Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Tere,
Hetkel oman autot Volvo S80 2004 aasta D5 120 kw mootoriga. Isend on küll viisakas ja natuke ka elegantne, kuid kõik remondid ja hooldused on rahakotti ikka üsna korralikult rüüstanud. Hetkel pean hinge kinni hoidma, et mitte midagi seal jälle ei juhtuks. Viimane remont/hooldus maksis mul 400 euri, paar nädalat enne seda 500 eurot ja paar kuud enne seda ka 700 eurot. Vahetatud sain nende remontidega ühe amordi, stabika kondid, mõned puksid esisillas, õlivahetus, mootoripadjad (3 mootoripatja hinnaga 90 eur/tk+vahetus), EGR klapi puhastus, käigukasti SK tihendid, esimesed laagrid. Kahjuks sain peale ostu mõnda aega peale nokitsemist auto kapoti all mahakulutatud silti ereda valgusega peegeldades sinna kirjutatud info teada, et auto läbisõit oli 2007 aastal 240000 (sel aastal ostuhetkel oli kellal 218000 peal), sellest ka siis kulunud rool jms kaasnev. Auto hetkel korras, kuid tõesti arvestades palgataset, siis kogu palk, mis üürist jms kuludest üle jääb, on kulunud auto remondiks. Plussidest võib Volvo puhul esile tuua üpris väikese kütusekulu, milleks on ca 4 l/100 km maanteel ja ca 8 l/100 km linnas (kui arvate, et pole võimalik, siis selle olen pikkade otsadega kindlaks teinud - nt Vilniusesse 1550 kilomeetrit 71 liitriga, kus sees olid linnasõidud ja isegi üks ummikus sõit); hea originaal helisüsteem, hea juhitavus, väga ruumikas auto - sedaan sobib vabalt ka suuremale perele.
Kõige selle kõrval, eriti remondi osas mõjub mulle endale psüühiliselt väga kurnavalt, varuosad on lihtsalt NII kirved, vahel tundub mõne väikese jupi hinda kuuldes tunne, nagu oleks see kullast kokku valatud, võrreldes mõne muu margiga, mõtlen selle all juba B varuosi.
Uurisin nüüd ka mis oleks enamvähem kvaliteetne auto ja mille ülalpidamise kulud ei laasta nii räigelt pangaarvet. Valikuga prooviksin jääda volkswageni poole. Kas siis Jetta või passat sedaankerega. Soovin osta bensiinimootoriga autot, kuna läbisõidud väikesed, ca 25 km päevas. Diiselmootori jätaks kõrvale, kuna hetkel juba pm tööle jõudes, kui väljas on ca 5 kraadi, siis auto hakkab alles soojaks minema 12 km peal, seega arvestades talve, sooviksin natuke ka sõidumugavust nautida normaalses temperatuuris. Lisaks väga suurt säästu diisliga ei saavutaks.
Auto kiirendus ja edasiminek pole oluline, auto on mulle tarbeese, millega saaksin kõik vajalikud sõidud ära teha, seejuures autot hooldada ja korras hoida. Aastane läbisõit on mul ca 20000 km. Tahaksin enne oma auto müüki seekord põhjalikult autot valida ja mitte reha otsa järjekordselt astuda. Kindlasti seekord enne auto ajalugu ja reaalset läbisõitu teadmata autot ka ei osta.
Endal oleks huvi Volkswageni 2007 aasta jetta 1,6 liitrise bensuka vastu (enamvähem vastuvõetav küttekulu), hinnaklassiga kuskil 5500 euro kandis. Kas keegi on nende ülalpidamiskuludega kursis võrreldes vanemate mudelitega nt Jetta alla 2005 a ning Passatitega alla 2005 aasta (varuosad, hooldus jms)? Lisaks ka head-vead, tüüpvead. Hetkel jääb silma: http://www.auto24.ee/used/1790078" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab võib olla keegi kommenteerida antud autot ja üldiselt Volkswageneid?
