Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Auto mida plaanin osta http://www.auto24.ee/used/1230276" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna pole omanud siiani ühtegi VW siis olen tänulik igasuguse tagasiside eest.
Kas antud isend on oma hinda väärt? Mootori tüüpvead?
On mõni töökindlam VW diiselmootor? Kas tasub teha chip antud isendile? Keskmine kütusekulu enne ja peale chipi?
Eelkõige sooviks teada mida arvate antud lingil olevast autost
Ettetänades tulevane VW omanik
Kuna pole omanud siiani ühtegi VW siis olen tänulik igasuguse tagasiside eest.
Kas antud isend on oma hinda väärt? Mootori tüüpvead?
On mõni töökindlam VW diiselmootor? Kas tasub teha chip antud isendile? Keskmine kütusekulu enne ja peale chipi?
Eelkõige sooviks teada mida arvate antud lingil olevast autost
Ettetänades tulevane VW omanik
Viimati muutis MustVälk, 29 Nov 2015, 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Huvitav, mis asi see TDI GTI on?Stuff kirjutas:Auto mida plaanin osta http://www.auto24.ee/used/1230276" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna pole omanud siiani ühtegi VW siis olen tänulik igasuguse tagasiside eest.
Kas antud isend on oma hinda väärt? Mootori tüüpvead?
On mõni töökindlam VW diiselmootor? Kas tasub teha chip antud isendile? Keskmine kütusekulu enne ja peale chipi?
Eelkõige sooviks teada mida arvate antud lingil olevast autost
Ettetänades tulevane VW omanik
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Pole aimugi, nii oli seal kirjas. Kui tead asjast midagi võiksid ka vastata mitte niisama trollida. Huvitatud olen ainult konkreetsetest vastustest auto kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Töökindlam on nn vanakoolikas. Kuid ega korralikult hooldatud PD gi palju alla ei jäe. Enamlevinud uutemate TDI de veaks kahemassiline hooratas, mille hind eestis alates 500EUR umbes sellele PD mootorile. Kui eelmine/eelmises omanikud on õlivahetusega laisad olnud, siis kimbutab neid ka nuka koos sinna kuuluvaga kulumine(vahetus mäletamist mööda 1000 ja 1500EUR vahel) ning pihustite veidi varajasem võimalik surm(neid saab juba suht odavalt kasutatuid)....ja ega ka turbo sellisest laiskusest puutumata jää(endal 96KW PD motoga alles hiljuti ilmselt eelmisest/eelmistest õlivahetusega üle laskmisest tingitud turbo surm). Lisaks sellele võimalik pihustite tihendite jama, kuid materjal on ise odav. Kui käed jalad küljes, siis päris palju asju annab ise teha.
Endal jäänud mulje siit sealt lugedes, kuuldes ja ise kogedes, et põhiline kuluallikas ikka DMF....ülejäänud oleneb kõik sellest, kuidas omanik hooldanud on.
Aga 110kw liigutab seda keret edasi kohe kindlasti reipalt ja ilmselt maanteel toob naeru suule. See 110kw läheb veel enamvähem esiveoga maha, kuigi näiteks minu 96kw bora, mis 110kw peale remapitud, peab ka linnavahel 2.käiguga veidi ette vaatama, sest muidu hakkab tühja kraapima. Ideaalis oleks 4motion asja juures kui maasikas tordil, kuid saab ka ilma selleta.
Remapi kohta niipalju, et oleneb kellel lased teha....on küllalt tuunijaid, mis teevad sõna otses mõttes p*ska ja lühendavad erinevate sõlmede eluiga. Korralik tuuning, mis arvestab sinu sõidustiili ja harjumusi, on isegi võimeline seda kulu tsipake vähendama, kuid kuna kiputakse seda väände lisa ära kasutama, siis jääb samaks v veidi see kulu tõuseb - aga seda vähe. Kõik oleneb tuunijast ja sinu jalast. Ja muidugi olenevalt tuuningust, jääb ette sidur. Ma ei anna pead, kuid vb 10kw saad sinna otsa veel keevitada, ja siis ehk veel ei tohiks libisema hakata....üle selle on tõenäoline, et mingitel hetkedel hakkab asi läbi libisema ja eriti kui sidur juba vanake. Siis oleks juba vaja suuremat väänet kannatavat sidurit.
