VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
zaazk
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 14 Juul 2010, 20:54
Auto: VW Passat Variant B6 R-Line 1.4 TSI EcoFuel 110kW DSG 2010 ja VW Caravelle T5.1 2.0 TDI 103kW DSG 2014
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW

Lugemata postitus Postitas zaazk » 01 Juul 2015, 08:21

Tere,

Paluks natuke siinsete foorumlaste abi seoses VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110kW (bensiin + CNG/surugaas) kogemuste jagamisel, kes on antud isendit omanud/omab või teab selle kohta rääkida. Mis on selle masina puhul suurimad ohumärgid, mida peaks jälgima? Olen kuulnud nende 1.4 TSI mootorite kohta üsna palju negatiivset, kas need jutud kolbidest ja mootori kettidest kehtivad ka selle konkreetse mootori puhul, et ala 100k ja mootor kutu? Olen ka kuulnud, et läbi lähevad gaasipaakide rõhuklapid ja seda juba ka väikese läbisõidu juures? Passat, mis hetkel huvi pakub on kindla VW esinduse ajalooga ja läbisõit 200 000km. Kas selline LS on juba liiga suur sellise masina puhul, mida tuleks karta, et hiljem otsust kahetsema ei peaks? Ja kuidas on lood selle mudeli DSG kastiga, kas kestab või ootab juba varsti ees sidurite ja kõige muu sinna juurde kuuluva vahetus?
Kui keegi oskab kommenteerida, siis oleks igasuguse info vastu tänulik.

Terv,
R.
Viimati muutis argo, 16 Sept 2015, 15:36, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Juul 2015, 08:36

Viska see sama ecofuel foorumi otsingusse (üleval nurgas), siin on päris mitmel isikul ju selliseid, pole mõtet kõike siia ringi kopima hakata. Näiteks see teema: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... it=ecofuel" onclick="window.open(this.href);return false;
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW

Lugemata postitus Postitas MartenL » 07 Juul 2015, 08:53

1) Mootorid on vastupidavad, kuna peaks olema teised rõngad/kolvid kui need mis on tavalistel 1,4l mootoritel. Ketiprobleeme ei ole mul esinenud.
2) Gaasipaakidel ja kinnitusvitsadel esineb pindmist roostet ning Rootsis on enamikul vahetatud aktsiooni käigus paagid välja. Tegemist on 1,5cm teraspaakidega, mina pindmises roostes probleemi ei näe. Minu isiklikul B7 vahetati paagid eelmises sügisel kui see oli 2 aastat vana.
3) Kapoti all on avariiklapp (mõeldud rõhu väljalaskmiseks kui auto süttib) millele tulevad mõrad peale. Mingil hetkel võib auto "vussu" välja lasta. Kui see juhtub ja on esinduses hooldatud auto võib saada uue klapi esindusest headel tingimustel. Letihind 1300€
4) Mul on esinenud gaasiventiilide elektroonikaosa korrodeerumist. Selle osa hind on 20-30€, klapp ise kallim.
5) On esinenud gaasipihustite veateateid. Kuni 2011 sügiseni (mälu järgi) toodetud autodel annab remondimanuaal ette kõikide pihustite korraga vahetuse.
6) Ühel autol vahetati poole aasta vanusena Rootsis 45000 km pealt plokikaas, teisel 50000 km pealt terve DSG kast.
7) DSG sidurid lähevad nagu soojad saiad. Letihind 1100€, hooldatud autoga saad vajadusel esinduses kompromissi.
8.) Alati on esimesed õõtsapuksid läbi ja üks tagavedru puruks. Vedrud on gaasikal tugevdatud ja uue hind on üle 100€ tk. Tavavedru pole mõtet alla panna, kuna ei kesta isegi tugevdatud.
9) Tagaluugi numbritulede ja lüliti juures korrodeerub luugi sees paiknev metallplaat ja luuk võib 3-4 aastaga läbi roostetada.


Muus osas: sõidu odavus kaalub kõik kulud üles. Mitmed probleemid on ka diisel-bensiin Passatile omased.

arno14
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Aug 2015, 15:17
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW

Lugemata postitus Postitas arno14 » 31 Aug 2015, 15:51

Kas eelistada siis manuaal käigukasti?

Vasta

Mine “Autoostu abi”