Kokkuvõttev kulu, mis vastaks ootustele, võiks autol olla remondi ja hoolduse peale 70-100 euri/kuus
Hetkel oman autot Volvo S80 2004 aasta D5 120 kw mootoriga. Isend on küll viisakas ja natuke ka elegantne, kuid kõik remondid ja hooldused on rahakotti ikka üsna korralikult rüüstanud. Hetkel pean hinge kinni hoidma, et mitte midagi seal jälle ei juhtuks. Viimane remont/hooldus maksis mul 400 euri, paar nädalat enne seda 500 eurot ja paar kuud enne seda ka 700 eurot. Vahetatud sain nende remontidega ühe amordi, stabika kondid, mõned puksid esisillas, õlivahetus, mootoripadjad (3 mootoripatja hinnaga 90 eur/tk+vahetus), EGR klapi puhastus, käigukasti SK tihendid, esimesed laagrid. Kahjuks sain peale ostu mõnda aega peale nokitsemist auto kapoti all mahakulutatud silti ereda valgusega peegeldades sinna kirjutatud info teada, et auto läbisõit oli 2007 aastal 240000 (sel aastal ostuhetkel oli kellal 218000 peal), sellest ka siis kulunud rool jms kaasnev. Auto hetkel korras, kuid tõesti arvestades palgataset, siis kogu palk, mis üürist jms kuludest üle jääb, on kulunud auto remondiks. Plussidest võib Volvo puhul esile tuua üpris väikese kütusekulu, milleks on ca 4 l/100 km maanteel ja ca 8 l/100 km linnas (kui arvate, et pole võimalik, siis selle olen pikkade otsadega kindlaks teinud - nt Vilniusesse 1550 kilomeetrit 71 liitriga, kus sees olid linnasõidud ja isegi üks ummikus sõit); hea originaal helisüsteem, hea juhitavus, väga ruumikas auto - sedaan sobib vabalt ka suuremale perele.
Kõige selle kõrval, eriti remondi osas mõjub mulle endale psüühiliselt väga kurnavalt, varuosad on lihtsalt NII kirved, vahel tundub mõne väikese jupi hinda kuuldes tunne, nagu oleks see kullast kokku valatud, võrreldes mõne muu margiga, mõtlen selle all juba B varuosi.
Uurisin nüüd ka mis oleks enamvähem kvaliteetne auto ja mille ülalpidamise kulud ei laasta nii räigelt pangaarvet. Valikuga prooviksin jääda volkswageni poole. Kas siis Jetta või passat sedaankerega. Soovin osta bensiinimootoriga autot, kuna läbisõidud väikesed, ca 25 km päevas. Diiselmootori jätaks kõrvale, kuna hetkel juba pm tööle jõudes, kui väljas on ca 5 kraadi, siis auto hakkab alles soojaks minema 12 km peal, seega arvestades talve, sooviksin natuke ka sõidumugavust nautida normaalses temperatuuris. Lisaks väga suurt säästu diisliga ei saavutaks.
Auto kiirendus ja edasiminek pole oluline, auto on mulle tarbeese, millega saaksin kõik vajalikud sõidud ära teha, seejuures autot hooldada ja korras hoida. Aastane läbisõit on mul ca 20000 km. Tahaksin enne oma auto müüki seekord põhjalikult autot valida ja mitte reha otsa järjekordselt astuda. Kindlasti seekord enne auto ajalugu ja reaalset läbisõitu teadmata autot ka ei osta.
Endal oleks huvi Volkswageni 2007 aasta jetta 1,6 liitrise bensuka vastu (enamvähem vastuvõetav küttekulu), hinnaklassiga kuskil 5500 euro kandis. Kas keegi on nende ülalpidamiskuludega kursis võrreldes vanemate mudelitega nt Jetta alla 2005 a ning Passatitega alla 2005 aasta (varuosad, hooldus jms)? Lisaks ka head-vead, tüüpvead. Hetkel jääb silma: http://www.auto24.ee/used/1790078" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab võib olla keegi kommenteerida antud autot ja üldiselt Volkswageneid?
Kokkuvõttev kulu, mis vastaks ootustele, võiks autol olla remondi ja hoolduse peale 70-100 euri/kuus
Viimati muutis MustVälk, 23 Dets 2015, 20:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 08 Nov 2012, 08:13
- Auto: Skoda Superb 1.4TSI Elegance Plus DSG
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Tihver kirjutas:Tahad autot mida soodne pidada osta 2005+ Octavia. Passatit ei ole sõltumata aastaarvust odav remontida.
Sekundeerin. Mina olen ülimalt rahul Octaviaga, tegemist siis 2006a masinaga minu puhul. Mootor sama, mis kuulutuses viidatud Jettal. Lisainfot soovid, siis PS teel võin rääkida.
