Kas turbo hakkab kustuma?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
- Telefon: 56822544
- Auto: Vw Passat B5.5
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kas turbo hakkab kustuma?
Autoks passat b5.5 1.9Tdi 74kw.
Probleem selles, et turbojahutus radikas ujub õlist. Radikast tulev lõdviku vahelt pressib õli välja.
Kütusekulu on ka kõvasti suuremaks läinud.
Kas võib olla märk et turbo hakkab ära kustuma?
Kas 1.9Tdi 96kw mootori pealt võetud turbo hakkab 74kw mootori peale???
Probleem selles, et turbojahutus radikas ujub õlist. Radikast tulev lõdviku vahelt pressib õli välja.
Kütusekulu on ka kõvasti suuremaks läinud.
Kas võib olla märk et turbo hakkab ära kustuma?
Kas 1.9Tdi 96kw mootori pealt võetud turbo hakkab 74kw mootori peale???
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Kas turbo hakkab kustuma?
Enne kui uut turbot ostma jooksed, vaata ka karterituul üle. Kui see kinni/umbes, hakkab samuti õli sinna pressima.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: Kas turbo hakkab kustuma?
96 ja 74kw turbo korral pead kõvasti ringiehitust tegema.
Erinev on õhufiltri kopsik, turbo õhu pealevoolu toru, turbost väljuv õhtutoru/lõdvik, nina läbiv metalltoru, metalltorust coolerisse minev lõdvik (sellele metalltorul on 96kw-sel samasugused klambriga lõdvikud nagu coolerisse läheb, 74kw-sel on lihtsalt toru kuhu lõdvik peale läheb ja siis välise nn pingutatava vitsaga kinni tõmbad). Ilmselt on see suht suur ja kulukas töö, kui kõik jupid eraldi pead lisaks ostma. Üldiselt turbo ja toru vaheline lõdvik on enamustel kasutatud juppide müüjatel niikuinii müüdud juba, sest neid ikka kulub.
Ilmselt sul lekib see lõdvik, mis läheb coolerist sisselaske poole? See lekib ilmselt 99% nendest. Seal on sellised metallkõrvad, mis klambri taha jäävad ja need kuluvad ajas liikumisega ära (natuke ikka annab see värk seal liikuma sõidu ajal). Sõbral kulus lausa nii ära et lendas lahti. Mu ühel kunagisel Boral oli teises kohas sarnane probleem. Mõlemal korral lahendasin asja nii, et lasin ühe jämeda keermega kruvi sisse ja relakaga käiasin pead niikaua maha, kuni sai sobivasse mõõtu ja istus ilusti klambri taha. Õli seal süsteemis niiehknaa mingil määral liigub ja kuna lekkimiseks on piisavalt ruumi, siis ka määrib.
Erinev on õhufiltri kopsik, turbo õhu pealevoolu toru, turbost väljuv õhtutoru/lõdvik, nina läbiv metalltoru, metalltorust coolerisse minev lõdvik (sellele metalltorul on 96kw-sel samasugused klambriga lõdvikud nagu coolerisse läheb, 74kw-sel on lihtsalt toru kuhu lõdvik peale läheb ja siis välise nn pingutatava vitsaga kinni tõmbad). Ilmselt on see suht suur ja kulukas töö, kui kõik jupid eraldi pead lisaks ostma. Üldiselt turbo ja toru vaheline lõdvik on enamustel kasutatud juppide müüjatel niikuinii müüdud juba, sest neid ikka kulub.
Ilmselt sul lekib see lõdvik, mis läheb coolerist sisselaske poole? See lekib ilmselt 99% nendest. Seal on sellised metallkõrvad, mis klambri taha jäävad ja need kuluvad ajas liikumisega ära (natuke ikka annab see värk seal liikuma sõidu ajal). Sõbral kulus lausa nii ära et lendas lahti. Mu ühel kunagisel Boral oli teises kohas sarnane probleem. Mõlemal korral lahendasin asja nii, et lasin ühe jämeda keermega kruvi sisse ja relakaga käiasin pead niikaua maha, kuni sai sobivasse mõõtu ja istus ilusti klambri taha. Õli seal süsteemis niiehknaa mingil määral liigub ja kuna lekkimiseks on piisavalt ruumi, siis ka määrib.
Viimati muutis dellu, 09 Mai 2016, 09:04, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Kas turbo hakkab kustuma?
Klamber lahti ja lase siis radikal õlist tühjaks voolata. Või võta radikas maha.