Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 26 Sept 2016, 14:18

Tere!

Lugesin ka eelnevaid teemasid ja sain ka veidi targemaks, kuid mitte nii targaks, et ise nõuküsimata autot osta tahaksin :). Seetõttu palun siin teie abi ja oleks väga tänulik, kui keegi naisterahval aitaks esimest Volkswagenit osta.

olen küll paarkümmend aastat erinevaid autosid omanud, kuid mitte volkswagenit ning mitte diislit. juhtus nii, et pean auto välja vahetama ja läksin ühte tuttava soovitatud autot vaatama (mis mulle ei meeldinud), kuid pilk jäi hoopis passatitele. müüja suutis isegi umbusu diiselmootori vastu hajutada (kuigi see diislimüdin on muidugi veidi harjumatu). küll aga paluksin teie abi selles osas, kas tasuks sellist autot osta või mitte. tahaks muidugi, et oleks ka webasto, samas on tuntud müügikoht ka oluline, võib vähemalt kindel olla, et auto on üle vaadatud (3 kuud garantii), ei ole keritud jne. eelistan manuaalkasti.

proovisin kohapeal mitmega sõita, see jättis kõige parema mulje. mida selle kohta ütleksite või millele peaks veel tähelepanu pöörama.

http://www.taufauto.ee/?lang=&make=Volk ... k=&id=9377

või pigem see?

http://www.taufauto.ee/?lang=&make=Volk ... k=&id=9275

olen ka tänulik, kui keegi midagi analoogset, kuid kindlat ja head soovitada oskab. päris käest ma vist osta ei julge, siis ei tea iialgi, millega tegu olla võib.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 26 Sept 2016, 17:50

sry, aga ise ei ostaks kumbagi. Esiteks ilma LED+xenon tuledeta on minu silmis välimus päris kole (eks valgustus ka kehvem) ja comfortline ple ka üldse minu teema. Hetkel ple aega auto24 lapata, aga olen kindel, et leiab parema varustusega masinaid.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Sept 2016, 08:52

Mõlemad tunduvad mõistlikud variandid. Diisel vs bensiin osas vaata otsa oma sõiduharjumustele. Kui ikka igapäevaselt pigem linnas lühikesed otsad, siis võta bensiin. Kui palju ka maanteel sõitu, siis diisel. 1.8 ja 1.4 TSI mootorid on ka väga mõistliku kütusekuluga, et seda pole mõtet karta.

Xenon/LED on pigem edevuse asi. Välimus on kenam küll(kuigi halogeen ka kena mu arvates), kuid samas lambivahetus on kallim ja valgustatus on suhteline. Kuna xenon luubid tuhmuvad aja jooksul, siis pikemas perspektiivis on halogeentuled parema nähtavusega, kui just xenon tulesid välja ei vaheta mingi hetk.

Volkswageni puhul on taust olenemata müüjast väga hästi esinduses kontrollitav seega sellepärast muretsema ei pea.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 12:49

tänan vastuste eest!
tuled - eks mulle võib-olla meeldiks ka xenon, ei oska kommenteerida. seda, et kallim on, seda tean (ja eelistan vist isegi säästlikumat varianti).. pealegi - roolis istudes ise ju neid ei näe, nii et see ei ole mu jaoks määrav :).

küll aga tahaks, et oleks webasto soojendused ja esiklaasi soojendus ja võib-olla mõned muud mugavusvidinad veel. samas.. ega mu praegusel autol neid ju ka ei ole (no ok, esiklaasi soojendus on) :)
mis on comfortline'i ja highline'i peamine vahe?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Sept 2016, 12:51

Comfortline ja Highline vahe on istmetes, mitmetes iluliistudes ja mõningal määral ka selles, mis baasvarustuse külge pandi, aga see viimane olenes ka regioonist. Hiljem on Highline kindlasti kergem müüa, kuna see on nõutum.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 13:18

sõidan ca 30 000 aastas (vahel rohkem), sellest igapäevaselt 65 km maanteel ja suts linnas - käin nö maalt tallinna kesklina tööle. diislit pole mul kunagi olnud, kuid müüja selgitas natuke ja see umbusk vähenes kõvasti. ehk ikka ei ole traktor :).

muidugi meeldiks mulle selliste lisade ja interjööriga auto nagu kasutajal aus ntx, aga ma pole kindel, kas rahakott sellele peale hakkaks. samuti on mu jaoks üsna kindel müüja ja 3 kuud garantiid üsna turvalised. või vähemalt tunduvad turvalisemad kui niisama turult käest ostes. võiks võib-olla lasta saksamaalt tuua, aga ma ei ole nende asjadega üldse kursis ning hetkel pole aega ega jaksu ennast ka kurssi viia. lõppeks võib muidugi petta saada igal pool, ka uutel autodel on vahel "kala" sees.

