Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Tere!
Lugesin ka eelnevaid teemasid ja sain ka veidi targemaks, kuid mitte nii targaks, et ise nõuküsimata autot osta tahaksin . Seetõttu palun siin teie abi ja oleks väga tänulik, kui keegi naisterahval aitaks esimest Volkswagenit osta.
olen küll paarkümmend aastat erinevaid autosid omanud, kuid mitte volkswagenit ning mitte diislit. juhtus nii, et pean auto välja vahetama ja läksin ühte tuttava soovitatud autot vaatama (mis mulle ei meeldinud), kuid pilk jäi hoopis passatitele. müüja suutis isegi umbusu diiselmootori vastu hajutada (kuigi see diislimüdin on muidugi veidi harjumatu). küll aga paluksin teie abi selles osas, kas tasuks sellist autot osta või mitte. tahaks muidugi, et oleks ka webasto, samas on tuntud müügikoht ka oluline, võib vähemalt kindel olla, et auto on üle vaadatud (3 kuud garantii), ei ole keritud jne. eelistan manuaalkasti.
proovisin kohapeal mitmega sõita, see jättis kõige parema mulje. mida selle kohta ütleksite või millele peaks veel tähelepanu pöörama.
http://www.taufauto.ee/?lang=&make=Volk ... k=&id=9377
või pigem see?
http://www.taufauto.ee/?lang=&make=Volk ... k=&id=9275
olen ka tänulik, kui keegi midagi analoogset, kuid kindlat ja head soovitada oskab. päris käest ma vist osta ei julge, siis ei tea iialgi, millega tegu olla võib.
Lugesin ka eelnevaid teemasid ja sain ka veidi targemaks, kuid mitte nii targaks, et ise nõuküsimata autot osta tahaksin . Seetõttu palun siin teie abi ja oleks väga tänulik, kui keegi naisterahval aitaks esimest Volkswagenit osta.
olen küll paarkümmend aastat erinevaid autosid omanud, kuid mitte volkswagenit ning mitte diislit. juhtus nii, et pean auto välja vahetama ja läksin ühte tuttava soovitatud autot vaatama (mis mulle ei meeldinud), kuid pilk jäi hoopis passatitele. müüja suutis isegi umbusu diiselmootori vastu hajutada (kuigi see diislimüdin on muidugi veidi harjumatu). küll aga paluksin teie abi selles osas, kas tasuks sellist autot osta või mitte. tahaks muidugi, et oleks ka webasto, samas on tuntud müügikoht ka oluline, võib vähemalt kindel olla, et auto on üle vaadatud (3 kuud garantii), ei ole keritud jne. eelistan manuaalkasti.
proovisin kohapeal mitmega sõita, see jättis kõige parema mulje. mida selle kohta ütleksite või millele peaks veel tähelepanu pöörama.
http://www.taufauto.ee/?lang=&make=Volk ... k=&id=9377
või pigem see?
http://www.taufauto.ee/?lang=&make=Volk ... k=&id=9275
olen ka tänulik, kui keegi midagi analoogset, kuid kindlat ja head soovitada oskab. päris käest ma vist osta ei julge, siis ei tea iialgi, millega tegu olla võib.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
sry, aga ise ei ostaks kumbagi. Esiteks ilma LED+xenon tuledeta on minu silmis välimus päris kole (eks valgustus ka kehvem) ja comfortline ple ka üldse minu teema. Hetkel ple aega auto24 lapata, aga olen kindel, et leiab parema varustusega masinaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Mõlemad tunduvad mõistlikud variandid. Diisel vs bensiin osas vaata otsa oma sõiduharjumustele. Kui ikka igapäevaselt pigem linnas lühikesed otsad, siis võta bensiin. Kui palju ka maanteel sõitu, siis diisel. 1.8 ja 1.4 TSI mootorid on ka väga mõistliku kütusekuluga, et seda pole mõtet karta.
