Diisli käivitusprobleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Diisli käivitusprobleem
Autoks VW Sharan 1.9td 66kw 98a
Kuu-kahe tagant ilmub mingi viga välja ja siis kaob jälle ära mõneks ajaks:
Süüdet sisse keerates ei lähe eelsüüte tuli põlema ja auto käima ei lähe
Kui süüdet sisse-välja keerata mitmeid kordi, ilmub mingi aja pärast eelsüüte tuli tagasi ja auto käivitub, saab probleemivabalt jälle mingi kuu ringi sõita
Milles viga võib olla? Ehk mõni relee?
Kuu-kahe tagant ilmub mingi viga välja ja siis kaob jälle ära mõneks ajaks:
Süüdet sisse keerates ei lähe eelsüüte tuli põlema ja auto käima ei lähe
Kui süüdet sisse-välja keerata mitmeid kordi, ilmub mingi aja pärast eelsüüte tuli tagasi ja auto käivitub, saab probleemivabalt jälle mingi kuu ringi sõita
Milles viga võib olla? Ehk mõni relee?
Re: Diisli käivitusprobleem
Ülejäänud elektrilised asjad igatahes toimivad, starter jne
Kuidas süütelukupõhja muidu kontrollida?
Kuidas süütelukupõhja muidu kontrollida?
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Re: Diisli käivitusprobleem
Suru võti põhja ja keera, kui tavaliselt ei käivitu. Süütelukupõhi tasub nii v naa ära vahetada kui kahtlus on, passatile maksis 75.- ja lihtne ise vahetada.
Vanakool
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli käivitusprobleem
relee 109 pakuks välja. nagu aru sain, siis eelsüüte tuli ei ilmu aga starter motot ringi ketrab?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Diisli käivitusprobleem
Üks asi mida kannatab veel proovida:
Proovida lahti võtta pistik jahtusvedeliku lõdviku juures (kuskil seal kus mootoriblokki läheb). Selle peale peaks eelsüüde niiöelda maksimumajaga tööle jääma (20 sek - muidu valitakse pikkus vastavalt temperatuurile). Samas see andur seal jukerdab on kahtlane.
Proovida lahti võtta pistik jahtusvedeliku lõdviku juures (kuskil seal kus mootoriblokki läheb). Selle peale peaks eelsüüde niiöelda maksimumajaga tööle jääma (20 sek - muidu valitakse pikkus vastavalt temperatuurile). Samas see andur seal jukerdab on kahtlane.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Diisli käivitusprobleem
jah, nii see oncopilot kirjutas:nagu aru sain, siis eelsüüte tuli ei ilmu aga starter motot ringi ketrab?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli käivitusprobleem
etzz kirjutas:jah, nii see oncopilot kirjutas:nagu aru sain, siis eelsüüte tuli ei ilmu aga starter motot ringi ketrab?
kas siis võimalik, et süüteluku põhi läbi? siis ei tohiks ka starter toimida ega midagi. Proovi vahetada relee 109, mis annab ajule voolu. Kui aju ei saa õigesti voolu, siis ei anta peale kütet ja su masin ei saagi käima minna. Tundub tüüpilise sümptomina see, et eelsüüte tuli ei hakka põlema kui süüte sisse keerad, kui relee 109 peetis.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli käivitusprobleem
dellu kirjutas:Üks asi mida kannatab veel proovida:
Proovida lahti võtta pistik jahtusvedeliku lõdviku juures (kuskil seal kus mootoriblokki läheb). Selle peale peaks eelsüüde niiöelda maksimumajaga tööle jääma (20 sek - muidu valitakse pikkus vastavalt temperatuurile). Samas see andur seal jukerdab on kahtlane.
