Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Tere
Auto on VW Passat 2.0TDI 100kw, 2005 aasta, B5.5 mudel, mida toodeti 2001-2005. Auto on toodud saksast ja ostetud 2010 sügisel autoaiast. Tegu on mingi ülemineku mudeliga ja neid peaks Eestis vähe olema. Ütlen kohe ära, et ma ei ole mehhaanik ja mu jutus on vigasid, aga teadjad peaksid aru saama, milles asi on.
Autol on probleem tahmafiltriga, nimelt ei toimu tahmafiltris isepuhastus protsessi ja filter kogub tahma täis ning lülitab mootori avariirežiimi. Autol on peal uus tahmafilter, mis on sõitnud võib olla 1000km. Siiamaani on autot remonditud Tartus Aasta Autos, aga neil said mõtted otsa ja rohkem nad midagi kontrollida ei osanud.Aasta autost saadeti veel viimased andmed Saksamaale tehasesse ja praegu oodatakse sealt vastust. Auto on pmst juppideks lahti võetud ja uuesti kokku pandud, ning viga ei ole leitud. Viimase asjana kontrolliti nukkvõlli ning see oli originaal ja kõik peaks toimima. Praegu on sõiduk avariirežiimis ja "rahulikult" saab sõita, kui vaja, aga ei soovitatud.
Vahepeal peteti seal Aasta autos selle filtri andurid kuidagi ära, et sai sõita autoga normaalselt, aga see oli ajutine ja nüüd lööb jälle avariisse, ning praegu öeldi, et sellel "petmisel" ei ole enam mõtet..
Protsess peaks ise selline olema, et tahmafiltri täitudes lülitab mootor filtri puhastusrežiimi ja mootor teeb mingis tsüklis lisanduva pihustuse, et üleliigne kütus koguneks filtrisse ja seal põlema läheks, ning filtri puhtaks põletaks. Aga mingil põhjusel see protsess ei käivitu ja temperatuur filtris ei tõuse vajaliku tasemeni ning puhastust ei toimu.
Tahmafiltri läbi põletamine ei aita ja seest tühjaks löömine samuti mitte, sest neid andureid ei pidavat saama ära nii ära petta, et auto korralikult töötaks, kuigi vahepeal seda kuidagi tehti Aasta autos ajutiselt.
On kuulda olnud, et on mingi variant auto ümber programmeerida või andurid ära petta nii, et saab tahmaka vahelt ära võtta..
Võib olla oskab siinne seltskond lahendusi pakkuda, või teab keegi mõnda "teravamat pliiatsit", kes oskab aidata. Võib pakkuda ka remonditöökodasid, kust abi otsida?
Jään siis vastuseid ootama
Risto
Auto on VW Passat 2.0TDI 100kw, 2005 aasta, B5.5 mudel, mida toodeti 2001-2005. Auto on toodud saksast ja ostetud 2010 sügisel autoaiast. Tegu on mingi ülemineku mudeliga ja neid peaks Eestis vähe olema. Ütlen kohe ära, et ma ei ole mehhaanik ja mu jutus on vigasid, aga teadjad peaksid aru saama, milles asi on.
Autol on probleem tahmafiltriga, nimelt ei toimu tahmafiltris isepuhastus protsessi ja filter kogub tahma täis ning lülitab mootori avariirežiimi. Autol on peal uus tahmafilter, mis on sõitnud võib olla 1000km. Siiamaani on autot remonditud Tartus Aasta Autos, aga neil said mõtted otsa ja rohkem nad midagi kontrollida ei osanud.Aasta autost saadeti veel viimased andmed Saksamaale tehasesse ja praegu oodatakse sealt vastust. Auto on pmst juppideks lahti võetud ja uuesti kokku pandud, ning viga ei ole leitud. Viimase asjana kontrolliti nukkvõlli ning see oli originaal ja kõik peaks toimima. Praegu on sõiduk avariirežiimis ja "rahulikult" saab sõita, kui vaja, aga ei soovitatud.
Vahepeal peteti seal Aasta autos selle filtri andurid kuidagi ära, et sai sõita autoga normaalselt, aga see oli ajutine ja nüüd lööb jälle avariisse, ning praegu öeldi, et sellel "petmisel" ei ole enam mõtet..
