Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Tere, mille järgi pumpa paika keerata?
Viimati muutis J.Aru, 16 Okt 2016, 09:59, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Sellel käib juba kõik arvutiga näite vaadates. Eeldan, et tahad süütenurka paika saada?

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Jah, aga probleemiks on veel valge toss nii soojalt kui külmalt

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Lisaks kui palju võib mõjutada see, kui nuka asend pole kaanega täiesti risti vaid nii?
https://gyazo.com/37f642554d9b1438b8c6faf3ca0f0bdc" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Suitsemist ei põhjusta, kui palju reaalselt muid omadusi muudab jään vastuse võlgu. Tagumiku düno järgi pole vahet tundnud. :) Päris ideaalselt saab paika ajada nuka rihmaratast koonuse otsast liigutades.

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Sellega olen kursis, kuid kahjuks ei saanud nukaratast maha koonuse pealt.
On ideid mis võib põhjustada suitsemist? suits on täiesti valge
Mingipäev saab vast surved ka ära mõõta, ehk mõni klapp vigane

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kuidas auto muidu käivitub ja sõidab? Valget suitsu võib minuteada põhjustada hiline süütenurk, õhk kütusesüsteemis. Kui õli otse väljalaskesse läbi turbo sai siis vist oli ka üsna valge suits, õlikulu peaks muidugi vastav olema.

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Enne läks külmalt halvasti käima, aga jõudu oli korralikult, sai pumpa ühe hamba võrra muudetud, nüüd läheb käima ilusti, aga jõud kadunud.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

t6nis3 kirjutas:Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.
mida juttu! Esiteks hamba nihutamine diisli jaotuses muudab ikka kardinaalselt mootori tööd! Teiseks -vanadel motodel soovitatakse alati-eriti tdi motol nukka 1mm varasemaks panna! Viga on ikka selles et jaotus on autol paigast ära!
Kõigepealt teemaalgatajale: 1-tehase märgid uuesti paikka! 2-nukkvõll vända suhtes 1mm varasemaks! 3-Pumbale pannakse indikaatorkell taha ja plunseritõusu järgi pritsenurk paikka! Ja alles siis tuleb hakata muid vigasi otsima-pihustid,pump,sil surved ja muud näitajad!
Ja kuna herr tõnis on ilge tähenärija siis enne kui üldse tuleb siis suud lahti tegema ,võtku teadmiseks et diislitel on PRITSENURK! Diislil saab ainult SÜÜDATA kas tulesid või sigaretisüütajat!
Teemaagatajale-Kui nuka rihmaratta poldi lahti saad juba siis paned mingi al või vasepulga või junni vastu rihmakatet seespoolt(mootoripoolt) Ja annad haamriga pulgale või junnile(mida iganes sa siis kasutad) Kerge tonksu ja rihmaratas hüppab kergelt lahti! Polt keera ainult 2-3 pööret lahti siis ei kuku rihmaratas otsast ära! Kinni keera 100 nm! Kõik need asjad saaad ise ära teha kui võti natukenegi käes seisab,ainult pritsenurga paikkasättimiseks pead spetsialisti poole pöörduma!
Tööriist ise siis selline: https://ru.aliexpress.com/item/Diesel-F ... .35.TTODCd" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis JETTAMEES, 16 Okt 2016, 01:29, muudetud 1 kord kokku.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

Kselleke97 kirjutas:Sellega olen kursis, kuid kahjuks ei saanud nukaratast maha koonuse pealt.
On ideid mis võib põhjustada suitsemist? suits on täiesti valge
Mingipäev saab vast surved ka ära mõõta, ehk mõni klapp vigane
Kui suits on hallisegune ja valge ja jõudu pole siis pritsenurk on liig hiline! Sammuti peaks suits haisema poolpõlenud kütuse järgi! Diisli pritsenurk on tdi ja uuemate diislitel väga täpne! Jutt kõib plunseritõusust 0,mm! Seal ei aita pumba keeramisest siia-sinna! Vii auto pritsenurga sättimiseks spetsialisti juurde! Omadest kogemustest tean et kui elektroonilist ja mehhaanilist vigastust autol pole siis peale jaotuse ja pritsenurga paikkasättimist peaks 66 kw tdi ikka üsna hästi golfi edasi liigutama!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

J.Aru kirjutas:Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
Kas ikka saab kaabliga pritsenurkka tdi motol vaadata? See ikka rohkem pd ja commonraili teema! Tdi peaks ikka indikaatorkellaga pritsenurkka kontrollima!. Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab..

teet82
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Kui on soov ise remontida midagi, siis sebige näiteks ElsaWin ja tehke põhitõed selgeks endale. Kaasaegsetel diislitel ei tõsteta mingeid rihmasid hamba võrra edasi jne, asi pannakse rakistega õigete töövõtetega paika ja kogu lugu, vajadusel järelkontroll ja peenhäälestus arvuti abil. Aga kogemused näitavad, et kui rakistega piisavalt täpset tööd teha, siis ongi asi paigas juba, seda erinevate TDI mootorite puhul.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

JETTAMEES kirjutas:
J.Aru kirjutas:Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
Kas ikka saab kaabliga pritsenurkka tdi motol vaadata? See ikka rohkem pd ja commonraili teema! Tdi peaks ikka indikaatorkellaga pritsenurkka kontrollima!. Aga ingel teab..
Passat B5 peal olevatel Tdi mootoritel annab kenasti pritsenurka vaadata, olen timminud neljal autol. Usun, et saab vaadata ka samuti Golf 3 peal oleval Tdi mootoril.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas dellu »

