DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Sharani seadeid saab siit uurida
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Sharan_%287M%29" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Sharan_%287M%29" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
- Auto: vw sharan 2,8 aut
- Asukoht: Rakvere/Aseri
Tänud!HawkHill kirjutas:Sharani seadeid saab siit uurida
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Sharan_%287M%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga kas midagi ei juhtu elektroonigaga vms?? Lihtsalt mul üks tuttav räägib et midagi võib tuksi minna kas kast või aju või elektroonika jne
volkswagen, das Auto :)
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Vaevalt et midagi elektroonikaga juhtub kui kõik õigesti teha. Pigem ma arvaks, et sport mode võib natuke rohkem koormata mootori ja kasti osa aga kui need just viimase piiri peal pole siis ei tohiks olla probleemi. Mujalt foorumitest olen lugenud, kiidetakse küll minekut kui kast ümberprogrameeritud on. Enne ümberprogrameerimist tuleks igaljuhul vana kood üles kirjutada, et vajadusel saaks tehaseseadistuse taastada.
Üldiselt lisatakse tavaliselt sihukeste kodeerimis soovituste juurde ikka:
Disclaimer - Any mods you make are on your own responsibility. In my opinion, these are both highly-safe mods. But, you need to decide for yourself and take your own responsibility. Ehk siis teed kõike omal vastutusel.
Toon näiteks siin ka teemaalgataja soovituse DSP väljalülitamiseks 01V tiptronic kasti puhul:
5-Speed Automatic Transmission (01V)
From Ross-Tech Wiki
* 1 Coding
Coding
Non-DBW (Drive-by-Wire) Cars:
* 00000 = Standard (DSP active)
* 00010 = Standard (DSP inactive)
DBW (Drive-by-Wire) Cars:
* 0?xxx: Tiptronic Installation
o 0 = Tiptronic Buttons/Paddels not installed
o 1 = Tiptronic Buttons/Paddels installed
* 0x?xx: Tiptronic Strategy
o 0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill)
o 1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down)
* 0xx?x: Dynamic Shift Program (DSP)
o 0 = DSP active
o 1 = DSP inactive
* 0xxx?: Region/Powertrain
o 1 = All-Wheel-Drive (Rest of World)
o 2 = All-Wheel-Drive (North American Region)
o 3 = Front-Wheel-Drive (Rest of World)
o 4 = Front-Wheel-Drive (North American Region)
Uurisin välja, et minu Passatil 2002 (2,5TDI) on kodeering 00103 ja ilmselt peaks katsetama ka DSP väljalülimist sisestades koodi 00113.
Rohkem on juttu sellest kodeerimisest näiteks sellel lingil
http://www.passatworld.com/forums/showt" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?t=118567
Üldiselt lisatakse tavaliselt sihukeste kodeerimis soovituste juurde ikka:
Disclaimer - Any mods you make are on your own responsibility. In my opinion, these are both highly-safe mods. But, you need to decide for yourself and take your own responsibility. Ehk siis teed kõike omal vastutusel.
Toon näiteks siin ka teemaalgataja soovituse DSP väljalülitamiseks 01V tiptronic kasti puhul:
5-Speed Automatic Transmission (01V)
From Ross-Tech Wiki
* 1 Coding
Coding
Non-DBW (Drive-by-Wire) Cars:
* 00000 = Standard (DSP active)
* 00010 = Standard (DSP inactive)
DBW (Drive-by-Wire) Cars:
* 0?xxx: Tiptronic Installation
o 0 = Tiptronic Buttons/Paddels not installed
o 1 = Tiptronic Buttons/Paddels installed
* 0x?xx: Tiptronic Strategy
o 0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill)
o 1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down)
* 0xx?x: Dynamic Shift Program (DSP)
o 0 = DSP active
o 1 = DSP inactive
* 0xxx?: Region/Powertrain
o 1 = All-Wheel-Drive (Rest of World)
o 2 = All-Wheel-Drive (North American Region)
o 3 = Front-Wheel-Drive (Rest of World)
o 4 = Front-Wheel-Drive (North American Region)
Uurisin välja, et minu Passatil 2002 (2,5TDI) on kodeering 00103 ja ilmselt peaks katsetama ka DSP väljalülimist sisestades koodi 00113.
Rohkem on juttu sellest kodeerimisest näiteks sellel lingil
http://www.passatworld.com/forums/showt" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?t=118567
Viimati muutis HawkHill, 01 Dets 2012, 02:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Tere kui keegi veel neid koodide lehti teab siis oleks tänulik sellise info eest
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 15 Sept 2008, 09:57
- Auto: Touareg 2,5 128kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re:
Zero kirjutas:Saab kui kast on 4-käiguline automaat. (01N,01M näiteks)
Tiptronicud jm muutmine käib kuidagi teisiti
Mul on 99a TDI Passat ja jubedalt käib pinda, et kui vaja kiirelt kiirendada, siis jookseb kastil juhe kokku ja ta ei suuda otsustada, kas panna kõrgem või madalam käik ja tekib pikk viivitus, aga rahulikul sõidul on käiguvahetus hea.
Kas sinu lahendusest(VAG..) ka minu murele lahendust leiab???