Protsess peaks ise selline olema, et tahmafiltri täitudes lülitab mootor filtri puhastusrežiimi ja mootor teeb mingis tsüklis lisanduva pihustuse, et üleliigne kütus koguneks filtrisse ja seal põlema läheks, ning filtri puhtaks põletaks. Aga mingil põhjusel see protsess ei käivitu ja temperatuur filtris ei tõuse vajaliku tasemeni ning puhastust ei toimu.
Tahmafiltri läbi põletamine ei aita ja seest tühjaks löömine samuti mitte, sest neid andureid ei pidavat saama ära nii ära petta, et auto korralikult töötaks, kuigi vahepeal seda kuidagi tehti Aasta autos ajutiselt.
On kuulda olnud, et on mingi variant auto ümber programmeerida või andurid ära petta nii, et saab tahmaka vahelt ära võtta..
Võib olla oskab siinne seltskond lahendusi pakkuda, või teab keegi mõnda "teravamat pliiatsit", kes oskab aidata. Võib pakkuda ka remonditöökodasid, kust abi otsida?
Jään siis vastuseid ootama
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Audi klubist otsi, seal lausa tel nr antud, et isik saab selle välja progeda, äkki saab VW ka seda nii teha...
Viimati muutis onusnooker, 25 Mär 2011, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Olin oma Audiga sama dilemma ees ja peaaegu sai ka see filter ära petetud, kuid sel hetkel ei olnud see 3.0 mootori puhul nii lihtne. 2.0 diisli puhul on juba lisaks olemas ka asendustorud, mis lähevad ilusti filtri asemele.
Minu probleem algas sellest, et viskas tahmafiltri tule põlema, seejärel põletasime teda manuaalselt. Jama oli selles, et tal on seal 2 andurit. Üks enne kat-i ja teine kat-i ning dpf ( tahmafilter) vahel. Ja kui kaabliga manuaalselt põletama hakkasime, siis hüplesid teise anduri näidud. Saime ta peaaegu puhtaks, kuid paistab et mitte täitsa kuna mingi aja pärast tuli taaskord põles ja lisaks hakkas vilkuma ka eelsüüdeküünalde tuli. See aga tõi kaasa ka jõukao kuna lükkas süsteemi avariirežiimi. Suutsime veel korra põletada teda vigase anduriga, kuid tuli siiski armatuuris ära ei kustunud ( dpf tuli), eelsüüteküünalde tuli aga sai kustu ja jõud tuli tagasi. Ostsin uue anduri ja enne kui jõudsin ta alla panna oli taaskord eelsüüte tuli põlemas ja avariirežiim.
Vahetasime anduri ja pidime teda kusjuures 2 korda manuaalselt pärast seda põletama kuna seal on erinevad näidud, mis alanevad kui põletamise protsess algab. Seekord aga tõusid kraadid ilusti ja ka teise anduri näit ei hüpanud. DPF tuli aga kustus alles pärast seda kui üks näit langes alla 10. Asus ta vist menüüs 102 Vag-comis kui hakkad manuaalselt põletama, kuid pead ei anna. Seal siis keskmine tulp, kus numbrid vähenevad ja kui ta kukkus alla 10, siis tuli kustus. Praegu pole enam põlema läinud ja süsteem toimub automaatselt ning põletab end ise.
Võin sulle anda diagnostiku numbri, asub ta Jõhvis ja minu autol saime temaga koos selle korda. Eks ta oli ka hunnik peavalu, kuid nüüdseks on ka temal hulk rohkem infot ja teadmisi ning oskab asja korralikui pilguga üle vaadata.
Kogu seda infot on suhteliselt raske läbi foorumi kirja panna, soovitan ühendust võtta.
Number on 56655569 ning ta asub Ida-Virumaal
Edit2: Ta peaks nüüd aprilli jooksul ka Tallinna tulema
Edit: Lisaks võib sulle ehk abiks olla see lehekülg, tegutsevad Tallinnas http://www.hmkauto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu probleem algas sellest, et viskas tahmafiltri tule põlema, seejärel põletasime teda manuaalselt. Jama oli selles, et tal on seal 2 andurit. Üks enne kat-i ja teine kat-i ning dpf ( tahmafilter) vahel. Ja kui kaabliga manuaalselt põletama hakkasime, siis hüplesid teise anduri näidud. Saime ta peaaegu puhtaks, kuid paistab et mitte täitsa kuna mingi aja pärast tuli taaskord põles ja lisaks hakkas vilkuma ka eelsüüdeküünalde tuli. See aga tõi kaasa ka jõukao kuna lükkas süsteemi avariirežiimi. Suutsime veel korra põletada teda vigase anduriga, kuid tuli siiski armatuuris ära ei kustunud ( dpf tuli), eelsüüteküünalde tuli aga sai kustu ja jõud tuli tagasi. Ostsin uue anduri ja enne kui jõudsin ta alla panna oli taaskord eelsüüte tuli põlemas ja avariirežiim.
