Sharanil müra õhufiltris

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 11 Juun 2013, 23:13

Tervist.
Autoks sharan 1.9tdi 66kw.
Probleem selles et gaasi andes tuleb õhufiltri korpusest müra ( sealt kus õhk sisse läheb ) . läriseb nagu sumbuti oleks puru ja kostub salongi sõidu peal.
Käega piirates õhu voolu kaob nagu ära või jääb vaiksemaks. sai võetud lahti ka karteri tuulutus, sealt ei tulnud seda müra.
Seal pole muidugi ühte plast toru mis ühendab korpuse toru iluvõre taga oleva toruga, aga see ei tohiks nii suurt rolli mängida.
Kellegil häid ideid või sarnast probleemi esinenud siis andke aga teada :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5366
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Juun 2013, 08:44

Kui sul on puudu see kõver toru, mis filtri korpusest tiiva alla läheb, siis selle puudumine tekitabki seda lörinat.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 12 Juun 2013, 12:21

Mul jookseb sinna ette iluvõre alla. Katsun sinna midagi leiutada ja annan tulemused teada.

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 12 Juun 2013, 19:07

Sai pandud sinnna vahe tükk, kuid lörin ikka alles, lihtsalt nüüd tuleb sealt iluvõre tagant.
Vb turbiin läbi omadega?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5366
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Juun 2013, 19:43

KeitoK kirjutas:Sai pandud sinnna vahe tükk, kuid lörin ikka alles, lihtsalt nüüd tuleb sealt iluvõre tagant.
Vb turbiin läbi omadega?
Filtri korpus ikka terve altpoolt?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5366
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Juun 2013, 19:43

KeitoK kirjutas:Sai pandud sinnna vahe tükk, kuid lörin ikka alles, lihtsalt nüüd tuleb sealt iluvõre tagant.
Vb turbiin läbi omadega?
Filtri korpus ikka terve altpoolt?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 12 Juun 2013, 20:19

Kulunud nukkvõll.

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 13 Juun 2013, 08:16

Kuidas kulunud nukkvõll saab lörinat tekitada õhufiltris? Õhufilter jookseb turbiini ju .

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Juun 2013, 14:36

KeitoK kirjutas:Kuidas kulunud nukkvõll saab lörinat tekitada õhufiltris? Õhufilter jookseb turbiini ju .

:lol: :clap: :thumbup:

EDIT! Ma usun, et kui nukad oleks kulunud, oleks peale löriseva hääle sel masinal ka muud hädad :shh:
Viimati muutis copilot, 13 Juun 2013, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas anti555 » 13 Juun 2013, 15:09

Tegelt kui youtubist video üles leida lõriseva nukaga video siis saad võrrelde kas on sama.Muidu enne nuka päris kulumist hakkab lõrisema küll sisselase tekitamata täheldatavaid jamasid.Muidugi kui juhtmega vaadata pihustite töid siis tuvasatb ära küll et midagi halvasti

http://www.youtube.com/watch?v=3ber08mvVII" onclick="window.open(this.href);return false;
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 13 Juun 2013, 16:18

Sellist häält küll ei tee, tühikäigul pole eriliselt kuulda, ainult pööretel.
Tartus tore koht nagu autodiagnostika oü, lasen juhtme korra taha visata kunagi. :D

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 14 Juun 2013, 23:32

Kas sellest eelnevast videost saite aru, et küsijal on mootor TDi. MITTE PD.TDi.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas ylbik » 15 Juun 2013, 18:20

Ebatihedad klapid.

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 16 Juun 2013, 14:34

Siis peaks räigelt õli sööma ju. Pole õli kadu täheldanud

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas ylbik » 16 Juun 2013, 15:53

KeitoK kirjutas:Siis peaks räigelt õli sööma ju. Pole õli kadu täheldanud
Ei söö õli kui klapid on ebatihedad!

