K: 165kw vs. 171kw

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 20 Aug 2016, 20:32

Tean, et tegelikult peaks vaatama hoopis 176kw-lise poole, kuid paraku pean ilmselt siiski leppima ühe versiooniga 165kw vs. 171kw.
On neil kahel mootoril mingit vahet üldse? Tean, et mõlemal on ketiliini mured, kuid mida veel peaks teadma/kontrollima?
Autodeks tegelikult kaalukausil Audi A8 ja Phaeton.
Viimati muutis TiitRE, 20 Aug 2016, 21:49, muudetud 1 kord kokku.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 22 Aug 2016, 08:22

aga kas bena mootor ei tule üldse kõne alla, 3.2 V6 vast ple hullu? teada värk et need 165 ja 171kw ple just parimad mida omada
Viimati muutis Maxpower, 22 Aug 2016, 08:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Aug 2016, 10:08

Maxpower kirjutas:aga kas bena mootor ei tule üldse kõne alla, 3.2 V6 vast ple hullu? teada värk et need 165 ja 171kw ple just parimad mida omada
Bensukad jäävad kõrvale jah. Kuna tegelen rekkadega, siis päris postihinnaga kütet ei osta 8)

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 22 Aug 2016, 11:53

Probleemid mõlemal samad. Põhilised probleemid: Kett ja pingutid, pihustid, sisselaske kollektori klapid(progretakse välja või vahetad koos kollektoritega) jne
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Aug 2016, 13:45

Kuldar, tean jah neist probleemidest neil. Kas ketipingutite korrasolekut saab kuidagi lihtsalt ka kontrollida? Hommikune kärin käivitusel vms?
Kas mõni targem oleks nõus minuga Tartus ühte üle vaatama (loeb äkki veakoode ka, jne..)? Mingi tasu eest muidugi.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 9baa7203bc" onclick="window.open(this.href);return false;

Sama soov ka mõne Valga inimesele:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 1dbecd68c5" onclick="window.open(this.href);return false;

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 22 Aug 2016, 16:34

Ketipingutid kuuled ära külmkäivitusega. Kui teevad häält, siis peab varsti tegelema.

Swirlid viskavad veakoodi sisse ja ka check-engine põlema.

Pihusitega tasub töösooja mootori käivitust proovida, kui on seisnud ca 30min. Kui poob, siis ilmselt halvasti.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Aug 2016, 17:39

KuldarA kirjutas:Ketipingutid kuuled ära külmkäivitusega. Kui teevad häält, siis peab varsti tegelema.

Swirlid viskavad veakoodi sisse ja ka check-engine põlema.

Pihusitega tasub töösooja mootori käivitust proovida, kui on seisnud ca 30min. Kui poob, siis ilmselt halvasti.
Täna Tartu auto müüjaga suheldud ja homme lähen vaatama. Armatuur olla tuledest puhas. Lubas lahkesti ka arvuti järgi lükata, kui vaja. Rääkisin hommikustest käivitustest ja ketiklõbinast - pidavat vaikne olema.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Aug 2016, 11:54

TiitRE kirjutas:
KuldarA kirjutas:Ketipingutid kuuled ära külmkäivitusega. Kui teevad häält, siis peab varsti tegelema.

Swirlid viskavad veakoodi sisse ja ka check-engine põlema.

Pihusitega tasub töösooja mootori käivitust proovida, kui on seisnud ca 30min. Kui poob, siis ilmselt halvasti.
Täna Tartu auto müüjaga suheldud ja homme lähen vaatama. Armatuur olla tuledest puhas. Lubas lahkesti ka arvuti järgi lükata, kui vaja. Rääkisin hommikustest käivitustest ja ketiklõbinast - pidavat vaikne olema.
Tartu oma üle vaadatud.
Auto oli mitu ööd seisnud (väidetavalt). Huvitav, et eelsüütetuli kustus pea koheselt ja esimene käivitus oli üsna pikk. Kui käima läks, rappus mõne sekundi (salongist oli rappumist tunda) ja seejärel käis kenasti ja pehmelt. Kui käima hüppas, ajas esimese hooga põlemata kütuse, hallikat vingu. Ketramine polnud minu meelest ka kõige kiirem, pigem kergelt uimane. Selle peale arvas müüja, et mine neid kohapeal pidevaid käivitamisi tea, äkki aku natuke nõrk?
Viitab nagu Kuldari kirjeldatud pihustitele? Või tegu siiski eelsüüte küünaldega? On sel mootoril neid eriline jebla vahetada?
Armatuur oli tuledest puhas. Auto muidu sõites tihe ja kolina vaba. Enda praeguse Jeep´iga võrreldes oli minek ka uimasem.
Ahjaa. Kui oli kohapeal mõnda aega juba tiksunud ja kerge proovisõit tehtud, ketras uuel käivitusel juba erksamalt ja vingu enam ei ajanud.