Vahetasime anduri ja pidime teda kusjuures 2 korda manuaalselt pärast seda põletama kuna seal on erinevad näidud, mis alanevad kui põletamise protsess algab. Seekord aga tõusid kraadid ilusti ja ka teise anduri näit ei hüpanud. DPF tuli aga kustus alles pärast seda kui üks näit langes alla 10. Asus ta vist menüüs 102 Vag-comis kui hakkad manuaalselt põletama, kuid pead ei anna. Seal siis keskmine tulp, kus numbrid vähenevad ja kui ta kukkus alla 10, siis tuli kustus. Praegu pole enam põlema läinud ja süsteem toimub automaatselt ning põletab end ise.
Võin sulle anda diagnostiku numbri, asub ta Jõhvis ja minu autol saime temaga koos selle korda. Eks ta oli ka hunnik peavalu, kuid nüüdseks on ka temal hulk rohkem infot ja teadmisi ning oskab asja korralikui pilguga üle vaadata.
Kogu seda infot on suhteliselt raske läbi foorumi kirja panna, soovitan ühendust võtta.
Number on 56655569 ning ta asub Ida-Virumaal
Edit2: Ta peaks nüüd aprilli jooksul ka Tallinna tulema
Edit: Lisaks võib sulle ehk abiks olla see lehekülg, tegutsevad Tallinnas http://www.hmkauto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis corbe, 25 Mär 2011, 09:23, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 116 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Pole küll otseselt teemasse, aga see kuramuse DPF on järiekordne roheliste innovatsioon mille katsejäneseks on klient. Huvitav oleks mingit statistikat näha selle kohta kui paljudel DPF-iga autodel probleeme tekib peale tehasest välja veeremist.
Kas VAG DPF toimib sama moodi nagu BMW-l, et kui kütuse tuli põleb siis põletamist ei toimu? Nii seal Euroopas need DPF-id peeti keeratakse, töristatakse aurude peal ringi ja filter aina ummistub.
Kas VAG DPF toimib sama moodi nagu BMW-l, et kui kütuse tuli põleb siis põletamist ei toimu? Nii seal Euroopas need DPF-id peeti keeratakse, töristatakse aurude peal ringi ja filter aina ummistub.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Kusjuures ma lugesin välismaa foorumitest, et see filtri teema on kõigile paras peavalu ja kui ta end korralikult ise puhastada ei saa, siis mingi aeg tulevikus nõuab ta tahes tahtmata väljaminekut ning see ~ 1200.- € ei ole just lihtne hind sellise asja jaoks. Sellisel juhul ma lähen kindlasti eemaldamise teed ( vahepeal oli juba aju maas ja peaaegu sai ringi kirjutatud, õnneks aitas seekord anduri vahetus)tobimarg kirjutas:Pole küll otseselt teemasse, aga see kuramuse DPF on järiekordne roheliste innovatsioon mille katsejäneseks on klient. Huvitav oleks mingit statistikat näha selle kohta kui paljudel DPF-iga autodel probleeme tekib peale tehasest välja veeremist.
Kas VAG DPF toimib sama moodi nagu BMW-l, et kui kütuse tuli põleb siis põletamist ei toimu? Nii seal Euroopas need DPF-id peeti keeratakse, töristatakse aurude peal ringi ja filter aina ummistub.
Kui kütusetuli põleb, siis nt Audil põletamist ei toimu ja arvatavasti sama teema ka Volkswagenil.
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Tänud kõigile, kes vastasid ja kirjutasid!
Tundub, et sattusin õigesse kohta ja saan ka abi teie antud kontaktide poolt!
