Eelsüüte küünlad

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

max1979
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
Asukoht: Tallinn

Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas max1979 »

Tere
Sooviks abi ja nõu. Nimelt kuu tagasi sai vahetatud 1,9TDI 74kw 2004a passatil ära nii kütuse filter kui ka eelsüüte küünlad. kuid nüüd peale seda olen hakanud viimastel päevadel tähele panema et kui hommikul auto käima panen siis näitab kütuse kuluks kohapeal 1,4l ja hakkab mõne ajapärast allapoole tiksuma kuni 0,7-0,8l enne küünalde vahetust nagu näitas kohe külma mootoriga 0,9l-0,8l Täna fooritaga seistes käisid aegajalt läbi kohati sellised nõksatused (lonkamised) samas mõneajapärast kadusid jälle ära. Pikk peaks olema eelsüüteküünalde tule põlemis aeg tänase ilmaga -1 - -2 kraadi, minul põleb ta ca 3-4 sek mis tundub suhteliselt pikk:(
Ettetänades asjlike vastuste ja abi eest
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas 2.5vw »

arvan et sa enne lihtsalt ei pannud tähele et ta sul käivitamisel ajal rohkem kütet võttis (1.4 l H) ma arvan et see täiesti normaalne näit.ja 3-4 seci ontäiesti piisav aeg ka nende põlemisex.selle jõnksutamise süüx võid äki ajada kehva kütusefiltri paigaldamise.
http://tibbudmed.ru/ecfda

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas 2.5vw »

Ise küsix weel omakorda, et kui eelsoendus küünalde põlemis aega väga pixax venib, kas siit võivad küünlad õhtal olla ??
http://tibbudmed.ru/ecfda

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas Urmet »

Kusjuures see kütusekulu tõus võib olla sellest, et küünald on väga suur voolutarbija ning generaator pingutab kõigest väest, et laadida.
Küünla korrasolekut küll paraku põlemise aeg ei näita minuteada. Minu autol ka kui ilmad väga külmad siis natuke pikemalt põlevad. Kontrollida saaad ikka testriga.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

see, kui sul põleb see tuli seal 3-4 sc ja siis ära kustub, ei täh et küünlad oleks järelt ära lükatud, lähevad järelt ära alles siis kui oled kuulnud mingit klõpsu vms....st et alles nüüd on relee küünaldele vooluahela katkestanud. kuid ka see pole veel kõik, siis lükatakse küünlad jälle mingiks ajaks järgi...ei oska küll hetklel täpselt öelda kui kauaks (minu omale näitad autodata 15 kuni 20 sec võivad järgi olla) ja selleks et nüüd käivitamise algstaadiumis aidata küttel paremini süttida, kuid kui paned gaasi ja pöörded tõusevad nii umbes 2500 rpm ini, lükatakse jälle nad järelt ära, kui lased pikemalt kohapeal tiksuda eks siis tehakse paar intervalli, igatahes kui pmt kohe sõitma hakata, ja rohkem gaasi anda, siis on kuulda seda eelsüüteküünalde relee klõpsu kui nad tagant ära lükatakse.

aga jah, ikka testriga, või kui sul on 11V(12V) peal tüütavad küünlad siis mina kontrollisin nii et võtsin maha ja andsin aku pealt otse voolu, ei lasknud muidugi üle 5 seci põleda, selle ajaga läksid minul kõik ilusasti nii nagu peab hõõguma ja seega olid korras.
see miks sul kulu tõusnud, ei oska niiviisi öelda, vb tõesti filtri vahetud seda mõjutanud kui just peale seda juhtus.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Kontrolli ära kas ikka kõikide küünalde piibud on ilusti peal!
On olnud juhuseid kus neid ei lukata lõpuni!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kui korra põlema läheb siis vast peaks ju järgi ikkagi tulema. Nende tööd juhib küll relee, aga käsk peaks kuskilt mujalt ju tulema. Infot saadakse ühest temp andurist, 1Z mootoril oli see vist käigukasti poolsel küljel, kus sellel ei tea. Kui see pistik lahti tõmmata, siis peaks maksimumaja hoidma, äkki oli mingi 15 sekundi kanti. Ma arvan et pigem paneb see andur sul segast, näitab mootorit liiga soojaks. Usun et see andur on erinev kelladele infot andvast, võimalik et diagnostikakaabliga saaks seda ka lugeda, aga pead ei anna.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas dellu »

