Xadoga ravimine!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

leek kirjutas:Nii,Xadoga siis sõidetud 700km ehk siis ka viimane tuub on sees aga katse peaks siis läbi olema kuskil 2500km pealt.
Ilmselt keemilised protsessid toimuvad ,mis mootori tihedamaks teevad ja lagin on sooja mootoriga kadunud.
Kes Xado tooteid lasnamäelt ostma ei viitsi minna siis on abiks A.V.S.K männiku teel-ehk siis edasimüüja.
:lol: :lol: nu kolvigruppi see joga sul küll tihedamaks ei tee :wink: seda võid lugeda kasvõi sellest ladaklubi lehelt ja olen lugenud ka mitut välismaist teemat selle kohta. see et lagin kadunud vb sellest et katab klappide juhtimisega seotud mehaanika mingi kleepuva jamaga. ilmselt on kütte kulu kah 1L vähenenud nagu pakendil lubati(lausa 30%):lol: aint et teades kuidas TDI kütte etteannet reguleerib on see ulmeline lubadus.
Viimati muutis copilot, 13 Okt 2012, 14:05, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas marco »

Öelge mis tahate, aga ma sõitsin eile kilomeeter mööda maanteed ilma õlita. Algul arvasin, et vast mõni andur läks tuksi(õli tuli süttis), aga kui sihtpunkti jõudsin, siis avastasin, et õlirida maas. Täna valasin õli uuesti sisse ja sõitsin 70km. Ei ühtegi märki, et oleks vahepeal ilma õlita sõitnud. Mina usun, et minu mootori päästis just xado.
Viimati muutis marco, 13 Okt 2012, 19:47, muudetud 2 korda kokku.

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

ilmselt ikka tegi kolvi-grupi tihedamaks-see ju ta eesmärk ongi!
Kütusekulu on kah langenud.Vähemalt hetke seisuga saan 30l 600km sõita ja pool paaki on veel sees!

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas Wizard »

leek kirjutas:ilmselt ikka tegi kolvi-grupi tihedamaks-see ju ta eesmärk ongi!
Kütusekulu on kah langenud.Vähemalt hetke seisuga saan 30l 600km sõita ja pool paaki on veel sees!
Seieri järgi ei saa mõõta.
Br.

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Wizard kirjutas:
leek kirjutas:ilmselt ikka tegi kolvi-grupi tihedamaks-see ju ta eesmärk ongi!
Kütusekulu on kah langenud.Vähemalt hetke seisuga saan 30l 600km sõita ja pool paaki on veel sees!
Seieri järgi ei saa mõõta.
GPS-i järgi on seekord mõõdetud ja seier ei tohiks kah valetada hetkel!

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas Wizard »

mine pane paak täis ja siis tule rääkima palju kulu oli
Br.

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Wizard kirjutas:mine pane paak täis ja siis tule rääkima palju kulu oli

Paak ongi kütet täis! Mis siin ulmelist on???

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

leek kirjutas:ilmselt ikka tegi kolvi-grupi tihedamaks-see ju ta eesmärk ongi!
Kütusekulu on kah langenud.Vähemalt hetke seisuga saan 30l 600km sõita ja pool paaki on veel sees!
:lol: tundub et siinsed xado pooldajad pole ise seda ladaklubi linki lugenud ja eriti just neid teste survete kohta kus pmt muutust pole + fakt et mõõtmised selles teemas pmt pole tehtud kraadi pealt sama mootori temperatuuriga igakord kasutades ainult ühte ja sama mõõteriista...ja sa arvad v loodad et sul mõnesaja km järel on moto tihedam?lubage naerda! ja neid teemasid veel kus vennad surveid mõõtnud aga mingit tõsiselt võetavat tulemust pole saadud.
ja ehk tood ka välja palju sul see kütte kulu langenud on...see et sa viimase paagiga oled saanud sutsu rohkem sõita ei ole siinkohal mingi näitaja, mida mõjutab palju rohkem see millises liikluses oled sõitnud(vaevalt et sa oled kirja pannud kui palju oled pidanud rohkem v vähem ukerdama ummikutes, v kui palju sujuvamalt oled sõitnud jne), see milline on olnud sul sõidustiil, milline on olnud auto koormatus, see milliste ilmastiku oludega oled sattunud viimasel ajal sõitma jnejne - näiteks siis kui eestis veel elasin ja sai viljandi ja tallinna vahet käidud siis mingi vahe oli pidevalt vaja vastutuult sõita mis tähendab aga suuremat kulu.