Xenon/LED on pigem edevuse asi. Välimus on kenam küll(kuigi halogeen ka kena mu arvates), kuid samas lambivahetus on kallim ja valgustatus on suhteline. Kuna xenon luubid tuhmuvad aja jooksul, siis pikemas perspektiivis on halogeentuled parema nähtavusega, kui just xenon tulesid välja ei vaheta mingi hetk.
Volkswageni puhul on taust olenemata müüjast väga hästi esinduses kontrollitav seega sellepärast muretsema ei pea.
Xenon/LED on pigem edevuse asi. Välimus on kenam küll(kuigi halogeen ka kena mu arvates), kuid samas lambivahetus on kallim ja valgustatus on suhteline. Kuna xenon luubid tuhmuvad aja jooksul, siis pikemas perspektiivis on halogeentuled parema nähtavusega, kui just xenon tulesid välja ei vaheta mingi hetk.
Volkswageni puhul on taust olenemata müüjast väga hästi esinduses kontrollitav seega sellepärast muretsema ei pea.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
tänan vastuste eest!
tuled - eks mulle võib-olla meeldiks ka xenon, ei oska kommenteerida. seda, et kallim on, seda tean (ja eelistan vist isegi säästlikumat varianti).. pealegi - roolis istudes ise ju neid ei näe, nii et see ei ole mu jaoks määrav .
küll aga tahaks, et oleks webasto soojendused ja esiklaasi soojendus ja võib-olla mõned muud mugavusvidinad veel. samas.. ega mu praegusel autol neid ju ka ei ole (no ok, esiklaasi soojendus on)
mis on comfortline'i ja highline'i peamine vahe?
tuled - eks mulle võib-olla meeldiks ka xenon, ei oska kommenteerida. seda, et kallim on, seda tean (ja eelistan vist isegi säästlikumat varianti).. pealegi - roolis istudes ise ju neid ei näe, nii et see ei ole mu jaoks määrav .
küll aga tahaks, et oleks webasto soojendused ja esiklaasi soojendus ja võib-olla mõned muud mugavusvidinad veel. samas.. ega mu praegusel autol neid ju ka ei ole (no ok, esiklaasi soojendus on)
mis on comfortline'i ja highline'i peamine vahe?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Comfortline ja Highline vahe on istmetes, mitmetes iluliistudes ja mõningal määral ka selles, mis baasvarustuse külge pandi, aga see viimane olenes ka regioonist. Hiljem on Highline kindlasti kergem müüa, kuna see on nõutum.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
sõidan ca 30 000 aastas (vahel rohkem), sellest igapäevaselt 65 km maanteel ja suts linnas - käin nö maalt tallinna kesklina tööle. diislit pole mul kunagi olnud, kuid müüja selgitas natuke ja see umbusk vähenes kõvasti. ehk ikka ei ole traktor .
muidugi meeldiks mulle selliste lisade ja interjööriga auto nagu kasutajal aus ntx, aga ma pole kindel, kas rahakott sellele peale hakkaks. samuti on mu jaoks üsna kindel müüja ja 3 kuud garantiid üsna turvalised. või vähemalt tunduvad turvalisemad kui niisama turult käest ostes. võiks võib-olla lasta saksamaalt tuua, aga ma ei ole nende asjadega üldse kursis ning hetkel pole aega ega jaksu ennast ka kurssi viia. lõppeks võib muidugi petta saada igal pool, ka uutel autodel on vahel "kala" sees.
muidugi meeldiks mulle selliste lisade ja interjööriga auto nagu kasutajal aus ntx, aga ma pole kindel, kas rahakott sellele peale hakkaks. samuti on mu jaoks üsna kindel müüja ja 3 kuud garantiid üsna turvalised. või vähemalt tunduvad turvalisemad kui niisama turult käest ostes. võiks võib-olla lasta saksamaalt tuua, aga ma ei ole nende asjadega üldse kursis ning hetkel pole aega ega jaksu ennast ka kurssi viia. lõppeks võib muidugi petta saada igal pool, ka uutel autodel on vahel "kala" sees.