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], paneb ikka imestama, kuidas volksu esindus Aasta Auto ei ole sellest mitte halligi kuulnud.. Tänase päeva seisuga on selle probleemiga sinna jäetud suurusjärgus 2k eurot ja tüübid andsid tagasi avarii reziimis auto ning ütlesid, et nemad ei oska rohkem midagi teha. Samuti ütlesid, et ega ei oska kuskile meid suunata ka selle autoga ja peab ootama, millal tehasest vastused tulevad, aga sealt ei pruugi ka midagi tulla. (:
Aga igaksjuhuks veel ei hõiska siin midagi, vaatame siis, kas need poisid saavad hakkama.
Hoian teid siis probleemi lahendamisega kursis!
Tundub, et sattusin õigesse kohta ja saan ka abi teie antud kontaktide poolt!
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], paneb ikka imestama, kuidas volksu esindus Aasta Auto ei ole sellest mitte halligi kuulnud.. Tänase päeva seisuga on selle probleemiga sinna jäetud suurusjärgus 2k eurot ja tüübid andsid tagasi avarii reziimis auto ning ütlesid, et nemad ei oska rohkem midagi teha. Samuti ütlesid, et ega ei oska kuskile meid suunata ka selle autoga ja peab ootama, millal tehasest vastused tulevad, aga sealt ei pruugi ka midagi tulla. (:
Aga igaksjuhuks veel ei hõiska siin midagi, vaatame siis, kas need poisid saavad hakkama.
Hoian teid siis probleemi lahendamisega kursis!
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Kui HKM Auto teed lähed, siis eks anna teada kuidas filtri eemaldamine üldisele kütusekulule ja ka minekule mõjus. Olen lugenud, et pärast eemaldamist väheneb kütusekulu ja auto peaks tänu vabamale hingamisele ka vähe erksam olema ( mis on ka loogiline kui süveneda ).
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Kui probleem lahendamata tuleks ehk need "kilod" tagasi nõuda sealt kuhu need jätsid...
Viimati muutis onusnooker, 25 Mär 2011, 20:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
onusnooker kirjutas:Kui probleem lahendamata tuleks ehk need "kilod" tagasi nõuda sealt kuhu need jätsid...
Õige jutt, et nagu naljakas....taod üle 30 kilo EEK u kuskile esindusse ja siis antakse masin tagasi ja ütlevad et neil mõistus munadega triiki....uskumatu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Esinduses pandigi uus filer. Aga sellest polnud lõppkokkuvõttes kasu. See on jah üsna probleemne auto, kuna see mingi ülemineku variant (B5 kerega ja B6 mootoriga) ning seda tüüpi probleemi pole varem esinenud. Tavaliselt on aidanud tahmafiltri vahetus.
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Jep, esinduses pandi uus tahmafilter, mis maksis seal midagi 16k. Ülejäänu moodustus erinevatest töödest ja uuringutest seal auto kallal.. Mootorit lapiti mitu korda lahti ja kokku aga viga praeguseni leitud ei ole.. Esindusest öeldigi lihtsalt, et mingil põhjusel see puhastusprotsess filtris ei käivitu ja nad ei tea miks..
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Helista kontaktile, mis andsin ta on hetkel Tallinnas. Kui uus filter ja põletusprotsess ei aktiveeru, siis ehk saab kaabliga ta niivõrd puhtaks, et edaspidi hakkab ise end puhastama.
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Auto vurab ringi Lõuna-Eesti teedel ja niisama Tallinnasse sõitma ei hakka. Aga vaevalt see kaabliga puhastamine aitab, sest ma olen üsna kindel, et seda on esinduses korduvalt proovitud..
Tehasest tuli esindusse ka uut infot ja praegu lähevad mingid andurid vahetusse. Kui need probleemi ei lahenda, siis midagi juurde maksma ei pea. (Y)
Tehasest tuli esindusse ka uut infot ja praegu lähevad mingid andurid vahetusse. Kui need probleemi ei lahenda, siis midagi juurde maksma ei pea. (Y)
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Seal peaks 2 andurit olema ja kui nüüd nende vahetusest kasu on, siis andke andeks aga need esinduse töölised ei tea sellest filtrist ega puhastamisest ööd ega mütsi. Või on nad lihtsalt laisad ega viitsi uurida, lihtsam kliendi käest raha küsida. Ma olin ka vahepeal juba napilt valmis raha koguma et uus filter osta, kuid nagu mainisin siis pärast anduri vahetust ja pidevalt kaabliga uurides kuidas auto käitub ja mis näidud alanevad sai selle küsimuse ka korda.