olen kah oma 81kw boraga 4,3 kuluks saanud aga ka 6,5 ehk siis kõige rahulikum kulgemise viis vs pidevalt nn pähe andmine ja see sinu 5L/100km kohta pole mingi näitaja siinkohal. sõidustiil on see mis siinkohal kõige suuremat rolli mängib ja üsna palju.

ja see et õlisurve veidi siin v seal paraneb on sellest et tegu mingi mögaga mis igalepoole kinni kleepub ja niiviisi aitab mingit survet õlituse süsteemis tagada ja paari km järel moto kohe kotti ka ei jookse sest normaalne õli on nii vedel et jookseb kohe välja sealt kuhu see xado aga kinni jääb. ei tea mis mõte siis neil üli vedelatel täissüntidel tänapäeval on???eriti just longlife õlide puhul, võiks kah ju kasutada mingit paksemat ollust jne. ennem kui ma ei näe mingit 100% erapooletult(mitte tooja poolt kinni makstud reklaamklatset) tehtud laboratoorset katset selle kraami palju lubava mõju kohta, ei usu ma kõike sellest mitte ja eriti just kütte kulu ning moto survete paremuse poole muutumist. see et tiksumine vms väheneb v kaob on usutav, sest ka olenevalt mootori õlist endast tuleb/kaob/muutub tiks osadel masinatel märgatavalt(ka ühel tuttaval näiteks tuli 2,5 mazda bensukale mingi valvoline õliga õrn tiks sisse....pannes sisse shelli õli mida tavaliselt kasutas oli tiks kadunud)...aga et õlist tulenevat tiksumist poleks eelistan ma välja selekteerida korralik õli mis mootoris tiksumist ei põhjustaks. kui moto ongi sellise jama ehitusega v juba seisukorras kus moto vajaks tegelt remonti, siis ajutiselt vb jah mingi paksema olluse kasutamine õigustab end ära kui tiks vms närvidele käib, kuid selleks et mootor saaks ikkagi korda tuleks teha remont...ja selleks et see remont jääks kaugele kaugele kasuta määrdeid mida tootja nõuab mootorisse ja vaheta õigeaegselt ka neid koos filtritega.

Aga need PD vennad kes siin seda jama kasutavad...kui mingi aeg peaks ees olema ülemise poole remont vms siis ikka kirjutage siia kah et nüüd selline asi, mitte ärge peitke pead liiva alla kui selgub tõsiasi et päris PD jaoks see kraam mõeldud polnud arvestades et PD on niigi õli ning selle vahetuse suhtes pirtsakas st maksab kergesti kätte remondi arve näol rääkimata mingi tundmatu olluse sisse kallamisest. vanakooli traktorid on robustsed ja seal võid ilmselt ka kamazi õliga mingi aja ringi kulgeda kui tahad. aga jõudu igatahes...mina paigutan selle 70 vms eur veidi mõistlikumalt...teen kasvõi õli vahetust poole välba pealt sest ei maksa erilist midagi vajaliku normiga õli ja teeb vast motole rohkem head kui mingi tundmatu jamaga 15tkm sõita.
Viimati muutis copilot, 14 Okt 2012, 14:44, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Kasutan Castroli FST EDGE 5W-40 turbodiiselõli ja seda kogu aeg.Rahustuseks võin öelda,et Xado katse on minu jaoks korda läinud ja järgmiseks vahetan tõukurid,sääretihendid ja nukkvõlli.

mella
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11 Jaan 2012, 21:37
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas mella »

Tegin ca 5 aastat tagasi testi Xadoga T4 2,4D-ga.
Masina läbisõit oli kusagile miljoni alla, õli kulus 1L 1000km kohta.
Xadot kasutasin täpselt juhendi kohaselt. Enne seda lasin Karla-autos mõõta surved.