Isiklikult arvan, et mine vaata v lase asi üle vaadata....DMF i olukorda on võimalik enamvähem kohe kontrollida. Külma motoga tekitab väsinud hooratas tühipööretel selliseid kolinaid v kolkse käimari juurest ja tekitab keresse ka vibra/värinat. Lisaks sellel siduri pedaali mitte alla vajutades välja suretamisel hakkab kolinat tegema, kui juba üsna väsinud teine. Turbo olukorra kontrollimiseks tuleks siis lõdvik turbo küljest lahti võtta ja loksu kontrollida ning et ei oleks seal ka üleliigset õli(külmkäivitusel ei tohiks peale mingit aega tiksumist suitsema hakkama). Üldiselt, sellise mootoriga isendeid ja piltide järgi OK varustusega masinaid turul ei liigu.
Kui moto korras, siis sõidumõnu on garanteeritud ning sama asjastu bensukatega on ka kütte kulu konkurentsitult madal, rääkimata ka sellest, kui hästi see mootor nende punnvõrridega võrreldes seda kere edasi tõukab.
Küsiks veel, palju aastane ls ja palju maanteel? Näiteks 20tkm kandis oleva aastase ls puhul teeniks võimalik turbo laiali lendamine end tasa paari aastaga v isegi kiiremini, olenevalt millise kubatuuriga ja kuluga sama ajastu bensuka võrdluseks võtad. Ja DMF siduri komplekti(kahemassiline hooratas, korv, ketas, survelaager) saad välismaalt tellides selle vahetuse tööraha jagu odavamalt kui eesti hinnad.
Ah jah, ilmselt see GTI märk sinna ise pandud....minu teada oli olemas GT mudel 110kw mudelitest. GTI ikka bensuka sportlikum mudeliseeria
Endal jäänud mulje siit sealt lugedes, kuuldes ja ise kogedes, et põhiline kuluallikas ikka DMF....ülejäänud oleneb kõik sellest, kuidas omanik hooldanud on.
Aga 110kw liigutab seda keret edasi kohe kindlasti reipalt ja ilmselt maanteel toob naeru suule. See 110kw läheb veel enamvähem esiveoga maha, kuigi näiteks minu 96kw bora, mis 110kw peale remapitud, peab ka linnavahel 2.käiguga veidi ette vaatama, sest muidu hakkab tühja kraapima. Ideaalis oleks 4motion asja juures kui maasikas tordil, kuid saab ka ilma selleta.
Remapi kohta niipalju, et oleneb kellel lased teha....on küllalt tuunijaid, mis teevad sõna otses mõttes p*ska ja lühendavad erinevate sõlmede eluiga. Korralik tuuning, mis arvestab sinu sõidustiili ja harjumusi, on isegi võimeline seda kulu tsipake vähendama, kuid kuna kiputakse seda väände lisa ära kasutama, siis jääb samaks v veidi see kulu tõuseb - aga seda vähe. Kõik oleneb tuunijast ja sinu jalast. Ja muidugi olenevalt tuuningust, jääb ette sidur. Ma ei anna pead, kuid vb 10kw saad sinna otsa veel keevitada, ja siis ehk veel ei tohiks libisema hakata....üle selle on tõenäoline, et mingitel hetkedel hakkab asi läbi libisema ja eriti kui sidur juba vanake. Siis oleks juba vaja suuremat väänet kannatavat sidurit.