Viimati muutis Markko_, 12 Okt 2014, 20:44, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
No Octavia pole ka mingi Passati klassi auto. Ma ei saa aru mis on häda näiteks Passat 5,5 remondil ja usun, et see jetta pole paha valik. Siin tuleb jälle teema varsti, et ostaks 750 bemmi, aga palju see kütet võtab!? See kes sellise bemmi ostab, ei küsi PALJU VÕTAB! Skoda pole nüüd küll nii palju odavam, et tasuks seda kasutatud peast osta. Seati ja Skodat võib võrrelda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 04 Nov 2013, 21:25
- Auto: VW Passat 2011, Seat Alhambra 2011
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Sel teemal pole mõtet tõesti arutleda - Passat on parem kui Octavia. Aga kui jutt läheb ülalpidamis ja remondikuludele, siis Octavia on ikka ülimalt töökindel ja lihtsa veermikuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
veidi ot, aga kas tolle ajajärgu octavia pole mitte golf 4 ja passat b5 seeria platvormil?Tihver kirjutas:Sel teemal pole mõtet tõesti arutleda - Passat on parem kui Octavia. Aga kui jutt läheb ülalpidamis ja remondikuludele, siis Octavia on ikka ülimalt töökindel ja lihtsa veermikuga.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 08 Nov 2012, 08:13
- Auto: Skoda Superb 1.4TSI Elegance Plus DSG
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
miilits kirjutas:veidi ot, aga kas tolle ajajärgu octavia pole mitte golf 4 ja passat b5 seeria platvormil?Tihver kirjutas:Sel teemal pole mõtet tõesti arutleda - Passat on parem kui Octavia. Aga kui jutt läheb ülalpidamis ja remondikuludele, siis Octavia on ikka ülimalt töökindel ja lihtsa veermikuga.
Ei, see Octavia jagab tehnikat (ka põhja) juba Golf V-ga. Muidugi ei saa Octaviat ja Passatit võrrelda omavahel. Vähemalt mitte Octavia II ja Passat B6. B5-ga aga kannatab võrdluse välja küll (been there, done that, võrdlusmoment olemas täitsa). Siiski, nagu NOTFAST ütles, pole nad ühe klassi autod. Octavia on Golfi klassis. Kui midagi Passatiga võrrelda, siis Superbi.
Viimati muutis Markko_, 13 Okt 2014, 07:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Oot oot...kas sa ostad jupid oma volvole kõik kuskilt kauplusest v töökojast. Mul näide,kus suvaline väike koht tahtis mu vanakoolile pakkuda uut siduri ja kahemassilise hooratta komplekti 700 eur eest,ise sain uk st tellides pmt poole odavamalt. Ja kas sa netipoode üldse kasutad v sa oled nii autokauge inimene,et ei jaga ise juppe tellida ja pisemaid asju vahetada? Sinu hinnad ikka ulmed,mis nimetasid(Näiteks G4/Bora puhul 300 eur eest saad sa pmt terve jooksu taga ja ees alates amortide tugilaaagritest kuni kõikvõimalike puksideni varuosad. Kui käed küljes,vahetad ka ise ära(jah,näed päeva jagu nu°°i,aga alles jääva raha eest lõõgastud korralikult,sest töökotta makstud raha eest sa garantiid,mis öösel magada laseks,sa ei saa- kui vahetatud jupp probleemi ei lahendanud(kuigi algul väideti et selles raudpolt viga), siis jätkub remont ja töö eest maksmine järgmise asja katseeksitusmeetodil vahetamise teel!
edit! Jah,S8 on mõnus mugav cruisi pill,aga kas tõesti jupid nii kallid,et paari asja vahetuse eest sellised summad? Kahtlane tunne,et sulle "sukk" pähe tõmmatud! Eks kohe huvi pärast vaatama,mis see pudi padi veermikule maksab netis selle pillile. Ps! Kas pean naisele ütlema,et ära Volvosid vaata???
edit! Jah,S8 on mõnus mugav cruisi pill,aga kas tõesti jupid nii kallid,et paari asja vahetuse eest sellised summad? Kahtlane tunne,et sulle "sukk" pähe tõmmatud! Eks kohe huvi pärast vaatama,mis see pudi padi veermikule maksab netis selle pillile. Ps! Kas pean naisele ütlema,et ära Volvosid vaata???