Tunnetuslikult hakkas mootor algul siidisemalt käima, kuid testi lõpuks kadus ka see tunne.
3000km peale testi algust uuesti surveid mõõtes (sama seadmega) muutust ei olnud. Ka ei vähenenud õlikulu.

Seega kulunud mootorit siiski korda ei tee.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

mella kirjutas:Tegin ca 5 aastat tagasi testi Xadoga T4 2,4D-ga.
Masina läbisõit oli kusagile miljoni alla, õli kulus 1L 1000km kohta.
Xadot kasutasin täpselt juhendi kohaselt. Enne seda lasin Karla-autos mõõta surved.

Tunnetuslikult hakkas mootor algul siidisemalt käima, kuid testi lõpuks kadus ka see tunne.
3000km peale testi algust uuesti surveid mõõtes (sama seadmega) muutust ei olnud. Ka ei vähenenud õlikulu.

Seega kulunud mootorit siiski korda ei tee.

:thumbup: :thumbup: ehk siis sellele tagumise otsa tunnetusele tuginedes ja väita et moto muutub tihedamaks jne jne on enese petmine. seal kus ikka mehaanika kulunud seal ta ka kulunuks jääb...kui moto peetis tuleb seda remontida mitte lasta end teleturu toodetega lohku tõmmata.see ühe kuuri 60-70EUR on juba mõne masina puhul 1/10 korraliku remondi hinnast ja kui seda tehakse sinisilmselt 3 v 4 korda v isegi rohkem, siis sutsu juurde pannes saaks juba moto korda kui räägime näiteks PD puhul ülemise poole remondist. :wink: ja sama mella tulemust kinnitavad ka mitmed teised teemad kus kuskil remondi töökojas töötavad isikud neid kompressiooni ja õli survete teste teinud ning tulemus 0 ehk siis mõtetu raha kulutamine kokkuvõttes.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Nii palju kui on inimesi,nii palju on ka arvamusi-see et Xado ei tööta on täiesti vale arusaam asjast jne.
Kui pole ise kasutanud siis ei saa ju vaielda tema mõju üle.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

Aga enamus siinsed "positiivsed" kogemused pmt ainult tagumise otsa tunnetuse järgi pandud.ok, saan aru et mingiks ajaks muutub moto hääl vaiksemaks aga seda seniks kuni õli selle jama maha peseb.kui räägime aga survet muutumisest jms tehnilistest nätajatest siis seni vähegi adekvaatsed mõõtmised näitavad et muutus olematu.hõredet motot ikka mingi pastaga ei remondi!aga ses suhtes on sul õigus et nii palju kui on inimesi on ka arvamusi...

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kui ma ei eksi, siis välja mõeldi see mögin militaaride tarvis, et vigastatud/õlita jäänud mootor veidigi kauem vastu peaks... Et soldat jõuaks sooritada kangelasteo või et jõuaks jalga lasta. Ja nii tulekski seda asja võtta - peamine et võimaldab veidi pikema maa sõita enne kokkujooksmist; ja võimalikud kaasnevad (minimaalsed?) muutused mootori seisukorras ja töös on seejuures teisejärgulised, kuid olulisemad müügiargumendid tsivilistidele.

P0l0
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 30 Sept 2012, 14:58
Telefon: 5534452
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas P0l0 »