Isiklikult arvan, et mine vaata v lase asi üle vaadata....DMF i olukorda on võimalik enamvähem kohe kontrollida. Külma motoga tekitab väsinud hooratas tühipööretel selliseid kolinaid v kolkse käimari juurest ja tekitab keresse ka vibra/värinat. Lisaks sellel siduri pedaali mitte alla vajutades välja suretamisel hakkab kolinat tegema, kui juba üsna väsinud teine. Turbo olukorra kontrollimiseks tuleks siis lõdvik turbo küljest lahti võtta ja loksu kontrollida ning et ei oleks seal ka üleliigset õli(külmkäivitusel ei tohiks peale mingit aega tiksumist suitsema hakkama). Üldiselt, sellise mootoriga isendeid ja piltide järgi OK varustusega masinaid turul ei liigu.
Kui moto korras, siis sõidumõnu on garanteeritud ning sama asjastu bensukatega on ka kütte kulu konkurentsitult madal, rääkimata ka sellest, kui hästi see mootor nende punnvõrridega võrreldes seda kere edasi tõukab.
Küsiks veel, palju aastane ls ja palju maanteel? Näiteks 20tkm kandis oleva aastase ls puhul teeniks võimalik turbo laiali lendamine end tasa paari aastaga v isegi kiiremini, olenevalt millise kubatuuriga ja kuluga sama ajastu bensuka võrdluseks võtad. Ja DMF siduri komplekti(kahemassiline hooratas, korv, ketas, survelaager) saad välismaalt tellides selle vahetuse tööraha jagu odavamalt kui eesti hinnad.
Ah jah, ilmselt see GTI märk sinna ise pandud....minu teada oli olemas GT mudel 110kw mudelitest. GTI ikka bensuka sportlikum mudeliseeria
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 18:42, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Küsimus oli asjalik. Et saaksid täpsustust masina kohta mis sind huvitab.Stuff kirjutas:Pole aimugi, nii oli seal kirjas. Kui tead asjast midagi võiksid ka vastata mitte niisama trollida. Huvitatud olen ainult konkreetsetest vastustest auto kohta.
Isegi spec on olemas :
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... I-150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Tänud asjaliku ja pika vastuse eest, hea lugemine.
Ise arvasin, et GTI välimus vms, kuna VW ise umbes nädal ainult vaadanud/otsinud siis ei tea suurt midagi nendest.
Lbs kohta niipalju et igapäevaselt umbes 25 kilti ja siis nädalavahetuseti kindlasti rohkem sõite. Kahjuks aastast ei oska välja tuua täpselt.
Kindlam oleks siis töökojas asi üle vaadata? Mida veel vaadata kohe üle kui auto ära ostan, hammasrihm ja rullikute seisund?
Kuskilt lugesin chipi kohta, et võimalik juurde saada 23 kw ja hinnaks 150 euri. Et see siis suht jama ja üle 10 kw juurde ei saa?
Ise arvasin, et GTI välimus vms, kuna VW ise umbes nädal ainult vaadanud/otsinud siis ei tea suurt midagi nendest.
Lbs kohta niipalju et igapäevaselt umbes 25 kilti ja siis nädalavahetuseti kindlasti rohkem sõite. Kahjuks aastast ei oska välja tuua täpselt.
Kindlam oleks siis töökojas asi üle vaadata? Mida veel vaadata kohe üle kui auto ära ostan, hammasrihm ja rullikute seisund?
