MFA ja tahhomeeter ei t??ta...
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
MFA ja tahhomeeter ei t??ta...
Tere!
Autoks on VW GOLF 2 GT, 1,8 66KW, 91 aasta. Mure selles, et MFA ja tahhomeeter ei funktsioneeri. Hoolimata sellest, kas auto k?ib v?i mitte, p?sib displayl ees pidevalt kellaaeg (Puudub v?imalus erinevaid n?ite vahetada). Kust kohast tuleb sel autol tahhomeetri signaal, ning kas ja kuidas on v?imalik tahhomeetri korrasolekut kontrollida?
T?nud ette..
Autoks on VW GOLF 2 GT, 1,8 66KW, 91 aasta. Mure selles, et MFA ja tahhomeeter ei funktsioneeri. Hoolimata sellest, kas auto k?ib v?i mitte, p?sib displayl ees pidevalt kellaaeg (Puudub v?imalus erinevaid n?ite vahetada). Kust kohast tuleb sel autol tahhomeetri signaal, ning kas ja kuidas on v?imalik tahhomeetri korrasolekut kontrollida?
T?nud ette..
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
Mainiks siinkohal ?ra et tegu on Motometer-i tahhokate t??pveaga. Omal oli ka sama jama ja peale transistori vahetust hakkas t??le. M?ningatel juhtudel aitab ka see kui aku klemmid v?i kommutaatori pistik m?neks minutiks lahti v?tta, kuid kui ei aita siis tuleb jahh see transistor ?ra vahetada.
Uue transistori saad tellida Tevalost, t??p on BC846B (Tevalo kood: 71-303-70) ja hind oli miskit 5 EEK ringis. Kuna tegu on SMD transistoriga, siis mingi v?ga suure ja tulise kolviga ei soovita sinna kallale minna, muidu on plaadi pealt rajad lahti ja kogu see tahhoka plokk pr?gim?e kaup. Pigem lase m?nel asjatundjal see t?? ?ra teha.
K?siks seda ka, et kas see MFA on sul kunagi ?ldse t??tanud? M?nedel mudelitel on ainult sama display kasutusel ja see kangi pistiku koht ja vaakumiandur on isegi olemas, aga MFA funkstioone pole mikroskeemile programmeeritud.
Uue transistori saad tellida Tevalost, t??p on BC846B (Tevalo kood: 71-303-70) ja hind oli miskit 5 EEK ringis. Kuna tegu on SMD transistoriga, siis mingi v?ga suure ja tulise kolviga ei soovita sinna kallale minna, muidu on plaadi pealt rajad lahti ja kogu see tahhoka plokk pr?gim?e kaup. Pigem lase m?nel asjatundjal see t?? ?ra teha.
K?siks seda ka, et kas see MFA on sul kunagi ?ldse t??tanud? M?nedel mudelitel on ainult sama display kasutusel ja see kangi pistiku koht ja vaakumiandur on isegi olemas, aga MFA funkstioone pole mikroskeemile programmeeritud.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
no nii...sai Tevalost ostetud uus transistor-maksis k?igest 2.70. Kuna endal vajalikke/sobilikke t??riistu ei olnud, et hakanud ise asja tsurkima ja usaldasin veidi kogenenumaid tegelasi. Vahetamine leidis aset Aleksandri t?navas ?hes elektroonika remondis ning maksis 150kr (see oli k?ige v?iksem arve, mida nad teha said) Igaljuhul j?in t??ga rahule. T?na ?htul komlekteerisin armatuuri uuesti kokku.Tahhomeeter ja MFA hakkasid t??le (saab erinevaid n?ite MFA-l vahetada) aga displayl n?itab ta normaalselt vaid s?iduks kulunud aega, kellaaega ja v?listemperatuuri...?lej??nud n?itude asemel (?li temperatuur, l?bitud teepikkus, kiirus ja keskmine k?tusekulu) on lihtsalt kriipsud. Kapoti all ringi kolades tundusid anduritel k?ik juhtmed k?ljes olevat...milles asi v?ib olla???
[Muudetud: 22-8-2007 Matumardikas]
[Muudetud: 22-8-2007 Matumardikas]
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
- Telefon: 5209023
- Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
- Asukoht: Kuressaare
Ei hakanud uut teemat tegema, aga k?siks, et kuhu see vaakumvoolik l?heb? Ehk siis kuhu see teine ots kapoti all ?hendada tuleks?Algselt postitas: pppp
No tolle transistori tuksiminek p?hjustab nii tahho kui ka MFA mittet??tamise (n?itab ainult kellaaega). Vaakumvoolik on k?tusekulu m??tmise jaoks.
German engineering in the house...
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Kui tavaline vaakumiga piduriv?im on, siis selle ja sisselaske kollektori vahel oleva vooliku k?ljes on kollane tagasil??gi klapp (v?i misiganes selle nimi on). V?tad sellel ?he rohelise punni eest ?ra ja sinna pistadki vooliku.Originally posted by Uki
Ei hakanud uut teemat tegema, aga k?siks, et kuhu see vaakumvoolik l?heb? Ehk siis kuhu see teine ots kapoti all ?hendada tuleks?