Esialgu ei saanud pärast mitmeid katseid ka uue anduriga neid tulesid kustu, kuid lõppude lõpuks kõik hea lõpp hea.
Ja avariirežiimis sõites on varsti ka see uus filter umbes ning arvestama peab ka sellega, et kui temas on teatud palju gramme tahma kogunenud ja protsentuaalselt hulk vist üle 85% ( võin ka eksida), siis ei luba süsteem teda enam ka kaabliga põletada. Avariirežiimis olles ei põleta ta midagi ja tahma vaid koguneb juurde.
Aga igatahes edu sulle ja hoia meid ka kursis!
Esialgu ei saanud pärast mitmeid katseid ka uue anduriga neid tulesid kustu, kuid lõppude lõpuks kõik hea lõpp hea.
Ja avariirežiimis sõites on varsti ka see uus filter umbes ning arvestama peab ka sellega, et kui temas on teatud palju gramme tahma kogunenud ja protsentuaalselt hulk vist üle 85% ( võin ka eksida), siis ei luba süsteem teda enam ka kaabliga põletada. Avariirežiimis olles ei põleta ta midagi ja tahma vaid koguneb juurde.
Aga igatahes edu sulle ja hoia meid ka kursis!
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Auto käis teisipäeval Aasta Autos ja paari tunniga vahetati andurid ära ning tundub, et keeruline probleem leidis lihtsa lahenduse!!!
Arvestades probleemi varasemat kulgu, siis praegu mingit tasu ei võetud ja kästi kuu aega autoga võimalikult palju ringi sõita, et näha, kas kõik toimib - väga mõistlik samm Aasta Auto poolt
Kuu aja pärast läheb siis auto uuesti kontrolli ja eks siis selgub, kas kõik on korras. Annan siis tagasisidet, kas saime asja korda.
Tänan kõiki kaasamõtlejaid, kes leidsid aega oma arvamusi avaldada!
Arvestades probleemi varasemat kulgu, siis praegu mingit tasu ei võetud ja kästi kuu aega autoga võimalikult palju ringi sõita, et näha, kas kõik toimib - väga mõistlik samm Aasta Auto poolt
Kuu aja pärast läheb siis auto uuesti kontrolli ja eks siis selgub, kas kõik on korras. Annan siis tagasisidet, kas saime asja korda.
Tänan kõiki kaasamõtlejaid, kes leidsid aega oma arvamusi avaldada!
Viimati muutis Ristv, 06 Apr 2011, 11:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
ei tea palju need andurid maksavad, aga tundub et päris suure summaga oled ikkagi vasta pükse saanud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Audil 2 andurit, millest ühe ära vahetasin kuna oli läbi. Hinnad vastavalt 105.- € ja 110.- € . Eks vw puhul ka hind seal kuskil samas kandis ole.copilot kirjutas:ei tea palju need andurid maksavad, aga tundub et päris suure summaga oled ikkagi vasta pükse saanud.
Nagu eelnevas postis kirjutasin, siis ei ööd ega mütsi ...
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Jah, andurite hinnad umbes samad, mis kasutaja Corbe Audi puhul.. Aga noh, väga palju vast ei saanud vasta pükse, sest esinduse sõnul oli vana filtri eluiga läbi ja selle oleks pidanud nkn ära vahetama.. Aga eks seal jah, hiljem teatud probleemid olid selle uue filtri tööle saamisega, kuid nüüd peaks kõik korras olema ja tuleb rõõmsalt kevadale vastu minna
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Jääb loota, et see esinduse jutt ka tõele vastab. Olen küll skeptik jah kohati esinduste jutu peale
Viimati muutis corbe, 10 Apr 2011, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Tere.