grahv-il õigus. Tegelikult töödeldi see mögin välja sellepärast, et saaks relvast kauem lasta(metalli keemiline karastamine). Siis aga vanjad mõtlesid, et mis siis juhtub kui seda möginat mootorisse valada.
Ka mina arvan, et see xado ei tee peetis ja surveteta mootorist uut motot, kuid õli määrimisomadusi ta võib tõesti paremaks muuta. PD mootoritega vennad võiks ka teadmiseks võtta, et ka väga kvaliteetne õli kaotab paari tuhhiga juba head määrimisomadused. Ulmeliselt suured õlivahetus välbad on ikka jamps. 10K on juba piisav, et õli mootoris ringi vahetada. Kunagi kui 2,5 d bmw-d ja omegad sõitsid siis üks mootorite ehitaja rääkis, et nendel mootoritel tuleks õli ca 7 või 8 k pealt vahetada, et vältida ketti/ketirattad ei amortiseeruks. Tehas võib küll lubada 15 k ja rohkem kuid paljud ei teagi mis mootoris sünnib. Minukäes on mitmeid B ja D mootoreid lahti käinud ja olen öelnud ka kundele, et unusta tehase jutt ja hakka tihedamalt õli vahetama kui plaan veel pikkalt masinat kasutada. Turbomootoritel on õlivahetusvälp veel eriti tähtis. Turbiin põletab õli mullaks ja siis õlivõttur kinni, õlirõhk madal ja saale ringi.
Viimati muutis P0l0, 24 Okt 2012, 21:25, muudetud 1 kord kokku.

ValgeKotkas
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas ValgeKotkas »

Vahetusvälba kohta:
http://www.brianschreurs.org/neptune.sp ... obil1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eriti huvitav "top up oil" osa.

http://www.supramania.com/forums/showth ... ost1005476" onclick="window.open(this.href);return false;
Postitus nr. 4.
jne.
Viimati muutis ValgeKotkas, 24 Okt 2012, 22:45, muudetud 1 kord kokku.

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Turbiin põletab õli mullaks ja siis õlivõttur kinni, õlirõhk madal ja saale ringi.
Mis ilus muinasjutt see on?

ping
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 04 Nov 2007, 23:33
Asukoht: Tallinn-Kristiine

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas ping »

bora24 kirjutas:
Turbiin põletab õli mullaks ja siis õlivõttur kinni, õlirõhk madal ja saale ringi.
Mis ilus muinasjutt see on?
Siin on maakeeles seletatud, et kuuma turbo õlikanalis söestub saastunud õli nagu vana rasv praepannil.
Tüüpiline viga kui auto omanik on õlivahetuse pealt koonerdanud.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

ping kirjutas:
bora24 kirjutas:
Turbiin põletab õli mullaks ja siis õlivõttur kinni, õlirõhk madal ja saale ringi.
Mis ilus muinasjutt see on?
Siin on maakeeles seletatud, et kuuma turbo õlikanalis söestub saastunud õli nagu vana rasv praepannil.
Tüüpiline viga kui auto omanik on õlivahetuse pealt koonerdanud.
jutt õige...õli nn koksistub vms...ei oskagi öelda päris täpset terminit selle kohta...ja eriti hästi juhtub see siis kui oled motole kõvasti "pähe andnud" ning nüüd parkides ei lase veidi aega motol kohapeal tiksuda et turbo võtaks tuure maha ning jahtuks veidi. kohe moto seisates ei ole õli ringlust, liigsuure kuumuse tagajärjel põletatakse aga see õli võlli külge kinni ning hiljem lihtsalt kulutab see mõnuga pukse kuniks on turboga nägemist!
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Kas sa oled elus ühtegi turbot lahutanud või ajad siin niisama iba? Diisli heitgaasid on suht jahedad, kõik su jutt võib kehtida bensuka või veoka jaoks, kuid sõiduautode turbotel on muud probleemid. Esmajoones see, et turbost on õli ärajooks kehv, tihendisüteemide kvaliteet ei kannata kriitikat ehk on sinna lihtsalt rämpsu tehtud. Koks õlisse eraldub diislil siiski põlemiskambrist, mitte turbo puksist. Diisli turbol võib ka laagrisõlm rikneda, kuid on siiski rohkem tagajärg (näiteks turbiinid lähevad võõrkehade tõttu taskaalust välja, õlisüsteemi satuvad hoodusvällba ülelaskmise tõttu mingid tükid, näiteks õlifiltrist).
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 11:39, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Kas sa oled elus ühtegi turbot lahutanud või ajad siin niisama iba? Diisli heitgaasid on suht jahedad, kõik su jutt võib kehtida bensuka või veoka jaoks, kuid sõiduautode turbotel on muud probleemid. Esmajoones see, et turbost on õli ärajooks kehv, tihendisüteemide kvaliteet ei kannata kriitikat ehk on sinna lihtsalt rämpsu tehtud. Koks õlisse eraldub diislil siiski põlemiskambrist, mitte turbo puksist. Diisli turbol võib ka laagrisõlm rikneda, kuid on siiski rohkem tagajärg (näiteks turbiinid lähevad võõrkehade tõttu taskaalust välja, õlisüsteemi satuvad hoodusvällba ülelaskmise tõttu mingid tükid, näiteks õlifiltrist).

