DIY: Liivaprits
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3322
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Liivaprits
Jäi netis juhuslikult ette üks päris asjalik liivapritsi ehitamise video:
https://www.youtube.com/watch?v=RiJC9-G5C5E[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=RiJC9-G5C5E[/video]
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: DIY: Liivaprits
Tere,
Panen ka oma äsja tehtud liivapritsi siia.
Muuseas kasutan vôimalust kûsida nôu probleemi kohta.
Nimelt probleemiks liiva pealevool pûti pôhjas. Ummistub teine àra. Kasutan kondentsieraldajat, aga probleem ei kao. Liivaks 0-0.8
Liivakadu ka kuidagi suur-3kotiga sain ballooni ja v6 mootori ûle lasta?? On see normaalne vôi peaksin liiva peale voolu piirama?
Düüsideks kasutan süüteküûnlaid.
Panen ka oma äsja tehtud liivapritsi siia.
Muuseas kasutan vôimalust kûsida nôu probleemi kohta.
Nimelt probleemiks liiva pealevool pûti pôhjas. Ummistub teine àra. Kasutan kondentsieraldajat, aga probleem ei kao. Liivaks 0-0.8
Liivakadu ka kuidagi suur-3kotiga sain ballooni ja v6 mootori ûle lasta?? On see normaalne vôi peaksin liiva peale voolu piirama?
Düüsideks kasutan süüteküûnlaid.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis audivana, 17 Okt 2016, 10:09, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: Liivaprits
Ummistuse põhjus on lihtne.
Kas liiv niiske ( käega katsudes sa sellest ei saa elus aru ).
Või paaki siseneb niiske õhk ( taaskord, düüsist tulev õhk võib tunduda täitsa kuiv ).
Esimese probleemi eemaldamiseks, lao liiv kuiva põranda peale ja lase paarpäeva seista seal, aeg ajalt aja liiva laiali. Koht kus seda teed, peab olema soe ja kuiv!!!
Teise probleemi puhul aitab ikka ja jälle see sama kondendsvee eemaldi.
Vajadusel pane kasvõi neid juurde. Endal neid hetkel 2tk. 1 on kompressori küljes ja teine liivapritsi küljes.
Samas olen tähele pannud et kui liivas on mingeid muid koostisosasid, ntx kerge muld ( ise toonud liiva männikult siis mul seal seda mulda leidus ), siis koheselt on tulemuseks ka ummistus põhjas.
Ja mida veel soovitada oskan on see, et tee paagist düüsini võiks olla võimalikult otse. Sul sama süsteem, et 90 kraadi düüsiminev voolik paagi suhtes. Ise otsin taga üht otsa kus siis paagist tulev ots on kergelt nurgaall, mis vähendaks võimalust liival kusagile taha takerduda.
Liiva kulub ikka korralikult. Ja veel üks halb asi liival on see, et see laguneb järjest väiksemaks liivateraks, muutes abrasiiv omadusi ainult halvemaks. Ehk peale 3ndat korda võib põhimõteliselt liiva väljavahetada. Ehk kui taaskasutad liiva siis igakorraga hakkab seda järjest rohkem kuluma.
Mainin ka sulle ära, et liivaga tekib ime peenet silikaati, ehk kasutama peab korrektset maski. Tavaline tolmusmask ei aita....
Kas liiv niiske ( käega katsudes sa sellest ei saa elus aru ).
Või paaki siseneb niiske õhk ( taaskord, düüsist tulev õhk võib tunduda täitsa kuiv ).
Esimese probleemi eemaldamiseks, lao liiv kuiva põranda peale ja lase paarpäeva seista seal, aeg ajalt aja liiva laiali. Koht kus seda teed, peab olema soe ja kuiv!!!
Teise probleemi puhul aitab ikka ja jälle see sama kondendsvee eemaldi.
Vajadusel pane kasvõi neid juurde. Endal neid hetkel 2tk. 1 on kompressori küljes ja teine liivapritsi küljes.
Samas olen tähele pannud et kui liivas on mingeid muid koostisosasid, ntx kerge muld ( ise toonud liiva männikult siis mul seal seda mulda leidus ), siis koheselt on tulemuseks ka ummistus põhjas.
Ja mida veel soovitada oskan on see, et tee paagist düüsini võiks olla võimalikult otse. Sul sama süsteem, et 90 kraadi düüsiminev voolik paagi suhtes. Ise otsin taga üht otsa kus siis paagist tulev ots on kergelt nurgaall, mis vähendaks võimalust liival kusagile taha takerduda.
Liiva kulub ikka korralikult. Ja veel üks halb asi liival on see, et see laguneb järjest väiksemaks liivateraks, muutes abrasiiv omadusi ainult halvemaks. Ehk peale 3ndat korda võib põhimõteliselt liiva väljavahetada. Ehk kui taaskasutad liiva siis igakorraga hakkab seda järjest rohkem kuluma.
Mainin ka sulle ära, et liivaga tekib ime peenet silikaati, ehk kasutama peab korrektset maski. Tavaline tolmusmask ei aita....
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: DIY: Liivaprits
Arvan, et ummistuse põhjuseks oli läbisõelumata liiv kuna esimese kotiga, mis sai teisest poest ostetud probleemi polnud.
Tagant järgi mõeldes oleks pidanud tegema reserv toru paagi põhja(sama põhimõte nagu võrridel, tsiklitel jne paakidel),siis ei kaku niisket liiva kaasa juhul kui peaks kondents siiski paaki sattuma.
Oleks kraani külje peale teinud nagu mainisid, poleks samuti seda probleeemi.
Edasiseks tegevuseks sõelun kotis oleva liiva läbi ja kui tekib ikka ummistusi, siis muudan alumise kraani asukohta.
Tagant järgi mõeldes oleks pidanud tegema reserv toru paagi põhja(sama põhimõte nagu võrridel, tsiklitel jne paakidel),siis ei kaku niisket liiva kaasa juhul kui peaks kondents siiski paaki sattuma.
Oleks kraani külje peale teinud nagu mainisid, poleks samuti seda probleeemi.
Edasiseks tegevuseks sõelun kotis oleva liiva läbi ja kui tekib ikka ummistusi, siis muudan alumise kraani asukohta.