VW Jetta vs Golf V
-
- Huviline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Jetta vs Golf V
Soov siis soetada gramm uuem auto. Rahakott ning ilumeel leidsid komprommisi Jetta ja Golf V juures, kuid mis on kummagi eelised? Milliseid mootoreid valida, millest hoiduda? Kas Golfi luukpära ja universaalil on peale suuruse ka ehituslike vahesid? Samuti on kaalukausil veel Seat Leon ja Volvo s40.
Panen nö nõudmised ka kirja.
Kuni 5500 eurot
Manuaal (soovituslik)
Bensiin (aastane läbisõit väike)
Väiksed hoolduskulud
Basic varustus (kliima,el aknad, signa, püsikas, kesklukk jne)
Igasugu kommentaarid on oodatud.
Panen nö nõudmised ka kirja.
Kuni 5500 eurot
Manuaal (soovituslik)
Bensiin (aastane läbisõit väike)
Väiksed hoolduskulud
Basic varustus (kliima,el aknad, signa, püsikas, kesklukk jne)
Igasugu kommentaarid on oodatud.
Viimati muutis MustVälk, 18 Dets 2015, 13:05, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: VW Jetta vs Golf V
Golf variant baseerub tegelikult Jetta kerel.
Ehituslikult on need kolm pea identsed, ainult välis kujustuses on erinevused
Head ja vead on neil kõigil kolmel samad, sama kehtib ka ülal pidamise kohta.
Pead lihtsalt selgeks tegema endale kas vajad vähe ruumi, natuke ruumi või rohkem ruumi.
Ehituslikult on need kolm pea identsed, ainult välis kujustuses on erinevused
Head ja vead on neil kõigil kolmel samad, sama kehtib ka ülal pidamise kohta.
Pead lihtsalt selgeks tegema endale kas vajad vähe ruumi, natuke ruumi või rohkem ruumi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Jetta vs Golf V
Minu poolne soovitus oleks võtta juba selline 2005+ millel oleks lahendatud veerenni äravool ees tiibades. Kuna mu enda jaol pole see lahendatud ja kõik roostetab koledalt. Samas kuues gen. pole välistatud ? Suht sama ju kõik, kuid vähe uuendatud
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 31 Dets 2011, 00:20
- Telefon: +37253269054
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Jetta vs Golf V
Tunduvalt soodsamad need küll. Ma ei leia küll kohe paigust postkastist arvet üles, aga mina uuendasin eelmine aasta enda mk5 kogu veerimiku ja varuosadele kulus ca 400 euri( kaasa arvatud kettad, klotsid jms). Juppideks olid enmaus lemförder ja mõni üksik jubin TRW. Amordi ring tuli sacshi tehasest. Mina küll aru ei saa, mis siin kallist on? Seda enam, et minu auto oli selleks ajaks sõitnud ca 260000 ja sinnamaani tehase juppidega.Mazz kirjutas:Kas MK4 oled välistanud täiesti ? Varuosad nende puhul ikka tunduvalt soodsamad.
Viimati muutis tsuky, 27 Veebr 2015, 19:57, muudetud 1 kord kokku.
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Jetta vs Golf V
Noo võrdleme ? Tagumised kettad + klotsid 43 euri kokku. Ees aga kettad 36 + klotsid 12.
Kasutatud pooltelg 35 euri. Sillatala 25. Fagi tagumine rattalaager 62 euri. KYB amordid katetega 90 euri.
Aga mis maksaks MK5 diisli hooratas siduriga ? Odavam kui mk4 ?
Edit: kui nüüd mõtlema hakata, siis mk5 seeria on uuem ja peaks olema paremas seisus. Eestist pole mõttet osta, kuna üldjuhul hea diil turule ei lähe ja kui lähebki siis autot remontida ei jõuta. Mina aasta jooksul 1000 euri eest juppe vahetand. Kõik eelmise omaniku tegemata jäetud hooldused.