Ehk räägin natukene protsessist. Tahmafiltris põletatakse tahma, selle tulemusel tekkib tuhk, tuha tase tõuseb mingi etteantud piirini(mis sellel autol oli märkimisväärselt kõrgem), siis filtri efektiivsus väheneb ja lõpuks muutub põletusprotsess võimatuks. Sellisel juhul tuleb filter vahetada, sellel konkreetsel autol on tehase poolt ettenähtud iga 120000km läbimisel filter vahetada ( a la nagu hammasrihm). Teised autole tehtud tööd – hüdrotõukuri kaussides olid mõrad sees ja kohe-kohe oleks tõukurid kausist läbi kulunud ( möödapääsmatu töö). Esindusepoolne soovitus oli töö käigus ka pihustite pesu ette võtta, kuna pihustite parameetrid kõikusid tugevalt ja tühikäik oli ebaühtlane. Tulemus peale remonti – tunduvalt ühtlasem tühikäik, ühtlasem pihustite töö ja parem käivitus. Remondi käigus jäi silma, et esimese silindri eelsüüteküünal on läbi. Ühtegi lisatööd ei võetud ette kindla veendumusega, et see lahendab tahmafiltri probleemi – seda arutati ka omanikuga ja otsustati remont teostada. Miks ei kontrollitud neid temperatuuriandureid? Nende andurite maksimaalne töötemperatuur on kusagil 800 c kandis ja saate ilmselt isegi aru, et sellist temperatuuri genereerida on ülimalt raske ja ülimalt tähtis on sellisel juhul teada ka reaalset temperatuuri, mida genereeritakse. Olgu ka öeldud, et kusagil 50 c suurune nihe reaalse temperatuuri ja anduri poolt edastatava temperatuuri vahel on piisav selleks, et filtris põletusprotsess häiritud saaks. Seega võin julgelt öelda, et need andurid olid esimesed varuosad, mis sellel autol „huupi“ vahetati ( ja jumalale tänu aga hetkel tundub et ka asja eest), sellest ka vastav kokkulepe, et positiivse tulemuse puudumisel puuduvad ka omanikupoolsed kulutused.
Muretut sõitu kõigile!
Martin.
PS: Lugupeetud kasutaja „corbe“, teie eelarvamused on kohati kummalised. Kas need põhinevad ka reaalsetel Esindustes läbielatud kogemustel või kuuldud linnalegendidel?
Ehk räägin natukene protsessist. Tahmafiltris põletatakse tahma, selle tulemusel tekkib tuhk, tuha tase tõuseb mingi etteantud piirini(mis sellel autol oli märkimisväärselt kõrgem), siis filtri efektiivsus väheneb ja lõpuks muutub põletusprotsess võimatuks. Sellisel juhul tuleb filter vahetada, sellel konkreetsel autol on tehase poolt ettenähtud iga 120000km läbimisel filter vahetada ( a la nagu hammasrihm). Teised autole tehtud tööd – hüdrotõukuri kaussides olid mõrad sees ja kohe-kohe oleks tõukurid kausist läbi kulunud ( möödapääsmatu töö). Esindusepoolne soovitus oli töö käigus ka pihustite pesu ette võtta, kuna pihustite parameetrid kõikusid tugevalt ja tühikäik oli ebaühtlane. Tulemus peale remonti – tunduvalt ühtlasem tühikäik, ühtlasem pihustite töö ja parem käivitus. Remondi käigus jäi silma, et esimese silindri eelsüüteküünal on läbi. Ühtegi lisatööd ei võetud ette kindla veendumusega, et see lahendab tahmafiltri probleemi – seda arutati ka omanikuga ja otsustati remont teostada. Miks ei kontrollitud neid temperatuuriandureid? Nende andurite maksimaalne töötemperatuur on kusagil 800 c kandis ja saate ilmselt isegi aru, et sellist temperatuuri genereerida on ülimalt raske ja ülimalt tähtis on sellisel juhul teada ka reaalset temperatuuri, mida genereeritakse. Olgu ka öeldud, et kusagil 50 c suurune nihe reaalse temperatuuri ja anduri poolt edastatava temperatuuri vahel on piisav selleks, et filtris põletusprotsess häiritud saaks. Seega võin julgelt öelda, et need andurid olid esimesed varuosad, mis sellel autol „huupi“ vahetati ( ja jumalale tänu aga hetkel tundub et ka asja eest), sellest ka vastav kokkulepe, et positiivse tulemuse puudumisel puuduvad ka omanikupoolsed kulutused.
Muretut sõitu kõigile!
Martin.
PS: Lugupeetud kasutaja „corbe“, teie eelarvamused on kohati kummalised. Kas need põhinevad ka reaalsetel Esindustes läbielatud kogemustel või kuuldud linnalegendidel?
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Tänan tähelepanu eest.
