Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 17:58

Auto mida plaanin osta http://www.auto24.ee/used/1230276" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna pole omanud siiani ühtegi VW siis olen tänulik igasuguse tagasiside eest.
Kas antud isend on oma hinda väärt? Mootori tüüpvead?
On mõni töökindlam VW diiselmootor? Kas tasub teha chip antud isendile? Keskmine kütusekulu enne ja peale chipi?
Eelkõige sooviks teada mida arvate antud lingil olevast autost ;)

Ettetänades tulevane VW omanik
Viimati muutis MustVälk, 29 Nov 2015, 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Juun 2013, 18:17

Stuff kirjutas:Auto mida plaanin osta http://www.auto24.ee/used/1230276" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna pole omanud siiani ühtegi VW siis olen tänulik igasuguse tagasiside eest.
Kas antud isend on oma hinda väärt? Mootori tüüpvead?
On mõni töökindlam VW diiselmootor? Kas tasub teha chip antud isendile? Keskmine kütusekulu enne ja peale chipi?
Eelkõige sooviks teada mida arvate antud lingil olevast autost ;)

Ettetänades tulevane VW omanik
Huvitav, mis asi see TDI GTI on? :o

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 18:29

Pole aimugi, nii oli seal kirjas. Kui tead asjast midagi võiksid ka vastata mitte niisama trollida. Huvitatud olen ainult konkreetsetest vastustest auto kohta.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 18:33

Töökindlam on nn vanakoolikas. Kuid ega korralikult hooldatud PD gi palju alla ei jäe. Enamlevinud uutemate TDI de veaks kahemassiline hooratas, mille hind eestis alates 500EUR umbes sellele PD mootorile. Kui eelmine/eelmises omanikud on õlivahetusega laisad olnud, siis kimbutab neid ka nuka koos sinna kuuluvaga kulumine(vahetus mäletamist mööda 1000 ja 1500EUR vahel) ning pihustite veidi varajasem võimalik surm(neid saab juba suht odavalt kasutatuid)....ja ega ka turbo sellisest laiskusest puutumata jää(endal 96KW PD motoga alles hiljuti ilmselt eelmisest/eelmistest õlivahetusega üle laskmisest tingitud turbo surm). Lisaks sellele võimalik pihustite tihendite jama, kuid materjal on ise odav. Kui käed jalad küljes, siis päris palju asju annab ise teha.

Endal jäänud mulje siit sealt lugedes, kuuldes ja ise kogedes, et põhiline kuluallikas ikka DMF....ülejäänud oleneb kõik sellest, kuidas omanik hooldanud on.

Aga 110kw liigutab seda keret edasi kohe kindlasti reipalt ja ilmselt maanteel toob naeru suule. See 110kw läheb veel enamvähem esiveoga maha, kuigi näiteks minu 96kw bora, mis 110kw peale remapitud, peab ka linnavahel 2.käiguga veidi ette vaatama, sest muidu hakkab tühja kraapima. Ideaalis oleks 4motion asja juures kui maasikas tordil, kuid saab ka ilma selleta.

Remapi kohta niipalju, et oleneb kellel lased teha....on küllalt tuunijaid, mis teevad sõna otses mõttes p*ska ja lühendavad erinevate sõlmede eluiga. Korralik tuuning, mis arvestab sinu sõidustiili ja harjumusi, on isegi võimeline seda kulu tsipake vähendama, kuid kuna kiputakse seda väände lisa ära kasutama, siis jääb samaks v veidi see kulu tõuseb - aga seda vähe. Kõik oleneb tuunijast ja sinu jalast. Ja muidugi olenevalt tuuningust, jääb ette sidur. Ma ei anna pead, kuid vb 10kw saad sinna otsa veel keevitada, ja siis ehk veel ei tohiks libisema hakata....üle selle on tõenäoline, et mingitel hetkedel hakkab asi läbi libisema ja eriti kui sidur juba vanake. Siis oleks juba vaja suuremat väänet kannatavat sidurit.

Isiklikult arvan, et mine vaata v lase asi üle vaadata....DMF i olukorda on võimalik enamvähem kohe kontrollida. Külma motoga tekitab väsinud hooratas tühipööretel selliseid kolinaid v kolkse käimari juurest ja tekitab keresse ka vibra/värinat. Lisaks sellel siduri pedaali mitte alla vajutades välja suretamisel hakkab kolinat tegema, kui juba üsna väsinud teine. Turbo olukorra kontrollimiseks tuleks siis lõdvik turbo küljest lahti võtta ja loksu kontrollida ning et ei oleks seal ka üleliigset õli(külmkäivitusel ei tohiks peale mingit aega tiksumist suitsema hakkama). Üldiselt, sellise mootoriga isendeid ja piltide järgi OK varustusega masinaid turul ei liigu.