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
nagu ma aru saan, tuleb ca 200 000 ls järel teha rihmade ja veepumba vahetus ja hooratta oma ilmselt ka?
õlivahetus siis 15 000 järel? (hetkel uued õlid-filtrid pandud).
õlivahetus siis 15 000 järel? (hetkel uued õlid-filtrid pandud).
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Roolis istudes sa just näedki seda vahet!
Istudes igapäev(vara hommikul)ksenodega veokast tavatuledega sõidukasse
On asi ikka väga nutune!
Autol on esituled ikka selleks et näeksid kuhu sõidad!
Istudes igapäev(vara hommikul)ksenodega veokast tavatuledega sõidukasse
On asi ikka väga nutune!
Autol on esituled ikka selleks et näeksid kuhu sõidad!
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Kui juba igapäev pead suht arvestatava km liikuma, siis kindlasti soovitan otsida xenon tuledega isendi. Pimedat aega palju ja see, kui hea nähtavus on tavaline halogeen vs xenon passati peal, on jõhker. Ise ei kujuta ette, et peaksin mingi halogeeni lampidega pimedas sõitma rihmade asjade vahetus võib jääda sinna 180-210 peale. oleneb mootorikoodist, minul koodiks cfgb ja sellel 210tuh rihmavahetus ja hooratas ka samal ajal. Need tehtud, ainult lurista vedelat paaki. Webastot ja esiklaasi soojendit minu teada koos ei pakutud ( võin eksida) aga siin kohal valiks kindlasti webasto. poogen sellest puhtast esiklaasist, kui salong külmapensiil kirjutas:nagu ma aru saan, tuleb ca 200 000 ls järel teha rihmade ja veepumba vahetus ja hooratta oma ilmselt ka?
õlivahetus siis 15 000 järel? (hetkel uued õlid-filtrid pandud).
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Ma ütleks, et B7 halogeentuled valgustavad väga hästi. Eks Xenon annab selle efekti, et nö valgem valgus, aga valguskauguse jms osas ma vahet pole täheldanud. Hiljuti juhtusin halogeentulega B7-ga pimedas sõitma ja leidsin end mõtlemast, et päris head tuled on.
Hooldusvälp oleneb jah konkreetsest mootorist. Aga soovitatav on ikka ca 150-160k pealt hammasrihm ära vahetada.
Esiklaasisoojendust ja Webastot sai ikka korraga, aga need pigem koos harvaesinevad lisad.
Hooldusvälp oleneb jah konkreetsest mootorist. Aga soovitatav on ikka ca 150-160k pealt hammasrihm ära vahetada.
Esiklaasisoojendust ja Webastot sai ikka korraga, aga need pigem koos harvaesinevad lisad.
Viimati muutis KuldarA, 27 Sept 2016, 15:01, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
lasin ka just rihmad ära vahetada, LS 165000km...ikka kindlam tunne.