Esinduse koha pealt skeptiline suhtumine on aga tekkinud tänu mõningale isiklikule kogemusele.
Mainin ära, et kogu mu jutt anduri näitude, manuaalse põletamise protsessi ja anduri vahetuse kohta on mu mällu talletunud kõrvalvaataja rollis kuna seda sai tehtud korduvalt. Ehk siis praktika ja reaalse elu kaudu saadud kogemused.
Edaspidine vaidlus on siinkohal minuga mõttetu ma usun kuna kogu suure töö tegi siiski ära diagnostik, kelle töö ja vaev kandsid vilja.
Lõpuks valib ju iga auto omanik ise kuhu oma masina remonti viib ja tema otsusel teostatakse ka vastavad tööd. Tänud täpsustamast kogu protsessi, sest nagu näha on seal lisaks filtrile vaeva nähtud ka muu kallal ning lõppkokkuvõttes on suur töö ära tehtud. Loodetavasti ei tule enam need probleemid auto omanikku kimbutama
Nael kummi ja katus lömmi kõigile!
Over and out.
Anduri korrasolekut näitab ka VAG-COM ja selle abil saime jälile minu auto puhul vigasele andurile ( nagu mainitud, siis teise anduri näit ei olnud stabiilne ja kõikus suhteliselt suurte kraadide raames ). Anduri temperatuuri genereerimine on võimalik kuna manuaalne põletusprotsess ei alga enne kui on sobivad kraadid kätte saadud. Seda sai katsetatud korduvalt ning protsess ei alga enne kui tema jaoks on sobivad tingimused täidetud. Põletuse hetkel ja eelselt hoiab süsteem ise pöördeid 1600 rpm raames ning pärast protsessi langeb tagasi tühikäigu raames olevate rpmi juurde.veta kirjutas:Miks ei kontrollitud neid temperatuuriandureid? Nende andurite maksimaalne töötemperatuur on kusagil 800 c kandis ja saate ilmselt isegi aru, et sellist temperatuuri genereerida on ülimalt raske ja ülimalt tähtis on sellisel juhul teada ka reaalset temperatuuri, mida genereeritakse.
Eelnevale jutule tuginedes, siis tekitatakse sobivad kraadid ja seejärel algab manuaalne põletusprotsess. Protsess ei käivitu enne kui sobivad tingimused on andurini jõutavate kraadide näol olemas. Saan aru, et süsteemi näit ja reaalne näit võivad erineda, kuid igasugune progress jääb ära juhul kui anduri näidud ei püsi ega tõuse stabiilselt.veta kirjutas:Olgu ka öeldud, et kusagil 50 c suurune nihe reaalse temperatuuri ja anduri poolt edastatava temperatuuri vahel on piisav selleks, et filtris põletusprotsess häiritud saaks.
Ja kui sa mõtled nüüd filtri eemaldamise kohta käivat juttu, siis see on Eestis reaalselt täitsa teostatav nagu olen ka eelpool märkinud.veta kirjutas: Lugupeetud kasutaja „corbe“, teie eelarvamused on kohati kummalised. Kas need põhinevad ka reaalsetel Esindustes läbielatud kogemustel või kuuldud linnalegendidel?
Esinduse koha pealt skeptiline suhtumine on aga tekkinud tänu mõningale isiklikule kogemusele.
Mainin ära, et kogu mu jutt anduri näitude, manuaalse põletamise protsessi ja anduri vahetuse kohta on mu mällu talletunud kõrvalvaataja rollis kuna seda sai tehtud korduvalt. Ehk siis praktika ja reaalse elu kaudu saadud kogemused.
Edaspidine vaidlus on siinkohal minuga mõttetu ma usun kuna kogu suure töö tegi siiski ära diagnostik, kelle töö ja vaev kandsid vilja.
Lõpuks valib ju iga auto omanik ise kuhu oma masina remonti viib ja tema otsusel teostatakse ka vastavad tööd. Tänud täpsustamast kogu protsessi, sest nagu näha on seal lisaks filtrile vaeva nähtud ka muu kallal ning lõppkokkuvõttes on suur töö ära tehtud. Loodetavasti ei tule enam need probleemid auto omanikku kimbutama
Nael kummi ja katus lömmi kõigile!