Kui moto korras, siis sõidumõnu on garanteeritud ning sama asjastu bensukatega on ka kütte kulu konkurentsitult madal, rääkimata ka sellest, kui hästi see mootor nende punnvõrridega võrreldes seda kere edasi tõukab.

Küsiks veel, palju aastane ls ja palju maanteel? Näiteks 20tkm kandis oleva aastase ls puhul teeniks võimalik turbo laiali lendamine end tasa paari aastaga v isegi kiiremini, olenevalt millise kubatuuriga ja kuluga sama ajastu bensuka võrdluseks võtad. Ja DMF siduri komplekti(kahemassiline hooratas, korv, ketas, survelaager) saad välismaalt tellides selle vahetuse tööraha jagu odavamalt kui eesti hinnad.

Ah jah, ilmselt see GTI märk sinna ise pandud....minu teada oli olemas GT mudel 110kw mudelitest. GTI ikka bensuka sportlikum mudeliseeria :wink:
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 18:42, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 03 Juun 2013, 18:39

Stuff kirjutas:Pole aimugi, nii oli seal kirjas. Kui tead asjast midagi võiksid ka vastata mitte niisama trollida. Huvitatud olen ainult konkreetsetest vastustest auto kohta.
Küsimus oli asjalik. Et saaksid täpsustust masina kohta mis sind huvitab.

Isegi spec on olemas :
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... I-150.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 18:50

Tänud asjaliku ja pika vastuse eest, hea lugemine.
Ise arvasin, et GTI välimus vms, kuna VW ise umbes nädal ainult vaadanud/otsinud siis ei tea suurt midagi nendest.
Lbs kohta niipalju et igapäevaselt umbes 25 kilti ja siis nädalavahetuseti kindlasti rohkem sõite. Kahjuks aastast ei oska välja tuua täpselt.
Kindlam oleks siis töökojas asi üle vaadata? Mida veel vaadata kohe üle kui auto ära ostan, hammasrihm ja rullikute seisund?
Kuskilt lugesin chipi kohta, et võimalik juurde saada 23 kw ja hinnaks 150 euri. Et see siis suht jama ja üle 10 kw juurde ei saa?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Juun 2013, 18:57

Stuff kirjutas:Pole aimugi, nii oli seal kirjas. Kui tead asjast midagi võiksid ka vastata mitte niisama trollida. Huvitatud olen ainult konkreetsetest vastustest auto kohta.
Kui ma oleksin teadnud, poleks imestunud nägu küsimusse pannud, eks :think: ! Ja hakkas ennastki selline kooslus huvitama ja leidsin netiavarustest, et mujal maailmas kohtab jah nende nimetusi kujul GT(I) TDI 150 (110 kw - mootoritähis ARL) ja GT(I) TDI 130 (96 kw - mootoritähis ASZ).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 19:00

Saad, aga keegi ei garanateeri, et see olemasolev sidur läbi ei hakka libisema teatud käikudega näiteks. Aga jah, eks hammasrihm ja õlid-filtrid oleks teadmata ajaloo puhul nii va naa vahetuse kaup. Lisaks veermik üle vaadata, kuid G4 jupid maksavad vähe ja kestavad üldiselt hästi. Aga siiski selle GTI osas....minule teadaolevalt ei olemas GTI versiooni TDI mootorist. GTI on bensukate sportlikum seeria suurema kw arvuga ja muude lisa kellade ja viledega sinna juurde, nagu on seda GT TDI puhul. Kõike, mis google otsinguga ette hüppab, ei tasu tõepõhjana võtta.