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 13:20

nagu ma aru saan, tuleb ca 200 000 ls järel teha rihmade ja veepumba vahetus ja hooratta oma ilmselt ka?
õlivahetus siis 15 000 järel? (hetkel uued õlid-filtrid pandud).

alca
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
Asukoht: Tallinn,Harjumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas alca » 27 Sept 2016, 14:12

Roolis istudes sa just näedki seda vahet!
Istudes igapäev(vara hommikul)ksenodega veokast tavatuledega sõidukasse :evil:
On asi ikka väga nutune!
Autol on esituled ikka selleks et näeksid kuhu sõidad!

miilits
Huviline
Postitusi: 2192
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas miilits » 27 Sept 2016, 14:22

apensiil kirjutas:nagu ma aru saan, tuleb ca 200 000 ls järel teha rihmade ja veepumba vahetus ja hooratta oma ilmselt ka?
õlivahetus siis 15 000 järel? (hetkel uued õlid-filtrid pandud).
Kui juba igapäev pead suht arvestatava km liikuma, siis kindlasti soovitan otsida xenon tuledega isendi. Pimedat aega palju ja see, kui hea nähtavus on tavaline halogeen vs xenon passati peal, on jõhker. Ise ei kujuta ette, et peaksin mingi halogeeni lampidega pimedas sõitma :mrgreen: rihmade asjade vahetus võib jääda sinna 180-210 peale. oleneb mootorikoodist, minul koodiks cfgb ja sellel 210tuh rihmavahetus ja hooratas ka samal ajal. Need tehtud, ainult lurista vedelat paaki. Webastot ja esiklaasi soojendit minu teada koos ei pakutud ( võin eksida) aga siin kohal valiks kindlasti webasto. poogen sellest puhtast esiklaasist, kui salong külm :D
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Sept 2016, 15:00

Ma ütleks, et B7 halogeentuled valgustavad väga hästi. Eks Xenon annab selle efekti, et nö valgem valgus, aga valguskauguse jms osas ma vahet pole täheldanud. Hiljuti juhtusin halogeentulega B7-ga pimedas sõitma ja leidsin end mõtlemast, et päris head tuled on.

Hooldusvälp oleneb jah konkreetsest mootorist. Aga soovitatav on ikka ca 150-160k pealt hammasrihm ära vahetada.

Esiklaasisoojendust ja Webastot sai ikka korraga, aga need pigem koos harvaesinevad lisad.
Viimati muutis KuldarA, 27 Sept 2016, 15:01, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 27 Sept 2016, 15:49

lasin ka just rihmad ära vahetada, LS 165000km...ikka kindlam tunne.

Mul sellega vedas, et sattus webastoga masin...ei otsinud konkreetselt, aga eks talvel tasub kindlasti ära. Lappasin korra ka nüüd auto24 ja üldiselt manuaal kastiga variantide vahel on seis päris nutune, kas DSG-d ei taha üldse? Ise jällegi ei kujuta enam manuaal kastiga autot ettegi, sai just täna Jumperiga linnas kolistatud ja sellest piisas, et aru saada, milleks automaat välja mõeldi :mrgreen:

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 16:08

ma natuke automaatkasti pelgan (kuigi naisterahvana võiks just eelistada :) ). kui manuaalkastiga midagi juhtub, siis tähendab see suhteliselt odavat remonti (no hammasrattad), aga automaadi puhul on summad juba teised. ka on mind käiguga pidurdamine kord talvel päästnud. kui ma teaks, et see on töökindel ja ok, siis ma võib-olla kaaluks seda ka. eks ta mugavam on ju muidugi, ei kahtlegi. siis võiks juba olla adapteeruv püsikiirusehoidja ka ja mõne aasta pärast ei oskakski enam eriti sõita :).