Kui igasugu keskmisi kiirusi ja v?rke ei n?ita, siis on ilmselt s??dlaseks spidoka tagak?ljel asuv Halli andur. ?litemperatuuri mitten?itamise peale is oska miskit m?istlikku kosta, kui juhtmed ja andur OK on.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
Milline see "Halli" andur v?lja n?eb ja kus ta paiknema peaks? Kas see, mis tuleb kruvidega kinnitada ?hte spidomeetri taga olevasse avasse. K?lge sai ta krutitud aga v?ibolla oleks pidand veidi puhastama-ehk polnud ?hendus k?ige parem... Mul on see vaakumvoolik kollektori k?ljes ?ldse kuidagi kummaliselt...on olemas see kollane klapp aga sealt tuleb v?lja kaks otsikut. ?hel otsikul on endiselt roheline kaabu peal aga teise otsiku otsa on pistetud toru, millele on vahele pandud kummaline jubil-meenutab l?bipaistvat k?tusefiltrit, millelt on element v?lja v?etud. ja sealt edasi plastik voolik salongi. Kellade taga on aga kummist voolik. V?hemalt vaakum tekib, kui mootor k?ima panna. Ma saaks aru, kui n?idik n?itaks "aiateibaid" aga n?idu asemel on lihtsalt horisontaalsed kriipsud. V?ibolla on viga selles musta v?rvi vidinas kuhu ?hendatakse vaakumvoolik kellade taga. Peab vist uuesti armatuuri lahti lammutama...
K?siks siis ka siia teemasse, kuna MFA ei t??ta nii nagu peab...
Kelladeplokis odomeeter ei t??danud, m?tlesin, et ?kki sellep?rast ka MFA ei n?ita peale kella ja ?li temp. midagi. ?hel kolmest odomeetri reduktorist olid hambad maas. Vahetasin ?ra kogu spidomeetri osa ja n??d odomeeter t??tab...Spidomeeter t??tab. Tahhomeeter t??tab.
Aga ei n?ita keskmist bensu kulu, v?lis temp. , l?bitud teepikkusi jne....
Milles v?ib asi olla...?
Kellad on VDO toodang ja 1 pistikuga variant...
[Edited on 20-9-2007 by mk I]
Kelladeplokis odomeeter ei t??danud, m?tlesin, et ?kki sellep?rast ka MFA ei n?ita peale kella ja ?li temp. midagi. ?hel kolmest odomeetri reduktorist olid hambad maas. Vahetasin ?ra kogu spidomeetri osa ja n??d odomeeter t??tab...Spidomeeter t??tab. Tahhomeeter t??tab.
Aga ei n?ita keskmist bensu kulu, v?lis temp. , l?bitud teepikkusi jne....
Milles v?ib asi olla...?
Kellad on VDO toodang ja 1 pistikuga variant...
[Edited on 20-9-2007 by mk I]
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Kui tegemist on profiilis m?rgitud autoga, siis neid toodeti kuni l?puni v?lja vana el. s?steemiga (CE I) - j?relikult ei saa seal kuidagimoodi Motometer-i toodetud CE II jaoks m?eldud n?idikuteplokki olla (kui just kellegi osavad k?ed auto kallal pole hulka vaeva n?inud).Originally posted by S.I.X
mul kah sam ajama selle mfa ,et kell on aga ei midagi muud tahokas ja muud n?itajad t??tavad kiskusin kellad laiali aga e leidnud sellist transistorit.ehk oskab keegi t?pselmalt ?telda kus see transistor on v?i on mingi muu jama.
Halli andur..., kas see, mis jagaja all on...? Vist ei saa olla, aga kas armatuuri all ka kuskil halli andurit ....?Originally posted by ppppHalli andur, selle ?hendused olemas ja korras?Originally posted by mk I
Aga ei n?ita keskmist bensu kulu, l?bitud teepikkusi jne....
Andur ikka (vasaku esitiiva) k?ljes ja juhtmed OK?Originally posted by mk I
v?lis temp.
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
See transistori jutt k?is konkreetselt Golf2-l kasutatud CE II jaoks m?eldud Motometeri n?idikuteploki kohta (1 pistikuga). VDO 1 pistikuga n?idikuteplokil antud t??pviga ei esine, sest see on teistsuguse skeemiga, nagu ka CE I jaoks m?eldud n?idikuteplokkidel (2 pistikuga, nii VDO kui ka Motometer).Originally posted by S.I.X
g1 cabri on jah tal kella ploki taha oli igatahes kirjutatud et Motometer selle sinise el,skeemipeale.kas vana el.s?steemiga olekspidanud olema vdo va.2 pistikuga on kah ?ks lai all ja teine kitsam odomeetri taga.
Kui MFA ?ldse midagi muud peale kellaaja n?idata ei taha, siis on ?kki MFA l?liti tuksis?