Võid proovida suvalisel hetkel lahti ühendada, iga kell peaks jääma eelsüüte tuli nii 10-15 sekundit põlema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas rako »

Chuulo kirjutas:Leidsin õige pistiku ülesse. Tuli põleb tõesti 10-15 seki, kuid relee klõpsu teeb ikkagi umbes 1-2 sekundi pärast. Kui relee on klõpsu ära teinud, siis lööb eelsüüteküünlad välja? Tahan proovida homme hommikul uuesti, et pistik oleks lahti. Pikk käivitus on ainult täiesti külma mootoriga. Ise juba arvan, et asi võib olla starteris. (Ühes teemas oli sama probleem)

EDIT: Tänu selle pistiku lahti ja kinnivõtmisega on nüüd nii et eelsüütetuli vilgub ja enam ära ei kustugi.... :) Nüüd pole muud kui kaabel taha aind? ..tore
Tegelikult ma arvan, et suure tõenäosusega on sul see relee omadega õhtal.
Variant on see, et võtad otse küünla pealt väikese pirni keerad külma mootoriga süüte ning vaatad kaua pirn põleb ja mis ajal kustub eelsüüte tuli.

Küünalde kontrolliga aku pealt tuleks jälgida kas küünal läheb lõpuni punaseks ( mitte algus jne ) ja kas kõik küünlad lähevad sama kiiresti.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

romeoD

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Leidsin sellise huvitava teema, kuna endal oli ka probleeme käivitamisega. Minul oli yks eelsyytekyynl läbi. Testriga mõõtsin kyynalde takistust. Kui inglise keel võõras pole, siis uuri, seal päris hästi seda eelsyytekyynalde värki kirjeldatud piltidega.

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... w+plug+101

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas rako »

minuteada ikka päris 0 ta olema ei peaks. Miski takistus ( oleneb siiski ka natuke küünla margist ) peab olema.
Panustaks siiski relee peale.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

romeoD

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas romeoD »

rako kirjutas:minuteada ikka päris 0 ta olema ei peaks. Miski takistus ( oleneb siiski ka natuke küünla margist ) peab olema.
Panustaks siiski relee peale.
Takistust tuleb mõõta kõige väiksemas astmes, mingi 200 Ohmi on minu aparaadil. Näitas kolmel 1,2 ja yhel eimidagi. Kui null, siis mõõdeti ehk 200 kOhm alas, oleks kyynal läbi, ei näitaks midagi.


Minu 1,9 81kW passib valgas ja see nädalavahetus erilist liikumissoovi pole. Räägi kasutajaga "audivana", ta elvas, sama passat, sama mootor. Kindlasti on ta nõus ennast liigutama:P

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ei hakanud uut teemat tegema...sai siis täna ka multimeetriga eelsüütekad üle vaadata, et mis takistust näitavad. Pmt ennem mõõtmist (200ohm sklaalal) mõõtsin ära multimeetri enda juhtmete takistuse(sain tulemuseks 1.2)...küünlaid mõõtes olid kõik küünlad 2,2-2,1 ohm...seega minu loogika ütleb et küünalde enda takistus ~1-0,9 ohm? Testri enda takistus peaks olema vahemikus 0-0,3? Mainin veel ära et juhtmed pole originaalid sest originaalis olevatest üks läksid katki ja sai mingi aeg uued osta...v siiski mingi kala nende juhtmetega? Kuid mida arvate minu loogikast küünalde tulemusest ja kui minu tulemus umbes sinna kanti, siis peaks olema suht norm piires? Küünlad sai ise füüsiliselt eelmine nädal maha kistud ja otse akult vool peale(vana aku mille klemmipinge oli tol hetkel 11,8V)...8 sec jooksul pmt hõõgusid kõik täies ulatuses ja hakkasid hõõguma sama kiirusega....eelsüüte küünalde piipudest annab kõigist küünaldele 12.4V mis peaks olema OK. Uute küünalde takistus vist 0.6 ohm kandis?