EDIT! Tean, et vist on olemas ka mingi versioon GTD vms TDI mootoritel.
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Juun 2013, 19:01

copilot kirjutas:Saad, aga keegi ei garanateeri, et see olemasolev sidur läbi ei hakka libisema teatud käikudega näiteks. Aga jah, eks hammasrihm ja õlid-filtrid oleks teadmata ajaloo puhul nii va naa vahetuse kaup. Lisaks veermik üle vaadata, kuid G4 jupid maksavad vähe ja kestavad üldiselt hästi. Aga siiski selle GTI osas....minule teadaolevalt ei olemas GTI versiooni TDI mootorist. GTI on bensukate sportlikum seeria suurema kw arvuga ja muude lisa kellade ja viledega sinna juurde, nagu on seda GT TDI puhul. Kõike, mis google otsinguga ette hüppab, ei tasu tõepõhjana võtta.
No ma ise kiilusin ka just selle GTI juures kinni, et mis värk on :D
Otsing viskas ka ühe ebay lingi, kus tagaluugil vaid GT: http://www.ebay.co.uk/itm/2003-03-Volks ... rid=229508" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis TiitRE, 03 Juun 2013, 19:03, muudetud 1 kord kokku.

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 19:08

vabandan kasutaja TiitRE ees, tundus et tead asjast aga selleasemel et midagi tarka öelda postitasid sellise vastuse. Vabandused veelkord.
Uuesti teemasse, mida arvata siis kasutaja --keit-- antud lingist?
Oskab keegi veel miskit öelda TDI GTI kooslusest?

Selle chipi kohta küsimus siis veel, et ei ole vahet kas sidur uus või mitte libisema võib hakata ikka?
Edit: mobile.de otsides leiah seda TDI GTI kooslust päris palju
Viimati muutis Stuff, 03 Juun 2013, 19:13, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 19:25

Mina igatahes pole kuulnud ja ikka GT versioonid minule teada olevalt. Aga kui vaatama lähed, vaata, mis pagasis pagasikatte all oleval varustuse sildil kirjas on st kas GT v GTI. Kui tõesti GTI, siis ega seal muud ei ole erinevat, kui mingid lisad varustuse osas. Mootor on sama mis tavaline mitte GT 150kw PD mootor. Siis saame ka kõik targemaks. Eeldan et G4 puhul on see kleeps samamoodi pagassis katte all pagassi põhja peale kleebitud, nagu Boral? GTI märki ei ole raske osta ju ja ise kleepida.

Ja olenevalt chipist, siis ikka jah....vb alguse uus sidur kestab mingi aja ok, kuid hakkab ikkagi siis läbi libmisema. Kust see piir läheb, on raske ennustada...kõik oleneb remapist ja sidurist.
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Siim-O » 03 Juun 2013, 19:28

GTI TDI täitsa tehase värk.
Pilt kasutaja tants teemast:
Pilt

Ja teema link: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... di#p646823

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 19:32

To siim :thumbup: Nüüd siis jälle targemad. Ainult, et mida see GTI GT ees teist on? :roll:

EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga :shock:

Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:37, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 19:37

+1 sooviks ka siis teada mis GTI on seda mida tavalisel golfil või GT pole.

Kui siduriga võivad pidevad jamad tekkida siis pole vist chip kasulik, 110 kw peaks ise juba piisav olema ;)

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Siim-O » 03 Juun 2013, 19:39

copilot kirjutas:To siim :thumbup: Nüüd siis jälle targemad. Ainult, et mida see GTI GT ees teist on? :roll:

EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga :shock:

Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
Recaro sisu ja puit imitatsioon liistud salongis.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 19:41

Stuff kirjutas:+1 sooviks ka siis teada mis GTI on seda mida tavalisel golfil või GT pole.

Kui siduriga võivad pidevad jamad tekkida siis pole vist chip kasulik, 110 kw peaks ise juba piisav olema ;)

No, mine tee proovisõit. Ma arvan, et sa jääd selle 110kw kah väga rahule. Selles suhtes, et mis auto ja mootori pealt sa tuled? Mina isiklikult siit sealt loetu ja kuuldu puhul stock siduriga üle 110KW ei hakka enam enda originaalis 96kw olnut punnitama(muidu 96kw siduri ja mootori ploki ning pihustite osas, mis 110kw - turbo ja vahejahuti teine). Kui siis, olemasolevat remapi lihvida siit sealt vastavalt oma sõidustiilile.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 19:43

Siim-O kirjutas:
copilot kirjutas:To siim :thumbup: Nüüd siis jälle targemad. Ainult, et mida see GTI GT ees teist on? :roll:

EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga :shock:

Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
Recaro sisu ja puit imitatsioon liistud salongis.
Kas elektriliste mäludega Recarod? Ka Highline seeriaga saab seda valikut....v siis see on nn STOCK sellele GTI seeriale? Katuseluuk?