Kuskilt lugesin chipi kohta, et võimalik juurde saada 23 kw ja hinnaks 150 euri. Et see siis suht jama ja üle 10 kw juurde ei saa?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Kui ma oleksin teadnud, poleks imestunud nägu küsimusse pannud, eks ! Ja hakkas ennastki selline kooslus huvitama ja leidsin netiavarustest, et mujal maailmas kohtab jah nende nimetusi kujul GT(I) TDI 150 (110 kw - mootoritähis ARL) ja GT(I) TDI 130 (96 kw - mootoritähis ASZ).Stuff kirjutas:Pole aimugi, nii oli seal kirjas. Kui tead asjast midagi võiksid ka vastata mitte niisama trollida. Huvitatud olen ainult konkreetsetest vastustest auto kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Saad, aga keegi ei garanateeri, et see olemasolev sidur läbi ei hakka libisema teatud käikudega näiteks. Aga jah, eks hammasrihm ja õlid-filtrid oleks teadmata ajaloo puhul nii va naa vahetuse kaup. Lisaks veermik üle vaadata, kuid G4 jupid maksavad vähe ja kestavad üldiselt hästi. Aga siiski selle GTI osas....minule teadaolevalt ei olemas GTI versiooni TDI mootorist. GTI on bensukate sportlikum seeria suurema kw arvuga ja muude lisa kellade ja viledega sinna juurde, nagu on seda GT TDI puhul. Kõike, mis google otsinguga ette hüppab, ei tasu tõepõhjana võtta.
EDIT! Tean, et vist on olemas ka mingi versioon GTD vms TDI mootoritel.
EDIT! Tean, et vist on olemas ka mingi versioon GTD vms TDI mootoritel.
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
No ma ise kiilusin ka just selle GTI juures kinni, et mis värk oncopilot kirjutas:Saad, aga keegi ei garanateeri, et see olemasolev sidur läbi ei hakka libisema teatud käikudega näiteks. Aga jah, eks hammasrihm ja õlid-filtrid oleks teadmata ajaloo puhul nii va naa vahetuse kaup. Lisaks veermik üle vaadata, kuid G4 jupid maksavad vähe ja kestavad üldiselt hästi. Aga siiski selle GTI osas....minule teadaolevalt ei olemas GTI versiooni TDI mootorist. GTI on bensukate sportlikum seeria suurema kw arvuga ja muude lisa kellade ja viledega sinna juurde, nagu on seda GT TDI puhul. Kõike, mis google otsinguga ette hüppab, ei tasu tõepõhjana võtta.
Otsing viskas ka ühe ebay lingi, kus tagaluugil vaid GT: http://www.ebay.co.uk/itm/2003-03-Volks ... rid=229508" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis TiitRE, 03 Juun 2013, 19:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
vabandan kasutaja TiitRE ees, tundus et tead asjast aga selleasemel et midagi tarka öelda postitasid sellise vastuse. Vabandused veelkord.
Uuesti teemasse, mida arvata siis kasutaja --keit-- antud lingist?
Oskab keegi veel miskit öelda TDI GTI kooslusest?
Selle chipi kohta küsimus siis veel, et ei ole vahet kas sidur uus või mitte libisema võib hakata ikka?
Edit: mobile.de otsides leiah seda TDI GTI kooslust päris palju
Uuesti teemasse, mida arvata siis kasutaja --keit-- antud lingist?
Oskab keegi veel miskit öelda TDI GTI kooslusest?
Selle chipi kohta küsimus siis veel, et ei ole vahet kas sidur uus või mitte libisema võib hakata ikka?
Edit: mobile.de otsides leiah seda TDI GTI kooslust päris palju
Viimati muutis Stuff, 03 Juun 2013, 19:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Mina igatahes pole kuulnud ja ikka GT versioonid minule teada olevalt. Aga kui vaatama lähed, vaata, mis pagasis pagasikatte all oleval varustuse sildil kirjas on st kas GT v GTI. Kui tõesti GTI, siis ega seal muud ei ole erinevat, kui mingid lisad varustuse osas. Mootor on sama mis tavaline mitte GT 150kw PD mootor. Siis saame ka kõik targemaks. Eeldan et G4 puhul on see kleeps samamoodi pagassis katte all pagassi põhja peale kleebitud, nagu Boral? GTI märki ei ole raske osta ju ja ise kleepida.
Ja olenevalt chipist, siis ikka jah....vb alguse uus sidur kestab mingi aja ok, kuid hakkab ikkagi siis läbi libmisema. Kust see piir läheb, on raske ennustada...kõik oleneb remapist ja sidurist.