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas anti555 » 17 Juun 2013, 10:15

t6nis3 kirjutas:Kas sellest eelnevast videost saite aru, et küsijal on mootor TDi. MITTE PD.TDi.
:crazy: Heli on sama vahet pole mis pihusti kasutusel on kui nukk kulunud
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Juun 2013, 14:36

Kui klapid ebatihedad, siis peaks olema ka probleeme käivitamisega :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 17 Juun 2013, 15:08

Saan aru, et ebatiheda klappi korral laseb surve tagasi sisselaskesse ja sellel on vastav heli. Kuidas aga hakkab kulunud nukkvõlliga "popsutama" ? Oma mõistus seletaks niimoodi: Klappi lahtiolemise faas jääb nii lühikeseks , et kolvi alla liikumine sisselaske takti korral on juba suutnud tekkitada sedavõrd suure vaakumi, et klapi avamisel tuleb sama heli nagu veinipudelit lahti korkides, ainult et seda 5 korda sekundis. Olen ma õigel teel :think:

Sellise tämbriga diiselid tegelikult on jäänud parkimisplatsidel ja linnas jalutades päris palju kõrvu aga ma nagu ei ole kunagi seostanud seda kulunud nukkvõlliga.
Viimati muutis Boxerdaja, 17 Juun 2013, 15:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas anti555 » 18 Juun 2013, 09:37

Ostetakse neid nukkasid mõlemale tüübile nii tdi kui pd päris palju küll pd vist rohkem.3-4 autot mille on nukk kulund on ainult 1 käivitus probleem olnud ja tolle puhul oli nukk ikka täitsa läbi omadega
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas copilot » 18 Juun 2013, 16:42

Selleks, et tavalisel vanakoolikal nukad ära kuluks, tähendab ilmselt päris laiska eelmist/eelmisi omanike :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK » 18 Juun 2013, 18:15

Seda öeldi jh, et need ei kulu neil nii lihtsalt, juhul kui sõidetakse säästu marketis müüdava õliga mis maksab 5€ 5l, siis pole midagi imestada.

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas anti555 » 19 Juun 2013, 16:48

copilot kirjutas:Selleks, et tavalisel vanakoolikal nukad ära kuluks, tähendab ilmselt päris laiska eelmist/eelmisi omanike :D
Kusjuures kõige ägedam oli see et vahetas 10-15t vahel õli ja käis castrol5w40 sees ja nii 5 aastat auto oli hea sõbra oma.Peale ostu vahetas kkk tihendit ja siis olid nukad ideaalsed.Ehk siis toimus 5aasta jooksul see asi.Ja kui vaadata mis õli inimesed vanakooli diislile ostavad siis eeldaks et isegi vähe läheb neid.Sellel oli veel see lahe et viimasel talve tekkis käivitus probleem ja tekkis heli sisselaskesse ja suvel käivitus ideaalselt.
Viimati muutis anti555, 19 Juun 2013, 16:50, muudetud 1 kord kokku.
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 19 Juun 2013, 17:24

Boxerdaja kirjutas: Oma mõistus seletaks niimoodi: Klappi lahtiolemise faas jääb nii lühikeseks , et kolvi alla liikumine sisselaske takti korral on juba suutnud tekkitada sedavõrd suure vaakumi, et klapi avamisel tuleb sama heli nagu veinipudelit lahti korkides, ainult et seda 5 korda sekundis. Olen ma õigel teel :think:
No Tõnis, kus sa oled? Tahaks teada, kas see popsumine tekkib niimoodi või on sel asjal mingi teine seletus?
Viimati muutis Boxerdaja, 19 Juun 2013, 17:24, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas copilot » 19 Juun 2013, 18:49

Vot ei tea....kui inimesed sõidavad vanakooli diislitega korralikult hooldades 500 000tkm +, siis tekib mul paratamatult küsimusi kui kellelgil a la 300 000tkm vms peal nukad kutud. Mis on auto reaalne läbisõit on anti? Ja mis mootorist konkreetselt jutt?
Diesel Power KEEPS ME GOING

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Juun 2013, 20:25

Eks need nukad kipuvad kuluma ka sõidustiili tõttu kui lastakse 5. käiguga linnas ja ümber nurga, seega puuduliku õlisurve tõttu kaanes. Tean ühte venda, kellel on see kurikuulus VAG V6 diisel, kellal on reipalt üle 300k ees ja nukkade probleemi pole siiani olnud, välimus neil siiani tipp-topp.
Mis puutub Boxedaja veinipudelikorgimootori-teooriasse, siis pakun, et kulunud nuka korral ebapiisav klapi avanemine peaks kõigepealt mootori lonkama panema, kuna õhk ei pääse sisse, gaasid välja, seega segu tugevalt paigast ära. Vaakumi teket turbomootori korral ei usu, vabalthingava suhtes ei oskagi seisukohta võtta. Ajaloost analooge otsides meenuvad mootoriehituse algusaja konstruktsioonid, millel sisselaskeklapid avanesidki kolvi poolt tekitatava hõrenduse toimel (sisselaskenukid puudusid). Mis häält selline veinipudelikorgi-mootor tegi ei oska pakkuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Diislid”