EDIT! Kõige parema vastuse sellele annaks, kui kuskilt saaks kätte selle aja mudelite põhivarustusastmete brosüürid, sest juurde saab ju alati osta mida iganes.
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stollu » 03 Juun 2013, 20:13

natuke GTI tähendusest ja kuskohast see nimi alguse sai - http://www.ehow.com/facts_5038974_gti-stand-car.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 20:13

Varem omasin bmw 530d 135kw e39

Lugesin veel, et sidur kindel minema jah peale chipi. Ainuke võimalus mingi muu sidurikorv osta, racing või siis selline pool racing. Maksab kuskil 300-400€

Argatavasti siis sellel GTI midagi muud huvitavat juures pole ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 20:19

None of the GT labels, including GTI, have any official standing beyond car-enthusiast circles. The close association they have with a sporty image has made them popular with manufacturers, but there are no actual standards for this practice.
Ehk siis sisuliselt jah, mingit kindlat varustuse eripära välja tuua ei saa. Sp ka on mõne Highline koos lisadega vb isegi paremas koosluses, kui antud juhul näiteks GTI TDI.

EDIT! Bemmide koha pealt on minul must maa, kuid eeldan et e39 just kõige kergem kere juures pole ja 3.0 vist rüüpab ka seda diislit omajagu? Eks mine tee proovisõitu ja vaata mis olukorras on. Anna siis ka meile teada, kuidas vahe on. Ja kui ostuks läheb, siis ikka jää foorumisse ja huviliste autode alla oma vastav teema :D
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 20:24, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Juun 2013, 20:24

Stuff kirjutas:Varem omasin bmw 530d 135kw e39
Väike OT. Olen omanud täpselt 9 bemmi ja neist viimased 3tk. olid 3,0d. 2x e39 ja e60. Et kas mugavuses ei karda kaotada? 8)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 20:32

TiitRE kirjutas:
Stuff kirjutas:Varem omasin bmw 530d 135kw e39
Väike OT. Olen omanud täpselt 9 bemmi ja neist viimased 3tk. olid 3,0d. 2x e39 ja e60. Et kas mugavuses ei karda kaotada? 8)
Vot jah, see läks täitsa meelest. G4 näiteks ei hiilga eriti juba oma müraisolatsiooni poolest. Sisusutuse jms kohta ei oska võrdlust tuua. Et mida teema algataja arvab v mis on tema põhjus näiteks G4 valida?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 20:36

Kui auto ostetud siis teema täiesti mõeldav, kuna plaanis ka seda edasi natukene teha. Sellepärast ka suur huvi chipi vastu.
Bemmi kohapealt niipalju, et mugavus on üks suurim asi mille pärast puudust tundma hakkan. Eks näha ole kaua golfiga sõidan, arvatavasti plaanis sõita sellega aasta-kaks, selle aja jooksul auto korras hoida ja miskit huvitavat sellest teha. Aga eks see kõik juba tuleviku muusika.
Uus bmw plaanis kindlasti nii aasta kahe pärast soetada, kui selleks paremad võimalused tekivad. Tahaks midagi uuemat saada ;)

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stollu » 03 Juun 2013, 20:39

kas seal soodushinnas on mingi AGA ka sees , et tavahinnast nii palju erineb , kas soodushind näiteks on ilma helitehnikata ?
Selline isend muidu kaua müügis ei püsi , et pead kiirelt otsustama , selliseid 110kw-sid on vähe eestimaal , ainuke asi nüüd jah , kuidas sul selle tagasilla pealt esisilla peale tulla on , sisu on ka ju igasmõttes kitsam kui BMW-l aga BMW-st on see Golf kaks korda äkilisem , garanteeritud sõidurõõm

Stuff
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
Telefon: 53005474
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw

Lugemata postitus Postitas Stuff » 03 Juun 2013, 20:41

copilot kirjutas:
Vot jah, see läks täitsa meelest. G4 näiteks ei hiilga eriti juba oma müraisolatsiooni poolest. Sisusutuse jms kohta ei oska võrdlust tuua. Et mida teema algataja arvab v mis on tema põhjus näiteks G4 valida?
Olen otsinud ka midagi muud umbes 4k€ eest kuid kahjuks pole leidnud bmw ja volvode seast midagi.
Määravaks sai väike kütusekulu, odavad varuosad.

Vasta

Mine “Autoostu abi”