eelsüüte tuli hakkab amatuuris põlema(vähemalt minu boratil) ka siis kui õues 30c sooja aga seda korraks nii pariks sekundiks koos kõigi teiste tuledega süüte sisse keeramisel ja kustub samuti koos teistega. Põlema jäävad aint aku tuli ja vist ka õlirõhu oma+kässari oma kui kässar peal.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Diisli käivitusprobleem
Releed 109 ei pea ju vea ilmnemisel kohe ringi vahetama. Seal lükad kaablijupi õigete klemmide vahele testimiseks. Iseasi muidugi, et kindluse mõttes välja vahetada, kui see liiga kallis pole. Diagnostikat üldse oled proovinud teha? Äkki on logisse midagi jäänud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli käivitusprobleem
Selle testimiseks peaks mingi moodus kindlasti olema a la testriga vms...kahjuks ei ole elektrik. snakey oskaks ehk öelda seda. Ei tea kas bensukatel see relee 109 sama mis disladel? ise kiskusin ühelt 1,6 77kw bensukalt sellise numbriga relee maha...ei tea kas sama
Leidsin siis väikse lõigu sellest relee läbi oleku sümptomitest. Kaks juba nimetasin ära, ehk mootor käiab käiab aga ei käivitu+eelsüüte tuli ei hakka põlema kui süüte sisse keerad. Loodetavasti saab teema algataja inglise keelest aru?
What is the failure mode?
When this relay quits working the engine computer doesn't get power. If the engine computer isn't powered the engine will not run. The engine will simply crank and crank and crank. If the relay fails while the engine is running the engine will shut off just like you had turned off the key. When the key is turned the glow plug light will not come on and go out: The glow plug light coming on is the ECU's indication that it is powered up and working properly. If the connection only breaks for a moment you will feel the engine cut out, and see the glow plug light come on for a moment because the engine computer was just rebooted.
link kah juurde sellest releest...seal rohkem juttu sellest.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=199038
Selle teema 2.postitajal oli sama jama nagu sul, et korra kuus v nii auto ei käivitunud, hiljem juba tihedamini. Selle relee vahetus oli aidanud.
Aga loe ise.
Ja saksa autos maksab see 227,12 EEK, laoseisu näitabhetkel 1tk. nii et ei ole kallis.
Ehk on abi eks anna siis teada mis viga oli.
Leidsin siis väikse lõigu sellest relee läbi oleku sümptomitest. Kaks juba nimetasin ära, ehk mootor käiab käiab aga ei käivitu+eelsüüte tuli ei hakka põlema kui süüte sisse keerad. Loodetavasti saab teema algataja inglise keelest aru?
What is the failure mode?
When this relay quits working the engine computer doesn't get power. If the engine computer isn't powered the engine will not run. The engine will simply crank and crank and crank. If the relay fails while the engine is running the engine will shut off just like you had turned off the key. When the key is turned the glow plug light will not come on and go out: The glow plug light coming on is the ECU's indication that it is powered up and working properly. If the connection only breaks for a moment you will feel the engine cut out, and see the glow plug light come on for a moment because the engine computer was just rebooted.
link kah juurde sellest releest...seal rohkem juttu sellest.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=199038
Selle teema 2.postitajal oli sama jama nagu sul, et korra kuus v nii auto ei käivitunud, hiljem juba tihedamini. Selle relee vahetus oli aidanud.
Aga loe ise.
Ja saksa autos maksab see 227,12 EEK, laoseisu näitabhetkel 1tk. nii et ei ole kallis.
Ehk on abi eks anna siis teada mis viga oli.