Kasutatud pooltelg 35 euri. Sillatala 25. Fagi tagumine rattalaager 62 euri. KYB amordid katetega 90 euri.
Aga mis maksaks MK5 diisli hooratas siduriga ? Odavam kui mk4 ?
Edit: kui nüüd mõtlema hakata, siis mk5 seeria on uuem ja peaks olema paremas seisus. Eestist pole mõttet osta, kuna üldjuhul hea diil turule ei lähe ja kui lähebki siis autot remontida ei jõuta. Mina aasta jooksul 1000 euri eest juppe vahetand. Kõik eelmise omaniku tegemata jäetud hooldused.
Viimati muutis Mazz, 27 Veebr 2015, 21:02, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Jetta vs Golf V
Golf5 on ka saada erinevaid automega ja trw juppe seega hinna kujundab ostja. Hoorattas on vastavalt mootorile samasse auku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: VW Jetta vs Golf V
Mis te ostate autot remontimiseks või?
Mina olen ikka siiamaani sõitmiseks ostnud.
Mina olen ikka siiamaani sõitmiseks ostnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 31 Dets 2011, 00:20
- Telefon: +37253269054
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Jetta vs Golf V
Otsisin ja leidsin ühe kirjavahetuse
Šharniirid - 1K0 407 365 C / 1K0 407 366 C 22 € TK ja tootjaks TRW (LMI'ga ühel pulgal)
Väikesed puksid - 1K0 407 182 3,5€ TK (LM)
Suured puksid - 34762 01 / 34763 01 25 € TK(LM)
Stabika kont - 1K0 411 315 K 16 € TK
Esimesed kettad FERODO - DDF1223 62 € (2tk)
Esimesed klotsid FSL1398 FERODO SL - 24 €
Tagumised kettad DDF1224 FERODO 45 € (2TK)
Tagumised klotsid FSL1083 FERODO SL 16 € kmpl
Rooliasendi andur 70 €
Amordid 1K0 413 031 BF 170€ terve ring
Lisaks sellele vahetasin täna tagumised rattalaagrid ja vedrud. Laagrid võtsin kallimad ja need maksid ca 70 euri tükk ja vedrud ca 30 euri tükk.
Kõik hinnad sisaldavd KMi!!
Šharniirid - 1K0 407 365 C / 1K0 407 366 C 22 € TK ja tootjaks TRW (LMI'ga ühel pulgal)
Väikesed puksid - 1K0 407 182 3,5€ TK (LM)
Suured puksid - 34762 01 / 34763 01 25 € TK(LM)
Stabika kont - 1K0 411 315 K 16 € TK
Esimesed kettad FERODO - DDF1223 62 € (2tk)
Esimesed klotsid FSL1398 FERODO SL - 24 €
Tagumised kettad DDF1224 FERODO 45 € (2TK)
Tagumised klotsid FSL1083 FERODO SL 16 € kmpl
Rooliasendi andur 70 €
Amordid 1K0 413 031 BF 170€ terve ring
Lisaks sellele vahetasin täna tagumised rattalaagrid ja vedrud. Laagrid võtsin kallimad ja need maksid ca 70 euri tükk ja vedrud ca 30 euri tükk.
Kõik hinnad sisaldavd KMi!!
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 31 Dets 2011, 00:20
- Telefon: +37253269054
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Jetta vs Golf V
Seda ma kaasfoorumlasele selgeks teha proovingi, et golf 5 ei ole kohe kindlasti auto, mida kehva vastupidavuse või kallite varuosade pärast karta!
Edit: Rooli asendi anduri ostsin ma ka tegelikult ilma asjata. Vahetuse ajal tuli välja, et üks joode oli hoopis lahti!
Edit: Rooli asendi anduri ostsin ma ka tegelikult ilma asjata. Vahetuse ajal tuli välja, et üks joode oli hoopis lahti!
Viimati muutis tsuky, 27 Veebr 2015, 21:52, muudetud 1 kord kokku.