Lihtsalt sportlik huvi multimeetriga ümber käimiseks. Mis foorumi elektrikud kostavad?
Viimati muutis copilot, 20 Jaan 2013, 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas R36 »

Eelsüüte küünalde takistus u. 0.7 ohmi.

Kellele ampertangid võõrad pole võivad ka nendega küünalde tarvet mõõta, peaksid samad olema. Tarbe mõõtmine aitab diagnoosida ka kehvasid ühendusi piibu ja küünla vahel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas audivana »

Erinevatel autodel erinevad takistused. Ühel mu nissani räbalal näitasid 1,4 lausa.
Nii et alati pole see näit alla ühe. Kui küünal läbi, siis tester hakkab sulle korralike numbreid jagama.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

audivana kirjutas:Erinevatel autodel erinevad takistused. Ühel mu nissani räbalal näitasid 1,4 lausa.
Nii et alati pole see näit alla ühe. Kui küünal läbi, siis tester hakkab sulle korralike numbreid jagama.

Niih, sai siis huvi pärast ka oma 96kw se eelsüütekaid kontrollitud...mainin ära et lausa lust on sel PD motol neid maha võtta vs 81kw vanakoolikaga. Aga siis tulemusest...kõik 4 küünalt läbi mis läbi. 3 küünalt ei näidanud testriga mingit takistust st ühendus küünlas täielikult katkenud ning üks küünal andis 136 oomi ja otse akult voolu andes ei läinud ükski isegi mitte soojaks näpuga katsudes peale 15sec järgi hoidmist. Seega olen seni käivitanud absoluutselt ilma ühegi küünlata ja kõige suurem külm olnud -5c(kävitub ka selle juures poolest pöördest ilma et saaks aru kas küünlad olemas v mitte). Kuid kuna minu jaoks on oluline, et moto peaks olema korras nagu kord ja kohus, siis tulevad uued küünlad lähipäevadel(kuigi siin Inglismaal karjuvat vajadust selleks pole, sest kogu aeg stabiilselt soe..täna näiteks +8c). Kindlasti mõjuvad aga korras küünlad mootori tervisele käivitamisel vähe madalama temp juures paremini st käivitades on kütte plahvatamine põlemiskambris ühtlasem ning nn pehmem(lisaks selle ka järelhõõgumine mootori töö hõlbustamiseks külmkäivitusel). Homme hommikul, kui moto pole sõidusoe, vaatan kas annab moto temp puhul alla +9c ka piipudesse voolu et korras küünaldest ka mingit kasu oleks kui kord külge saavad. Kes teab millal neid viimati kontrolliti v vahetati eelmise omaniku poolt.
Viimati muutis copilot, 27 Jaan 2013, 18:12, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas elias »

Ei tea kui suur vahe on uus küünal ja 3a vana küünal? soenemis aeg, ühtlus jne.? kui vana veel töötab.
2x süüdet andes käivitub ikka hulka paremini, vb on et esimese korraga ca 9 sec ei kuumene täielikult ära ehk on ära väsind vms. on keegi võrrelnud?
https://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc[/video]

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Küsiks veel ühe asja...nagu aru saan siis pakutakse ASZ motole nii 11v kui ka 12v. Kumba võtta ja mis neil vahe? Kas 11V läheb lihtsalt kiiremini hõõguma? Muidu peal on hetkel boschi 11V. Homme vaatama mitu volti piipudest tuleb...81kw AHF annab igatahes 12.4 voldi ligi. Kui tuleb ainult 11,5V siis jäävad 12v küünlad vist veidi kangeks ja ei kuumene nii kiiresti kui 11v? :roll:
Viimati muutis copilot, 27 Jaan 2013, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

