suhtes ei oskagi seisukohta võtta. Ajaloost analooge otsides meenuvad mootoriehituse algusaja konstruktsioonid, millel sisselaskeklapid avanesidki kolvi poolt tekitatava hõrenduse toimel (sisselaskenukid puudusid). Mis häält selline veinipudelikorgi-mootor tegi ei oska pakkuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..