J.Aru kirjutas:
JETTAMEES kirjutas:
J.Aru kirjutas:Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
Kas ikka saab kaabliga pritsenurkka tdi motol vaadata? See ikka rohkem pd ja commonraili teema! Tdi peaks ikka indikaatorkellaga pritsenurkka kontrollima!. Aga ingel teab..
Passat B5 peal olevatel Tdi mootoritel annab kenasti pritsenurka vaadata, olen timminud neljal autol. Usun, et saab vaadata ka samuti Golf 3 peal oleval Tdi mootoril.
Yep kõrgsurvepumpadel (TDI) kaabel taha ja saab graafilise pildi kus seis praegu on (kas rikas või lahja) ja siis selle järgi saab timmida. PD jne jah näed numbrilist väärtust ja pead selle järgi timmima.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

teet82
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Graafiliselt näeb ikka pritsehetke, juhtpihusti signaali väntvõllianduri suhtes.
Samuti pole ma näinud ühtegi juhendit, mis käseks PD mootoril arvuti järgi timmida asja, kirjeldatakse ainult rakistega paigaldust.
Viimati muutis teet82, 16 Okt 2016, 18:17, muudetud 1 kord kokku.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas spool »

Teema algataja võiks kusagil ära märkida oma asukoha, nii saaks ehk konkreetsemat abi.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas dellu »

teet82 kirjutas:Graafiliselt näeb ikka pritsehetke, juhtpihusti signaali väntvõllianduri suhtes.
Samuti pole ma näinud ühtegi juhendit, mis käseks PD mootoril arvuti järgi timmida asja, kirjeldatakse ainult rakistega paigaldust.
https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY" onclick="window.open(this.href);return false; väidetavalt rihma venimisega võib tsipa paigast minna. Mina olen mitmel autol timminud. Ei teagi kas kehva rimhavahetus või mis.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

JETTAMEES kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.
mida juttu! Esiteks hamba nihutamine diisli jaotuses muudab ikka kardinaalselt mootori tööd! Teiseks -vanadel motodel soovitatakse alati-eriti tdi motol nukka 1mm varasemaks panna! Viga on ikka selles et jaotus on autol paigast ära!
Kõigepealt teemaalgatajale: 1-tehase märgid uuesti paikka! 2-nukkvõll vända suhtes 1mm varasemaks! 3-Pumbale pannakse indikaatorkell taha ja plunseritõusu järgi pritsenurk paikka! Ja alles siis tuleb hakata muid vigasi otsima-pihustid,pump,sil surved ja muud näitajad!
Ja kuna herr tõnis on ilge tähenärija siis enne kui üldse tuleb siis suud lahti tegema ,võtku teadmiseks et diislitel on PRITSENURK! Diislil saab ainult SÜÜDATA kas tulesid või sigaretisüütajat!
Teemaagatajale-Kui nuka rihmaratta poldi lahti saad juba siis paned mingi al või vasepulga või junni vastu rihmakatet seespoolt(mootoripoolt) Ja annad haamriga pulgale või junnile(mida iganes sa siis kasutad) Kerge tonksu ja rihmaratas hüppab kergelt lahti! Polt keera ainult 2-3 pööret lahti siis ei kuku rihmaratas otsast ära! Kinni keera 100 nm! Kõik need asjad saaad ise ära teha kui võti natukenegi käes seisab,ainult pritsenurga paikkasättimiseks pead spetsialisti poole pöörduma!
Tööriist ise siis selline: https://ru.aliexpress.com/item/Diesel-F ... .35.TTODCd" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuka rihmaratta poldi sai kohe to samune päev lahti, aga sellest hoolimata hammakas ise maha ei tulnud. Oli kasutusel nii tõmmits kui ka samal ajal sai lööki antud, aga küljest ikka ära ei tulnud.
Tehasemärgid said paika uuesti ja nüüd tuleb lasta pritsenurk siis kusagil õigeks seada
Arengust niipalju, et EGR klapp sai pimedaks pandud ja tuli tagasi jõud ja sooja mootoriga on kadunud ka suitsemine, kahjuks külma mootoriga endiselt suitseb veel.

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Asun Tartumaal, Puhja vallas, keegi siin küsis
Rihm on ära pingutatud ning ka väntvõlli hammakas ei loksu.
Vag com iga proovisin ning sellega graafikuid vaadata ei lubanud, põhjuseks ehk see, et eelmine omanik paigaldanud sellele autole 81kw aju plus ka mingitsorti chip vist (selles pole kindel, ei mäleta täpselt, aga aju 81kw oma)
Peale EGR klapi pimedaks panemist tekkis tagasi jõud ja kadus tossamine sooja mootoriga, külmalt tossab endiselt
Edasi oleks siis mõistlik kellegi juurde pritsenurka minna paika panema? Oskab keegi öelda mis see asi maksta võib ja Tartu kandis kus võimalik teha oleks?
Viimati muutis Kselleke97, 18 Okt 2016, 00:53, muudetud 1 kord kokku.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas spool »

Alusta sellest, et pane 66kw aju tagasi. 81kw aju ei ole mõeldud 66kw mootoril töötama.

Kselleke97
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
Asukoht:

Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine

Lugemata postitus Postitas Kselleke97 »

Asi pole ilmselt selles kuna eelmisel omanikul probleeme polnud tossamisega?
Viimati muutis Kselleke97, 18 Okt 2016, 07:45, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”