1.9tdi suur kütusekulu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Krizz
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
Telefon: 56822544
Auto: Vw Passat B5.5
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Krizz » 17 Aug 2016, 19:38

Kas katkine ( katki minev) turbo põhjustab suurt kütusekulu?


Autoks Passat b5.5 1.9tdi 74kw
Viimati muutis J.Aru, 22 Aug 2016, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendus

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 17 Aug 2016, 20:55

Täiesti võimalik, et jah.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Kütusekulu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 18 Aug 2016, 08:13

Mitte võimalik.
Turbo surub ohtralt õhku peale, et saavutada efektiivsem kütuse põlemine. Vajutades gaasipedaalile ning turbo ei toimi – auto aju üritab ikka soovitud kiiruse / pöörded kätte saada. Ehk siis ei põleta kütust korralikult ära, mistõttu kasutatakse veel rohkem kütust tulemuse saavutamiseks. Osa sest lendab tagant põlemata kujul välja musta pilvena.

Aga defineeri suurt kütusekulu? + 2-3 l/100 km. Või kompuuter näitab 15-20 l/100 km püsivalt?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Krizz
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
Telefon: 56822544
Auto: Vw Passat B5.5
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Krizz » 18 Aug 2016, 18:05

Ei ole kindlat küttekulu öelda, aga varem sai täispaagiga 850-900km sõita, nüüd hea kui 500km sõita saab paagiga.

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 28 Aug 2016, 22:29

Väga janune ikka 1.9 kohta. Ma saan 1100-1200km paagitäiega. Suurt kulu tekitavad põhiliselt puudulik turborõhk(vnt kinni, vnt klapp kinni, vaakumvoolikud ebatihedad, N75 solenoid surnud, vaakumpump lahja), boost leak(ise kohanud lekkivat coolerit, kolde ja plasttoru vahelist katkist lõdvikut ning cooleri ja plasttoru vahelist lõdvikut, mos vastu kütusefiltrit puruks hõõrunud olid.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 29 Aug 2016, 09:14

Meil Golfiga sama jama (1.9 TDI 74kw), et võtab jubedalt kütust. Käis just turbo remondis, kus vahetati sisu ja pandi uus vnt klapp. Samuti tehti suur hooldus (rihmad, rullikud,õlid, filtrid jne). Kütusekulu ikka maanteel ca 6 - 7 vahel. Linnas 8.
Samas olen täheldanud, et kui sõita kõrgemate pööretega, tuleb kütusekulu isegi madalam, kui madalamatega (alla 2000) sõita. Olen mõelnud, et äkki see õhk, mida turbo mootorisse puhub, läheb kusagil kaotsi (st leke).
Viimati muutis vwgolf, 29 Aug 2016, 09:15, muudetud 1 kord kokku.

Krizz
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
Telefon: 56822544
Auto: Vw Passat B5.5
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Krizz » 02 Sept 2016, 16:56

R384n3 kirjutas:Väga janune ikka 1.9 kohta. Ma saan 1100-1200km paagitäiega. Suurt kulu tekitavad põhiliselt puudulik turborõhk(vnt kinni, vnt klapp kinni, vaakumvoolikud ebatihedad, N75 solenoid surnud, vaakumpump lahja), boost leak(ise kohanud lekkivat coolerit, kolde ja plasttoru vahelist katkist lõdvikut ning cooleri ja plasttoru vahelist lõdvikut, mos vastu kütusefiltrit puruks hõõrunud olid.
Kuidas N75 solenoidi korrasolekut kontrollida?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas rako » 02 Sept 2016, 19:14

Minul oli kütusekulu 8-9 vahel maanteel 1.9 110kw ja alla ei saanud mitte mingi nipiga. Tegin moto vahetusega ja kõmm asi 5.9 peal maanteel.
Vahetatud sai mootori plokk ja plokikaas. Kõik muu jäi vana.
Pärast vana mootorit lahkama hakates selgus, et plokikaanes olevad pihustite pesad olid nii kulunud, et see kütus jooksis igalepoole mujale ja peale kolvi. See muidugi on nüüd äärmuslik variant aga siiski.

Alustaks mina ikka sellest, et paneks kaabli järgi ja vaataks mis ja kas on veakoodid. Ja edasi võtaks sammud spetsialisti poole, kuna sinu küsimustest võib järeldada, et sa rohkem uuriks küsiks ja kulutaks oma aega oletamise peale samala ajal kui teadjamal oleks võibolla juba viga teada ja isegi likvideeritud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 02 Sept 2016, 19:36

Krizz kirjutas:
Kuidas N75 solenoidi korrasolekut kontrollida?
Takistus peab olema vahemikus kas 14-20ohm või 25-45ohm, sõltub see mootorikoodist. VCDS-iga saab ka seda kontrollida, output testi alt turbo aktuaatorit liigutades. Kui see ei liigu, siis kas pole vaakumit, n75 surnud või geomeetria kinni.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Sept 2016, 07:45

96kw(remap ~118kw programmi järgi) PD moto kõige parem,mis saanud 4.7/100km ja seda rahulikult püsikaga 95km/h. Kui tuleb tuju igalt ristmikult põhjagaasiga ära minna, siis tavaliselt 5.0-5.5 kandis praegu soojade ilmadega olenevalt kui pikk ots maanteel on. 8 kanti tulev kulu pigem linnas.
Diesel Power KEEPS ME GOING

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: 1.9tdi suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 04 Sept 2016, 08:39

R384n3 kirjutas:
Krizz kirjutas:
Kuidas N75 solenoidi korrasolekut kontrollida?
Takistus peab olema vahemikus kas 14-20ohm või 25-45ohm, sõltub see mootorikoodist. VCDS-iga saab ka seda kontrollida, output testi alt turbo aktuaatorit liigutades. Kui see ei liigu, siis kas pole vaakumit, n75 surnud või geomeetria kinni.
Kõige lihtsam variant on jah arvutiga output test ja vaadata samal ajal, kas turbo aktuaator liigub üles alla (auto peab käima soovitavalt, sest siis vaakum kindlalt olemas). Kui seda pole, siis koduste vahenditega punkt üks võta turbo aktuaatori küljest vaakumi voolik lahti, auto käima ja näpp ette. Peaksid tundma kuidas näpu all vaakumisse imeb. Kui seal midagi pole, siis tasub N75-st vaakumpumba poolsest otsast proovida, kas seal ikka on vaakum, prooviks võid ka sealt poolt otse turbo külge visata, siis peaks kohe ilusti turbo järgi tulema, aga väga kõrgeks pole mõtet pöördeid lasta, sest lõpus peab geomeetria maha kerima hakkama. Kui seal ka pole, siis kõik muud vaakumid ka üle vaadata. Alles hiljuti sattus minu kätte üks ülevaatusel laiali lastud mootoriga auto. Viskasin teise vahele, proovisõidule ja kiirendus olematu. Ehk turbo puudumine peaks muidugi tagumikuga kohe tunda olema. Hakkasin siis asja lahkama ja leidsin kolm vigast voolikut vaakumi ahelas. Üks oli ka kuskil EGR pealevoolul jne. Imestan kuidas selle autoga enne üldse sõita sai. Pole siis ime, et süsteemist korraliku rõhku läbi ei käinud ja ülevaatusel põhjagaasiga testides ilmselt kõik see asi liikuma saadi korraga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Diislid”