Mul sellega vedas, et sattus webastoga masin...ei otsinud konkreetselt, aga eks talvel tasub kindlasti ära. Lappasin korra ka nüüd auto24 ja üldiselt manuaal kastiga variantide vahel on seis päris nutune, kas DSG-d ei taha üldse? Ise jällegi ei kujuta enam manuaal kastiga autot ettegi, sai just täna Jumperiga linnas kolistatud ja sellest piisas, et aru saada, milleks automaat välja mõeldi
Mul sellega vedas, et sattus webastoga masin...ei otsinud konkreetselt, aga eks talvel tasub kindlasti ära. Lappasin korra ka nüüd auto24 ja üldiselt manuaal kastiga variantide vahel on seis päris nutune, kas DSG-d ei taha üldse? Ise jällegi ei kujuta enam manuaal kastiga autot ettegi, sai just täna Jumperiga linnas kolistatud ja sellest piisas, et aru saada, milleks automaat välja mõeldi
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
ma natuke automaatkasti pelgan (kuigi naisterahvana võiks just eelistada ). kui manuaalkastiga midagi juhtub, siis tähendab see suhteliselt odavat remonti (no hammasrattad), aga automaadi puhul on summad juba teised. ka on mind käiguga pidurdamine kord talvel päästnud. kui ma teaks, et see on töökindel ja ok, siis ma võib-olla kaaluks seda ka. eks ta mugavam on ju muidugi, ei kahtlegi. siis võiks juba olla adapteeruv püsikiirusehoidja ka ja mõne aasta pärast ei oskakski enam eriti sõita .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Igasuguse käigukasti remont on kulukas, see kes remondib vahetab ikka täiega kõik vähegi kahtlased asjad välja kuna ei taha tema seda suppi pärast helpida kui midagi saba annab remondijärgselt. Samuti on enamus juppe sinna lasti ainult originaalist hangitav - seega kulukas. Tänapäeval tegelevad seetõttu remondiga vähesed, mõistlik alternatiiv on kasut. käigukast osta. Täpselt nagu manuaaligagi saab automaadiga käiguga pidurdada, lükkad käigu lihtsalt madalamale , samuti on talvel hea asi vastavad režiimid mis parandavad läbitavust. Pakun et kui oled veidi automaadiga sõitnud ei taha enam kepikasti nähagi.apensiil kirjutas:kui manuaalkastiga midagi juhtub, siis tähendab see suhteliselt odavat remonti (no hammasrattad), aga automaadi puhul on summad juba teised. ka on mind käiguga pidurdamine kord talvel päästnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
See hinnaklass on selline, et kui tahad juba rohkem varustust siis on hind seal 15k juures. Siis on xenonid ja tilulilud juba olemas.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
oh, mehed-mehed! tuled siia tagasihoidlikku autoostunõu küsima ja hakatakse muudkui kärbseid pähe ajama - xenonoid ja dsg-d ja...
dsg hooldusvälp on 60 000, jah? mis selle maksumuse suurusjärk on?
dsg hooldusvälp on 60 000, jah? mis selle maksumuse suurusjärk on?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Autot ostetakse ikka silmade ja südamega Mul on sisetunne, et tegelikult oled sa juba otsustanud
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
tegelikult ei ole
mulle küll meeldis see, mis esimese lingi all, aga olles nüüd veidi rohkem ringi vaadanud ja teiega siin juttu ajanud, mõtlen juba ise ka, et aga äkki prooviks.. seda dsg kasti ntx. ei maksa ju nö oma hirmu pärast uusi asju proovimata jätta - äkki on palju parem
mulle küll meeldis see, mis esimese lingi all, aga olles nüüd veidi rohkem ringi vaadanud ja teiega siin juttu ajanud, mõtlen juba ise ka, et aga äkki prooviks.. seda dsg kasti ntx. ei maksa ju nö oma hirmu pärast uusi asju proovimata jätta - äkki on palju parem
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Ära tasub kindlasti proovida.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
see pole ainult dsg hooldus. selle 60tuh hoolduse käigus tuleb lisaks tavalisele hooldussele see dsg juurde. Omal just homme läheb masin tegemisse (mul dsg ja 4vedu) ja sisaldab siis:apensiil kirjutas:oh, mehed-mehed! tuled siia tagasihoidlikku autoostunõu küsima ja hakatakse muudkui kärbseid pähe ajama - xenonoid ja dsg-d ja...
dsg hooldusvälp on 60 000, jah? mis selle maksumuse suurusjärk on?
ÕLI+FILTER
DSG ÕLI + FILTER+TIHEND
HALDEXI ÕLI
PIDURIVEDELIK
KÜTUSEFILTER
SALONGI filter
ÕHK filter
lisaks tööraha 4-5 tunni jagu
omale hetkel müügis olevatest jääb silma see: http://www.auto24.ee/used/2288020 autokõrval tavaliselt saab natuke alla ka kui kaubelda.