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Muutsin enda autol ka käigukasti koodi ära, kiirendus läks paremaks aga kolmas käik läheb ikka jõnksuga sisse. Mis võiks veel teha et käigukast sujuvamaks muuta?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Täna siis programeerisin ka oma auto tiptronicul automaatkasti DSP inactive versiooni. Eks näis kuidas see ennast õigustama hakkab küttekulu ja kiirenduse suhtes...
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Eks anna teada , mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.HawkHill kirjutas:Täna siis programeerisin ka oma auto tiptronicul automaatkasti DSP inactive versiooni. Eks näis kuidas see ennast õigustama hakkab küttekulu ja kiirenduse suhtes...
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Nüüdseks siis natuke linna mööda ringi aetud selle DSP inactive asetusega. Kommentaariks võin öelda, et üldjuhul tundub, et kast laseb mootoril pöörded natuke kõrgemale joosta enne käiguvahetust ja samas on ka kiirendus sellevõrra aktiivsem. Kadunud on ka varasem väga häiriv kohatine pikem viivitus kiirendamisel. Kui turbo taha tuleb siis üldjuhul ka läheb kohe edasi, mitte ei mõtle niikui varem, et kas nüüd vahetada käik alla või üles.Nokia555 kirjutas: Eks anna teada , mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.
Praeguse seisuga ei ole küll isu seda DSP uuesti aktiveerida ja kui olen küttekulu jälginud, siis mingit väga tohutut erinevust ei tundu ka olevat.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Endal on nii vahest, et paneb mäe peal neljanda veel (Vanasti sai seal ntx kolmandaga ainult ülesse sõidetud, 4 kooles ära 2.0 mootori bensukal, et päris järsk mägi oli), ei tea kas see DSP värk või mitte. Küttekulu on hetkel siis liikunud nõks ülesse ainult?HawkHill kirjutas:Nüüdseks siis natuke linna mööda ringi aetud selle DSP inactive asetusega. Kommentaariks võin öelda, et üldjuhul tundub, et kast laseb mootoril pöörded natuke kõrgemale joosta enne käiguvahetust ja samas on ka kiirendus sellevõrra aktiivsem. Kadunud on ka varasem väga häiriv kohatine pikem viivitus kiirendamisel. Kui turbo taha tuleb siis üldjuhul ka läheb kohe edasi, mitte ei mõtle niikui varem, et kas nüüd vahetada käik alla või üles.Nokia555 kirjutas: Eks anna teada , mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.
Praeguse seisuga ei ole küll isu seda DSP uuesti aktiveerida ja kui olen küttekulu jälginud, siis mingit väga tohutut erinevust ei tundu ka olevat.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Tundub jah, et mingit suurt küttekulu vahet eriti ei ole. Ma nüüdse versiooniga juba päris harjunud ja rahul. Kui kunagi maanteel pikkade otsade sõitmist tuleb eks siis ole näha, mis see kulu näitab. Muidu inglisekeelsetest foorumitest olen lugenud, et kui ma praegu tagasi peaksin panema DSP active, et siis alles saaks aru mis jama on tegelikult DSP active.
Kui huvi lugeda veel muid kommentaare, siis siin on inglise keelset juttu sellest:
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=116118" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui huvi lugeda veel muid kommentaare, siis siin on inglise keelset juttu sellest:
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=116118" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _%2801V%29" onclick="window.open(this.href);return false;HawkHill kirjutas:Tundub jah, et mingit suurt küttekulu vahet eriti ei ole. Ma nüüdse versiooniga juba päris harjunud ja rahul. Kui kunagi maanteel pikkade otsade sõitmist tuleb eks siis ole näha, mis see kulu näitab. Muidu inglisekeelsetest foorumitest olen lugenud, et kui ma praegu tagasi peaksin panema DSP active, et siis alles saaks aru mis jama on tegelikult DSP active.
Kui huvi lugeda veel muid kommentaare, siis siin on inglise keelset juttu sellest:
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=116118" onclick="window.open(this.href);return false;
Siit ka lugemist, peaks vist sama asi olema:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=108417" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Nokia555, 25 Mär 2011, 20:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
vahetasin siis endal ka koodi ära 00113 on nüüd, oli 00103, tulemus on nagu mega, 2-3-4 käik nu vapsee ei sa mitte midagi aru, ainult pöörete häälejärgi saab aru, et käik vahetati .D, väga mega ikka.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Sama seis ka siin ikka, mingi DSP active tagasipaneku peale ei mõtlegi enam...Nokia555 kirjutas:vahetasin siis endal ka koodi ära 00113 on nüüd, oli 00103, tulemus on nagu mega, 2-3-4 käik nu vapsee ei sa mitte midagi aru, ainult pöörete häälejärgi saab aru, et käik vahetati .D, väga mega ikka.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 12:46
- Auto: vw passat b5 1.8T 1998
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
tere tere
keegi Tartus ei tahaks mu tiptronicule juhet järgi visata?oli juba aasta tagasi selline plaan,aga siis jäi kuidagi asi soikuma ja kui siin lugeda,et ikka tuntav vahe,siis prooviks ära.
keegi Tartus ei tahaks mu tiptronicule juhet järgi visata?oli juba aasta tagasi selline plaan,aga siis jäi kuidagi asi soikuma ja kui siin lugeda,et ikka tuntav vahe,siis prooviks ära.