Ja olenevalt chipist, siis ikka jah....vb alguse uus sidur kestab mingi aja ok, kuid hakkab ikkagi siis läbi libmisema. Kust see piir läheb, on raske ennustada...kõik oleneb remapist ja sidurist.
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
GTI TDI täitsa tehase värk.
Pilt kasutaja tants teemast:
Ja teema link: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... di#p646823
Pilt kasutaja tants teemast:
Ja teema link: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... di#p646823
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
To siim Nüüd siis jälle targemad. Ainult, et mida see GTI GT ees teist on?
EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga
Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga
Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:37, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
+1 sooviks ka siis teada mis GTI on seda mida tavalisel golfil või GT pole.
Kui siduriga võivad pidevad jamad tekkida siis pole vist chip kasulik, 110 kw peaks ise juba piisav olema
Kui siduriga võivad pidevad jamad tekkida siis pole vist chip kasulik, 110 kw peaks ise juba piisav olema
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Recaro sisu ja puit imitatsioon liistud salongis.copilot kirjutas:To siim Nüüd siis jälle targemad. Ainult, et mida see GTI GT ees teist on?
EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga
Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Stuff kirjutas:+1 sooviks ka siis teada mis GTI on seda mida tavalisel golfil või GT pole.
Kui siduriga võivad pidevad jamad tekkida siis pole vist chip kasulik, 110 kw peaks ise juba piisav olema
No, mine tee proovisõit. Ma arvan, et sa jääd selle 110kw kah väga rahule. Selles suhtes, et mis auto ja mootori pealt sa tuled? Mina isiklikult siit sealt loetu ja kuuldu puhul stock siduriga üle 110KW ei hakka enam enda originaalis 96kw olnut punnitama(muidu 96kw siduri ja mootori ploki ning pihustite osas, mis 110kw - turbo ja vahejahuti teine). Kui siis, olemasolevat remapi lihvida siit sealt vastavalt oma sõidustiilile.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Kas elektriliste mäludega Recarod? Ka Highline seeriaga saab seda valikut....v siis see on nn STOCK sellele GTI seeriale? Katuseluuk?Siim-O kirjutas:Recaro sisu ja puit imitatsioon liistud salongis.copilot kirjutas:To siim Nüüd siis jälle targemad. Ainult, et mida see GTI GT ees teist on?
EDIT! Mina ei näe seda teemat, pole klubiline. Aga mis seal tantsu autol siis küljes on?....muidu pmt sama mis minu Bora st AHF vanakoolika motoga
Tundub, et tehasest pandi neid nimetusi lambist peale, et siis veidi rohkem sulli kasseerida vms v siis ühel on midagi standardvarustuses, mida teisel pole?
EDIT! Kõige parema vastuse sellele annaks, kui kuskilt saaks kätte selle aja mudelite põhivarustusastmete brosüürid, sest juurde saab ju alati osta mida iganes.
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
natuke GTI tähendusest ja kuskohast see nimi alguse sai - http://www.ehow.com/facts_5038974_gti-stand-car.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Varem omasin bmw 530d 135kw e39
Lugesin veel, et sidur kindel minema jah peale chipi. Ainuke võimalus mingi muu sidurikorv osta, racing või siis selline pool racing. Maksab kuskil 300-400€
Argatavasti siis sellel GTI midagi muud huvitavat juures pole ?
Lugesin veel, et sidur kindel minema jah peale chipi. Ainuke võimalus mingi muu sidurikorv osta, racing või siis selline pool racing. Maksab kuskil 300-400€
Argatavasti siis sellel GTI midagi muud huvitavat juures pole ?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Ehk siis sisuliselt jah, mingit kindlat varustuse eripära välja tuua ei saa. Sp ka on mõne Highline koos lisadega vb isegi paremas koosluses, kui antud juhul näiteks GTI TDI.None of the GT labels, including GTI, have any official standing beyond car-enthusiast circles. The close association they have with a sporty image has made them popular with manufacturers, but there are no actual standards for this practice.