Over and out.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
VAG-COM näitab siiski seda temperatuuri mida andur tarkvarale ütleb, kui ta ütleb 800c aga tegelikult on 750c või 850c, siis ilmselgelt tahmafiltri tühjaks põletamine ei toimi. Mis ma tahan ütelda, on see, et temp. anduri näitu ei saa uskuda alati - me lihtsalt ei tea kas ta ütleb õiget näitu või vigastcorbe kirjutas: Anduri korrasolekut näitab ka VAG-COM ja selle abil saime jälile minu auto puhul vigasele andurile ( nagu mainitud, siis teise anduri näit ei olnud stabiilne ja kõikus suhteliselt suurte kraadide raames ). Anduri temperatuuri genereerimine on võimalik kuna manuaalne põletusprotsess ei alga enne kui on sobivad kraadid kätte saadud. Seda sai katsetatud korduvalt ning protsess ei alga enne kui tema jaoks on sobivad tingimused täidetud. Põletuse hetkel ja eelselt hoiab süsteem ise pöördeid 1600 rpm raames ning pärast protsessi langeb tagasi tühikäigu raames olevate rpmi juurde.
Sellest lähtuvalt, oleks minu esimene samm alati temp. andurid vahetada ja alles siis edasi vaadata
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Olgu siis ka mainutud see, et jälgitud sai ka temperatuure, mida saadab andur ( selle alusel saigi ju väita, et temperatuur ei lähe piisavalt kõrgele). Kui näidud oleks "hüpelnud" oleks ju asi lahendatud olnud ( ega esinduses nüüd päris rumalad ka koos pole). Probleem oligi ( vähemalt esialgu tundub- ärme hõiska enne õhtut) selles, et mõlemad andurid näitasid madalamat (aga ühtlast)temperatuuri kui oli reaalne temperatuur väljalaske süsteemis.
Martin.
Martin.
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
No nii raisk..
Kuu aega sai autoga sõita peale andurite vahetust, vahepeal käis Aasta Autos kontrollis ja sel hetkel oli esinduse sõnul kõik korras, öeldi, et autol on kõik nii nagu peab.
Nüüd nädala lõpus kordus jälle sama muster: kõigepealt hakkas näitama displeil kõrget kütusekulu (ühtlase tempoga linnakiirusel sõites ~20 L/100), seejärel järgmisel päeval viskas ette tahmafiltri hoiatuse ja hiljem viskas jällegi auto avariireziimi, mistõttu kadus jõud ära ning mootorituli põleb ja eelsüüteküünalde spiraal vilgub.
Viimati vahetati siis autol ära tahmafiltri andurid ning peale kolme nädalat sõitmist käis esinduses kontrollis. (Vahepeal lakkas ka spidomeeter töötamast, kuid see tehti esinduses kontrolli käigus ära, seal oli mingi andur ära oksüdeerunud, kuid see ei puutunud asjasse)
Esmaspäeval siis võtame jällegi Aasta Autoga ühendust ja eks siis vaatab, mis saab..
ingli [VW Bot: "Keel korda!"] raisk, 21. sajand ja keegi ei vastuta?
Võib olla kellelgi veel ideid/mõtteid/soovitusi?
Kuu aega sai autoga sõita peale andurite vahetust, vahepeal käis Aasta Autos kontrollis ja sel hetkel oli esinduse sõnul kõik korras, öeldi, et autol on kõik nii nagu peab.
Nüüd nädala lõpus kordus jälle sama muster: kõigepealt hakkas näitama displeil kõrget kütusekulu (ühtlase tempoga linnakiirusel sõites ~20 L/100), seejärel järgmisel päeval viskas ette tahmafiltri hoiatuse ja hiljem viskas jällegi auto avariireziimi, mistõttu kadus jõud ära ning mootorituli põleb ja eelsüüteküünalde spiraal vilgub.
Viimati vahetati siis autol ära tahmafiltri andurid ning peale kolme nädalat sõitmist käis esinduses kontrollis. (Vahepeal lakkas ka spidomeeter töötamast, kuid see tehti esinduses kontrolli käigus ära, seal oli mingi andur ära oksüdeerunud, kuid see ei puutunud asjasse)
Esmaspäeval siis võtame jällegi Aasta Autoga ühendust ja eks siis vaatab, mis saab..
ingli [VW Bot: "Keel korda!"] raisk, 21. sajand ja keegi ei vastuta?
Võib olla kellelgi veel ideid/mõtteid/soovitusi?