Viimati muutis copilot, 04 Okt 2010, 13:18, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Diisli käivitusprobleem
Tundub, et ongi relee viga
Kuna eelsüüte tuld pole paar päeva välja ilmunud, võtsin siis relee küljest ja läksin poodi
Kahjuks lähedal asuvast poest seda ei saanud ja kell oli nii palju, et mujale ka ei jõudnud
Siis huvi pärast, peale poes käiku, sai relee tagasi pandud ja auto läks käima
Homme siis uue relee järgi
Kuna eelsüüte tuld pole paar päeva välja ilmunud, võtsin siis relee küljest ja läksin poodi
Kahjuks lähedal asuvast poest seda ei saanud ja kell oli nii palju, et mujale ka ei jõudnud
Siis huvi pärast, peale poes käiku, sai relee tagasi pandud ja auto läks käima
Homme siis uue relee järgi
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Diisli käivitusprobleem
Mis puutub sellesse, kas bensukal sama, siis isegi disladel tundub erinev. Sharanil näitab teistest autodest erinevat (klemmide asetsus on teine, 109 on sellegipoolest mõlemal nrks) 1Z/AZU mootoril. Iseenesest saab seda releed tavalisega ka asendada, aga siis jääks see relee pesast välja ja vastavatesse aukudesse tuleks kaablid torgata (millele otsad teha). Tavaline relee koos pesaga saaks minu käest 60.-
Seda releed saab lihtsalt kontrolida:
Ehk siis 30 positiivne (+) ja 85 negatiivne (-) peale ja siis peaks klõps käima. võid vaadata mis ta peale seda teeb. Näiteks liigutades äkki käib uus klõps ja laseb lahti. Ehk siis peale pinge peale andmist peaks 87-le ka + peale tulema (kui on muidugi millegiga kontrollida). Kasvõi mingi pirniga või miskit sellist.
Seda releed saab lihtsalt kontrolida:
Ehk siis 30 positiivne (+) ja 85 negatiivne (-) peale ja siis peaks klõps käima. võid vaadata mis ta peale seda teeb. Näiteks liigutades äkki käib uus klõps ja laseb lahti. Ehk siis peale pinge peale andmist peaks 87-le ka + peale tulema (kui on muidugi millegiga kontrollida). Kasvõi mingi pirniga või miskit sellist.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Okt 2010, 15:42
- Auto: Vw Passat Highline 1.9Tdi 96kw 2004 a.
- Asukoht:
Re: Diisli käivitusprobleem
Tervis, mul on ka väike probleem käivitusega. Nimelt eelsüüteküünlaid ei võta taha. Alguses läks väikse käiamise peale käima enam ei lähe nyyd ka...ja nyyd olen ommikuti lihtsalt aku pealt 12 V eelsüüteküünaldele lasknud 5 s ja läheb paugust käima...Ei tea kas on relee viga v midagi, ja seda 109 releed mul ei ole mul on 104, äkki on sama relee ?..Autoks on siis vw vent 1.9 td 55kw 94 a, äkki keegi oskab näpunäiteid anda?
Re: Diisli käivitusprobleem
Mul oli diisliga sama probleem. Tõmbasin otse akupealt juhtme klapile mis kütet peale laseb. Auto töötas. Järgmisena otsisin üles kaitsmeplokist relee mis sedaklappi juhib ja ilmnes, et üks relee jalg oli lihtsalt tinutusest lahti. Jootsin kokku ja asi korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli käivitusprobleem
vb eelsüüte küünalde relee läbi?stengros kirjutas:Tervis, mul on ka väike probleem käivitusega. Nimelt eelsüüteküünlaid ei võta taha. Alguses läks väikse käiamise peale käima enam ei lähe nyyd ka...ja nyyd olen ommikuti lihtsalt aku pealt 12 V eelsüüteküünaldele lasknud 5 s ja läheb paugust käima...Ei tea kas on relee viga v midagi, ja seda 109 releed mul ei ole mul on 104, äkki on sama relee ?..Autoks on siis vw vent 1.9 td 55kw 94 a, äkki keegi oskab näpunäiteid anda?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Diisli käivitusprobleem
Peaks olema kõige alumises reas kõige parempoolne. Numbrit kahjuks ei näinud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Okt 2010, 15:42
- Auto: Vw Passat Highline 1.9Tdi 96kw 2004 a.
- Asukoht:
Re: Diisli käivitusprobleem
oki tänks, yritan vaadata;)
OKi sai uus relee kylge pandud ja toimib, tähh kõigile;)
OKi sai uus relee kylge pandud ja toimib, tähh kõigile;)
Viimati muutis stengros, 20 Okt 2010, 12:09, muudetud 1 kord kokku.