EDIT! Bemmide koha pealt on minul must maa, kuid eeldan et e39 just kõige kergem kere juures pole ja 3.0 vist rüüpab ka seda diislit omajagu? Eks mine tee proovisõitu ja vaata mis olukorras on. Anna siis ka meile teada, kuidas vahe on. Ja kui ostuks läheb, siis ikka jää foorumisse ja huviliste autode alla oma vastav teema
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 20:24, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Väike OT. Olen omanud täpselt 9 bemmi ja neist viimased 3tk. olid 3,0d. 2x e39 ja e60. Et kas mugavuses ei karda kaotada?Stuff kirjutas:Varem omasin bmw 530d 135kw e39
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Vot jah, see läks täitsa meelest. G4 näiteks ei hiilga eriti juba oma müraisolatsiooni poolest. Sisusutuse jms kohta ei oska võrdlust tuua. Et mida teema algataja arvab v mis on tema põhjus näiteks G4 valida?TiitRE kirjutas:Väike OT. Olen omanud täpselt 9 bemmi ja neist viimased 3tk. olid 3,0d. 2x e39 ja e60. Et kas mugavuses ei karda kaotada?Stuff kirjutas:Varem omasin bmw 530d 135kw e39
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Kui auto ostetud siis teema täiesti mõeldav, kuna plaanis ka seda edasi natukene teha. Sellepärast ka suur huvi chipi vastu.
Bemmi kohapealt niipalju, et mugavus on üks suurim asi mille pärast puudust tundma hakkan. Eks näha ole kaua golfiga sõidan, arvatavasti plaanis sõita sellega aasta-kaks, selle aja jooksul auto korras hoida ja miskit huvitavat sellest teha. Aga eks see kõik juba tuleviku muusika.
Uus bmw plaanis kindlasti nii aasta kahe pärast soetada, kui selleks paremad võimalused tekivad. Tahaks midagi uuemat saada
Bemmi kohapealt niipalju, et mugavus on üks suurim asi mille pärast puudust tundma hakkan. Eks näha ole kaua golfiga sõidan, arvatavasti plaanis sõita sellega aasta-kaks, selle aja jooksul auto korras hoida ja miskit huvitavat sellest teha. Aga eks see kõik juba tuleviku muusika.
Uus bmw plaanis kindlasti nii aasta kahe pärast soetada, kui selleks paremad võimalused tekivad. Tahaks midagi uuemat saada
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
kas seal soodushinnas on mingi AGA ka sees , et tavahinnast nii palju erineb , kas soodushind näiteks on ilma helitehnikata ?
Selline isend muidu kaua müügis ei püsi , et pead kiirelt otsustama , selliseid 110kw-sid on vähe eestimaal , ainuke asi nüüd jah , kuidas sul selle tagasilla pealt esisilla peale tulla on , sisu on ka ju igasmõttes kitsam kui BMW-l aga BMW-st on see Golf kaks korda äkilisem , garanteeritud sõidurõõm
Selline isend muidu kaua müügis ei püsi , et pead kiirelt otsustama , selliseid 110kw-sid on vähe eestimaal , ainuke asi nüüd jah , kuidas sul selle tagasilla pealt esisilla peale tulla on , sisu on ka ju igasmõttes kitsam kui BMW-l aga BMW-st on see Golf kaks korda äkilisem , garanteeritud sõidurõõm
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Juun 2013, 17:44
- Telefon: 53005474
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf TDI GTI 1.9 110kw
Olen otsinud ka midagi muud umbes 4k€ eest kuid kahjuks pole leidnud bmw ja volvode seast midagi.copilot kirjutas:
Vot jah, see läks täitsa meelest. G4 näiteks ei hiilga eriti juba oma müraisolatsiooni poolest. Sisusutuse jms kohta ei oska võrdlust tuua. Et mida teema algataja arvab v mis on tema põhjus näiteks G4 valida?
Määravaks sai väike kütusekulu, odavad varuosad.