..ja veel. Nimelt kui lülitada sisse täistuled, siis xenonid lähevad korraks põlema, siis vilguvad ja kustuvad. Müüja lubas pirnid uute vastu vahetada, et viga ilmselt selles...pakkusin, et äkki ikkagi ballastid, kuid arvas, et siis lööks tulukese armatuurile põlema?
Viimati muutis TiitRE, 23 Aug 2016, 12:47, muudetud 3 korda kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 23 Aug 2016, 13:59

Käivitus ongi 3-sel diislil veidi pikem. Ei tea muidugi, kui pikka seal mõtled.

Pihustite osas oskavad targemad kaabliga esmase info ära vaadata, kas võiksid läbi olla või mitte, 100% kindel ei saa muidugi ilma stendimata olla. Vingu osas pigem tekib küsimus, et kas tal ikka DPF alles, kui seal vingu tunda ja suitsu näha?

Xenonite puhul peaks ballastiga vist veakoodi viskama.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Aug 2016, 18:54

KuldarA kirjutas:Käivitus ongi 3-sel diislil veidi pikem. Ei tea muidugi, kui pikka seal mõtled.

Pihustite osas oskavad targemad kaabliga esmase info ära vaadata, kas võiksid läbi olla või mitte, 100% kindel ei saa muidugi ilma stendimata olla. Vingu osas pigem tekib küsimus, et kas tal ikka DPF alles, kui seal vingu tunda ja suitsu näha?

Xenonite puhul peaks ballastiga vist veakoodi viskama.
No käivitus oli ikka oma 6..7 sek. umbes. Ja käima minnes ning esialgne vappumine (nagu ei töötaks kohe kõik silindrid) viitaks nagu tõesti mittetöötavatele küünaldele. Samas õhu temp oli soe ja kas need üldse teemaks oleksid?
Saksas viimane sissekanne 250000 km. pealt, kus väga palju ristikesi tehtud vahetatud asjade peale. Kuna kumbki Saksa keelt ei osanud, siis jäi selgusetuks, mida täpsemalt tehtud oli. Õli + filtrid olid kindlasti, aga oli ka muid asju.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Aug 2016, 18:57

Müügimehe pidev korrutamine, et 10a. vana luksusauto ostmisel pane 500€ kohe kõrvale, ei tekitanud ka usaldust. Olen nõus, et midagi peaks kohe tegema, kuid kui jamad suuremad, siis ei tahaks tuhandeid alla lisada.

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas mkendra » 23 Aug 2016, 20:02

TiitRE kirjutas:Müügimehe pidev korrutamine, et 10a. vana luksusauto ostmisel pane 500€ kohe kõrvale, ei tekitanud ka usaldust. Olen nõus, et midagi peaks kohe tegema, kuid kui jamad suuremad, siis ei tahaks tuhandeid alla lisada.
Mul on natuke raske mõista, et 8-9k euro eest on võimalik saada normaalses korras luksusautot (volkswagen, kuid siiski), mis 10a tagasi veel 80k ja üles maksis. Auto väärtuse langus ei kajastu kindlasti hoolduskuludes...pigem vastupidi. Ma arvan, et 500€ on ikka väga optimistlik number.

Heas korras 165kW mootori puhul läks talvel -32.5 kraadiga paar sekundit käima minemiseks (video). 6-7 sekundit võiks seega viidata, et korras seal kõik kindlasti ei ole.
Viimati muutis mkendra, 23 Aug 2016, 20:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Aug 2016, 20:06

Selle 8000 eest passat võtta tundub palju odavam variant olema.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: K: 165kw vs. 171kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Aug 2016, 20:38

mkendra kirjutas:
TiitRE kirjutas:Müügimehe pidev korrutamine, et 10a. vana luksusauto ostmisel pane 500€ kohe kõrvale, ei tekitanud ka usaldust. Olen nõus, et midagi peaks kohe tegema, kuid kui jamad suuremad, siis ei tahaks tuhandeid alla lisada.
Mul on natuke raske mõista, et 8-9k euro eest on võimalik saada normaalses korras luksusautot (volkswagen, kuid siiski), mis 10a tagasi veel 80k ja üles maksis. Auto väärtuse langus ei kajastu kindlasti hoolduskuludes...pigem vastupidi. Ma arvan, et 500€ on ikka väga optimistlik number.

Heas korras 165kW mootori puhul läks talvel -32.5 kraadiga paar sekundit käima minemiseks (video). 6-7 sekundit võiks seega viidata, et korras seal kõik kindlasti ei ole.
Kooras pole selline käivitus kindlasti. Oman 3-e autot, erivate aastate ja taustadega...käivituvad kõik, kuigi seisavad mitmeid öid korralike miinuste käes lageda taeva all. Minu küss oligi, et äkki on tegu küünaldega? Hullem, kui pihusti(id).

Magnus...kindlasti on Passat selle raha eest odavam ülal pidada, kuid mugav, nagu olen, siis alla Phaetoni, A8 väga vaadata ei taha. Jeep saab homme-ülehomme ära vormistatud ostjale ja majaehitus saab täie hooga jätkuda...kuid päris Passatit enam igapäeva sõiduks ei taha 8) ...tuled äkki appi oma arvutiga konkreetset vaatama?

Vasta

Mine “Autoostu abi”