see sinu jaoks olev iba on turbode remondiga tegelevate inimeste jutt mitte minu enda välja mõeldud muinasjutt...jah see ei ole pea põhjuseid, kuid on üks põhjustest ning nähes tänavapildist kuidas osad oma turbodega motodega ümber käivad siis on just see üks põhjustest mis turbode eluiga lühendab.
ja jutt et diisli heitgaasid on suht jahedad näitab seda et sa ei tea TDI dest just eriti mitte midagi :wink: näiteks korralik tuuning tähendab dynos korralike testisõite ning pidevat väljalaske gaaside temperatuuri ning AFR suhte jälgimist....nn porno chippimised kus on rämedalt kütet peale keeratud seal kus seda ei tohiks teha tõstab päris kõvasti väljalaske gaaside temperatuuri nii et see muutub turbole kahjulikuks!!! jah, bensiikikatel on see kõrgem aga kui sinu jaoks on ~800c väike temperatuur siis....
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Tuunimine ja düno on need eritingimused, mida enne ei olnud. Eeldan siiski, et jutt tavamasinatest.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Tuunimine ja düno on need eritingimused, mida enne ei olnud. Eeldan siiski, et jutt tavamasinatest.

aga nn pähe andmine ja nende temperatuuride niigi piiri peale viimine just neid kõrgeid temperatuure tähendabki ja nn tehase seades diisli väljalaske gaasid saavutavad samuti vabalt see 800c v 900c ära ja nüüd mõtle ise mis juhtub turbot jahutamata selle seisma jääva õliga turbiini võlli ja pukside vahel???
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Ah, ära aja jälle kõvaks, osta infrapuna termomeeter ja mõõda kolle üle, olen mõõtnud, kuna see turbo kõvatamise jutt tekitas mul hulga küsimusi, olenevalt töristamisest on ta pärast seismajätmist 200 kuni 350 C. Turbo on jahedam, sest kompressori otsa jahutatakse õhuga pidevalt. Pärast seiskamist tõuseb ta keskosa temp kuni 200 juurde, kuid õli ei tee sel puhul teist nägugi.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 12:41, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Ah, ära aja jälle kõvaks, osta infrapuna termomeeter ja mõõda kolle üle, olen mõõtnud, kuna see turbo kõvatamise jutt tekitas mul hulga küsimusi, olenevalt töristamisest on ta pärast seismajätmist 200 kuni 350 C. Turbo on jahedam, sest kompressori otsa jahutatakse õhuga pidevalt. Pärast seiskamist tõuseb ta keskosa temp kuni 200 juurde, kuid õli ei tee sel puhul teist nägugi.

oma infarpuna termomeetriga võid mõõta vaid oma maja akende soojakadu. vastav andur tuleb paigaldada....mul endal ei ole vaja olnud midagi mõõta, aga vennad kes tegelevad tuuninguga on neid temperatuure mõõtnud nii ennem tuuningut kui ka peale tuuningut. näiteks üks vend kes mõõtnud stockis oleva GT1749VC turboga TDI ga 135km/h rahulikult 6. käik sõites 450c(loomulikult väiksema kiiruse ja pööretega see temp madalam), kuid nüüd lapates tagasi 5. käigu peale ja lapp põhja lajatades lendas temperatuur kiiresti 800c+ kanti....umbes katt, liiga hiline pritse nurk, kusevad pihustid jne jne muudavad aga selle temperatuuri kõvasti suuremaks mis lõpeb pikas perspektiivis just näiteks nn stock turbo surmaga.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”