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 178 korda

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Sept 2016, 17:05

apensiil kirjutas:kui manuaalkastiga midagi juhtub, siis tähendab see suhteliselt odavat remonti (no hammasrattad), aga automaadi puhul on summad juba teised. ka on mind käiguga pidurdamine kord talvel päästnud.
Igasuguse käigukasti remont on kulukas, see kes remondib vahetab ikka täiega kõik vähegi kahtlased asjad välja kuna ei taha tema seda suppi pärast helpida kui midagi saba annab remondijärgselt. Samuti on enamus juppe sinna lasti ainult originaalist hangitav - seega kulukas. Tänapäeval tegelevad seetõttu remondiga vähesed, mõistlik alternatiiv on kasut. käigukast osta. Täpselt nagu manuaaligagi saab automaadiga käiguga pidurdada, lükkad käigu lihtsalt madalamale :) , samuti on talvel hea asi vastavad režiimid mis parandavad läbitavust. Pakun et kui oled veidi automaadiga sõitnud ei taha enam kepikasti nähagi. :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas rako » 27 Sept 2016, 17:46

See hinnaklass on selline, et kui tahad juba rohkem varustust siis on hind seal 15k juures. Siis on xenonid ja tilulilud juba olemas.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 18:07

oh, mehed-mehed! tuled siia tagasihoidlikku autoostunõu küsima ja hakatakse muudkui kärbseid pähe ajama - xenonoid ja dsg-d ja... :D :)

dsg hooldusvälp on 60 000, jah? mis selle maksumuse suurusjärk on? :)

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas rako » 27 Sept 2016, 18:14

Autot ostetakse ikka silmade ja südamega :) Mul on sisetunne, et tegelikult oled sa juba otsustanud :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 18:17

tegelikult ei ole :)
mulle küll meeldis see, mis esimese lingi all, aga olles nüüd veidi rohkem ringi vaadanud ja teiega siin juttu ajanud, mõtlen juba ise ka, et aga äkki prooviks.. seda dsg kasti ntx. ei maksa ju nö oma hirmu pärast uusi asju proovimata jätta - äkki on palju parem :)

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas rako » 27 Sept 2016, 18:20

Ära tasub kindlasti proovida.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

miilits
Huviline
Postitusi: 2192
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas miilits » 27 Sept 2016, 18:20

apensiil kirjutas:oh, mehed-mehed! tuled siia tagasihoidlikku autoostunõu küsima ja hakatakse muudkui kärbseid pähe ajama - xenonoid ja dsg-d ja... :D :)

dsg hooldusvälp on 60 000, jah? mis selle maksumuse suurusjärk on? :)
see pole ainult dsg hooldus. selle 60tuh hoolduse käigus tuleb lisaks tavalisele hooldussele see dsg juurde. Omal just homme läheb masin tegemisse (mul dsg ja 4vedu) ja sisaldab siis:
ÕLI+FILTER
DSG ÕLI + FILTER+TIHEND
HALDEXI ÕLI
PIDURIVEDELIK
KÜTUSEFILTER
SALONGI filter
ÕHK filter

lisaks tööraha 4-5 tunni jagu

omale hetkel müügis olevatest jääb silma see: http://www.auto24.ee/used/2288020 autokõrval tavaliselt saab natuke alla ka kui kaubelda.
Viimati muutis miilits, 27 Sept 2016, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Sept 2016, 19:47

apensiil kirjutas:ma natuke automaatkasti pelgan (kuigi naisterahvana võiks just eelistada :) ). kui manuaalkastiga midagi juhtub, siis tähendab see suhteliselt odavat remonti (no hammasrattad), aga automaadi puhul on summad juba teised.
Needsamad mehed siin võiksid ju prouat rahustada DSG vs. manuaal, et DSG sisult ju manuaal tegelikult, ehk kastis sees samasugused hammasrattad, nagu manuaalilgi 8) , automaadil jah hammasrataste asemel hõõrdkettad. Nii manuaalil, kui DSG-l on mõlemil see hooratta pull.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Sept 2016, 20:00

Tere

Aus-i masin ja kena, kuid teades hinda siis täiesti teisest hinnaklassist. DSG mehhaanika pole nõrk, juhtimine on.
Xenon niisama on kohati 0,5 lahendus, täis lähendus oleks Dünaamilised esituled, mis siis ise keeravad vastusõitva auto valgusvihu kasti, et mujala va. Autole oleks max. Võimalik valgus. Pidevas vastusõitvate autode tulevoos ülimalt kasulik.