Viimati muutis miilits, 27 Sept 2016, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Needsamad mehed siin võiksid ju prouat rahustada DSG vs. manuaal, et DSG sisult ju manuaal tegelikult, ehk kastis sees samasugused hammasrattad, nagu manuaalilgi , automaadil jah hammasrataste asemel hõõrdkettad. Nii manuaalil, kui DSG-l on mõlemil see hooratta pull.apensiil kirjutas:ma natuke automaatkasti pelgan (kuigi naisterahvana võiks just eelistada ). kui manuaalkastiga midagi juhtub, siis tähendab see suhteliselt odavat remonti (no hammasrattad), aga automaadi puhul on summad juba teised.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Tere
Aus-i masin ja kena, kuid teades hinda siis täiesti teisest hinnaklassist. DSG mehhaanika pole nõrk, juhtimine on.
Xenon niisama on kohati 0,5 lahendus, täis lähendus oleks Dünaamilised esituled, mis siis ise keeravad vastusõitva auto valgusvihu kasti, et mujala va. Autole oleks max. Võimalik valgus. Pidevas vastusõitvate autode tulevoos ülimalt kasulik.
Esiklaasi soojendus vs. Webasto võta webasto. Aus-i masinake saab varsti klaasisoe ühendatud ja siis on mõlemad.
DSG teemadel veel. Suvalisest autopoest sa sellele juppe ei osta, kuna on projekteeritud "vana maha, uus peale" stiilis. Küll aga tegelikult saab juppe ka sinna sisse. Ise pole veel ostnud aga kui peaks vaja minema siis pean paar kõnet tegema ja täpsemalt uurima.
Mina tahan järgmist kindlasti DSG, olgu kui halb tahes. Hetke autot koos 4veoga lihtsalt dsg ei pakutud. Eelmine 3.2 oli ka DSG ja ikka igatsen, eriti linnas.
Aus-i masin ja kena, kuid teades hinda siis täiesti teisest hinnaklassist. DSG mehhaanika pole nõrk, juhtimine on.
Xenon niisama on kohati 0,5 lahendus, täis lähendus oleks Dünaamilised esituled, mis siis ise keeravad vastusõitva auto valgusvihu kasti, et mujala va. Autole oleks max. Võimalik valgus. Pidevas vastusõitvate autode tulevoos ülimalt kasulik.
Esiklaasi soojendus vs. Webasto võta webasto. Aus-i masinake saab varsti klaasisoe ühendatud ja siis on mõlemad.
DSG teemadel veel. Suvalisest autopoest sa sellele juppe ei osta, kuna on projekteeritud "vana maha, uus peale" stiilis. Küll aga tegelikult saab juppe ka sinna sisse. Ise pole veel ostnud aga kui peaks vaja minema siis pean paar kõnet tegema ja täpsemalt uurima.
Mina tahan järgmist kindlasti DSG, olgu kui halb tahes. Hetke autot koos 4veoga lihtsalt dsg ei pakutud. Eelmine 3.2 oli ka DSG ja ikka igatsen, eriti linnas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
proua on juba üsna ära rahustatud ja mõtleb nüüd, et uurib-vaatab neid dsg kastiga ka siiski.
mde, rako, selles on sul täiesti õigus, et südame ja silmadega. ma proovisin päris mitut ja see,mis esimese lingi all, tundus kohe sisse istudes "oma" ja võitis alguses mu südame küll. aga nüüd otsin siis mugavusi ka taga
mde, rako, selles on sul täiesti õigus, et südame ja silmadega. ma proovisin päris mitut ja see,mis esimese lingi all, tundus kohe sisse istudes "oma" ja võitis alguses mu südame küll. aga nüüd otsin siis mugavusi ka taga
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
Ütleks ka sõna sekka
Mul teine passat DSG-ga ja no manuaali küll enam ei taha. Ära karda neid hirmujutte selle töökindlusest, ja kui peakski midagi juhtuma, siis täna remonditakse neidki juba väga mõistliku raha eest. Mul omal nii Webasto, kui ka esiklaasisoojendus, kuid kui valida kahe vahel, siis vali webasto (esiklaasi soojenduse lisamine hiljem palju lihtsam, kui peaks ikkagi väga vaja olema).