Viimati muutis copilot, 15 Okt 2014, 00:56, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Oli ka kunagi endal Volvo s40 häää mugav ja talvel väga soe auto aga kui midagi läks siis polnud vahet kas ostad esindusest, tellid poest, otsid lammrist vmi jupid igal juhul kirve hinnaga. Mäletan selgelt kui käigukangi hoovastikus läksid puksid ära, kolm s***t väikest puksinärakat, pood küsid 550 eeku ja esindus ala 600 eek, pood hinda alla ei lasknud aga esinduset sai pisar palgel kaubeldud 480 eeku peale - ooeh. Ja kui tagumine rattalaager ära läks siis oli jälle nutt peal küsiti 1200 või 1300 eek tükist- see oli ka viimane piisk karikasse - peale neid jamasid läks auto müüki ei hakkanud järgmisi pauke ootama. Tolle aja S40 oli mitsubishi põhjapeal ja sellest ka need müstilised juppide hinnad.
Hetkel ei tea Volvo remondist midagi aga ma arvan, et ega hinnad eriti miskit muutunud ei ole.
Hetkel ei tea Volvo remondist midagi aga ma arvan, et ega hinnad eriti miskit muutunud ei ole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
1300 eeku ehk alla 100 euro. Täpselt samase auku jääb nii golfi kui passati SKF laager. Lihtsalt kroon oli suurema väärtusega kui euro.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
golfi_vend kirjutas:1300 eeku ehk alla 100 euro. Täpselt samase auku jääb nii golfi kui passati SKF laager. Lihtsalt kroon oli suurema väärtusega kui euro.
Just ja passati laager oli 300-400 eek
-
- Huviline
- Postitusi: 1667
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Vähempakkumist ei võida ka VAG säästukad VW-Skoda-Seat. Teiseks võid ämbrisse astuda mitte auto marki või mudelit valides vaid eelkõige siiski konkreetset autot valides. Reeglina kuuluvad sinna nimistusse kõik oma nimistu kõige odavamad eksemplarid. VAG tugev pluss on maastaabi efektist tulenev tihe nõudlus-pakkumine. Häid varuosade tootjaid ainuüksi Saksamaal on juba mass, mis igati tugev argument nii hinna, kui kvaliteedi osas. Pealegi kõik osad sisuliselt kohe letist võtta jne. Aga ikkagi; see ei ole nr1 põhjus, miks VAG valida. Asi peab ka meeldima, juba ainuüksi mõte kui selline.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Eelnevalt vaatasin ladu24 ja eparts.ee lehed samade juppide maksumuste kohta üle. Ise sillajuppe kusagil vahetama ka ei hakka, kui pädevust selleks pole. Saaks veel aru kui tegemist on vanakooli autoga. Enamus varuosi pelgalt kanali peal vahetada samuti pole võimalik ilma vastavate riistadeta. Kuu aja jooksul viimased remondid läksid tõepoolest ca 800 euri maksma. Lihtsalt töö maksab (30 eur/h) ja varuosad ise on ka kirved. Sirvisin ka Škodade varuosi ja võrdlesin täpselt samu tootjaid. Hinnavahe keskmiselt 1,5 kordne, kallimad osad kohati ka rohkem kui kolmekordsed. Võrdlusel võtsin ka aluseks nt Volvo 2,0 bensumootori vs Škoda 1,6l bensuka.copilot kirjutas:Oot oot...kas sa ostad jupid oma volvole kõik kuskilt kauplusest v töökojast. Mul näide,kus suvaline väike koht tahtis mu vanakoolile pakkuda uut siduri ja kahemassilise hooratta komplekti 700 eur eest,ise sain uk st tellides pmt poole odavamalt. Ja kas sa netipoode üldse kasutad v sa oled nii autokauge inimene,et ei jaga ise juppe tellida ja pisemaid asju vahetada? Sinu hinnad ikka ulmed,mis nimetasid(Näiteks G4/Bora puhul 300 eur eest saad sa pmt terve jooksu taga ja ees alates amortide tugilaaagritest kuni kõikvõimalike puksideni varuosad. Kui käed küljes,vahetad ka ise ära(jah,näed päeva jagu nu°°i,aga alles jääva raha eest lõõgastud korralikult,sest töökotta makstud raha eest sa garantiid,mis öösel magada laseks,sa ei saa- kui vahetatud jupp probleemi ei lahendanud(kuigi algul väideti et selles raudpolt viga), siis jätkub remont ja töö eest maksmine järgmise asja katseeksitusmeetodil vahetamise teel!
edit! Jah,S8 on mõnus mugav cruisi pill,aga kas tõesti jupid nii kallid,et paari asja vahetuse eest sellised summad? Kahtlane tunne,et sulle "sukk" pähe tõmmatud! Eks kohe huvi pärast vaatama,mis see pudi padi veermikule maksab netis selle pillile. Ps! Kas pean naisele ütlema,et ära Volvosid vaata???