Esiklaasi soojendus vs. Webasto võta webasto. Aus-i masinake saab varsti klaasisoe ühendatud ja siis on mõlemad.

DSG teemadel veel. Suvalisest autopoest sa sellele juppe ei osta, kuna on projekteeritud "vana maha, uus peale" stiilis. Küll aga tegelikult saab juppe ka sinna sisse. Ise pole veel ostnud aga kui peaks vaja minema siis pean paar kõnet tegema ja täpsemalt uurima.
Mina tahan järgmist kindlasti DSG, olgu kui halb tahes. Hetke autot koos 4veoga lihtsalt dsg ei pakutud. Eelmine 3.2 oli ka DSG ja ikka igatsen, eriti linnas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 27 Sept 2016, 22:09

proua on juba üsna ära rahustatud ja mõtleb nüüd, et uurib-vaatab neid dsg kastiga ka siiski.

mde, rako, selles on sul täiesti õigus, et südame ja silmadega. ma proovisin päris mitut ja see,mis esimese lingi all, tundus kohe sisse istudes "oma" ja võitis alguses mu südame küll. aga nüüd otsin siis mugavusi ka taga :)

LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas LabeL » 28 Sept 2016, 06:22

Ütleks ka sõna sekka :)

Mul teine passat DSG-ga ja no manuaali küll enam ei taha. Ära karda neid hirmujutte selle töökindlusest, ja kui peakski midagi juhtuma, siis täna remonditakse neidki juba väga mõistliku raha eest. Mul omal nii Webasto, kui ka esiklaasisoojendus, kuid kui valida kahe vahel, siis vali webasto (esiklaasi soojenduse lisamine hiljem palju lihtsam, kui peaks ikkagi väga vaja olema).
Praegust autot otsides olin ka nö. avatud meeltega e. ei otsinud kindlasti VW-t, kuid sama raha eest midagi paremat mina igatahes välja valida ei suutnud :D

apensiil
Huviline
Postitusi: 324
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ka esimese Passati ost 2012 v 2013, 2,0 TDI

Lugemata postitus Postitas apensiil » 28 Sept 2016, 09:51

suur tänu kõigile, kes on arvamust avaldanud! ja ette tänu neile, kes veel sõna sekka ütlevad :)

ma nüüd vaatan neid dsg highline variante ja uurin ka veidi, mis kaugemalt saada on. kuna mul endal pole ei aega ega teadmisi, siis kasutan selleks küll spetside abi :)
ma olen küll umbusklik nagu vana kits :), aga ikka veidi avatud pilguga ka. see, kuidas ma üldse passati juurde jõudsin, on ka omaette asi - ma tegelikult tahtsin subaru outbacki (või audit) :) (ja ei, ma ei hakka mõtlema 4motioni peale :D , rahakotist peab lastele-laenudele ka midagi ikka jääma). sõbra soovitusel läksin nädal tagasi ühte hoopis teist autot vaatama, mis ei meeldinud... aga seal miskipärast jäid passatid silma ja nüüd on need juba esimene eelistus. no ja siin ma siis nüüd olen :).

hetkel siis dsg-kastiga variantidest need silma jäänud (ühte ka juba siin soovitati). kas keegi oskaks kommenteerida, mida peaks vaatama või millele tähelepanu pöörama. jutt on kõigil ilus, aga mul auto töökindlus tegelikult kõige tähtsam, käin 30 km kauguselt linna tööle ja autota jääda ei tahaks. praegune mondeo on mind 9 a ustavalt teeninud, ei ole ühtegi paha sõna öelda tema kohta (peale selle, et oli väike avarii ja keretööd nii kallid, et kindlustus ei remondi).

/hetkel ei saa linke lisada, teen seda veidi aja pärast/


Vasta

Mine “Autoostu abi”