to elias: 9sec esimese korraga peaks pmt korras küünal hõõguma pea täies ulatuses....seda teevad ka minu 81kw sel pillil olevad 4+aastat vanad küünlad, samuti on takistus normi piires ja seega pole mõtet välja vahetada et niisama toita kaupmeest järjekordse 40EUR iga tühjast kohast. See mitu korda andmine tapabki pikas perspektiivis need küünlad, sest aju hoiab juba ise neid järgi vaata et 15 sec kanti korraga kui mitte sutsu peale suurte külmadega(see aeg mis põleb armatuuris olev tuli+peale tule kustumist et kävituse ajal küünlad veel täies võimsuses hõõguksid)...see mitu korda süüte andmine aga kahekordistab sisuliselt selle jutti järgi hoidmise aja ja pole ime et vennad vahetavad küünlaid iga paari aasta tagant. Kui selle ajaga esimese korraga ei hakka st ainult tipp veidi v siis tipp mitte aga ülejäänud keha, siis tuleb osta uued küünlad.
Viimati muutis copilot, 27 Jaan 2013, 18:38, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Uurisin siis NGK kodulehelt, annab ASZ motole kahte erinevat olenevalt vin koodist st üks 12v ja teine 11v. Autodata annab minu 2003 aasta omale 11v. Ja rääkides takistusest, siis peaks olema NGK küünaldel takistus 0.9 oomi st täpselt sama mis mõõtsin enda 81kw sel NGK 4+ aastat vanadel küünaldel. Seega 81kw küünaldel pole mitte vähimatki viga, mis sest et ilmselt 5 aastat peal juba olnud...seda tõestas ka otse akult voolu andmine.

Nagu aru saan, siis 11v küünalde puhul peaks piipudest peale tulema 11,5V kanti ja 12v küünalde puhul 12,5v kanti? Igaksjuhuks üle kontrollima palju see 96kw annab...12,5v puhul ilmselt surevad need 11v küünlad liialt kiiresti ära. V pole seal vahet ja see küünaldel märgitud 1v vahe avaldub lihtsalt soojenemise kiiruses? Suht segane värk kui hakata asjasse süübima :lol:
Viimati muutis copilot, 27 Jaan 2013, 19:38, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Niih, nüüd olen veelgi rohkem segaduses. Aidake nüüd segadusest välja. Minu masina VIN kood WVWZZZ1JZ3W422500. 12V küünal peaks olema kuni vin koodini: 1J-2-600000. 11V peaks olema vin kood alates 1J-2-600001. Ma ei tea kas ma olen loll v mitte, aga nagu aru saan siis peaks olema minu masinal 12v küünlad???
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas Siim »

jah, loogika järgi peaks olema.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Siim kirjutas:jah, loogika järgi peaks olema.
Ka minu loogika ütleb seda. Vb sp oligi iga viimne küünal pmt täiesti maha põlenud, et 12v asemel pandud 11V v siiski see 11v küünal soojeneb kiiremini ning tulebki arvestada varasema läbi põlemisega??? Peab veel vaatama aint, mitu V piipudesse tuleb(kui 12.5 siis ikkagi 12v küünlad kõige õigemad). Kusjuures antud vin koodi järgi annab sama infi nii Beru kui ka NGK. Boschi pole viitsinud vaadata. Samas algab minu masina vin kood 1J-3- st kas see 3 tähendab siiski 11v st see pikem edasi tulev number enam ei loe?
Viimati muutis copilot, 27 Jaan 2013, 20:56, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

copilot kirjutas:
Siim kirjutas:jah, loogika järgi peaks olema.
Ka minu loogika ütleb seda. Vb sp oligi iga viimne küünal pmt täiesti maha põlenud, et 12v asemel pandud 11V v siiski see 11v küünal soojeneb kiiremini ning tulebki arvestada varasema läbi põlemisega??? Peab veel vaatama aint, mitu V piipudesse tuleb(kui 12.5 siis ikkagi 12v küünlad kõige õigemad). Kusjuures antud vin koodi järgi annab sama infi nii Beru kui ka NGK. Boschi pole viitsinud vaadata. Samas algab minu masina vin kood 1J-3- st kas see 3 tähendab siiski 11v st see pikem edasi tulev number enam ei loe?
Minu loogika järgi peaks ikka sinu masinal 11V küünlad olema, sest edasine number ei loe kui esimene number on juba suurem.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüte küünlad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Tundub vist nii. Peab vist ikka need 11v küünlad ostma.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”