Esimese remondiga astusin asukoha valikul täielikult ämbrisse samuti, kuid seda ma ei arvestanud kuludesse, kuna tegemist oli hea reklaamiga käparditega (Tallinnas Türi tn, nime ei hakka mainima, aga punast värvi logoga "veermikuspetsialistid").
Vahetati seal alguses sillajupid ära, vist olid stabika kondid ja roolivarda otsad ära ning hiljem öeldi, et ikka vaja stabika varraste puks ka ära vahetada. Öeldi, et enne kolin järgi sildades ei jää... Sealt öeldi, et peaksin originaaljupi ostma ning ma peaksin ka eelnevalt pandud jupid samuti kinni maksma ja varasemalt pandud vardad ära võtma. Igatahes mingid oskamatud vennad tundusid ja kogu see käpardlus lihtsalt ajas vererõhu lakke Vaadates seda, et juba pidurite puhastusel jäeti pidurivedrud lahti nii, et auto väljast kolises mitu korda hullemini, kui enne - tükk aega ei leidnud keegi kust see võib tulla, sest hiljem peale Rakveres tehtud sildade kapitaalremonti oli kõik ideaalses korras. Pärast tehti sealt soss-seppade juurest hinnapakkumine sildade remondile 800 euro väärtuses, mille peale võtsin hinnapakkumise ja lasin Rakveres ühe spetsialistil ära teha 350 euroga ja siiamaani pole ka sildades mingit kolinat sees ja kõik käib ilusti. Irooniline oli see, et veermiku tasuta kontrollil avastati vigadeks sildade puhul ainult, et puksid on tsipa vedelad, kuigi auto sillad kolisesid hullult juba kühmulisel teel ning pm kõik vardad ja puksid vajasid vahetust.
Rohkem väga pole julgenud suvalisi teenindusi külastada, alati olen kindlaid mehi või töökoda kasutanud. Eelnevalt kontrollinud kõikide osade hinnad samuti üle, seega ei usu, et sukk tõmmati pähe.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Ulme hinnad Sul nii väikeste asjade remondiks. Endal oli aastakese uuema tüübi D5 mootriga(pole üldse nii töökindel ja ökonoomne kui vana, mis Sul oli) xc90 ja sain paar korda sellist arvet maksta, aga tehtud tööde ja juppide nimekiri oli ikka tunduvalt pikem, samuti hooldasin autot ühes kallimas kohas. Isal 2 sama aja V70-t sama mootoriga(üks neist juba 8a), mis Sul ja ka nende põhjal ei ütleks, et varuosad või remont kallim kui Volkswagenil.
Kui soovid odavalt remonditavat ja töökindlat autot, siis osta Toyota Avensis, bensiinimootoriga.
VW laguneb paratamatult ja tahab hooldust saada, nagu ka iga teine auto muidugi. Volvol häiris mind ainult rattalaagrite maksumus, mis olenemata mudelist kuidagi ulmeliselt kallis, muud jubinad samas augus, mis konkurentidel, sh VW.
Kui soovid odavalt remonditavat ja töökindlat autot, siis osta Toyota Avensis, bensiinimootoriga.
VW laguneb paratamatult ja tahab hooldust saada, nagu ka iga teine auto muidugi. Volvol häiris mind ainult rattalaagrite maksumus, mis olenemata mudelist kuidagi ulmeliselt kallis, muud jubinad samas augus, mis konkurentidel, sh VW.
Viimati muutis KuldarA, 17 Okt 2014, 11:23, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1667
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Vana auto vahetus Volkswageni vastu
Just, osta Toyota. Siis ei ole muret remondi ega hiljem müügiga. Kasutad ja otse taaskasutusse. Nagu WC paber. Odav ja vesi peale. Värviline ja lõhnasataud muidugi natuke kallim aga siis ei kulu ka vanilje-kuusele raha.
Viimati muutis tlauri, 17 Okt 2014, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012