VW Passat Variant 2004 1,9 96kw TDI jõud kaob ära

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Carmalicious
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 19 Sept 2016, 10:31
Telefon: 53738685
Auto: Volkswagen Passat Variant TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat Variant 2004 1,9 96kw TDI jõud kaob ära

Lugemata postitus Postitas Carmalicious » 19 Sept 2016, 10:43

Palun abi, kas kellelgi on kogemust antud probleemiga. Probleem järgmine: vajutan gaasipedaali aga edasi ei lähe või spidoka seier tõuseb megaaeglaselt. Juhtub ka näiteks möödasõidul olles. Kui jätan auto seisma ja suretan välja korra siis uuesti käivitumisel kaob ära. Iga päev seda pole. Vahest lööb ka kollase mootoritule põlema aga kui auto seisab 4-6h kaob tuli ära. Lasin ka diagnosti teha. Lisan pildi ka siia veakoodist. Osad arvavad et turbo vajaks tahmast puhastamist, teised arvavad et summuti ttahmafilter umbes. Palun nõu teilt mis arvate? Kas kellelgi veel sama mure olnud ja kuidas lahenes?
Pilt

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat Variant 2004 1,9 96kw TDI jõud kaob ära

Lugemata postitus Postitas spool » 19 Sept 2016, 20:24

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 557/005463


Suure tõenäosusega turbo geomeetria labad kinni, täiesti tavaline probleem.
Üks võimalik lahendus siin teemas: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=126007
Anna teada, kui probleemile lahenduse saad. Jaksu!
Viimati muutis spool, 19 Sept 2016, 20:25, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Passat Variant 2004 1,9 96kw TDI jõud kaob ära

Lugemata postitus Postitas dellu » 26 Sept 2016, 08:09

No turbo labad on ikka pigem viimane probleem, kui esimene. See sama isik, kes sulle diagnostikat (või noh veakoodide lugemist) tegi, oleks võinud proovida ka turbot liigutada test modes jne. Ehk vaadata kas aktuaator liigub. Kuigi iseenesest saad seda ka ise teha. Lase kellegi auto käima panna ja vaata samal ajal kapoti all turbot, seal peab peale käivitumist ja vaakumi tekkimist varras end teise asendisse imema. Kui see ei liigu, siis järgise asjana tõmba vaakumvoolik sealt küljest lahti ja proovi näpuga kas imemine olemas. Loogika peaks olema nii, et käivitades/väikeste pööretega tõmmatakse vaakum järgi ja labad teise asendisse. See annab madalam pöördel parema kiirenduse, kõrgel pöördel võetakse vaakum maha ja labad keeratakse ära, et lõpp liiga suure rõhuga ei oleks. Kuidas sul praegu kiirendades algus on? Tõmbab hästi või on algus tuim ja lõpus hakkab elu? Kuigi ülerõhu korral peaks pigem just algus hea olema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Diislid”