Praegust autot otsides olin ka nö. avatud meeltega e. ei otsinud kindlasti VW-t, kuid sama raha eest midagi paremat mina igatahes välja valida ei suutnud
Mul teine passat DSG-ga ja no manuaali küll enam ei taha. Ära karda neid hirmujutte selle töökindlusest, ja kui peakski midagi juhtuma, siis täna remonditakse neidki juba väga mõistliku raha eest. Mul omal nii Webasto, kui ka esiklaasisoojendus, kuid kui valida kahe vahel, siis vali webasto (esiklaasi soojenduse lisamine hiljem palju lihtsam, kui peaks ikkagi väga vaja olema).
Praegust autot otsides olin ka nö. avatud meeltega e. ei otsinud kindlasti VW-t, kuid sama raha eest midagi paremat mina igatahes välja valida ei suutnud
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI
suur tänu kõigile, kes on arvamust avaldanud! ja ette tänu neile, kes veel sõna sekka ütlevad
ma nüüd vaatan neid dsg highline variante ja uurin ka veidi, mis kaugemalt saada on. kuna mul endal pole ei aega ega teadmisi, siis kasutan selleks küll spetside abi
ma olen küll umbusklik nagu vana kits , aga ikka veidi avatud pilguga ka. see, kuidas ma üldse passati juurde jõudsin, on ka omaette asi - ma tegelikult tahtsin subaru outbacki (või audit) (ja ei, ma ei hakka mõtlema 4motioni peale , rahakotist peab lastele-laenudele ka midagi ikka jääma). sõbra soovitusel läksin nädal tagasi ühte hoopis teist autot vaatama, mis ei meeldinud... aga seal miskipärast jäid passatid silma ja nüüd on need juba esimene eelistus. no ja siin ma siis nüüd olen .
hetkel siis dsg-kastiga variantidest need silma jäänud (ühte ka juba siin soovitati). kas keegi oskaks kommenteerida, mida peaks vaatama või millele tähelepanu pöörama. jutt on kõigil ilus, aga mul auto töökindlus tegelikult kõige tähtsam, käin 30 km kauguselt linna tööle ja autota jääda ei tahaks. praegune mondeo on mind 9 a ustavalt teeninud, ei ole ühtegi paha sõna öelda tema kohta (peale selle, et oli väike avarii ja keretööd nii kallid, et kindlustus ei remondi).
/hetkel ei saa linke lisada, teen seda veidi aja pärast/
ma nüüd vaatan neid dsg highline variante ja uurin ka veidi, mis kaugemalt saada on. kuna mul endal pole ei aega ega teadmisi, siis kasutan selleks küll spetside abi
ma olen küll umbusklik nagu vana kits , aga ikka veidi avatud pilguga ka. see, kuidas ma üldse passati juurde jõudsin, on ka omaette asi - ma tegelikult tahtsin subaru outbacki (või audit) (ja ei, ma ei hakka mõtlema 4motioni peale , rahakotist peab lastele-laenudele ka midagi ikka jääma). sõbra soovitusel läksin nädal tagasi ühte hoopis teist autot vaatama, mis ei meeldinud... aga seal miskipärast jäid passatid silma ja nüüd on need juba esimene eelistus. no ja siin ma siis nüüd olen .
hetkel siis dsg-kastiga variantidest need silma jäänud (ühte ka juba siin soovitati). kas keegi oskaks kommenteerida, mida peaks vaatama või millele tähelepanu pöörama. jutt on kõigil ilus, aga mul auto töökindlus tegelikult kõige tähtsam, käin 30 km kauguselt linna tööle ja autota jääda ei tahaks. praegune mondeo on mind 9 a ustavalt teeninud, ei ole ühtegi paha sõna öelda tema kohta (peale selle, et oli väike avarii ja keretööd nii kallid, et kindlustus ei remondi).
/hetkel ei saa linke lisada, teen seda veidi aja pärast/